Toch wel een kleine vinger op de knip met AS, al geloof ik het wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
Metzelder naar Real Madrid.
Was al bekend jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Romero naar AZ al bevestigd?
Schalke haalt doelman weg bij Hansa Rostockquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is dat?
De vlag hangt al uit in Birmingham denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:56 schreef Radegast het volgende:
Juan Pablo Angel van Aston Villa naar New York Red Bulls.
quote:Roda JC heeft één nieuwe doelman binnen
Cliff Mardulier is ingegaan op het contractvoorstel dat Roda JC hem had gedaan. De 24-jarige doelman tekende voor drie seizoenen voor de club uit Kerkrade.
Roda meldt op zijn website dat Mardulier in principe is gehaald als derde doelman, maar dat hij tijdens de voorbereiding op het komende seizoen wel een reële kans krijgt om zich te bewijzen. Bram Castro is voorbestemd om eerste keeper te worden, terwijl Vladan Kujovic de club gaat verlaten. Roda wil nóg een doelman aantrekken.
Mardulier kwam tussen 1996 en 2005 uit voor Lierse SK, waar zijn contract werd ontbonden vanwege zijn betrokkenheid bij een omkoopschandaal. Momenteel staat Mardulier onder de lat bij vierdeklasser Schoten.
De man die az de titel kostquote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef sjimz het volgende:
Waterman voor 4 jaar naar AZ!
Altijd leuk als Louis Argentijnen gaat kopen.quote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
En die Argentijnse keeper, Sergio Romero, gaat er ook heen.
Juan en Gabrich zijn volgens mij de enigequote:Op maandag 30 april 2007 18:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Altijd leuk als Louis Argentijnen gaat kopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |