Ik heb hem nooit de hemel in geprezen en gezegd dat het zeker is dat hij kwam. Dat het een hype is geworden is mijn mening. Maar als Love komt dan vind ik dat een goede zet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:03 schreef Lennox het volgende:
Net was het nog 1 grote euforie hier, en nu is het een hype. Achja....
Idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zonder die 3 genoemde joden iig
Hoera!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:16 schreef RedGuy het volgende:
Ja Buijs heeft 7 gekregen.
Een voordeel van dat gezeik om die nieuwe spits, we hebben het PSV topic best ver achter ons gelaten.
Wie waren dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Erasmusch het volgende:
Zonder die 3 genoemde joden iig
Sonck, Charisteas en Rosenberg.quote:
Ik hoorde zojuist op Radio Rijnmond dat Feyenoord geïnformeerd had naar Geert den Ouden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Kom maar weer op met de namen, ze hebben nog een krappe 5 uur.
Ali El Khattabiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kom maar weer op met de namen, ze hebben nog een krappe 5 uur.
die heb al bij willem 2 getekendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist op Radio Rijnmond dat Feyenoord geïnformeerd had naar Geert den Ouden.
http://www.fcupdate.nl/news.php?newsID=42360quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist op Radio Rijnmond dat Feyenoord geïnformeerd had naar Geert den Ouden.
Als dat waar is kunnen ze ook mij bellen. Ik heb mijn trainingspak al aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van een ander forumquote:Beste Giel,
Dat is niet op Radio 1 geweest. Wij hebben het bericht namelijk nog niet bevestigd gekregen.
Met vriendelijke groet,
André van Arnhem
NOS LANGS DE LIJN
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Giel -
Verzonden: ] donderdag 31 augustus 2006 17:51
Aan: Langs de Lijn
Onderwerp: Vraag over tranfersgerucht Feyenoord
Geachte heer/mevrouw,
Volgens voetbalsite's op internet heeft Radio 1 bevestigd dat Vagner Love spits van CSKA Moskou vanavond een contract bij Feyenoord gaat ondertekenen.
Ik had vandaag heel de dag Radio 1 op, maar dit heb ik niet meegekregen. Dit ik heb m'n twijfels of dit wel klopt. Kunt u dit bevestigen of dit op de Radio 1 is geweest?
Gegroet,
Giel
Mijn account is opgeheven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:17 schreef Joeriii het volgende:
Eerste plaatje in de OP doet het niet (plaatje met de plattegrond van de Kuip + fokkers).
Ik gebruik ook Firefox, zal wel aan mij liggen danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef Maikalo het volgende:
Met Firefox heb je geen problemen met de OP. Had ik vanmiddag met Internet explorer op mijn werk wel.
Die wil gewoon dat je haar goed neukt, dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef Maikalo het volgende:
Het gonst letterlijk met Love overal. Als ik de deur opendoe denk ik het te horen. Zelfs mijn vriendin heeft het erover.
't Zou wel een geweldige aankoop zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef Maikalo het volgende:
Het gonst letterlijk met Love overal. Als ik de deur opendoe denk ik het te horen. Zelfs mijn vriendin heeft het erover.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef TC03 het volgende:
Hij komt toch niet. Geen spits t/m december dus.
Ik dacht al wat moet ze tussen mijn benen met haar hoofdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die wil gewoon dat je haar goed neukt, dat heeft niks met voetbal te maken.
Je kan de drukte niet meer aan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:30 schreef Knoekie het volgende:
* Knoekie neemt slaappil en zet wekker om 00:00![]()
Al duizend keer gemeld en bovendien niet waar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)euwe-spits-feyenoord
Onzin.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)euwe-spits-feyenoord
Zo'n smiley mag je gewoon niet gebruiken als je hier met de naam 9christensen rondloopt.quote:
He, wat jammer nou.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:22 schreef BigFire het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/news.php?newsID=42360
helaas![]()
Als je mij ff mailt krijg je ruimte op mijn site met een eigen ftp inlogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Cart_man het volgende:
Mijn account is opgeheven.Zoek wel andere ruimte, registreren bij Lycos lukt niet.
Ik ben blij als het 0.00 is. Ken ik rustig gaan slapen.
Die gekte hebben we al gehadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=31245
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |