Ik geloof dat je bij American Football meer dingen moet onthouden dan bij voetbalquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is wel een mooi land en toch wel een mooie competitie met grote stadoins.
Die dan wel half leeg zijn
In Amerika zijn ze alleen tactisch dom met voetbal
Dan krijg je van die looplijnen zoals bij American Football.
Ik ken iemand die in America heeft gespeelt.
Ja het is ook drukker, maar dan heb je van die looplijnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat je bij American Football meer dingen moet onthouden dan bij voetbal
Gingen ze toen ook met de bal rennen, zichzelf over de achterlijn gooien en heel hard 'touchdown!' roepenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het is ook drukker, maar dan heb je van die looplijnen.
Die loopt zo en dan gaat die weer daar overheen.
Zo spelen ze het voetbal zaar ook ( een paar jaar terug in ieder geval )
Dan moest de linkshalf naar voren en dan kreeg hij die bal en dan gaf hij die weer aan een ander die weer anders liep.
Alleen maar met loopschema's
Je bent niet echt goed op de hoogte maar goed, zullen we die discussie hier maar niet voeren?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het is ook drukker, maar dan heb je van die looplijnen.
Die loopt zo en dan gaat die weer daar overheen.
Zo spelen ze het voetbal zaar ook ( een paar jaar terug in ieder geval )
Dan moest de linkshalf naar voren en dan kreeg hij die bal en dan gaf hij die weer aan een ander die weer anders liep.
Alleen maar met loopschema's
Als je een pagina terug leest dan weet je hoe ik erbij komquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent niet echt goed op de hoogte maar goed, zullen we die discussie hier maar niet voeren?
Ja, misschien helpt dat wel, Ze houden wel van showstunten in de VS. Hoewel zoon Brooklyn natuurlijk liever naar NY was gegaan, denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Suijk het volgende:
Wel lachen. Wie weet een impuls voor het Amerikaanse voetballen.
250 miljoen dollar in 5 jaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij RKC verdien je meer dan bij LA Galaxy hoor.
Valt behoorlijk tegen voor de meesten. 11700 per jaar is niet veel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef popolon het volgende:
MLS Salaries
Leuk om eens te bekijken.
Geen vetpot voor de meeste spelers maar ik heb er ook geen medelijden mee.
Dat zijn ook geen full profs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Valt behoorlijk tegen voor de meesten. 11700 per jaar is niet veel.
Maar het scheet al een stuk dat de huizen in de VS goedkoper zijn, een rijtjeshuis is een halve villa dus ik heb geen medelijden
Mag ik hopen voor ze. Dag in dag uit afgebeuld worden en dan maar 11700 euro per jaar verdienenquote:
NBA/NFL/NHL kennen het draftsysteem, ik weet niet eens hoe dat zit in de MLS eigenlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
De bond beslist volgens mij in veel (misschien wel allle) gevallen. Dus dan zou de bond dan bij Dallas uitkomen. Ik weet echter niet of ze nog uitzonderingen hebben. Dat weet Popolon beter denk ik.
Volgens mij kent de MLS dat ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:54 schreef popolon het volgende:
[..]
NBA/NFL/NHL kennen het draftsysteem, ik weet niet eens hoe dat zit in de MLS eigenlijk.
Het zat er al vanaf oktober vorig jaar aan te komen hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Waterreus moest heel lang wachten en Beckham kan der zo bij.
Figo is al naar het Midden-Oostenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:18 schreef popolon het volgende:
Nog meer geruchten:
Figo naar NY
Nedved naar Chicago
Davids naar Dallas
Wordt een leuk opvanghuis voor bejaarde voetballers zo.
Daar wordt 'ie spoedig bevrijdt door de Amerikaanse troepen.quote:
Nog een reden om de Amerikanen te hatenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar wordt 'ie spoedig bevrijdt door de Amerikaanse troepen.
Ik zou ze pas haten als ze hem naar de VS brengen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog een reden om de Amerikanen te haten
Bron Voetbalprimeur.nlquote:Beckham kon ook naar Milan
12 januari 2007, 15:40
Door: Gert Gysen
Adriano Galliani vertelde tegenover La Gazetta dello Sport dat hij Beckham had willen contracteren als die in Europa was gebleven. Becks maakte donderdag bekend dat hij na het seizoen naar het LA Galaxy vertrekt.
Milan was al langere tijd gecharmeerd door de middenvelder van Real Madrid. "Beckham? Het was best mogelijk dat hij naar Milan had gekomen", aldus de vice-voorzitter van Milan. "We kunnen het nu wel zeggen nu hij bekendmaakte voor LA Galaxy te kiezen: als hij in Europa bleef, kwam hij naar Milan."
Beckham zal na dit seizoen verhuizen naar de Amerikaanse Major League Soccer, waar hij een contract tekende tot 2008 bij Los Angeles Galaxy.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef popolon het volgende:
Ik weet eindelijk hoe 't zit betreft de salarissen:
De league, de MLS dus, betaalt alle salarissen van de spelers. Elk team heeft een salary cap van zo'n 2 miljoen. De MLS wordt weer van geld voorzien door ondernemingen, sponsoren etc.
Sinds kort mag elk team één speler uit eigen zak betalen onafhankelijk van de salary cap.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jawel, alleen mag ieder team nu één of een paar spelers hebben, boven de cap.
Ja maar, ja maar.quote:
Fuck!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.
Dat eerste stukje, dat wist je niet.
zeker. jammer dat beckham niet terug ging naar manchesterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef pfaf het volgende:
Met de Beckham-Nistelrooy tandem op z'n best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |