Ja dat was wel kicken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet me denken aan Tanja die 75% wegflikkerde en de rest op rantsoen zat....
Het kwam mij idd ook al bekend voorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet me denken aan Tanja die 75% wegflikkerde en de rest op rantsoen zat....
Had ik vanmiddag al gepost in het 'meest onzichtbare bewoner' topic ja.quote:
Ja, ik ben d'r gek....quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee zoek eens bij het topic de meest onntzichtbare bewoner.
Nu pasquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook blijven zuigen, en dat voel ik nu een beetje.![]()
Laat hem lekker. Er komt toch alleen maar dunne stront uit zijn toetsenbord, dus tegenwoordig komt het alleen maar uitermate lachwekkend over.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook blijven zuigen, en dat voel ik nu een beetje.![]()
alleen als Jeroen en Marlies zouden winnen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef ThaSandman het volgende:
Maar Janine mocht toch meedelen met de winnaars?
Ik lees alleen hier en in Scanman tietuh en de uitzendingen. Ik heb ook nog een leven zeg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag al gepost in het 'meest onzichtbare bewoner' topic ja.
Je moet toch wat doen als de streams saai zijn....
Zo kwam het bij mij niet over.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
alleen als Jeroen en Marlies zouden winnen...
Jij wel ja. Wij nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lees alleen hier en in Scanman tietuh en de uitzendingen. Ik heb ook nog een leven zeg.![]()
Lees je eigen reactie eens, dan lees je wie er zielig begon te doen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat hem lekker. Er komt toch alleen maar dunne stront uit zijn toetsenbord, dus tegenwoordig komt het alleen maar uitermate lachwekkend over.Trieste reacties van een heel zielig figuur.
Op mijn leeftijd voel je niet meer zo diep.quote:
Ze heeft net voordat zij het hiuis inging haar pussy nog gedeeld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch geloof ik Janine wel.... Surinamers delen alles, ook al hebben ze eigenlijk zelf niets....
Hij heeft gelijk, zij (the others) zouden niet anders doen !quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Kenker Egbert!!!
Vandaar dat jij steeds weer geband wordt en ik nog geen ban heb gehad in het BB forumquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eigen reactie eens, dan lees je wie er zielig begon te doen...
Je vergeet het dat, als ze haar puist gaat uitknijpen in het bad, waar iedereen nog inzit....quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze heeft net voordat zij het hiuis inging haar pussy nog gedeeld.![]()
Extra voor Marcel en Etienne hun gezichtquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef Canisfire het volgende:
Als ik Rik en Tijn was zou ik al dat eten heel sneaky recht voor het gezicht van de andere bewoners gaan opeten.
Ja en dan heel langzaam nippen aan je dure champange en heel rustig je toastje met zalm te eten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef riri het volgende:
[..]
Extra voor Marcel en Etienne hun gezicht![]()
![]()
![]()
nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef rubstar het volgende:
wanneer zou BB zeggen dat ze een feest voor iedereen hadden kunnen krijgen als ze de extras hadden geweigerd.
Had jij net niet het woord zielig gebruikt??quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij steeds weer geband wordt en ik nog geen ban heb gehad in het BB forum
Maar, oh ja... dat ligt niet aan jou natuurlijk![]()
Waar zit jij aan joh, nu? Ik moet vaak om je lachen maar nu lijk je wel zo'n boosaardige ouwe pisnicht die hoe dan ook zijn gelijk wil halen. Kap effe!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vergeet het dat, als ze haar puist gaat uitknijpen in het bad, waar iedereen nog inzit....
en dan na elke slok " ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en dan heel langzaam nippen aan je dure champange en heel rustig je toastje met zalm te eten.
En dit is ook een gore post.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vergeet het dat, als ze haar puist gaat uitknijpen in het bad, waar iedereen nog inzit....
Yup finaly like thatquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef rubstar het volgende:
[..]
en dan na elke slok " ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......slurpslurp.."
maja het is toch leuk om een beetje te stokenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
nietdat konden ze zelf niet ergens uit opmaken..
Jij mag ook naar bedquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef Scrupules het volgende:
sjaan heeft bloed op haar knobbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |