Inderdaad! Je zou denken, Manchester United, Chelsea, Olympique Lyon, Feyenoord...quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een deal van West Ham
Werkweigeraar?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja maar die haalden Trez (en Sladan) ook al niet
Verder Pascal ´werkweigeraar´ Bosschaart naar ADO
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je hem ooit zien voetballen?
En Gallas naar Arsenal he!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:12 schreef Gelderland het volgende:
Cole naar Chelsea
quote:Ball, Väyrynen blijven bij PSV
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 1 september 2006 12:02
Bron: De Telegraaf
Mika Väyrynen blijft voorlopig bij PSV. De Finse middenvelder zou door het Spaanse Celta de Vigo gehuurd worden, maar vlak voor de deadline gisteravond ketste de overgang af. Celta de Vigo kwam op het allerlaatste moment met aanvullende wensen.
De Eindhovenaren waren al wel akkoord over de verhuur van de speler en ook de Fin zelf had aangegeven dat hij graag naar Spanje wilde vertrekken.
Ook Michael Ball blijft vooralsnog in Eindhoven. Blackburn Rovers was in de markt voor de verdediger, maar de clubs wisten er gisteravond niet uit te komen.
Het laatste.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Speelde die nog ergens of is die teruggehaald uit een welverdiend pensioen???
wat een verrader. Weg gaan bij Barca en dan bij Man. Untd tekenenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Larsson naar Man Utd.
Nog niet bevestigd.
3 maanden op huurbasis.
Ik blijf het zeggen, het zijn wéér alleen maar buitenlanders.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:17 schreef WeebI het volgende:
en natuurlijk
Marcelo naar Real Madrid
Gonzalo Higuaķn naar Real Madrid
Fernando Gago naar Real Madrid
Dat is een toch een spaanse tweedeklasser?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sciavi van Herucles naar Gremio
Maar ze komen uit het buitenlandquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze spreken alle 3 Spaans en 2 van de 3 hebben Spaans als eerste taal
En dat is een probleem, omdat?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Maar ze komen uit het buitenland
Is dat al rond? Ik dacht dat het nog een gerucht was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Jajį Coelho naar RC Genk
Vanochtend voorgesteld in Genk, net als keeper Davino Verhulst.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:03 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Is dat al rond? Ik dacht dat het nog een gerucht was.
Al een hele lange tijd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:56 schreef DeVinger het volgende:
Een Nederlander daar?
Transfersom?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:14 schreef Virus het volgende:
Benjamin de Ceulaer nu definitief naar RKC hij heeft zojuist een contract getekend voor 3,5 jaar. Bron RKCwaalwijk.nl
Gaat er op achteruitquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:09 schreef cultheld het volgende:
Jeffrey Hoogervorst van Real Madrid B naar Barcelona B.
Qua niveau wel, qua kansen op doorbreken niet.quote:
als Redan en Bobson het op hun heupen krijgen en El Hamdaoui weer terug komt dan komt het goed. Alleen mist WillemII een speler als Denneboom. Ze moeten eerst eens een redelijke verdediger kopen (Majstorovic?).quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef DeVinger het volgende:
Dennis van Wijk, wat een kop toch. Hij wil flink uitpakken met Willem II heb ik het idee, maar ik vraag me af of voorin nou de gebreken liggen,
quote:Boa Morte verlaat Fulham eerder dan Collins John
5/1/2007 11:55
Na het aantrekken van de spitsen Clint Dempsey en Vincenzo Montella heeft Fulham een eerste aanvaller van de hand gedaan. Luķs Boa Morte verhuist naar stadgenoot West Ham United.
Na Arsenal, Southampton en Fulham wordt West Ham de vierde Engelse club van de 29-jarige Portugese international. The Hammers betalen naar verluidt een transfersom van ongeveer tien miljoen euro aan Fulham.
'Ik denk dat we degradatie kunnen voorkomen, anders had ik hier niet getekend', lichtte Boa Morte zijn overgang toe. West Ham begon het seizoen met grote ambities, maar staat na 22 speelronden op een teleurstellende achttiende plaats in het Premiership.
Het is nog onduidelijk welke invloed het vertrek van Boa Morte heeft op de positie van Collins John. De Engelse media meldden eerder dat de 21-jarige Nederlander het voornaamste slachtoffer zou worden van het aantrekken van Dempsey en Montella. Watford zou concrete belangstelling hebben voor de tweevoudige international van Oranje.
quote:Heracles boekt wel succes met Gluscevic
5/1/2007 13:16
Heracles Almelo is erin geslaagd de gewenste aanvallende versterking in huis te halen. Igor Gluscevic wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van Vitesse en maakt komende zomer gebruik van zijn transfervrije status om definitief over te stappen naar de club uit Almelo.
Gluscevic mocht bij Vitesse vertrekken. De 32-jarige Serviėr werd eerder al verhuurd aan het Chinese Shandong Luneng. Hij keerde onlangs terug in Arnhem, maar kreeg van trainer Aad de Mos te horen dat hij nergens op hoefde te rekenen.
Dat nieuws was koren op de molen van Heracles. De Almeloėrs waren op zoek naar een fysiek sterke spits, maar vingen bot bij Rob Friend (SC Heerenveen) en Gerald Sibon (1. FC Nürnberg).
Heracles wordt de derde Nederlandse club voor Gluscevic. In het seizoen 2000/2001 nam FC Utrecht de spits over van het Griekse Aris Saloniki. Bij Vitesse staat hij inmiddels voor het derde seizoen onder contract.
bron: Vi.nl
quote:Figo sluit later alsnog aan bij Al-Ittihad
5/1/2007 17:14
Luis Figo gaat toch naar Saudi-Arabiė. Niet per direct, omdat Internazionale daar niet aan wil meewerken, maar aan het einde van het seizoen. De 34-jarige Portugese aanvaller is dan transfervrij.
Figo poseerde al met Mansour al-Balwi, die hem het shirt met nummer zeven overhandigde. 'Vanaf juli speelt hij een jaar voor ons', legde de trotse clubeigenaar van Al-Ittihad uit.
'Ik kan niet zeggen welk prijskaartje er aan hem hangt, maar het is een van de grootste bedragen ooit uitgetrokken in het Midden-Oosten', voegde Al-Bawli toe. 'Met zijn ervaring is hij een grote aanwinst voor ons en een mooi uithangbord.'
Al-Ittihad dacht al direct te kunnen losweken bij de koploper van de Serie A en repte op de eigen website zelfs al van een akkoord. Inter stak daar een stokje voor. Coach Roberto Mancini wilde Figo ondanks zijn bescheiden rol in de ploeg met de eerste landstitel sinds 1989 in zicht niet kwijt.
quote:Real Sociedad strikt ook Argentijnse aanvaller
5/1/2007 18:20
Na de komst van de Braziliaanse aanvaller Sįvio, heft Real Sociedad er nog een spits bij gekregen. De Basken huren de Argentijn Germįn Herrera (23) de rest van het seizoen van San Lorenzo.
Herrera speelde afgelopen seizoen op huurbasis in Braziliė voor Gremio. Met negen doelpunten liet de voormalige jeugdinternational een goede indruk achter.
Sociedad is dringend op zoek naar goals. De nummer voorlaatst van de Spaanse Primera División maakte er pas tien in zestien wedstrijden. Sociedad is daarmee de minst productieve ploeg.
Bier!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef Kadoc het volgende:
Figo over een tijdje naar Saudi-Arabiė.
[..]
Wie volgt? Laurent Jalabert?quote:Yannick Noah gaat aan de slag bij PSG
5/1/2007 16:21
Paris Saint-Germain gaat de hulp inroepen van Yannick Noah. De voormalige tennisser en zanger krijgt een nog niet nader genoemde functie bij de stroef lopende club.
PSG-coach Guy Lacombe kondigde de komst van Noah aan in Le Parisien. 'Hij kan ons rust brengen en heeft een aparte blik op zaken', meent Lacombe. 'Hij kan van buitenaf oordelen met respect voor het publiek en de spelers.'
Noah (46) won in zijn professionele tennisloopbaan 22 titels, waaronder Roland Garros in 1983. Hij was ook bondscoach van het Franse Davis Cup-team, waarmee hij in 1997 de beker pakte.
gehuurd voor een half jaartje inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wapenaar naar sparta
www.eredivisie.nlquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dave van den Bergh? Die zat toch gelukkig in Kansas?
quote:Dave van den Bergh verhuist in navolging van Ronald Waterreus naar New York Red Bulls in de Major League Soccer. De dertigjarige linksbuiten stapte medio 2006 over van FC Utrecht naar Kansas City Wizards. Laatstgenoemde club ruilde hem donderdag voor het recht om als derde club een speler te kiezen tijdens de draft.
Van den Bergh maakte in dertien wedstrijden voor Kansas drie doelpunten en gaf twee assists. Hij wordt in New York ploeggenoot van Ronald Waterreus. De 36-jarige doelman liet er donderdagavond in De Wereld draait door geen twijfel meer over bestaan waar zijn toekomst ligt. Ook Waterreus speelt komend seizoen in de Major League Soccer.
bron:Voetbal Internationalquote:Beckham gaat voor vijf jaar naar Amerika
11/1/2007 16:28
David Beckham zal vanaf komende zomer in de Amerikaanse Major League Soccer uitkomen. De 31-jarige Engelsman zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Los Angeles Galaxy.
Volgens Beckham was het zijn eigen beslissing om zijn contract bij Real Madrid niet te verlengen en niet die van de Spaanse club. 'Real had me gevraagd deze week een beslissing te nemen over mijn toekomst en over het nieuwe tweejarige contract dat ze me hadden aangeboden', verklaarde Becks aan Reuters.
'Ik heb de verschillende opties besproken met mijn familie en mijn adviseurs. Ik kon ervoor kiezen in Madrid te blijven of voor een Britse of Europese topclub te gaan spelen, maar ik heb er uiteindelijk voor gekozen om vanaf augustus voor LA Galaxy te gaan spelen.'
Dat Beckham Real zou gaan verlaten stond al min of meer vast. Predrag Mijatovic, technisch directeur bij de Spaanse club, liet zich woensdag ontvallen dat het contract met de Engelse middenvelder niet zou worden verlengd. Bovendien beschikt Beckham dit seizoen niet meer over een basisplaats.
Het Amerikaanse avontuur lijkt met name ingegeven door de financiėn. In de vijf seizoenen dat Beckham in de MLS zal uitkomen kan hij in totaal liefst 180 miljoen euro op zijn bankrekening bijschrijven.
Lijkt me wel anders is die direct de best verdienende speler ter wereld.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:27 schreef Nashje het volgende:
En dan nog beweren dat je écht niet voor het geld kiest hoor.
Als alle Engelse kranten dat melden ga ik daar toch niet vanuit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:08 schreef DeVinger het volgende:
Maar die 180 miljoen is dus gewoon geen typefout?
Niet echt een transfer maar toch...quote:Berti Vogts is nieuwe bondscoach van Nigeria
15/1/2007 17:54
Nigeria heeft Berti Vogts vastgelegd als nieuwe bondscoach. De Duitse trainer zal vanaf 1 maart aan de slag gaan bij The Super Eagles.
'Vogts heeft ingestemd om het Nigeriaanse elftal te coachen', verklaarde Tunde Aderigdibe namens de Nigeriaanse bond (NFA) tegenover Reuters. 'Hij is gekozen als meest geschikte man om de Super Eagles aan te pakken.'
Vogts zette maandag in Londen zijn handtekening onder een voorlopige verbintenis. Hij zal tot 2010 in dienst treden van het Afrikaanse land. 'Voor het einde van deze maand zal de volledige overeenkomst worden getekend', verzekerde Aderigdibe.
Via Bild liet Vogts weten dat hij 'waanzinnig blij' is. 'Het is een reuzenuitdaging.' De voormalige bondscoach van Duitsland en Schotland moet zich met Nigeria zien te plaatsen voor de eindronde van de Afrika Cup van 2008 en het WK van 2010. In maart staat het eerstvolgende kwalificatieduel voor de Afrika Cup (met Uganda) op het programma.
WillemII vist weer achter het netquote:Op maandag 15 januari 2007 18:31 schreef Dos37 het volgende:
Sibum naar Roda
quote:Hasan Salihamidzic van Bayern naar Juventus
15/1/2007 20:25
Hasan Salihamidzic vertrekt naar Juventus. De dertigjarige Bosniėr verruilt aan het einde van het seizoen Bayern München voor de club uit Turijn.
'Deze zomer zal ik naar Juventus gaan. Definitief', bevestigde Salihamidzic aan Kicker. Hij tekent voor vier seizoenen bij Juve. Bij de Duitse club loopt zijn huidige contract aan het einde van het seizoen af.
'Het hele pakket klopt. Ik kan op mijn dertigste nog een keer naar het buitenland en iets volledig anders leren kennen. Vier jaar is een prachtige periode en ook het financiėle aanbod klopt.'
Salihamidzic staat al sinds 1998 onder contract bij Bayern, dat hem destijds overnam van Hamburger SV. De 42-voudig international heeft inmiddels al 220 competitieduels met de club uit München op zijn naam staan. Hij maakte 28 doelpunten.
Bevestigde transfers deel 16quote:Op maandag 15 januari 2007 21:25 schreef Beschouw het volgende:
PSV is met Kanu bezig
Weet ik wel. Kon die andere topic niet zo snel vinden. En mijn post sloot toch mooi aan op de vorige?quote:
ik zit je maar te stangequote:Op maandag 15 januari 2007 21:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet ik wel. Kon die andere topic niet zo snel vinden. En mijn post sloot toch mooi aan op de vorige?![]()
Bayern heeft wel meer spelers met aflopende contracten laten vertrekken. Voor Salihamidzic waren dat bijvoorbeeld Zé Roberto en Ballack. Wil niemand daar verlengen of verlengt de club de contracten van 'oudere' spelers niet? Lijkt me dat je voor deze spelers nog wel geld kunt vangen.quote:
Dat is dan ook niet echt een gelukkig huwelijk geweestquote:Bogdan Lobont van Fiorentina naar Dinamo Boekarest
Laat me raden; een Litouwer?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:50 schreef methodmich het volgende:
Dumitru Copil (16, supertalent) van UT Arad (wie kent ze nog?) naar Hearts
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:50 schreef methodmich het volgende:
Hakan Türkoz van ADO Den Haag naar FC Omniworld --> wie is dat?![]()
Marcin Wasilewski van Lech Poznan naar Anderlecht --> was toch al bekend
Tosin Dosunmu van Nancy op huurbasis naar Zulte Waregem -->![]()
Bakary Soro van Charlton Athletic op huurbasis naar GBA -->![]()
Mohamed Zidan van Bremen naar Mainz --> was ook al langer bekend
Kasper Schmeichel van Man City op huurbasis naar Falkirk --> idem
Ben Thatcher van Man City naar Charlton --> idem
Djimi Traoré van Charlton naar Portsmouth --> idem
...snip...
Sasa Ilic van Galatasaray naar Monaco -->!!!
Dumitru Copil (16, supertalent) van UT Arad (wie kent ze nog?) naar Hearts --> XDD!!!
Kikin Fonseca alweer weg bij Benfica, gaat naar Tigres --> wie?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hill en Christiano naar Willem 2.
we zullen zienquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die is allang over the hill man.
erg verassend tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:02 schreef Kadoc het volgende:
Lauren naar Pompey.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/2583385.stmquote:Op zondag 21 januari 2007 14:21 schreef Dr.E het volgende:
weet iemand wanneer de transfermarkt sluit? ik dacht 31 januari, maar ik kan nergens bevestiging vinden...
quote:Argentijn Cavenaghi van Spartak naar Bordeaux
22/1/2007 22:09
Girondins Bordeaux contracteerde Fernando Cavenaghi, die voor een nog onbekende transfersom Spartak Moskou verlaat. De Argentijn tekende voor vierenhalf jaar bij de Franse club.
Cavenaghi verhuisde in 2004 nog voor tien miljoen euro van River Plate naar Spartak. De 23-jarige aanvaller speelde 51 wedstrijden voor de Russen en maakte twaalf doelpunten. Maar hij kon nimmer voldoen aan de hoge verwachtingen die de Russische club van hem had. Namens River Plate had hij immers 55 goals in 88 duels gemaakt.
'Hij heeft geweldige technische mogelijkheden en doet me een beetje herinneren aan Marco Simone', verklaarde Bordeaux-coach Ricardo Gomes.
niet verwachtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:48 schreef Nuongirl het volgende:
Cvetkov naar Turkije
http://www.sparta-rotterdam.nl/content/nieuws/default.asp?id=4092
Wat is die laag gezonken zeg, echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Mįrio Jardel al weg bij Beira Mar, nu gaat hij naar Anorthosis op Cyprus
Het talent waar Feyenoord en Ajax achteraan zaten en uiteindelijk op het vliegveld eerder door Ajax werd opgepikt!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Froylįn Ledezma (wie kent hem nog?) vanaf de zomer naar FC Augsburg in Duitsland
Die bakt er sinds zijn vertrek bij Sporting al helemaal niks meer van.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat is die laag gezonken zeg, echt ongelooflijk.
quote:Wens Tomasson vervuld: Villarreal
24/1/2007 19:45
Aan het weinig verheffende verblijf van Jon Dahl Tomasson bij VfB Stuttgart is voorlopig een einde gekomen. De Deense aanvaller krijgt zijn zin en verkast naar Villarreal.
Levante, Hamburger SV en Palermo werden in verband gebracht met Tomasson, die echter bij Villarreal onderdak heeft gevonden voor de rest van het seizoen. VfB Stuttgart verhuurt de Deense aanvaller voor een half jaar aan de Spaanse club, die daarbij een optie tot koop heeft bedongen.
'Het was de uitdrukkelijke wens van Jon om naar Spanje te verkassen', zegt teammanager Horst Heldt op de website van VfB Stuttgart. 'De verhuur aan Villarreal biedt hem de mogelijkheid weer aan spelen toe te komen en zo weer de vorm te pakken te krijgen. Ik ben zeker dat het dat gaat lukken.'
Op advies van toenmalig trainer Giovanni Trapattoni kwam Tomasson in 2005 terecht bij VfB Stuttgart, dat de international overnam van AC Milan. Maar het verblijf in Duitsland was geen onverdeeld succes. Mede door uiteenlopende blessures kon de oud-Feyenoorder niet aan de (hoge) verwachtingen voldoen.
In hoeveel seizoenen en bij hoeveels clubs ondertussen, die 31 wedstrijden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die bakt er sinds zijn vertrek bij Sporting al helemaal niks meer van.
-edit: ff opgezocht. Sindsdien nog maar 31 wedstrijden gespeeld (6 doelpunten).
Ook toch nog voor dezelfde praktijken alswaar Robin van P. voor beschuldigd is?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het talent waar Feyenoord en Ajax achteraan zaten en uiteindelijk op het vliegveld eerder door Ajax werd opgepikt!
Later nog veroordeeld voor wapenbezit en god mag weten wat nog meer
Volgens mij via Bolton, Ancona, Newell's Old Boys, Alavés, Goiįs en Beira Mar sinds 2003/04.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In hoeveel seizoenen en bij hoeveels clubs ondertussen, die 31 wedstrijden?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:47 schreef koningdavid het volgende:
Sherjill Macdonald (AGOVV/Jong Oranje) per direct verhuurd aan West Bromwich Albion
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het talent waar Feyenoord en Ajax achteraan zaten en uiteindelijk op het vliegveld eerder door Ajax werd opgepikt!
Later nog veroordeeld voor wapenbezit en god mag weten wat nog meer
quote:In 1997 kocht Ajax hem van Alajuelense voor tien miljoen gulden.
voetbal internationalquote:'AZ haalt Boy Waterman op bij SC Heerenveen'
27/1/2007 17:53
AZ heeft toch een nieuwe doelman in Nederland gevonden. Boy Waterman maakt de overstap van SC Heerenveen naar Alkmaar, meldt De Telegraaf.
AZ huurt de 23-jarige keeper tot het einde van het seizoen van de Friese club. Komende zomer, als het contract van de sluitpost bij Heerenveen ten einde is, zal de voormalige jeugdinternational een driejarige verbintenis tekenen bij de club uit Alkmaar.
Waterman staat al jaren te boek als een talent, maar is er nog niet in geslaagd zich op te werken tot eerste doelman van SC Heerenveen. Hij verloor de concurrentiestrijd van Brian Vandenbussche mede omdat hij te kampen had met enkele blessures.
In totaal stond Waterman achttien competitieduels in het doel van de Friezen. Hij kwam niet meer in actie sinds hij in november 2005 een forse knieblessure opliep.
Dat Louis van Gaal toch een Nederlandse keeper aantrekt, is verrassend. Vorige week had hij nog laten weten dat hij in Nederland geen geschikte kandidaat had kunnen vinden.
Dagblad De Limburger, zaterdag 27 januari 2007quote:Caracciolo van MVV naar KVSK United
MVV-spits Fabio Caracciolo vertrekt met onmiddellijke ingang naar KVSK United. De Belgische tweedeklasser uit Lommel, waar René Trost trainer is, bereikte gisteren een akkoord met de Maastrichtse club over de transfer.
KVSK betaalt geen afkoopsom. MVV neemt genoegen met het afvoeren van de 22-jarige speler van de loonlijst. Caracciolo had een contract tot eind dit seizoen en was een van de beter betaalde spelers.
De Belgische aanvaller, zoon van een Italiaanse vader en een Spaanse moeder, gold jarenlang als het kroonjuweel van de MVV-opleiding. Als B-junior tekende hij al een profcontract en hij stond op het punt van doorbreken toen hij in 2003 in de eerste helft van de competitie acht doelpunten scoorde. Onder het bewind van Andries Jonker kwam Caracciolo, die bekend staat als een gevoelige jongen, na een goed begin echter op de bank terecht. Ook onder huidig trainer Jurrie Koolhof kon hij nooit aan zijn oude niveau tippen.
De pogingen van MVV om de aanvalslinie te versterken, blijven voorlopig zonder succes. Gisterochtend sloeg Iwan Redan een bod af. De 26-jarige spits, die moet vertrekken bij Willem II na een kopstoot aan een ploeggenoot, wil niet in de eerste divisie voetballen. Hij mikt nu op een transfer naar het buitenland.
Wat een kuttransferquote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef Radegast het volgende:
Thomas Buffel naar Hannover 96.
Bull dus volgens Jol @ BBCquote:Op zondag 28 januari 2007 12:03 schreef Corksterr het volgende:
Nu is dus ook de komst van Davids naar Ajax officieel.
Op Koller had hij totaal geen grip, tegen Italie en Ghana was het nou ook niet geweldig..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Onyewu op huur basis naar Newcastle. Vond hem wel goed op het wk.
quote:Wigan granted work permit for Agahowa
Julius Aghahowa has completed his transfer to Wigan after being granted a work permit following a hearing in Sheffield.
Click here
The Nigeria striker, 24, joins the relegation-threatened Latics in a £2.1million deal from Ukraine side Shakhtar Donetsk.
Aghahowa, who has scored 14 goals in 32 games for Nigeria, becomes manager Paul Jewell's second striker signing following last week's £500,000 move for Caleb Folan from Chesterfield.
After a frustrating transfer window to date, Jewell is delighted to land a player he feels will prove himself in the Premiership.
'He's a striker of real pedigree who will add huge competition to the attacking positions,' said Jewell, who also has Emile Heskey and Henri Camara on his books.
'We've really done our homework on this one, while I've watched him personally on two occasions.
'He's quick, strong, aggressive, good with both feet and I'm sure he will adapt to the rigours of the Premiership.'
Aghahowa, who also found the net 32 times in 85 games for Shakhtar and has played in the Champions League, is renowned for his acrobatic goalscoring celebrations
Hij was alleen in cm01/02 een heldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:39 schreef AminBen het volgende:
Heb met FM2006 in mijn eerste game eens Aghahowa naar Wigan gehaaldMislukte zwaar maar ik was dan ook beginnend
![]()
quote:Hamburger SV heeft Ivica Olic van CSKA Moskou gecontracteerd. De 27-jarige Kroatische international tekende bij de Duitse club een contract tot medio 2009. Olic kwam dit seizoen twee keer tegen HSV uit in de Champions League. In Hamburg scoorde hij de openingsgoal vanaf de strafschopstip.
ahah ja verdomme wat was die man goed toen. Alleen wou die meestal niet direct weg omdat ie net bij Shaktar zatquote:
quote:'FC Utrecht verliest Fortuné aan AS Nancy'
30/1/2007 22:43
FC Utrecht is een dag voor het sluiten van de transfermarkt een van zijn belangrijkste spelers kwijtgeraakt. Marc-Antoine Fortuné keert terug naar Frankrijk en tekent voor tweeėnhalf jaar bij AS Nancy, zo meldt het ANP. Utrecht ontvangt 2,3 miljoen euro voor zijn topscorer.
Fortuné scoorde dit seizoen vijf keer in de Eredivisie voor de ploeg van Foeke Booy. Bovendien was de fysiek sterke aanvaller al goed voor zeven assists. Utrecht wilde dan ook graag met hem verder, maar van een akkoord over een contractverlenging kwam het niet. Fortuné's contract zou in juni aflopen.
Die wordt waarschijnlijk betrokken bij een deal met Johnny van Beukering ( de Graafschap )quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Hans vd Haar denk van RKC terughalen gok ik
Toch niet dusquote:Gekeurde Buffel verkoopt Hannover nee
31/1/2007 9 :26
Het aanbod van Hannover 96 ten spijt, Thomas Buffel blijft bij Glasgow Rangers. De Duitsers melden zich over een half jaar mogelijk weer.
Buffel kreeg van Rangers toestemming te gaan praten in Hannover. Naast de onderhandelingen over de voorwaarden onderging de Belgische international in Duitsland ook al een medische keuring. Dat was achteraf niet nodig, de transfer werd afgeblazen.
'De deal is afgesprongen om financiėle redenen', zegt vader Martin Buffel in de Gazet van Antwerpen. 'Het was een eerlijke beslissing van Thomas, het moest allemaal wat te snel gaan.'
Volgens Hannover-voorzitter Martin Kind speelde er meer. 'Financieel waren we er nog niet uit, maar daar was een oplossing voor te vinden. Maar Buffel ziet perspectieven in Glasgow door de komst van de nieuwe trainer Walter Smith. En een communicatiestoornis met zijn makelaar heeft ook invloed gehad.'
'Als er drie redenen zijn om aan een speler te twijfelen, moet je het niet doen', aldus Kind, die de oud-Feyenoorder niet definitief afschrijft als potentiėle aanwinst. 'We houden wel contact met Buffel. Misschien praten we in de zomer weer.'
Dat is weer een gemiste kans voor jullie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
kron dehli op huur naar sparta
Wel een verwarmde afvalbakquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef Radegast het volgende:
Naar Cyprus.Da's toch wel de afvalbak van 't Europese voetbal denk ik zo.
Serieus?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:52 schreef Nuongirl het volgende:
Sektioui naar RKC
http://www.rkcwaalwijk.nl/quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Serieus?
RKC doet goede zaken hoor.
zeg dat wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:52 schreef koningdavid het volgende:
RKC doet goede zaken hoor.
Nguyen, Thompson, Robert, Reiziger, Ferreyra ook wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef Dos37 het volgende:
PSV dus eindelijk van Ball af. De enige miskoop van Guus
hij was transfervrij in de zomerquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
West Ham heeft eindelijk Upson binnen. Voor 6 miljoen pond, is nogal wat zeg voor een verdediger.
Thompson en Ferreyra waren gehuurd, Nguyen is nog jong. Reiziger brengt inderdaad niet wat verwacht werd, en helaas is de Nederlandse competitie niet iets voor Robert.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nguyen, Thompson, Robert, Reiziger, Ferreyra ook wel.
Kun je dat eten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:34 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ya Hai naar Vitesse!!
Komt half feb.
Waar heb jij uitgehangen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:03 schreef Bayswater het volgende:
En de transfermarkt is weer gesloten![]()
Druk, maar binnenkort ga ik weer onderschriften verzinnen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Druk, maar binnenkort ga ik weer onderschriften verzinnen.![]()
Geen toekomst meer bij Villareal?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:14 schreef Radegast het volgende:
Riquelme maakt het seizoen af bij Boca Juniors.
quote:Everton neemt Tim Howard definitief over
14/2/2007 19:51
Everton neemt de van Manchester United gehuurde en razendpopulaire doelman Tim Howard definitief over.
Howard begon dit seizoen op huurbasis op Goodison Park, maar voldeed zo goed dat de clubleiding alles in het werk stelde om hem definitief van Manchester United over te nemen. Howard hield dit seizoen al elf keer de nul.
Everton betaalde ruim vier miljoen euro voor de doelman, die in 2003 van New Jersey Metrostars naar Manchester United kwam. In zijn eerste seizoen op Old Trafford haalde Howard de basis, maar later werd hij eerst door Roy Carroll en vervolgens door Edwin van der Sar verdrongen.
Nou hij is voor een seizoen verhuurd aan Marseille met de bedoeling om em aan het eind van dit seizoen weer terug te halen.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:45 schreef Erasmusch het volgende:
KuytCisse gaat toch wel weg lijkt me?
Hij werd gevolgd door eredivisieclubs, maar wilde in Maastricht bij zijn vriendin wonen, waardoor het afgeketst is. MVV kon hem eerst niet betalen (1.5 ton, geen Jupiler League-salaris), maar een sponsor is nu bereid gevonden zijn salaris te betalen. Achja, hij kiest nu meer voor het leven dat voor het voetbal. Iets wat Brncic bij ons eerder ook deed, en van mij mogen er nog meerdere volgenquote:
quote:Advocaat haalt Tymoschuk voor 20 miljoen
Anatoliy Tymoschuk vertrekt naar Zenit Sint-Petersburg. De international uit Oekraļne komt voor 20 miljoen over van Shakhtar Donetsk en tekende een contract voor vier jaar bij de ploeg van trainer Dick Advocaat.
De 27-jarige aanvoerder van Shakhtar stond volop in de belangstelling sinds het WK in Duitsland, waar hij één van de opvallendste spelers in de Oekraļense ploeg was, die de kwartfinale bereikte.
Zo wilde Feyenoord de middenvelder overnemen. Tot een transfer kwam het echter niet.
quote:Stefaan Tanghe tekent bij SV Roeselare
12/3/2007 19:13
Stefaan Tanghe voetbalt volgend seizoen bij SV Roeselare. De Belgische middenvelder verlaat Heracles Almelo, waar zijn contract komende zomer afloopt.
Tanghe tekende voor twee seizoenen bij Roeselare, de club waar de Nederlander Hans Galjé als technisch manager werkzaam is. Hij ging niet in op een nieuwe aanbieding van Heracles om zijn aflopende verbintenis te verlengen.
Voor de 35-jarige Tanghe betekent het een terugkeer naar zijn geboorteland, nadat hij zeven seizoenen in de Eredivisie heeft gespeeld. FC Utrecht haalde hem in de zomer van 2000 weg bij Excelsior Moeskroen. Met de Utrechters won hij twee keer de KNVB-beker.
In januari 2006 verhuisde Tanghe naar Heracles. Deze competitie kwam hij 25 keer in actie voor de Tukkers, voor wie hij drie keer scoorde. In totaal heeft hij 280 profduels en 74 doelpunten op zijn naam staan.
Toch wel een kleine vinger op de knip met AS, al geloof ik het wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
Metzelder naar Real Madrid.
Was al bekend jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Romero naar AZ al bevestigd?
Schalke haalt doelman weg bij Hansa Rostockquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is dat?
De vlag hangt al uit in Birmingham denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:56 schreef Radegast het volgende:
Juan Pablo Angel van Aston Villa naar New York Red Bulls.
quote:Roda JC heeft één nieuwe doelman binnen
Cliff Mardulier is ingegaan op het contractvoorstel dat Roda JC hem had gedaan. De 24-jarige doelman tekende voor drie seizoenen voor de club uit Kerkrade.
Roda meldt op zijn website dat Mardulier in principe is gehaald als derde doelman, maar dat hij tijdens de voorbereiding op het komende seizoen wel een reėle kans krijgt om zich te bewijzen. Bram Castro is voorbestemd om eerste keeper te worden, terwijl Vladan Kujovic de club gaat verlaten. Roda wil nóg een doelman aantrekken.
Mardulier kwam tussen 1996 en 2005 uit voor Lierse SK, waar zijn contract werd ontbonden vanwege zijn betrokkenheid bij een omkoopschandaal. Momenteel staat Mardulier onder de lat bij vierdeklasser Schoten.
De man die az de titel kostquote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef sjimz het volgende:
Waterman voor 4 jaar naar AZ!
Altijd leuk als Louis Argentijnen gaat kopen.quote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
En die Argentijnse keeper, Sergio Romero, gaat er ook heen.
Juan en Gabrich zijn volgens mij de enigequote:Op maandag 30 april 2007 18:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Altijd leuk als Louis Argentijnen gaat kopen.![]()
Met een speler die altijd te laat op zijn werk kwam en mensen die in een vriescel werken maar dom vindt zal je vast de oorlog kunnen winnenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef T3hTommay het volgende:
Guillano Grot van NEC naar Helmond Sport. Hij was dit seizoen verhuurd aan Excelsior.
Is die echt bevestigd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:21 schreef pekel het volgende:
Delorge van ADO Den Haag naar Ajax.
Vanwege het loopvermogen, uiteraard.
Ronduit schandalig dat een Nederlandse topclub iemand die zo sterk betrokken was bij het Belgische Gokchinees omkoopschandaal in dienst neemt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:21 schreef pekel het volgende:
Delorge van ADO Den Haag naar Ajax.
Vanwege het loopvermogen, uiteraard.
Ajax heeft het niet zo op met ethisch ondernemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ronduit schandalig dat een Nederlandse topclub iemand die zo sterk betrokken was bij het Belgische Gokchinees omkoopschandaal in dienst neemt.
Doe niet zo kortzichtig man.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ronduit schandalig dat een Nederlandse topclub iemand die zo sterk betrokken was bij het Belgische Gokchinees omkoopschandaal in dienst neemt.
Waarom ? Voel jij je dan gelukkig met iemand in je ploeg die jarenlang bewust matchen heeft verloren, én ploegmaats ertoe aanzetten om hetzelfde te doen ? En allicht een zware gokverslaving had/heeft ?quote:
De redder in noodquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef sjimz het volgende:
Dennis Koenders van JVC naar Feyenoord (beloftenteam)
Met Delorge naar de titelquote:Ajax contracteert Laurent Delorge
Amsterdam, 10 mei 2007
Ajax heeft overeenstemming bereikt over de overgang van Laurent Delorge van ADO Den Haag naar Ajax. Het contract van Delorge gaat in op 1 juli 2007 en loopt tot en met 30 juni 2009.
Ajax heeft het recht heeft om de overeenkomst met nog eens twee jaar te verlengen.
De Belgische aanvallende middenvelder werd geboren op 21 juli 1979 te Leuven (Belgiė). Op 19-jarige leeftijd werd Delorge gecontracteerd door AA Gent. Vanaf 1998 speelde hij achtereenvolgens voor Coventry City, Lierse SK en Anderlecht, waarna hij de overstap maakte naar ADO Den Haag. Delorge speelde 28 wedstrijden voor de Haagse club waarin hij vijf doelpunten maakte.
Een brede glimlach vormde zich op het gelaat van Delorge nadat hij zijn handtekening had gezet onder het contract dat hem voor tenminste twee jaar aan de Amsterdamse club bindt. ,,Ik heb er hard voor gewerkt, maar ik had ook niet kunnen denken dat ik ooit voor Ajax zou mogen spelen'', vatte de Belg zijn eerste gevoelens samen. ,,Ik hoop me nu snel aan te kunnen passen aan het hogere niveau.''
De overgang van de middenvelder was snel beklonken. Binnen tien dagen was Delorge van speler van het gedegradeerde ADO Den Haag opeens een Ajacied. ,,Het kan snel gaan in het voetbal'', aldus Delorge. ,,Ik denk dat Ajax voortdurend veel spelers bekijkt en weet wie een eventuele versterking voor het team zouden zijn. Al begrijp ik ook dat dit geen logische stap is, van een degradant naar een absolute topclub. Het was natuurlijk wel altijd mijn doel, en ik ben blij met de kans die ik nu gekregen heb. Ook ben dankbaar voor de kans die ADO Den Haag mij heeft gegeven om me te ontwikkelen en mezelf te kunnen laten zien in de Eredivisie.''
,,Nu ga ik verder als speler van een topclub'', sprak de middenvelder. Delorge gaat zich uiteraard goed voorbereiden op zijn eerste seizoen in Amsterdamse dienst, maar pakt ook zijn rust na een tumultueus seizoen in Den Haag. ,,Het was een zwaar seizoen, met veel negativiteit. Degraderen is natuurlijk ook mentaal belastend. Nu ga ik wat rust nemen, maar tegelijk besef ik dat de voorbereiding voor het nieuwe seizoen nu al begint. Ik zal dus wel zorgen dat ik topfit aan de start verschijn, want ik weet hoe belangrijk het is om de voorbereiding zonder kleerscheuren door te komen.''
Lijkt me stand-in achter Gabri.quote:
Maar nu pas bevestigd.quote:
Nope vandaag pas bevestigd door Ajax.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was gisteren al door Ajax toch bevestigd? Of zit ik er naast?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |