We zullen zien of het waar is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
PRESENTATIE NIEUWE SPITS ROND 8 UUR
Datum: 31-08 | Bron: Fr4ever.nl | Klik hier voor gratis ringtones! Auteur: Montana
Wij van Fr4ever.nl hebben zojuist contact gehad met een zeer opgeluchte Chris Woerts. Hij wist ons te melden dater een nieuwe spits is aangetrokken en dat hij rond 8 uur gepresenteerd zal worden.
Op de vraag of de aankoop toevallig Vagner Love was, was het antwoord misschien. Het is wel een buitenlandse spits, maar naam en/of prijs mocht hij niet vermelden.
Hou Fr4ever.nl in de gaten...
Nou ben benieuwd
Zit nu te f5en of fr4everquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
Datum: 31-08 | Bron: Fr4ever.nl | Klik hier voor gratis ringtones! Auteur: Montana
Wij van Fr4ever.nl hebben zojuist contact gehad met een zeer opgeluchte Chris Woerts. Hij wist ons te melden dater een nieuwe spits is aangetrokken en dat hij rond 8 uur gepresenteerd zal worden.
Op de vraag of de aankoop toevallig Vagner Love was, was het antwoord misschien. Het is wel een buitenlandse spits, maar naam en/of prijs mocht hij niet vermelden.
Nou ben benieuwd
hebben ze Jozef Kiprich onder het stof weggehaald ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
Nou ben benieuwd
Dat ze zeggen dat het al rond acht uur is, pleit wel voor ze. Of ze willen gewoon even dat heel Feyenoord-minnend Nederland 20 minuten gaat F5en.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:41 schreef Joeriii het volgende:
[..]
We zullen zien of het waar is.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef cultheld het volgende:
Rosenberg, Sonck of Charisteas dus
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef cultheld het volgende:
Rosenberg, Sonck of Charisteas dus
Hopen dat de server dat trektquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ze zeggen dat het al rond acht uur is, pleit wel voor ze. Of ze willen gewoon even dat heel Feyenoord-minnend Nederland 20 minuten gaat F5en.
't Is een mooie site hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef Tomasso het volgende:
www.fr4ever.nl!
Dat gaat Woerts ze idd wel ff aan hun neus hangen ja
Ziet er idd erg geloofwaardig uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef Tomasso het volgende:
www.fr4ever.nl!
Dat gaat Woerts ze idd wel ff aan hun neus hangen ja
Opgelucht is niet iets wat woets gezegd heeft maar een waarde oordeel van de persoon die hem gesproken zou hebben. Ik ben wel benieuwd of het waar is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef Goldmund het volgende:
Het woord 'opgeluchte' maakt het wel heel amicaal. Alsof ze elkaar erg goed kennen.
Tot die tijd blijf ik maar f5-en op http://feyenoord.headliner.nl/
Heb je al die hobbysites op een rijtje. Ik weet alleen niet welke geloofwaardig zijn en welke niet.
Die heeft echt tijd om een paar kneusjes te woord te staan, ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
Nou ben benieuwd
Je weet nooit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die heeft echt tijd om een paar kneusjes te woord te staan, ja.
jorienvdherik heeft ook wel eens met Peter Bosz gebeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die heeft echt tijd om een paar kneusjes te woord te staan, ja.
Waarom krijg ik geen ringtonesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Goldmund het volgende:
Liever geen spits dan kluivertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef appelsientje het volgende:
Leuk he zo'n deadline![]()
Ik hoop dat jullie nog een beetje spits krijgen..
Niet zo overdrijven malle.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:03 schreef Cart_man het volgende:
Dit wordt de grootste anticlimax van mijn leven.
Als dat waar is dan stem ik ervoor om hem bij de eerste training op te pakken, in een taxi te gooien, en hem naar A'dam laten rijdenquote:
quote:
PES5 >>>>>>>>>>> FIFAquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef Maikalo het volgende:
Val dood, ik ga gewoon FIFA spelen. Daar heb ik tenminste van Persie met 99 punten in de spits staan![]()
De enige vorm die Kluivert heeft, is als hij op de WC zijn bruine bolus heeft gedraaid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach als die in vorm komt... maar tja.. hoe groot is die kans..
Nog liever hem dan geen spits. Met hem heb ik zelf wat minder moeite dan andere joden, weet niet waarom.quote:
Same here. Weet ook niet waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog liever hem dan geen spits. Met hem heb ik zelf wat minder moeite dan andere joden, weet niet waarom.
De presentatie zal zo beginnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef BigFire het volgende:
hoe vaak moet ik het nog zeggen? er komt geen spits meer. een paniek aankoop (vagner love, charisteas) zou mij zeer verbazen omdat ze echt willen uitpakken met de nieuwe spits.
Geen arrogante houding en uitstraling, schroomt niet om in dienst van een andere speler te spelen, 1 van de weinig sympathieke daar, of beter gezegd de enige.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:13 schreef TC03 het volgende:
Same here. Weet ook niet waarom eigenlijk.
welke? je bedoeld die van Kluivert en Kromkamp bij PSV?quote:
Ze wachten tot 23.59 om te zeggen dat er niemand komt. Zo houden ze ons een beetje in spanningquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Presentatie is verplaatst naar half 9?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |