Komen we samen veel te kort. Daar is vast iets aan te doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef latevogel het volgende:
ik lig in een deuk hier dus kom erg veel te kort![]()
Moet je nog flink kunnen mikken mocht je zn "edele" delen willen raken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ik nu in dat bad naast die e10 zat trok ik ff mijn benen op en glee oeps ff uit
![]()
hehe die zijn strategisch opgeborgen, heeft ie zelfs een prijs voor gekregenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Lyza het volgende:
[..]
Moet je nog flink kunnen mikken mocht je zn "edele" delen willen raken.
Weet je een betere dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rare TT, want noodrantsoen komt van BB en om BB nu God te noemen??? Vind ik beetje overdreven.
zullen we samen ff in bad gaan danquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komen we samen veel te kort. Daar is vast iets aan te doen
Kan. Sterker nog; het zou me verbazen als dat niet zo zou zijn. Maar ze is tamelijk fanatiek. Zou dus ook goed kunnen dat ze pissed off is dat het ze niet gelukt is met die kluis.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:24 schreef rubstar het volgende:
Monique begint zich volgens mij te ergeren aan E10
gelukkig kan ik goed mikken op kleine dingenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:23 schreef Lyza het volgende:
[..]
Moet je nog flink kunnen mikken mocht je zn "edele" delen willen raken.
Reken daar maar op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan niet anders dat ze een spelletje met hem spelen.
Ik zou zeggen; Hummie stuur de uitnodiging maar naar latevogel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
gelukkig kan ik goed mikken op kleine dingen![]()
![]()
Valt wel mee (heb het pas sinds vorige week). Maar om eerlijk te zijn is het wel raar. En nee, je krijgt gewoon een supervolle tas met boodschappen, als aanvulling op je budget.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:24 schreef Suikeroom het volgende:
LS sta je dan echt in een rij met allemaal junks en zwervers je bordje op te houden of hoe gaat zoiets..![]()
ga dan nog voor de gein je tanden poetsen ofzo.. doe wat! maar ga daar niet als leipe loetje staan staren naar de zusjesquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
hij heeft echt geen reden meer om daar te blijven. zie hem daar staan, te triest gewoon
praten over noodrantsoen is niet off topic hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Valt wel mee (heb het pas sinds vorige week). Maar om eerlijk te zijn is het wel raar. En nee, je krijgt gewoon een supervolle tas met boodschappen, als aanvulling op je budget.
En nee, ik schaam mij er niet voor. Maar wel dat we nu heel erg off-topic gaan.
schaamteloosquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
ga dan nog voor de gein je tanden poetsen ofzo.. doe wat! maar ga daar niet als leipe loetje staan staren naar de zusjes
Krijg je ook gratis internet bij de voedselbank of moet de werkende mens daar voor dokken????quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Valt wel mee (heb het pas sinds vorige week). Maar om eerlijk te zijn is het wel raar. En nee, je krijgt gewoon een supervolle tas met boodschappen, als aanvulling op je budget.
En nee, ik schaam mij er niet voor. Maar wel dat we nu heel erg off-topic gaan.
beetje boeren erbijquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:32 schreef Kinga het volgende:
Zie em daar staan met zijn toastje en wijn!
lauw water is beter hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:30 schreef BorTheWolf het volgende:
Ga dan in dat kouwe bad liggen
Nee, als je in de WSNP zit, dan heb je een bepaald budget, en als je daarvan internet kan betalen, dan mag dat. Maar nogmaals, ik werk er ook bij he? (legaal)quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:31 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Krijg je ook gratis internet bij de voedselbank of moet de werkende mens daar voor dokken????
Zie post boven je.... lauw/warme compres is beter.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef rubstar het volgende:
tjonge jonge gewoon ff koude handdoek ofzo erop houden en niet zeiken!
ppfff idd, hoe erg kun je je aanstellenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef rubstar het volgende:
tjonge jonge gewoon ff koude handdoek ofzo erop houden en niet zeiken!
hahaha.. erg mooie capquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06355/44_Stream1_01-09-06_013600.JPG]afbeelding][/url]
ja, ik had effe 6mnden gaan trainen voor ik in bb zou gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je zo'n figuur hebt als E10 op je 19e, dan moet je je toch ernstige zorgen gaan maken???
die E10 heeft ook al gewoon een bierbuik op zijn 19e hequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06355/44_Stream1_01-09-06_013600.JPG]afbeelding][/url]
door te snel afkoelen gaat het ondehuids verder.heb ik altijd geleerd...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zie post boven je.... lauw/warme compres is beter.
Als je je hebt verbrand bij het zonnen, is een warme/lauwe douche het beste.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef latevogel het volgende:
[..]
door te snel afkoelen gaat het ondehuids verder.heb ik altijd geleerd...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef gompo het volgende:
hallo HB hier E10, graag assistentie *over*
heet water onder de douche...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar waar heeft ze zich aan verbrand dan? Die zonnebank is toch al lang weg?
Dat is Monique.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef ThaSandman het volgende:
Een van die zussen had toch BHV gedaan. Dan moet ze dat toch weten.
aan het warme water van de douche.. ze wou hem uit draaien maar draaide hem naar super warm..quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar waar heeft ze zich aan verbrand dan? Die zonnebank is toch al lang weg?
Ok, dan dus een half uur onder de koude kraan, maar dan ook steenkoudddddddddddddddquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
praten over noodrantsoen is niet off topic hoor![]()
hahaha zo te zien wel ja...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Canisfire het volgende:
Is Tijn trouwens serieus aangeschoten van een paar glasjes champange?
yep.. Tijn zit lekker te hijsenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Canisfire het volgende:
Is Tijn trouwens serieus aangeschoten van een paar glasjes champange?
hallo dat hebben ze net op fok gelezuhquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef latevogel het volgende:
bb zegt het ook koelen met lauw water
![]()
aan het warme water van de douche.. ze wou hem uit draaien maar draaide hem naar super warm..quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
LOL, ben er weer op tijd bij, hoe heeft Sabrina ooit haar tieten verbrand?
Lieske is back in townquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Piepiepipepiepiepiep wapper wapper:'( :'D
nee hoor heb ik ze gemaildquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
hallo dat hebben ze net op fok gelezuh
^^quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Kinga het volgende:
NAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAA
worden de bewoners dan even vermanend toegsproken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef DaMook het volgende:
eej stream 1 en 3 vallen weg en terwijl ik dit typ 4 ook
EDIT En 2 ook
Hete kraan...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
LOL, ben er weer op tijd bij, hoe heeft Sabrina ooit haar tieten verbrand?
Ze gaan ff naar die tieten kijken denk ik?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:47 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
worden de bewoners dan even vermanend toegsproken?![]()
Ja, zij welquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaan ff naar die tieten kijken denk ik?
geheime loft?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien komen nu de bewoners van de geheime loft boven er bij en willen ze dat bewaren voor de tv-uitzending!
Bewoners ? je bedoelt er zijn meer Anton's ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien komen nu de bewoners van de geheime loft boven er bij en willen ze dat bewaren voor de tv-uitzending!
Sabrina heeft haar tieten verbrand.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
Zet ik de streams weer even aan kijk ik met mijn 2 groene ogen naar 4 gele ogen.
ik gok maar watquote:
Wie Egbert?quote:
Dat zou helemaal leuk zijn!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik gok maar wat
Bij de laatste BB belgie was er een geheime loft boven met extra bewoners.
Milicaquote:
Ja die kale ja hij kwam er achter dat hij homo was vlak naar de geboorte van zijn dochter Marcia.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Milica
EDIT: Egbert is dus die homo![]()
Volgens mij zijn alle mannen homo.quote:
de kans bij siliconen tieten op blaren is 5 keer hoger dan bij echtequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef Kinga het volgende:
damn ze heeft een blaar op der tieten..
Je mag er niet eens iets op smeren, en dat voor een pliesie... (ownee, hij is ex-pliesie, en met reden)quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Tijn vraagt om een zalfje voor de tieten van Sabrien.
damn, echt? Ouchquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
de kans bij siliconen tieten op blaren is 5 keer hoger dan bij echte![]()
niks er op smeren en koelen die handel das beste
Hij vroeg ook een zalfje voor later.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag er niet eens iets op smeren, en dat voor een pliesie... (ownee, hij is ex-pliesie, en met reden)
Vertel eens in een lekkâh mailtje wat jij daar van weet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
de kans bij siliconen tieten op blaren is 5 keer hoger dan bij echte![]()
niks er op smeren en koelen die handel das beste
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Kinga het volgende:
Tijn gaat zó kotsen straks.
En wat is die reden dan..quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag er niet eens iets op smeren, en dat voor een pliesie... (ownee, hij is ex-pliesie, en met reden)
ah egbert is dus niet die ene met dat roze shirt en die rare bril ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die kale ja hij kwam er achter dat hij homo was vlak naar de geboorte van zijn dochter Marcia.
Kan leuke beelden opbrengen, daarom blijf ik nog ff hangenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Jep hij wilde kotsend lam geslagen dronken eens naar bed gaan in het huis!
![]()
Dat is Tijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
ah egbert is dus niet die ene met dat roze shirt en die rare bril ?![]()
ik kijk voor het eerst he![]()
Wanneer horen we waarom hij daar weg is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en dat voor een pliesie... (ownee, hij is ex-pliesie, en met reden)
Dat is Tijn, zijn broer Rik is homo..wel lache luiquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Scheelt dat nou in gewicht?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel eens in een lekkâh mailtje wat jij daar van weet.![]()
Jij ook al?![]()
hoef ik niet voor te mailen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel eens in een lekkâh mailtje wat jij daar van weet.![]()
Jij ook al?![]()
Nee dat is Tijn dat is een oud politie man.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, maar die tijn zelf lijkt me ook best homoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dat is Tijn, zijn broer Rik is homo..wel lache lui
Ik bedoelde meer de reden achter het ex-pliesie zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met een zalf verstop je de poriën. En die moeten juist "ademen"
Mwah En Egbert dus ook nog die kale.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, maar die tijn zelf lijkt me ook best homo. Beide homo dus ?
Vind beide een kul-reden. Ik vind hem wel garpig. Vóór hem mogen er zeker wel 10 mensen eerder uit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wanneer horen we waarom hij daar weg is?
Te grote lul voor de pliesie?? Verkeerd accentje??![]()
Die hebben EHBO gehad en moeten ermee kunnen omgaan....quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de reden achter het ex-pliesie zijn.
OK dan. Eerst Jeroen, daarna Janine, dan Wegbert.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vind beide een kul-reden. Ik vind hem wel garpig. Vóór hem mogen er zeker wel 10 mensen eerder uit.
Edit: Zeg maar
Tijn is echt geen homo, misschien omdat zn broer zo is hij een beetje zo overkomt ook met dat brabantse accent enzo maar hijs echt anders...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah En Egbert dus ook nog die kale.
Aha meerdere homo's dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah En Egbert dus ook nog die kale.
Howquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
Tijn is echt geen homo, misschien omdat zn broer zo is hij een beetje zo overkomt ook met dat brabantse accent enzo maar hijs echt anders...
Ja en die dikke met dat zwarte haar die vind het leuk om zich af en toe omtekleden in vrouwen kleding.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Aha meerdere homo's dusKan nog eng worden als ze elkaar ontdekken
.
Ik ga slapenTruste allemaal
![]()
Dacht toch echt dat Hilde in jouw top 3 zou hebben gestaan...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
OK dan. Eerst Jeroen, daarna Janine, dan Wegbert.![]()
gadverquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat Hilde in jouw top 3 zou hebben gestaan...
Totaal niks tegen, integendeel zelfs, maar de homo int huis praat zo vandaar maar ja beetje kromme redenering. Toffe gasten dat zeker..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
HowNiets tegen een brabants accent
\quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij noemde zelf 3 andere namen, hahahahaha
echt he, die sanctie van gister sloeg echt nergens op..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef PC eend het volgende:
Ze mogen wel es wat meer meeleven, anders krijgen ze weer een sanctie![]()
*Medestaander is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
Afgezien van dat Brabantse dialect/accent van Tijn, begin ik hem steeds meer een toffe peer te vinden, met zijn verhalen.
Marcia komt wel los als Engbert eruit is... (hoop ik)quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Soho het volgende:
Als Marcia er maar niet uitgaat. Ze mag dan wel erg stil zijn.... ze is ook erg lekker!![]()
Mwah, zo lekker vind ik haar niet. Daarnaast des te eerder staat ze in de playboy voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef Soho het volgende:
Als Marcia er maar niet uitgaat. Ze mag dan wel erg stil zijn.... ze is ook erg lekker!![]()
Wie?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
\
In mijn systeem zit Hilde allang niet meer in het huis.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
Afgezien van dat Brabantse dialect/accent van Tijn, begin ik hem steeds meer een toffe peer te vinden, met zijn verhalen.
Neequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
echt he, die sanctie van gister sloeg echt nergens op..
Een Brabantse vriendin van me was jarig gisteren. Ff gebeld, en die was dus kwaad op haar vriend.... SCHITTEREND... daar kunnen Rik en Tijn samen niet aan tippen aan dat accent.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
die is veel te bang dat ie nog een klap krijgquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef Canisfire het volgende:
Tijn helpt Sabrina teminste nu ze hulp nodig heeft.
E-10 zit lekker aan tafel niets te doen terwijl hij normaal als een hondje achter Sabrina aanloopt.
Oke in de naakt captures heeft ze te weinig rondingen, maar de rest van de vrouwen vind ik ook niet super. Dan doe ik toch alsof ze er onder haar kleren er super lekker uit ziet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, zo lekker vind ik haar niet. Daarnaast des te eerder staat ze in de playboy voor de liefhebbers.
hopelijk gaat dat min punten voor hem opleveren, netzoals het feit dat ie niet wilde opzouten uit de badkamerquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:11 schreef Canisfire het volgende:
Tijn helpt Sabrina teminste nu ze hulp nodig heeft.
E-10 zit lekker aan tafel niets te doen terwijl hij normaal als een hondje achter Sabrina aanloopt.
Inderdaad het is tijd voor Mo om weer eens lekker negatief te zijn over E-10 tegen haar zusje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
hopelijk gaat dat min punten voor hem opleveren, netzoals het feit dat ie niet wilde opzouten uit de badkamer
mogen ze niet koen weet je nogquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat zwembad heeft toch koud water?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Monique minder en minder. Telkens als ze in de buurt is van Sabrina gaat Sabrina haar kinderstemmetje opzetten en domme dingen doen.
Maar... maar... ze zei dat ze zo gevoelig waren nuquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
E-10 moet in ieder geval even zijn grijpgrage handjes van haar roodborstjes afhouwen.![]()
dan kan ze beter een biefstuk erop leggenquote:
kont...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
E-10 moet in ieder geval even zijn grijpgrage handjes van haar roodborstjes afhouwen.![]()
Zeker homoquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:13 schreef latevogel het volgende:
[..]
haha dokter komt niet koelen en pijnstillers nemen
ook niet perongeluk in slaap vallen op haar borstquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat dat perse aan Monique ligt. Volgens mij doet ze altijd wel zo lollig om haar eigen dommigheid maar heeft ze een enorm minderwaardigheidscomplex. Het eerste dat ze zei toen ze zich gebrand had was ook:quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Monique minder en minder. Telkens als ze in de buurt is van Sabrina gaat Sabrina haar kinderstemmetje opzetten en domme dingen doen.
Rilk en Tijn hebben wat extra's gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even resumerend. Ik wil niet voor schut staan in de rij bij de voedselbank. Ik kan al niet mee praten over GTST, B&B, ATWT en ONM.
Wie heeft wel en wie heeft géén rantsoen, en waarom heeft de ene het niet en de andere wel?
Dan kan ik ook een beetje interessant doen, om dat wel te weten...
Tnxquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Rilk en Tijn hebben wat extra's gehad.
De rest zit op rantsoen.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Sabrina moet haar tieten checken, Sabrina, tieten checken
Ken je Anton al ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef toxikon het volgende:
zo zeg maar, ik kijk niet naar de stream,maar dat moet ploffie zijn
Rik ja maar dat is dus al weer verleden tijd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef Soho het volgende:
Wie had het nou over GHB?? RIK? Pillen... ik wilde net naar bed gaan, even kijken waar dit naar toe gaat!
Dat hadden ze ook afgeproken he? "Ieder voor zich en God voor ons allen.."quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef Canisfire het volgende:
Trouwens ben ik de enige die het doorheeft dat Rik gewoon zijn rookwaar niet met zijn broer wil delen ?
Hij heeft het vaker over drugs hoor, heb niet de indruk dat hij daar over liegtquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:24 schreef Soho het volgende:
Ze zijn alweer over het onderwerp heen, zonder er erg veel erop in te gaan. Ben benieuwd wat er in het vervolg nog over gezegd wordt door Rik, maar ik denk nu dat hij of wordt afgekapt of een sukkel is die maar wat lult... We zullen zien![]()
Ja het punt is alleen dat ze die slof die rik nu rookt samen hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook afgeproken he? "Ieder voor zich en God voor ons allen.."
Tijn geeft misschien minder om het roken en krijgt weer iets anders van het pakket.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja het punt is alleen dat ze die slof die rik nu rookt samen hebben gewonnen.
Hm ik denk dat E10 voelt dat ie nu een stukkie heeft verloren op Tijn dus dat moet 'ie goedmaken en gaan liggen slijmen bij de dames..quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoop dat iedereen gaat pitten behalve vader en zoon.
Dan nog als je samen wat wint en je team maatje wil ook 1 sigarretje van jou 10 sloffen dan moet je niet schijnheilig gaan lopen doen dat hij zijn stop poging niet moet staken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tijn geeft misschien minder om het roken en krijgt weer iets anders van het pakket.
haha ik denk gelijk aan ietsquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hm ik denk dat E10 voelt dat ie nu een stukkie heeft verloren op Tijn dus dat moet 'ie goedmaken en gaan liggen slijmen bij de dames..
Binnen een half uurtje dan hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef toxikon het volgende:
ik heb 2 wensen vannavond:
-E10 die afgezeken wordt als ie mee hobbelt naar de slaapkamer van de zusjes
-dat de kampsjaken afmaken wat eggie gister verstoord heeft
thats all
Als hij dat verliest is hij echt de lulquote:
Dus ik ben een heroine junk?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:20 schreef toxikon het volgende:
morfine=heroine light
Oké, dat wist ik niet, dit is de eerste keer dat ik hem ervover hoorde. Maar de rest reageerde er niet echt op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het vaker over drugs hoor, heb niet de indruk dat hij daar over liegt
dat weet ik niet, maar google eens op de geschiedenis van morfine heroine en opiumquote:
iemand vergelijken met LS staat gelijk aan een doodsverwensing en een banquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |