Ik heb hem nooit de hemel in geprezen en gezegd dat het zeker is dat hij kwam. Dat het een hype is geworden is mijn mening. Maar als Love komt dan vind ik dat een goede zet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:03 schreef Lennox het volgende:
Net was het nog 1 grote euforie hier, en nu is het een hype. Achja....
Idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zonder die 3 genoemde joden iig
Hoera!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:16 schreef RedGuy het volgende:
Ja Buijs heeft 7 gekregen.
Een voordeel van dat gezeik om die nieuwe spits, we hebben het PSV topic best ver achter ons gelaten.
Wie waren dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zonder die 3 genoemde joden iig
Sonck, Charisteas en Rosenberg.quote:
Ik hoorde zojuist op Radio Rijnmond dat Feyenoord geïnformeerd had naar Geert den Ouden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Kom maar weer op met de namen, ze hebben nog een krappe 5 uur.
Ali El Khattabiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kom maar weer op met de namen, ze hebben nog een krappe 5 uur.
die heb al bij willem 2 getekendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist op Radio Rijnmond dat Feyenoord geïnformeerd had naar Geert den Ouden.
http://www.fcupdate.nl/news.php?newsID=42360quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist op Radio Rijnmond dat Feyenoord geïnformeerd had naar Geert den Ouden.
Als dat waar is kunnen ze ook mij bellen. Ik heb mijn trainingspak al aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van een ander forumquote:Beste Giel,
Dat is niet op Radio 1 geweest. Wij hebben het bericht namelijk nog niet bevestigd gekregen.
Met vriendelijke groet,
André van Arnhem
NOS LANGS DE LIJN
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Giel -
Verzonden: ] donderdag 31 augustus 2006 17:51
Aan: Langs de Lijn
Onderwerp: Vraag over tranfersgerucht Feyenoord
Geachte heer/mevrouw,
Volgens voetbalsite's op internet heeft Radio 1 bevestigd dat Vagner Love spits van CSKA Moskou vanavond een contract bij Feyenoord gaat ondertekenen.
Ik had vandaag heel de dag Radio 1 op, maar dit heb ik niet meegekregen. Dit ik heb m'n twijfels of dit wel klopt. Kunt u dit bevestigen of dit op de Radio 1 is geweest?
Gegroet,
Giel
Mijn account is opgeheven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:17 schreef Joeriii het volgende:
Eerste plaatje in de OP doet het niet (plaatje met de plattegrond van de Kuip + fokkers).
Ik gebruik ook Firefox, zal wel aan mij liggen danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef Maikalo het volgende:
Met Firefox heb je geen problemen met de OP. Had ik vanmiddag met Internet explorer op mijn werk wel.
Die wil gewoon dat je haar goed neukt, dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef Maikalo het volgende:
Het gonst letterlijk met Love overal. Als ik de deur opendoe denk ik het te horen. Zelfs mijn vriendin heeft het erover.
't Zou wel een geweldige aankoop zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef Maikalo het volgende:
Het gonst letterlijk met Love overal. Als ik de deur opendoe denk ik het te horen. Zelfs mijn vriendin heeft het erover.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef TC03 het volgende:
Hij komt toch niet. Geen spits t/m december dus.
Ik dacht al wat moet ze tussen mijn benen met haar hoofdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die wil gewoon dat je haar goed neukt, dat heeft niks met voetbal te maken.
Je kan de drukte niet meer aan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:30 schreef Knoekie het volgende:
* Knoekie neemt slaappil en zet wekker om 00:00![]()
Al duizend keer gemeld en bovendien niet waar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)euwe-spits-feyenoord
Onzin.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)euwe-spits-feyenoord
Zo'n smiley mag je gewoon niet gebruiken als je hier met de naam 9christensen rondloopt.quote:
He, wat jammer nou.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:22 schreef BigFire het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/news.php?newsID=42360
helaas![]()
Als je mij ff mailt krijg je ruimte op mijn site met een eigen ftp inlogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Cart_man het volgende:
Mijn account is opgeheven.Zoek wel andere ruimte, registreren bij Lycos lukt niet.
Ik ben blij als het 0.00 is. Ken ik rustig gaan slapen.
Die gekte hebben we al gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=31245
We zullen zien of het waar is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
PRESENTATIE NIEUWE SPITS ROND 8 UUR
Datum: 31-08 | Bron: Fr4ever.nl | Klik hier voor gratis ringtones! Auteur: Montana
Wij van Fr4ever.nl hebben zojuist contact gehad met een zeer opgeluchte Chris Woerts. Hij wist ons te melden dater een nieuwe spits is aangetrokken en dat hij rond 8 uur gepresenteerd zal worden.
Op de vraag of de aankoop toevallig Vagner Love was, was het antwoord misschien. Het is wel een buitenlandse spits, maar naam en/of prijs mocht hij niet vermelden.
Hou Fr4ever.nl in de gaten...
Nou ben benieuwd
Zit nu te f5en of fr4everquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
Datum: 31-08 | Bron: Fr4ever.nl | Klik hier voor gratis ringtones! Auteur: Montana
Wij van Fr4ever.nl hebben zojuist contact gehad met een zeer opgeluchte Chris Woerts. Hij wist ons te melden dater een nieuwe spits is aangetrokken en dat hij rond 8 uur gepresenteerd zal worden.
Op de vraag of de aankoop toevallig Vagner Love was, was het antwoord misschien. Het is wel een buitenlandse spits, maar naam en/of prijs mocht hij niet vermelden.
Nou ben benieuwd
hebben ze Jozef Kiprich onder het stof weggehaald ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
Nou ben benieuwd
Dat ze zeggen dat het al rond acht uur is, pleit wel voor ze. Of ze willen gewoon even dat heel Feyenoord-minnend Nederland 20 minuten gaat F5en.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:41 schreef Joeriii het volgende:
[..]
We zullen zien of het waar is.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef cultheld het volgende:
Rosenberg, Sonck of Charisteas dus
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef cultheld het volgende:
Rosenberg, Sonck of Charisteas dus
Hopen dat de server dat trektquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ze zeggen dat het al rond acht uur is, pleit wel voor ze. Of ze willen gewoon even dat heel Feyenoord-minnend Nederland 20 minuten gaat F5en.
't Is een mooie site hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef Tomasso het volgende:
www.fr4ever.nl!
Dat gaat Woerts ze idd wel ff aan hun neus hangen ja
Ziet er idd erg geloofwaardig uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef Tomasso het volgende:
www.fr4ever.nl!
Dat gaat Woerts ze idd wel ff aan hun neus hangen ja
Opgelucht is niet iets wat woets gezegd heeft maar een waarde oordeel van de persoon die hem gesproken zou hebben. Ik ben wel benieuwd of het waar is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef Goldmund het volgende:
Het woord 'opgeluchte' maakt het wel heel amicaal. Alsof ze elkaar erg goed kennen.
Tot die tijd blijf ik maar f5-en op http://feyenoord.headliner.nl/
Heb je al die hobbysites op een rijtje. Ik weet alleen niet welke geloofwaardig zijn en welke niet.
Die heeft echt tijd om een paar kneusjes te woord te staan, ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
Nou ben benieuwd
Je weet nooit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die heeft echt tijd om een paar kneusjes te woord te staan, ja.
jorienvdherik heeft ook wel eens met Peter Bosz gebeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die heeft echt tijd om een paar kneusjes te woord te staan, ja.
Waarom krijg ik geen ringtonesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
Liever geen spits dan kluivertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef appelsientje het volgende:
Leuk he zo'n deadline![]()
Ik hoop dat jullie nog een beetje spits krijgen..
Niet zo overdrijven malle.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:03 schreef Cart_man het volgende:
Dit wordt de grootste anticlimax van mijn leven.
Als dat waar is dan stem ik ervoor om hem bij de eerste training op te pakken, in een taxi te gooien, en hem naar A'dam laten rijdenquote:
quote:
PES5 >>>>>>>>>>> FIFAquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef Maikalo het volgende:
Val dood, ik ga gewoon FIFA spelen. Daar heb ik tenminste van Persie met 99 punten in de spits staan![]()
De enige vorm die Kluivert heeft, is als hij op de WC zijn bruine bolus heeft gedraaid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach als die in vorm komt... maar tja.. hoe groot is die kans..
Nog liever hem dan geen spits. Met hem heb ik zelf wat minder moeite dan andere joden, weet niet waarom.quote:
Same here. Weet ook niet waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog liever hem dan geen spits. Met hem heb ik zelf wat minder moeite dan andere joden, weet niet waarom.
De presentatie zal zo beginnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef BigFire het volgende:
hoe vaak moet ik het nog zeggen? er komt geen spits meer. een paniek aankoop (vagner love, charisteas) zou mij zeer verbazen omdat ze echt willen uitpakken met de nieuwe spits.
Geen arrogante houding en uitstraling, schroomt niet om in dienst van een andere speler te spelen, 1 van de weinig sympathieke daar, of beter gezegd de enige.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:13 schreef TC03 het volgende:
Same here. Weet ook niet waarom eigenlijk.
welke? je bedoeld die van Kluivert en Kromkamp bij PSV?quote:
Ze wachten tot 23.59 om te zeggen dat er niemand komt. Zo houden ze ons een beetje in spanningquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Presentatie is verplaatst naar half 9?!
Jij zit in dezelfde praatgroep met hen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef denthemen het volgende:
die site die dat meld is van 2 pubertjes, 1 die een tijd in amerika woonde en op een ander forum vertelde dat hij daar voor ajax amerika of zo speelde, heeft het lang volgehouden en veel photoshop's gemaakt, de ander is jelle, beter bekend als een nerd die meedoet aan ter land ter zee en in de lucht en helaas is dit allemaal geen grap, mensen van het sgz forum zullen ze wel kennen
Nee, ik ben niet van de redactie, en heb ook niks met fr4ever te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Jji bent een van de zo geroemde fr4ever redactie ?![]()
Ah wopper , jammer dat je net je reactie weghaalde: "charisteas iig niet".quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de redactie, en heb ook niks met fr4ever te maken.
Vanochtend zijn de onderhandelingen gestart, en die zijn dus goed verlopen, de speler zal zo gepresenteerd worden.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef jmac het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article588901.ece
CHARISTEAS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHARISTEAS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet waar zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Ah wopper , jammer dat je net je reactie weghaalde: "charisteas iig niet".![]()
![]()
Dat vetgedrukte klopt dan weer wel.quote:,,Feyenoord is een prachtige club. Dit wordt een nieuw hoofdstuk in mijn carrière en ik heb een erg goed gevoel bij deze stap.’’
Het is al 12.30.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef NickFeyR het volgende:
Zo nou opflikkeren Jorien,het is 5 voor twaalf !!!
Dat is hij zeker niet, en het is nog een jood ook!!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef appelsientje het volgende:
Niet lullig bedoelt.. maar ik moet nu toch echt hard lachen.... Dat is toch geen topspits
Tja je kan het zien als een vorm van Humorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
dit is echt een grap van het bestuur???
CHARISTEAS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het een Tumorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja je kan het zien als een vorm van Humor
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Jajong het volgende:
Hier baal ik van. Harry is een goede invaller
Tja en ik denken dat PSV rare aankopen gedaan heeft.. maar dit slaat echt alles..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat is hij zeker niet, en het is nog een jood ook!!!!!
Dat is dan ook zijn enige succes.quote:De Griek scoorde in de EK-finale van 2004 het winnende doelpunt tegen Portugal.
Ik geloof het niet.Waarom doet Feyenoord.nl het niet kan niet naar de hoofdsite of iets dergelijks ? Misschien vergissen ze zich ?Domme paniekaankoop hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Feyenoord betaald heeft, hoop dat het echt niet meer dan 2 miljoen is ofzo. Want het is gewoon een matige spits.
Hij kostte 5 miljoen, misschien is Ajax wel naar 4 gezaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Feyenoord betaald heeft, hoop dat het echt niet meer dan 2 miljoen is ofzo. Want het is gewoon een matige spits. Hij past verder wel beter bij Feyenoord dan bij Ajax, als ie niet voor Ajax had gespeeld had ik het geen slechte aankoop gevonden.
Bigfire het komt allemaal door jou,scheeuwen dat we geen paniekaankoop moeten doen.Je brengt ongeluk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef BigFire het volgende:
niet verwacht. ongelofelijk wat dom
![]()
als Ajacied zijnde natuurlijk heerlijk![]()
Bij feyenoord.nl werken ze maar tot 5 uur, dus die zitten al thuis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zolang er nog niks op feyenoord.nl staat is er nog hoop.![]()
Zoals het op AD.nl staat is hij gewoon gekocht. Zal vanavond nog wel op Feyenoord.nl komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.Waarom doet Feyenoord.nl het niet kan niet naar de hoofdsite of iets dergelijks ? Misschien vergissen ze zich ?Domme paniekaankoop hoor.
Ik haat die gast, je denkt toch niet dat je van 1 op andere moment ineens iemand in de armen kan sluiten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef BB-King het volgende:
Steun je nieuwe spelers eens joh... uitstekende spits hoor.
Dat vind ik aardig wat geld voro zo'n speler..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij kostte 5 miljoen, misschien is Ajax wel naar 4 gezakt.
Dit ga je toch niet menen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:35 schreef chrisgyan het volgende:
Waarschijnlijk heeft Erwin weer wat hulp gezocht bij broer Ronald, die uiteraard zijn grote vriend Charisteas noemde.
Dit is toch te gek voor woorden. Jorien gooit nu waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk zijn eigen glazen in.
Ik zie niks?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef Goldmund het volgende:
het staat op feyenoord.nl
Beduidend ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Site doet zeker retelangzaam ?
Er is niks grappigs aan het bericht hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef TC03 het volgende:
Zo grappig dat er in dat bericht met geen woord over Ajax gerept wordt.
Is al 100x gemeld en 100x onzin.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:36 schreef Zyggie het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=31245
Andere aankoop?
Vágner Love van CSKA Mouskou.
Uhuh.... want overdrijven kunnen ze als de bestequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef Camplo het volgende:
HAHAHAA
ik zie het spandoek onder 410 al hangen eind mei volgend jaar
GROETEN UIT DE EREDIVISIE
't Staat op Feyenoord.nl.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef DaMart het volgende:
Ik mag toch hopen dat het een hele flauwe grap is van iemand dat Charisteas naar Feyenoord komt...![]()
Geldverspilling voor een noodaankoop.![]()
Doe eens niet zo lomp, kneus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef Camplo het volgende:
HAHAHAA
ik zie het spandoek onder 410 al hangen eind mei volgend jaar
GROETEN UIT DE EREDIVISIE
Zo'n akkoord is iets anders, onderhandelen met elkaar kan welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef TC03 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ajax en Feyenoord een gentlemen's agreement hadden.
Ah daar komen de boeren ook weer met hun tractors.Pas op dat je niet wordt aangereden door Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef jmac het volgende:
Feyenoord netwrk etc. is al down door 't nieuws. Kijk met genoegen morgen naar 't nieuws hoe 't feyenooit stadion belegerd wordt door supporters.. What een friggin joke!
Niet alleen een spits hebben jullie nodig hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Charisteas...hoe verzinnen ze het.
HALLO, WE HADDEN EEN SPITS NODIG, GEEN SOUVLAKIBAKKER
"Thruth is often stranger than fiction"quote:
Hhu jah raar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:43 schreef Hakkert het volgende:
ehh love op VI.nl
Als dat er is, nemen ze die niet erg nauw.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef TC03 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ajax en Feyenoord een gentlemen's agreement hadden.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:43 schreef Hakkert het volgende:
ehh love op VI.nl
quote:'Vagner Love wordt nieuwe spits Feyenoord'
31/8/2006 20:36
Feyenoord hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt rond te komen met Vagner Love. Radio 1 meldt dat de Rotterdamse club in onderhandeling is met de 22-jarige Braziliaan.
Vagner moet in De Kuip de langverwachte opvolger worden van Dirk Kuijt. Sinds diens vertrek naar Liverpool deden allerlei namen de ronde, maar kon Feyenoord nog geen nieuwe spits vastleggen.
Naar verluidt maakt Feyenoord acht miljoen euro over aan CSKA Moskou om Vagner over te nemen. Voor die Russische club scoorde hij twintig keer in 48 wedstrijden. De spits speelde daarnaast ook twee interlands voor Brazilië.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Hakkert het volgende:
charisteas wordt 29e keus! ( hoop ik )
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef snabbi het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet dieper kan....
Ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef denthemen het volgende:
de officieele site van feyenoord ligt eruit, is het daar nou ook gemeld??
*Screenshot maaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef denthemen het volgende:
Misschien betekent dat ze een vergissing hebben gemaakt.Better will be.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef denthemen het volgende:
Het wordt tijd jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Superheld het volgende:
Misschien nu eindelijk eens het bestuur tegen de muur bij jullie?
Zelfs VI gelooft die broodje aap verhalen van radio 1. Kijk is naar tijdstip 20:36. Wat een amateurs daaro....quote:'Vagner Love wordt nieuwe spits Feyenoord'
31/8/2006 20:36
Feyenoord hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt rond te komen met Vagner Love. Radio 1 meldt dat de Rotterdamse club in onderhandeling is met de 22-jarige Braziliaan.
Vagner moet in De Kuip de langverwachte opvolger worden van Dirk Kuijt. Sinds diens vertrek naar Liverpool deden allerlei namen de ronde, maar kon Feyenoord nog geen nieuwe spits vastleggen.
Naar verluidt maakt Feyenoord acht miljoen euro over aan CSKA Moskou om Vagner over te nemen. Voor die Russische club scoorde hij twintig keer in 48 wedstrijden. De spits speelde daarnaast ook twee interlands voor Brazilië.
Eerlijk gezegd zie ik een groot deel van de selectie best zitten hoor. Alleen een SCORENDE spits ontbrak. En dat was dus geen verrassing, want iederee wist dat Dirkie weg zou gaan. Gewoon dom beleid dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Niet alleen een spits hebben jullie nodig hoor![]()
![]()
![]()
quote:Het AD heeft zojuist de overgang van Angelos Charisteas naar Feyenoord gemeld. Ajax en Feyenoord hebben hierover donderdagavond een akkoord bereikt. Over de transfersom en inhoudelijk zaken van zijn contract zijn nog geen berichten naar buiten gebracht.
Ajax Netwerk
Charisteas meldt vanuit Moldavië, waar het Griekse nationale team verblijft, blij te zijn met de overgang: "Feyenoord is een prachtige club. Dit wordt een nieuw hoofdstuk in mijn carrière en ik heb een erg goed gevoel bij deze stap."
Ajax Netwerk
[Update]
Ajax Netwerk
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas juist laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
www.primeserver.nl voor picsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Canisfire het volgende:
Iemand een upload site?
Phhhhhheeeeeeeewwwww,dat klinkt al wat hoopgevener.Dacht al AD was toch zo Pro-Feyenoord.quote:
Het is wel waar hoor, anders staat 't toch niet op Feyenoord.nl..quote:
Een beetje te laat he!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:48 schreef DenniZZ het volgende:
BESTUUR TEGEN DE MUUR!!!
DIT KAN NIET!!!!!!!! GEEN JODEN IN DE KUIP!!!!
Ik kom de site niet eens binnen.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is wel waar hoor, anders staat 't toch niet op Feyenoord.nl...
Opzich met de speler niks mis, maar hij komt verdomme uit A'dam.
Arnold Scholten, Robbie Witschge, John van Loen..........quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:48 schreef DenniZZ het volgende:
BESTUUR TEGEN DE MUUR!!!
DIT KAN NIET!!!!!!!! GEEN JODEN IN DE KUIP!!!!
Ach zo worden ze wel imuun voor het gasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Een beetje te laat he!
Helft van jullie elftal bestaat uit Ajacieden en psvers. Zielig clubje zeg![]()
Doen ze expres, ook niet één keer het woord Ajax laten vallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
jongens gefeliciteerd! valt mee dat op feyenoord.nl harry niet in een ajaxshirt afgebeeld is! maar mag de pret niet drukken =)
Die mongolen snappen het gewoon niet he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef jna het volgende:
je zou denken dat het bestuur het wel begreep na de kluivert geruchten.![]()
![]()
Ze denken: 'als we er niet bij zetten van welke club hij komt, zullen de supporters niet zeuren'.quote:
hamas krijgt zo wel een nieuwe dimensie jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach zo worden ze wel imuun voor het gas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |