nee ik ook niet.. voor hetzelfde geldt zat iedereen door jouw toedoen aan de brood met pindakaas...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, daarom is het nogal krom, ik zou iig geen risico nemen als ík in het huis zat
Echt? Dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:53 schreef natronic het volgende:
By the way... Tijn wou delen maar de anderen wilden dat niet
ehhh...ja, dat staat er dus ja. Ze doen er alles aan om de groepen flink van de wijs te laten raken. Verwarring scheppen lijkt deze BB nogal aan de orde. Ben benieuwd naar de resultaten op langere termijn. Onduidelijkheid is iets waar de gemiddelde mens erg slecht tegen kan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef Sassefras het volgende:
dus als ze tegen de regels in waren gegaan hadden ze een feestje gehad??
Regie is vergeten het geluid weer in te schakelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kan niks horen van het gesprek tussen Tijn en Monique?
een beetje met de tieten en kont schudden..en dan zal er wel een E10 achtig mannetje de klusjes klarenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef rubstar het volgende:
hoe krijgt die Sabrina thuis ooit iets gedaan
Toen ze de boodschappen aan het bestellen waren had Tijn gevraagd of hij voor die 50 euro ook dingen mocht bestellen.. daar heeft hij geen antwoord op gehad volgens mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef the_hunter het volgende:
Trouwens, ik weet het alweer. Tijn wilde zijn 50 euro met de rest van de bewoners delen. Geldt dat ook dan voor een feestje?
Tempo-Team regiequote:Op vrijdag 1 september 2006 10:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie is vergeten het geluid weer in te schakelen
http://xs.to/ of 1 van de vele anderenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:52 schreef Felixje het volgende:
[..]
Hido thanks maar die heb ik al van Sandman. heb ook al caps maar weet niet meer hoe ik ze moet plaatsen.
dus hij heeft aangeboden om het eten te verdelen.... dan komt er toch gewoon een feestje lijkt mij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef natronic het volgende:
Gisteren zei hij toen het eten er was dat hij het wou delen, maar de rest wou dat niet ivm ev sanctie
Ze blijven gewoon zitten.. wat een eikelsquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kots echt zo op die Marcel/Etienn/hilde-clan
Zelfs fanatieke Egbert is nog beter te pruimen dan dit clubje
Nee ik denk echt dat ze er van moeten etenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus hij heeft aangeboden om het eten te verdelen.... dan komt er toch gewoon een feestje lijkt mij?
Ik zal eens weer proberen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://xs.to/ of 1 van de vele anderen
Ik vind Marcel helemaal niet zo irritent... e10 en Hilde EN Egbert EN Semih wel..... die laatste 3 mogen er van mij zo snel mogelijk uit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kots echt zo op die Marcel/Etienn/hilde-clan
Zelfs fanatieke Egbert is nog beter te pruimen dan dit clubje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |