quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Let op de dame met hoofddoekje en de reden waarom het de eerste keer niet goed is .... en bij de tweede foto blijkbaar wel!
nee, want dat staat gelijk aan lachen, tanden worden niet getolereerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Autodidact het volgende:
Je mag wel je tong uitsteken op je paspoortfoto.
inderdaad dames, een beetje vloeiebare Napalm kan je gewoon doorslikkenquote:
Wil je niet ff bij ome pnvd op schoot?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef sigme het volgende:
PS: Ik vind dat een lelijk icoon. Doe mij dat prachtige philips-logo maar terug.
*slik*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
inderdaad dames, een beetje vloeiebare Napalm kan je gewoon doorslikken
Ik wacht wel tot je wat beters gevonden hebt. Je nieuwe ondertitel is goed gevonden.quote:[..]
Wil je niet ff bij ome pnvd op schoot?
ik was net opzoek naar wat beters.
Als je vriendje er niet is proberen we het een keertje uitquote:
Napalm kleeft echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef sigme het volgende:
Ik wacht wel tot je wat beters gevonden hebt. Je nieuwe ondertitel is goed gevonden.
Nee, dan krijg ik allemaal geile foksters achter me aan. Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef sigme het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een voldoende opvallende foto van jezelf gebruiken, hoef je nooit meer te wisselen..
die mensen hebben nog nooit van een WA-verzekering gehoord, bij problemen is een van de populaire uitspraken: yes, but this is Indiaquote:
Als mijn vriendje niet mijn vriendje was, dan misschienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Als je vriendje er niet is proberen we het een keertje uit![]()
![]()
Weet ik. Daarom was dat meisje toch bloot?quote:[..]
Napalm kleeft echt.
Tsk. Jammer hoor.quote:[..]
Nee, dan krijg ik allemaal geile foksters achter me aan. Ik dacht het niet.
Lijkt me de tegenhanger van C'est l'Afrique.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
die mensen hebben nog nooit van een WA-verzekering gehoord, bij problemen is een van de populaire uitspraken: yes, but this is India
What todo?, hebben ze daar ook iets opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Lijkt me de tegenhanger van C'est l'Afrique.
Een hoogtepunt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Monidique het volgende:
Wereldmeneertje 01x02 : Oog in oog.
Ik ben niet bekend met What todo? Wat betekent het?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
What todo?, hebben ze daar ook iets op
wat wil je er aan doen, what to do ? eigen verantwoordelijkheid, doei..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met What todo? Wat betekent het?
Dat is goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:23 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, ik moest lachen.
Oh. Nou, dan nogmaals, C'est l'Afrique, eventueel gevolgd door een heinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat wil je er aan doen, what to do ? eigen verantwoordelijkheid, doei..
Dat moet dan wel een magere zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan nogmaals, C'est l'Afrique, eventueel gevolgd door een hein.
En dan staat er ook nog zo'n Duitse link bij, naar "Hurensohn"quote:(also contracted forms mothafucka, muthafucka, mo-fucker, mofucka, mother, mofo, mafk)
quote:D.O.A.P.
An unknown gunman assassinates George W. Bush. A couple of years later, an investigative documentary is made. It features all the people involved that fateful day: the protestors outside a Chicago hotel; the suspects in the shooting and their families; the Secret Service men who failed to protect their charge; the press; and an array of experts, desperately seeking meaning in this horrible act of violence. We learn, agonizingly, what happened to America… after the death of a president.
(...)
As one might expect, Range is ultimately interested in addressing today’s political issues through the lens of the future. Xenophobia, the hidden costs of war and the nature of civil liberties in a hyper-media age all come under the microscope. The film is never a personal attack on Bush; Range simply seeks to explore the potential consequences that might follow from the President’s policies and actions.
Maar toch moet magere Hein gespaard worden voor vergetelheid. Desnoods via flauwigheden (zout bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef Apropos het volgende:
Wat schuilen er toch ontzettend veel flauwiteiten in de taal.
I suggest that my hackneyed answer is merely a more radical example of what we encounter every day.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:57 schreef Apropos het volgende:
Schuld van Amerika.
Wat een prachtige versregel! Wie heeft dat gezegd?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef Monidique het volgende:
Ik stop lasagna in de magnetron, verwacht niet dat ik zeis.
Ik heb geen verstand van dicht en rijm.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat een prachtige versregel! Wie heeft dat gezegd?
[ bron ]quote:Bush suggested last week that Democrats are promising voters to block additional money for continuing the war. Vice President Cheney this week said critics "claim retreat from Iraq would satisfy the appetite of the terrorists and get them to leave us alone." And Defense Secretary Donald H. Rumsfeld, citing passivity toward Nazi Germany before World War II, said that "many have still not learned history's lessons" and "believe that somehow vicious extremists can be appeased."
Pressed to support these allegations, the White House yesterday could cite no major Democrat who has proposed cutting off funds or suggested that withdrawing from Iraq would persuade terrorists to leave Americans alone. But White House and Republican officials said those are logical interpretations of the most common Democratic position favoring a timetable for withdrawing troops from Iraq.
De Hema was van de week gewoon open hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga tukken. Morgen wordt eindelijk mijn koffer aan huis afgeleverd. Het wordt wel tijd voor een schone onderbroek.
Hij hoeft het toch niet te weten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef sigme het volgende:
Als mijn vriendje niet mijn vriendje was, dan misschien![]()
![]()
Vrouwen horen dit soort zaken niet te wetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef sigme het volgende:
Can`t win em all..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef sigme het volgende:Tsk. Jammer hoor.
Daar ben ik weer. Misschien is er morgen nog tijd voor een nieuwe episode van Wereldmeneertje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:41 schreef Autodidact het volgende:
Monidiques cut 'n run-maffia.
Vies hè, homo's.quote:Party Freddy Mercury in de ban
ZANZIBAR – Een groot strandfeest in Zanzibar ter ere van de overleden Queen-zanger Freddie Mercury moet worden afgelast omdat de in Zanzibar geboren rockster homoseksueel was.
Dat heeft een plaatselijke moslimleider donderdag gezegd. Volgens de man, Azan Khalid, heeft Mercury zich met zijn flamboyante levensstijl on-islamitisch gedragen en zou het beledigend zijn voor de moslimgemeenschap in Zanzibar om hem op welke manier dan ook met hen in verband te brengen.
Een restaurant op Zanzibar dat naar Mercury vernoemd is, wilde begin september ter ere van zijn geboortedag een feest geven. Mercury is als Farrokh Bulsara in Zanzibar geboren toen het nog een Brits protectoraat was. Hij verhuisde in 1964 met zijn ouders naar Groot-Brittannië. (AP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |