hahaha zo te zien wel ja...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Canisfire het volgende:
Is Tijn trouwens serieus aangeschoten van een paar glasjes champange?
yep.. Tijn zit lekker te hijsenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Canisfire het volgende:
Is Tijn trouwens serieus aangeschoten van een paar glasjes champange?
hallo dat hebben ze net op fok gelezuhquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef latevogel het volgende:
bb zegt het ook koelen met lauw water
![]()
aan het warme water van de douche.. ze wou hem uit draaien maar draaide hem naar super warm..quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
LOL, ben er weer op tijd bij, hoe heeft Sabrina ooit haar tieten verbrand?
Lieske is back in townquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Piepiepipepiepiepiep wapper wapper:'( :'D
nee hoor heb ik ze gemaildquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
hallo dat hebben ze net op fok gelezuh
^^quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef Kinga het volgende:
NAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAA
worden de bewoners dan even vermanend toegsproken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:45 schreef DaMook het volgende:
eej stream 1 en 3 vallen weg en terwijl ik dit typ 4 ook
EDIT En 2 ook
Hete kraan...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
LOL, ben er weer op tijd bij, hoe heeft Sabrina ooit haar tieten verbrand?
Ze gaan ff naar die tieten kijken denk ik?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:47 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
worden de bewoners dan even vermanend toegsproken?![]()
Ja, zij welquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaan ff naar die tieten kijken denk ik?
geheime loft?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien komen nu de bewoners van de geheime loft boven er bij en willen ze dat bewaren voor de tv-uitzending!
Bewoners ? je bedoelt er zijn meer Anton's ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:48 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien komen nu de bewoners van de geheime loft boven er bij en willen ze dat bewaren voor de tv-uitzending!
Sabrina heeft haar tieten verbrand.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
Zet ik de streams weer even aan kijk ik met mijn 2 groene ogen naar 4 gele ogen.
ik gok maar watquote:
Wie Egbert?quote:
Dat zou helemaal leuk zijn!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik gok maar wat
Bij de laatste BB belgie was er een geheime loft boven met extra bewoners.
Milicaquote:
Ja die kale ja hij kwam er achter dat hij homo was vlak naar de geboorte van zijn dochter Marcia.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Milica
EDIT: Egbert is dus die homo![]()
Volgens mij zijn alle mannen homo.quote:
de kans bij siliconen tieten op blaren is 5 keer hoger dan bij echtequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef Kinga het volgende:
damn ze heeft een blaar op der tieten..
Je mag er niet eens iets op smeren, en dat voor een pliesie... (ownee, hij is ex-pliesie, en met reden)quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Tijn vraagt om een zalfje voor de tieten van Sabrien.
damn, echt? Ouchquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
de kans bij siliconen tieten op blaren is 5 keer hoger dan bij echte![]()
niks er op smeren en koelen die handel das beste
Hij vroeg ook een zalfje voor later.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag er niet eens iets op smeren, en dat voor een pliesie... (ownee, hij is ex-pliesie, en met reden)
Vertel eens in een lekkâh mailtje wat jij daar van weet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
de kans bij siliconen tieten op blaren is 5 keer hoger dan bij echte![]()
niks er op smeren en koelen die handel das beste
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef Kinga het volgende:
Tijn gaat zó kotsen straks.
En wat is die reden dan..quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag er niet eens iets op smeren, en dat voor een pliesie... (ownee, hij is ex-pliesie, en met reden)
ah egbert is dus niet die ene met dat roze shirt en die rare bril ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die kale ja hij kwam er achter dat hij homo was vlak naar de geboorte van zijn dochter Marcia.
Kan leuke beelden opbrengen, daarom blijf ik nog ff hangenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Jep hij wilde kotsend lam geslagen dronken eens naar bed gaan in het huis!
![]()
Dat is Tijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
ah egbert is dus niet die ene met dat roze shirt en die rare bril ?![]()
ik kijk voor het eerst he![]()
Wanneer horen we waarom hij daar weg is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en dat voor een pliesie... (ownee, hij is ex-pliesie, en met reden)
Dat is Tijn, zijn broer Rik is homo..wel lache luiquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Scheelt dat nou in gewicht?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel eens in een lekkâh mailtje wat jij daar van weet.![]()
Jij ook al?![]()
hoef ik niet voor te mailen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel eens in een lekkâh mailtje wat jij daar van weet.![]()
Jij ook al?![]()
Nee dat is Tijn dat is een oud politie man.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, maar die tijn zelf lijkt me ook best homoquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dat is Tijn, zijn broer Rik is homo..wel lache lui
Ik bedoelde meer de reden achter het ex-pliesie zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met een zalf verstop je de poriën. En die moeten juist "ademen"
Mwah En Egbert dus ook nog die kale.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, maar die tijn zelf lijkt me ook best homo. Beide homo dus ?
Vind beide een kul-reden. Ik vind hem wel garpig. Vóór hem mogen er zeker wel 10 mensen eerder uit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Wanneer horen we waarom hij daar weg is?
Te grote lul voor de pliesie?? Verkeerd accentje??![]()
Die hebben EHBO gehad en moeten ermee kunnen omgaan....quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de reden achter het ex-pliesie zijn.
OK dan. Eerst Jeroen, daarna Janine, dan Wegbert.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vind beide een kul-reden. Ik vind hem wel garpig. Vóór hem mogen er zeker wel 10 mensen eerder uit.
Edit: Zeg maar
Tijn is echt geen homo, misschien omdat zn broer zo is hij een beetje zo overkomt ook met dat brabantse accent enzo maar hijs echt anders...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah En Egbert dus ook nog die kale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |