quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had jij net niet het woord zielig gebruikt??![]()
Ik durf mijn mening te geven, en dat de MODS kontlikkers zijn van een groepje, boeit mij totaal niet. Waarom heb ik dat topic geopend? Omdat ik bij voorbaat al wist dat ik de ban zou krijgen.... Dat heet mensenkennis, iets wat jij niet bezit....
Open er nog 1 zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had jij net niet het woord zielig gebruikt??![]()
Ik durf mijn mening te geven, en dat de MODS kontlikkers zijn van een groepje, boeit mij totaal niet. Waarom heb ik dat topic geopend? Omdat ik bij voorbaat al wist dat ik de ban zou krijgen.... Dat heet mensenkennis, iets wat jij niet bezit....
O.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:06 schreef Scrupules het volgende:
[..]
hé ik probeer alleen de kemphanen effe af te leiden met de mededeling van de avond![]()
Nu zeg/type ik niet veel meer, want de ergste beschuldiging die je kan krijgen is toch wel dat je gezegd wordt dat je op scanman lijkt.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar zit jij aan joh, nu? Ik moet vaak om je lachen maar nu lijk je wel zo'n boosaardige ouwe pisnicht die hoe dan ook zijn gelijk wil halen. Kap effe!!
Scanman doet zijn ding en jij het jouwe jàh??![]()
Nee lul, ik zag vooral veel etter voor me.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, negeren is veel beter.
Als jij dat nou ook es doet..quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, negeren is veel beter.
Kan je het niet alleen af?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Dat is waar. Gelukkig hebben we hier op het forum jou nog als het om mensenkennis gaat.
Zo ergens héél ver weg in mijn gedachten zie ik je wel voor mij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu zeg/type ik niet veel meer, want de ergste beschuldiging die je kan krijgen is toch wel dat je gezegd wordt dat je op scanman lijkt.....
Noemden ze mij maar een stalker, dat is beter dan om met scanman vergeleken te worden
en hij heeft een ontplofte mol tussen ze benenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 z'n tieten drijven gewoon in het bad. Dus het is niet eens een plofkop, hij heeft ook ploftieten.
Hij lijkt mij totaal niet erotisch met een paar mannen in bungalowtenten in bad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef rubstar het volgende:
hahaha...
Sabrina wil met Rik tongen, zodat ze wat van de zalm en champagne binnen krijgt... zegt ze daarna.." dan wordt ik opzeker goed in me kontje genaaid"
Water en goedkoopste shag van Super de Boer. En ik ga nu ten bedde, want moet morgen weer vroeg naar de voedselbank, om mijn wekelijkse voedselpakket op te halen.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo ergens héél ver weg in mijn gedachten zie je wel voor mij.![]()
Waar zit jij dan aan?? Bier? Wiet? Beide?![]()
LOLquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef rubstar het volgende:
hahaha...
Sabrina wil met Rik tongen, zodat ze wat van de zalm en champagne binnen krijgt... zegt ze daarna.." dan wordt ik opzeker goed in me kontje genaaid"
die trok ik wel ff uit hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij lijkt mij totaal niet erotisch met een paar mannen in bungalowtenten in bad.![]()
Nee, en zéker niet bij Monique. Mocht zij voor de keuze Tijn of E10 komen te staan kiest ze absoluut voor Tijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Suikeroom het volgende:
e10 zn anti Tijn campagne wilt bij de zusjes nog niet echt slagen..
Maar loop je te nakken dan dat je het niet kan redden met kje uitkering?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Water en goedkoopste shag van Super de Boer. En ik ga nu ten bedde, want moet morgen weer vroeg naar de voedselbank, om mijn wekelijkse voedselpakket op te halen.....
En is beter dan rantsoen van BB
whahhahahah PWNED!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
want moet morgen weer vroeg naar de voedselbank, om mijn wekelijkse voedselpakket op te halen.....
Die laten zich niet zo snel gek maken heb ik het ideequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:13 schreef Suikeroom het volgende:
e10 zn anti Tijn campagne wilt bij de zusjes nog niet echt slagen..
Je zit toch niet in mijn wijk hè??quote:
Dat mag je niet leuk vinden hoor, want dan kom je seks te kort.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:17 schreef toxikon het volgende:
wieberen ploffie, de dames willen bloot
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef ThaSandman het volgende:
Zusje 2 : Ik ruik een ROTlucht.
Wat wil je raken dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ik nu in dat bad naast die e10 zat trok ik ff mijn benen op en glee oeps ff uit
![]()
ik lig in een deuk hier dus kom erg veel te kortquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag je niet leuk vinden hoor, want dan kom je seks te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |