quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:26 schreef Felixje het volgende:
Hoorde ik dat nou net Goed?
Michelle tegen Semmie : Nee daar niet! Semmie waar dan? Michel Mijn Kittelaar, Mijn Kittelaar!
( Stream weg )
Ik heb het niet gehoord, sorryquote:
Hij doet het nu weer goed. Tenminste bij mij welquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:43 schreef pullup het volgende:
Dat moet niet zo doorgaan met dat crashen van de serveranders haak ik af.
volgens mij hoor je wat je wil horenquote:
Volgens mij werd toen de stream op Sem en Mich stond in bed net dat echt gezegt hoor!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
volgens mij hoor je wat je wil horenneej ik had hem op mute..zou het niet weten
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:45 schreef natronic het volgende:
was dat niet E10 die dat zei?.... mijn kietelaar............
je moet je oren uit laten spuitenquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef Felixje het volgende:
[..]
Volgens mij werd toen de stream op Sem en Mich stond in bed net dat echt gezegt hoor!
![]()
je hoort wat je wilt horen hequote:Op vrijdag 1 september 2006 12:47 schreef natronic het volgende:
[..]
je moet je oren uit laten spuitenMich zei tegen Sem zal ik je even kietelen
Uh ja ja uh ja ja ....quote:
e nu...??????????quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:59 schreef Felixje het volgende:
Moppen tappen in het leuke kamp
E10 komt aan de hemelpoort, staat een enorme wachtrij! E10 loopt de rij voorbij komt bij Petrus . Petrus zegt tegen E10 ; Sorry achteraan sluiten. E10 : Sorry Zak ik heb met jou niets te maken! en loopt de hemel in ... Zaal vol mensen en een wachtrij voor de troon van God. E10 loopt wachtrij voorbij en gaat direct door naar God! God zegt tegen E10: Zeg hallo wie ben jij: Eerst stoot je Petrus voor zijn hoofd, vervolgens negeer je iedereen hier en staat direct voor me ! Wie ben jij eigenlijk ?
Zegt E10": IK BEN ETIENNE MEULMANS ! STER UIT BIG BROTHER 6 IN NEDERLAND!
waarop God van zijn troon opstaat en zegt: Sorry E10 Ik zit op Jouw Troon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |