abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44973614
Benjamin de Ceulaer nu definitief naar RKC hij heeft zojuist een contract getekend voor 3,5 jaar. Bron RKCwaalwijk.nl
Een van de grote hoofden
pi_44973631
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:14 schreef Virus het volgende:
Benjamin de Ceulaer nu definitief naar RKC hij heeft zojuist een contract getekend voor 3,5 jaar. Bron RKCwaalwijk.nl
Transfersom?
pi_44975849
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:09 schreef cultheld het volgende:
Jeffrey Hoogervorst van Real Madrid B naar Barcelona B.
Gaat er op achteruit
pi_44975939
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef AminBen het volgende:

[..]

Gaat er op achteruit
Qua niveau wel, qua kansen op doorbreken niet.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_44976468
Boutahar op huurbasis naar Willem 2 mag er ook nog wel bij. Daarna heeft hij een contract voor 1 jaar met een optie voor nog 2 jaar.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_44976583
NEC heeft een loonlast van 190.000 minder. Boutahar wordt een half jaar verhuurd aan Willem 2, dan tekent ie een eenjarig contract daar, met een optie voor nog eens 2 jaar.

pi_44976714
Hilmi Mihçi naar het Sivasspor van Nordin Wooter

Clint Dempsey van de MLS naar Fulham, mits zijn werkvergunning rondkomt

Benjamin Auer (Bochum) en Grégory Vignal (Lens) op huurbasis naar Kaiserslautern
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44977300
Dennis van Wijk, wat een kop toch. Hij wil flink uitpakken met Willem II heb ik het idee, maar ik vraag me af of voorin nou de gebreken liggen,
pi_44977895
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef DeVinger het volgende:
Dennis van Wijk, wat een kop toch. Hij wil flink uitpakken met Willem II heb ik het idee, maar ik vraag me af of voorin nou de gebreken liggen,
als Redan en Bobson het op hun heupen krijgen en El Hamdaoui weer terug komt dan komt het goed. Alleen mist WillemII een speler als Denneboom. Ze moeten eerst eens een redelijke verdediger kopen (Majstorovic?).
pi_44977931
Lijkt me niet dat ze die kennen betalen. Speelt bij Basel Europees en zal niet gauw in Nederland tegen degradatie willen vechten.
pi_45009380
Alexander Baumjohann van Schalke naar Borussia MGB

David Jones van Man Utd naar Derby (verkocht)

Hesdey Suart van Vitesse naar Helmond Sport

Gregory Dufer door Brugge verhuurd aan Lokeren, aangezien hij bang was voor de voorzitter van Brussels
www.thuisuiteten.nl
pi_45035000
Boa Morte naar West Ham
quote:
Boa Morte verlaat Fulham eerder dan Collins John

5/1/2007 11:55

Na het aantrekken van de spitsen Clint Dempsey en Vincenzo Montella heeft Fulham een eerste aanvaller van de hand gedaan. Luís Boa Morte verhuist naar stadgenoot West Ham United.

Na Arsenal, Southampton en Fulham wordt West Ham de vierde Engelse club van de 29-jarige Portugese international. The Hammers betalen naar verluidt een transfersom van ongeveer tien miljoen euro aan Fulham.

'Ik denk dat we degradatie kunnen voorkomen, anders had ik hier niet getekend', lichtte Boa Morte zijn overgang toe. West Ham begon het seizoen met grote ambities, maar staat na 22 speelronden op een teleurstellende achttiende plaats in het Premiership.

Het is nog onduidelijk welke invloed het vertrek van Boa Morte heeft op de positie van Collins John. De Engelse media meldden eerder dat de 21-jarige Nederlander het voornaamste slachtoffer zou worden van het aantrekken van Dempsey en Montella. Watford zou concrete belangstelling hebben voor de tweevoudige international van Oranje.
pi_45038366
Gluscevic naar Heracles Almelo
quote:
Heracles boekt wel succes met Gluscevic

5/1/2007 13:16

Heracles Almelo is erin geslaagd de gewenste aanvallende versterking in huis te halen. Igor Gluscevic wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van Vitesse en maakt komende zomer gebruik van zijn transfervrije status om definitief over te stappen naar de club uit Almelo.
Gluscevic mocht bij Vitesse vertrekken. De 32-jarige Serviër werd eerder al verhuurd aan het Chinese Shandong Luneng. Hij keerde onlangs terug in Arnhem, maar kreeg van trainer Aad de Mos te horen dat hij nergens op hoefde te rekenen.

Dat nieuws was koren op de molen van Heracles. De Almeloërs waren op zoek naar een fysiek sterke spits, maar vingen bot bij Rob Friend (SC Heerenveen) en Gerald Sibon (1. FC Nürnberg).

Heracles wordt de derde Nederlandse club voor Gluscevic. In het seizoen 2000/2001 nam FC Utrecht de spits over van het Griekse Aris Saloniki. Bij Vitesse staat hij inmiddels voor het derde seizoen onder contract.

bron: Vi.nl
pi_45043424
Lilian Laslandes van Bordeaux naar Nice

Sávio door Real Sociedad gehuurd van Flamengo

Lucas Mareque van River Plate naar FC Porto

Pepe Plá door PSV verhuurd aan Levante

Frank Rost van Schalke naar HSV is nu echt rond
www.thuisuiteten.nl
pi_45045256
Rojer naar Excelsior.
pi_45047991
Figo over een tijdje naar Saudi-Arabië.
quote:
Figo sluit later alsnog aan bij Al-Ittihad

5/1/2007 17:14

Luis Figo gaat toch naar Saudi-Arabië. Niet per direct, omdat Internazionale daar niet aan wil meewerken, maar aan het einde van het seizoen. De 34-jarige Portugese aanvaller is dan transfervrij.

Figo poseerde al met Mansour al-Balwi, die hem het shirt met nummer zeven overhandigde. 'Vanaf juli speelt hij een jaar voor ons', legde de trotse clubeigenaar van Al-Ittihad uit.

'Ik kan niet zeggen welk prijskaartje er aan hem hangt, maar het is een van de grootste bedragen ooit uitgetrokken in het Midden-Oosten', voegde Al-Bawli toe. 'Met zijn ervaring is hij een grote aanwinst voor ons en een mooi uithangbord.'

Al-Ittihad dacht al direct te kunnen losweken bij de koploper van de Serie A en repte op de eigen website zelfs al van een akkoord. Inter stak daar een stokje voor. Coach Roberto Mancini wilde Figo ondanks zijn bescheiden rol in de ploeg met de eerste landstitel sinds 1989 in zicht niet kwijt.
pi_45048039
Meer versterking voor Sociedad.
quote:
Real Sociedad strikt ook Argentijnse aanvaller

5/1/2007 18:20

Na de komst van de Braziliaanse aanvaller Sávio, heft Real Sociedad er nog een spits bij gekregen. De Basken huren de Argentijn Germán Herrera (23) de rest van het seizoen van San Lorenzo.

Herrera speelde afgelopen seizoen op huurbasis in Brazilië voor Gremio. Met negen doelpunten liet de voormalige jeugdinternational een goede indruk achter.

Sociedad is dringend op zoek naar goals. De nummer voorlaatst van de Spaanse Primera División maakte er pas tien in zestien wedstrijden. Sociedad is daarmee de minst productieve ploeg.
pi_45057380
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:30 schreef Kadoc het volgende:
Figo over een tijdje naar Saudi-Arabië.
[..]
Bier!
pi_45067449
Opmerkelijke transfer
quote:
Yannick Noah gaat aan de slag bij PSG

5/1/2007 16:21

Paris Saint-Germain gaat de hulp inroepen van Yannick Noah. De voormalige tennisser en zanger krijgt een nog niet nader genoemde functie bij de stroef lopende club.

PSG-coach Guy Lacombe kondigde de komst van Noah aan in Le Parisien. 'Hij kan ons rust brengen en heeft een aparte blik op zaken', meent Lacombe. 'Hij kan van buitenaf oordelen met respect voor het publiek en de spelers.'

Noah (46) won in zijn professionele tennisloopbaan 22 titels, waaronder Roland Garros in 1983. Hij was ook bondscoach van het Franse Davis Cup-team, waarmee hij in 1997 de beker pakte.
Wie volgt? Laurent Jalabert?
pi_45069108
Leen van Steensel naar FC Carl Zeiss Jena.
pi_45084102
De Colombiaanse international Elkin Soto gaat naar Mainz.

Ervin Skela gaat van Ascoli naar Energie Cottbus
www.thuisuiteten.nl
pi_45111930
Wapenaar naar sparta
  zondag 7 januari 2007 @ 16:29:19 #73
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_45112011
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wapenaar naar sparta
gehuurd voor een half jaartje inderdaad.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_45114234
Wij zijn hem iig kwijt want zijn contract loopt af en hij hoeft niet te rekenen op een nieuwe
pi_45162287
Quashie van WBA naar WHU
pi_45187217
Florencio Cornelia van Ter Leede naar Fortuna Sittard

Mikkel Thygesen van FC Midtjylland naar Borussia MGB

Vacláv Sverkos door Borussia MGB verhuurd aan Austria Wien

Bakary Diakité van Mainz naar Koblenz op huurbasis. Oud-Graafschapper.

Edu van Mainz naar Suwon Samsung
www.thuisuiteten.nl
pi_45214244
Luigi Pieroni van Auxerre naar Nantes

Yves Vanderhaeghe van Anderlecht naar Roeselare

Gert Claessens van Genk naar Lierse

Andy Webster door Wigan verhuurd aan Glasgow Rangers

Eduardas Kurskis en Arkadiusz Klimek van FBK Kaunas naar Hearts

Oumar Kalabane van Auxerre naar Manisaspor
www.thuisuiteten.nl
pi_45230173
Belhadj van Sedan naar Lyon
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45237917
Gertje Claessens, mooi dat die weer aan voetballen komt.
pi_45262116
Portsmouth haalt maar weer even wat buitenlanders. Traore komt van Charlton na daar een half seizoentje te hebben gespeeld . Mvuemba wordt gehuurd van Rennes met optie tot koop.
pi_45263157
Van den Bergh volgt Waterreus naar New York
pi_45265326
Dave van den Bergh? Die zat toch gelukkig in Kansas?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_45266441
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dave van den Bergh? Die zat toch gelukkig in Kansas?
www.eredivisie.nl
quote:
Dave van den Bergh verhuist in navolging van Ronald Waterreus naar New York Red Bulls in de Major League Soccer. De dertigjarige linksbuiten stapte medio 2006 over van FC Utrecht naar Kansas City Wizards. Laatstgenoemde club ruilde hem donderdag voor het recht om als derde club een speler te kiezen tijdens de draft.

Van den Bergh maakte in dertien wedstrijden voor Kansas drie doelpunten en gaf twee assists. Hij wordt in New York ploeggenoot van Ronald Waterreus. De 36-jarige doelman liet er donderdagavond in De Wereld draait door geen twijfel meer over bestaan waar zijn toekomst ligt. Ook Waterreus speelt komend seizoen in de Major League Soccer.

pi_45266471
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef Beschouw het volgende:

[..]

www.eredivisie.nl
[..]

allemaal voor t geld
pi_45266554
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef Beschouw het volgende:

[..]

www.eredivisie.nl
[..]

Nederland verovert New York wederom.
pi_45274853
En weer iemand naar Amerika!
quote:
Beckham gaat voor vijf jaar naar Amerika

11/1/2007 16:28

David Beckham zal vanaf komende zomer in de Amerikaanse Major League Soccer uitkomen. De 31-jarige Engelsman zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Los Angeles Galaxy.

Volgens Beckham was het zijn eigen beslissing om zijn contract bij Real Madrid niet te verlengen en niet die van de Spaanse club. 'Real had me gevraagd deze week een beslissing te nemen over mijn toekomst en over het nieuwe tweejarige contract dat ze me hadden aangeboden', verklaarde Becks aan Reuters.

'Ik heb de verschillende opties besproken met mijn familie en mijn adviseurs. Ik kon ervoor kiezen in Madrid te blijven of voor een Britse of Europese topclub te gaan spelen, maar ik heb er uiteindelijk voor gekozen om vanaf augustus voor LA Galaxy te gaan spelen.'

Dat Beckham Real zou gaan verlaten stond al min of meer vast. Predrag Mijatovic, technisch directeur bij de Spaanse club, liet zich woensdag ontvallen dat het contract met de Engelse middenvelder niet zou worden verlengd. Bovendien beschikt Beckham dit seizoen niet meer over een basisplaats.

Het Amerikaanse avontuur lijkt met name ingegeven door de financiën. In de vijf seizoenen dat Beckham in de MLS zal uitkomen kan hij in totaal liefst 180 miljoen euro op zijn bankrekening bijschrijven.
bron:Voetbal International
pi_45274926
180 miljoen? Ze hadden toch een salarycap in de USA?
pi_45285612
Is dat geen nulletje teveel ofzo?
pi_45285805
ben benieuwd hoeveel Dave van den Bergh zal verdienen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:55:15 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45285928
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:47 schreef Erasmusch het volgende:
Is dat geen nulletje teveel ofzo?
Lijkt me wel anders is die direct de best verdienende speler ter wereld.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:12:11 #91
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_45286655
200 miljoen zelfs. incl. sponsors/reclame
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_45287191
En dan nog beweren dat je écht niet voor het geld kiest hoor .
pi_45290212
Ik wil ook Beckham zijn
pi_45290859
Nou ikke niet ,, maar zijn vrouwtje mag er trouwens wel zijn!
pi_45291028
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:27 schreef Nashje het volgende:
En dan nog beweren dat je écht niet voor het geld kiest hoor .

Waarom zou je anders in de USA willen voetballen? De meeste Amerikanen interesseert voetbal geen ene ruk. Plus dat je nou niet echt tegen/met de beste voetballers zult spelen. De Ronaldinho's en Drogba's spelen allemaal in de Europese liga's
pi_45293076
Maar die 180 miljoen is dus gewoon geen typefout?
pi_45295414
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:08 schreef DeVinger het volgende:
Maar die 180 miljoen is dus gewoon geen typefout?
Als alle Engelse kranten dat melden ga ik daar toch niet vanuit.
edit: shit linkje naar topic dan maar. David Beckham naar de VS
pi_45379754
quote:
Berti Vogts is nieuwe bondscoach van Nigeria

15/1/2007 17:54

Nigeria heeft Berti Vogts vastgelegd als nieuwe bondscoach. De Duitse trainer zal vanaf 1 maart aan de slag gaan bij The Super Eagles.

'Vogts heeft ingestemd om het Nigeriaanse elftal te coachen', verklaarde Tunde Aderigdibe namens de Nigeriaanse bond (NFA) tegenover Reuters. 'Hij is gekozen als meest geschikte man om de Super Eagles aan te pakken.'

Vogts zette maandag in Londen zijn handtekening onder een voorlopige verbintenis. Hij zal tot 2010 in dienst treden van het Afrikaanse land. 'Voor het einde van deze maand zal de volledige overeenkomst worden getekend', verzekerde Aderigdibe.

Via Bild liet Vogts weten dat hij 'waanzinnig blij' is. 'Het is een reuzenuitdaging.' De voormalige bondscoach van Duitsland en Schotland moet zich met Nigeria zien te plaatsen voor de eindronde van de Afrika Cup van 2008 en het WK van 2010. In maart staat het eerstvolgende kwalificatieduel voor de Afrika Cup (met Uganda) op het programma.
Niet echt een transfer maar toch...
  maandag 15 januari 2007 @ 18:31:09 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45380027
Sibum naar Roda
Niemeyer naar Bremen.

Allebeide per direct
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_45380943