abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:38:49 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41364510
quote:
We hebben een onvervalste rel in de wereld die showbizz heet: RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde krijgt een aanklacht aan zijn broek van tv-presentatrice Mariska Hulscher. Verlinde noemde haar in Boulevard deze week tot drie keer toe een ''hoer''. De niet op zijn mondje gevallen Verlinde deed dat omdat hij vond dat Hulscher aan het zaniken was over haar huwelijk dat ze zelf na een paar weken al weer vol gezien hield.

Hulscher beklaagde zich vorige week in een column over de maffia van de roddelpers, die haar na die flitsscheiding onheus bejegend zou hebben. De tv-presentatrice trouwde een paar maanden terug tijdens een met veel tam tam omgeven ceremonie met Ary Schouwenaar en liet dat huwelijk na een paar weken onverwacht klappen. Het gestrande huwelijk is inmiddels uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel. ''Ary zou de kinderen hebben geslagen, zij zou een ander hebben en zelfs abortus hebben laten plegen omdat ze geen moeder wilde worden.''

Afschuw
Verlinde liet maandag in RTL Boulevard weten geen greintje respect te hebben voor de manier waarop Hulscher haar huwelijk aan de bladen had verkocht en ook nog eens haar huwelijksreis gefinancierd had met de verkoop van de foto's. Ook sprak hij zijn afschuw uit over de manier waarop Mariska haar man via een persbericht liet weten dat ze van hem wilde scheiden. Ook haar perswoordvoerder, Bart Maussen, werd door Verlinde zwaar gehekeld.

Diezelfde Maussen noemt de belediging van Verlinde vandaag ''ongepast, ongehoord en beneden alle peil.'' Volgens hem is het ''erg kwetsend'' voor Hulscher dat ze als hoer op de landelijke beeldbuis is weggezet: ''Dadelijk ís ze voor Nederland de hoer.''

Witteman
Hulscher zal maandag te gast zijn bij de lancering van de nieuwe talkshow van Jeroen Pauw en Paul Witteman. Daar zal ze ook haar boosheid over Verlinde laten blijken, maar over wat er tussen haar en Ary is gebeurd, daar zal zij met geen woord over reppen.

Albert Verlinde reageert laconiek op de aanklacht: ''Ik blijf bij mijn bewoordingen. Ik wens Mariska veel succes.'' Een opvallend detail is overigens dat Hulschers kortstondige echtgenoot Ary Schouwenaar regisseur is van RTL Boulevard. Hij regisseerde echter niet de aflevering waar Verlinde het H-woord liet vallen.
Tsja, dat zat eraan te komen.

Hier terug te zien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41364579
Albert Verlinde
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2006 @ 15:49:08 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41364827
beetje misbruik van het programma vind ik.
wat niet wegneemt dat ik die hulscher een walgelijk mens vind.
pi_41364965
Van Nu.nl
quote:
Uitspraken Verlinde vallen verkeerd

Uitgegeven: 31 augustus 2006 10:38
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2006 13:33

AMSTERDAM - Mariska Hulscher is boos op RTL-boulevard presentator Albert Verlinde, omdat hij haar maandag in zijn programma tot drie keer toe voor hoer heeft uitgemaakt. "Hulscher is daar heel erg boos over", zo laat haar woordvoerder Bart Maussen weten.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Dat Hulscher Albert Verlinde zou aanklagen omdat hij haar drie keer voor hoer heeft uitgemaakt, klopt volgens Mausser niet: "Hulscher is daar wel heel erg boos over, maar dat ze daarvoor naar de rechter stapt is onjuist. Mariska weet precies wat haar mogelijkheden zijn, aangezien ze jurist is. "

Hoer

Maussen stelt wel dat het erg kwetsend is om zulke uitspraken op televisie te doen. "Dadelijk is Hulscher voor heel Nederland de hoer", zo zegt hij donderdag in het Algemeen Dagblad.

Ook voelt Maussen zich onheus behandeld door RTL Boulevard. Hij zou worden neergezet als iemand die zich in andermans leed als woordvoerder profileert.

Wendy van Dijk

In het showbizzprogramma werd gesteld dat Maussen onkies handelde in een persverklaring voor Mariska Hulscher en haar gewezen echtgenoot Ary Schouwenaar. Daarin zou hij in de derde regel hebben gezegd dat hij destijds ook woordvoerder was van Wendy van Dijk en Xander de Buisonjé ten tijde van de breuk in hun relatie. "Ik trad wel op voor hen, maar ik ga dat natuurlijk nooit in een persbericht voor een ander zetten. Dat zou ethisch zeer onjuist zijn", zegt Maussen.

Vervelend

Maussen zegt de redactie van RTL Boulevard te gaan bellen met het verzoek het beeld dat de presentatoren van hem schetsten, recht te zetten. "Ik vind het heel vervelend dat in dat programma zo'n beeld is neergezet, alsof ik over de lijken en problemen van BN'ers zou gaan." Mausser zegt het ook erg vervelend te vinden voor Wendy en Sander.

Verlinde noemde Hulscher maandagavond in zijn programma "een hoer die zich als een ster gedraagt." Begin deze maand kondigde Hulscher na twee maanden huwelijk haar scheiding aan. Verder deed Hulscher er het zwijgen toe. Verlinde noemde dat maandag belachelijk. "Ze is Julia Roberts niet. Vertel gewoon wat er aan de hand is. Iedereen ergert zich dood aan haar gedrag."

Reis

Volgens Verlinde heeft Hulscher haar huwelijk met Ary Schouwenaar laten sponsoren. Volgens Maussen klopt dat verhaal niet. "Niet de hele reis is betaald."

Maussen laat weten dat Hulscher en Schouwenaar momenteel grote mentale problemen hebben. Die zouden onder meer veroorzaakt worden door de roddelbladen die continu de oorzaak van de scheiding proberen te achterhalen. "Het gestrande huwelijk is uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel", zo zegt Maussen.

"Ary zou zijn kinderen slaan, hij zou een vermeende abortus niet kunnen accepteren, zij zou vreemdgegaan zijn. Allemaal lariekoek", aldus Maussen.

Reden

Hulscher snapt dat mensen dingen willen weten, maar in overleg met Schouwenaar heeft ze besloten dat ze niets naar buiten brengen over de scheiding. De presentatrice zal komende maandag te zien zijn in de uitzending van de nieuwe talkshow van Jeroen Pauw en Paul Witteman. "Maar ook daar zal zij geen reden geven voor haar flitsscheiding", aldus Maussen.

Albert Verlinde laat in het AD weten bij zijn bewoordingen te blijven. "Ik wens Mariska veel succes".
Ah, ze willen haar nog even wat slimmer laten lijken.
Forza Juve!
pi_41365066
Die Witteman had zich ook wel wat anders voorgesteld van die talkshow denk ik. Je gaat toch niet zulke B-mensen als Mariska Hulsscher interviewen!?
pi_41365948
ow mag ik ff zeggen dat ik hiervan geniet!!! fout he??
pi_41367880
Nou gelijk heeft 'ie toch.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_41372217
Kan 'm geen ongelijk geven. Ze trouwt met veel poeha. Verdient er veel geld mee en dumpt haar hubbie na 8 weken. Ik had het ook geroepen.
Bovendien moet ze niet zeiken: ze staat eindelijk weer eens in de belangstelling.
(Un)masking for the greater good.
  Trouwste user 2022 donderdag 31 augustus 2006 @ 19:51:23 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_41372405
Heerlijk dit. Albert had groot gelijk. Vieze snol is het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41372473
laat je je dan even kennen he..
pi_41373405
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:53 schreef Marty het volgende:
Van Nu.nl
[..]

Ah, ze willen haar nog even wat slimmer laten lijken.
Ze is wel degelijk afgestudeerd in Nederlands Recht!

Heeft ze toch nog haar eigen topic
  Trouwste user 2022 donderdag 31 augustus 2006 @ 20:26:30 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_41374072
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:52:01 #13
15080 static
pi_41375294
Tong.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41375351
Weetje wat vreemd is, als ik dit soort bercihten lees hoor ik in mijn hoofd automatisch die voice-over van RTL Boulevard erbij. Vet raar.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 21:04:02 #15
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41375874
Wat krijgt die Mariska veel aandacht bij Boulevard..
Albert had wel gelijk hoor ! Zeker dat ze Ary naar amper twee maanden heeft verlaten..
Voor haar kinderen vind ik erg en voor Ary ook !
pi_41375954
En zo blijft miss Hulscher nog fijn onder alle aandachtt, mediahoer
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef XiChico het volgende:
Weetje wat vreemd is, als ik dit soort bercihten lees hoor ik in mijn hoofd automatisch die voice-over van RTL Boulevard erbij. Vet raar.
Ja, dat is echt vet raar
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_41376020
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Natalie het volgende:
Kan 'm geen ongelijk geven. Ze trouwt met veel poeha. Verdient er veel geld mee en dumpt haar hubbie na 8 weken. Ik had het ook geroepen.
Bovendien moet ze niet zeiken: ze staat eindelijk weer eens in de belangstelling.
mee eens zijnde...

ze moet idd niet zeuren/janken/etc...

ze/het is echt te triest voor woorden...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:29:37 #18
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41378690
Eerste keer dat Verlinde eens gelijk heeft, word ie er nog op aangepakt ook!
Nee jij bent lekker. =X
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 01:09:52 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_41382985
Heerlijk toch ?

pi_41385174
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ze is wel degelijk afgestudeerd in Nederlands Recht!
Daar stond ik destijds ook wel van te kijken.... ik vraag mij daardoor ook af, hoe vaak zij her en der daarvoor onder het bureau heeft moeten kruipen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 02:53:10 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_41385804
Onder de pui is genoeg

Beetje zoals Edgard bij de Sint.

pi_41386235
Dus lieve kijkbuiskindertjes, wat hebben we vandaag geleerd?

"De waarheid mag niet gezegd worden."
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_41386718
o_O
straks moet ie weer uit het raam klimmen om te ontsnappen
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:50:09 #24
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_41387592
quote:
Volgens Verlinde heeft Hulscher haar huwelijk met Ary Schouwenaar laten sponsoren. Volgens Maussen klopt dat verhaal niet. "Niet de hele reis is betaald."
Oh de huwelijksreis werd maar gedeeltelijk gesponsord...dat maakt het al een stuk minder belachelijk....
quote:
Maussen laat weten dat Hulscher en Schouwenaar momenteel grote mentale problemen hebben. Die zouden onder meer veroorzaakt worden door de roddelbladen die continu de oorzaak van de scheiding proberen te achterhalen. "Het gestrande huwelijk is uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel", zo zegt Maussen.
Mentale poblemen dankzij de pers, maar wel bij Pauw & Witteman in de eerste aflevering van hun tv-show gaan zitten hoezo publiciteitsgeil. Ben benieuwd waar ze het dan over gaat hebben, aangezien ze over de scheiding niks gaat vertellen....
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:20:04 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41388003
In alle eerlijkheid; wat verwacht ze dan?
Ze is een BN-er en verlaat na twee maanden haar kersverse echtgenoot. Natuurlijk gaat men erover praten. Natuurlijk heeft iedereen er een mening over. En ja, dan lig je als 'persoontje die je ega verlaat' onder vuur. Dat ligt echt in de lijn der verwachting.
Dat een Boulevard zich erin vast bijt, vind ik niet zo vreemd.
pi_41388687
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Natalie het volgende:
Dat een Boulevard zich erin vast bijt, vind ik niet zo vreemd.
En Arie is ook regisseur van RTL B dat zal ook meegespeeld hebben
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:05:28 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41388721
Ongetwijfeld
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:26:45 #28
15080 static
pi_41393445
quote:
Eerste echtgenoot steunt Mariska Hulscher.

Bert Hulscher, de ex-man van presentatrice Mariska Hulscher, stoort zich aan de manier waarop zijn ex in de pers wordt afgeschilderd. Hulscher ligt de afgelopen weken onder vuur vanwege de aangekondigde scheiding van haar tweede man Ary Schouwenaar. "Mariska verdient dit niet", zegt Hulscher tegen de website Sterrenstek.

Mariska maakte begin deze maand bekend na twee maanden huwelijk te willen scheiden, maar zwijgt over de reden daarvoor. In de media wordt daarover hevig gespeculeerd. Vooral RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde maakt zich druk om het zwijgen van Hulscher. Maandag noemde hij haar in zijn uitzending 'een hoer die zich als een ster gedraagt'. Ary Schouwenaar is regisseur van RTL Boulevard.

Vogelvrij
Bert Hulscher, die in januari 2002 scheidde van Mariska, windt zich op over de beschuldigingen aan het adres van de moeder van zijn kinderen. "Het lijkt wel of je vogelvrij bent verklaard als je een bekende Nederlander bent, en dat iedereen maar iets kan roepen", zegt hij. "Wat er over Mariska wordt gezegd en geschreven is gewoon een schande en regelrechte laster."

Hij vindt ook dat Verlinde zich flink moet schamen voor zijn opmerkingen. "Albert heeft zijn positie en het medium televisie misbruikt en dat neem ik hem zeer kwalijk."

Kinder
Bert Hulscher vertelt zich ook zorgen te maken over Sanne en Mikki, de dochters die hij met Mariska heeft, en over het zoontje van Ary. "Niemand houdt rekening met de kinderen. Vergeet niet dat zij ook kunnen lezen wat er over hun ouders wordt gezegd."
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:48:23 #29
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41394102
Mja, ik denk persoonlijk dat Bert in een illusie leeft als hij denkt dat de media rekening gaat houden met de kinderen. Ze krijgen niet betaald om hun mond te houden. Als begrijp ik wel dat hij het probeert. Het zijn toch je kinderen. En als de moeder van je kinderen wordt beschuldigd van vanalles, dan heeft dat ook effect op de kinderen.
pi_41397714
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt. Die mariska heeft recht op een prive leven net zoals wij maar nee hoor jullie geile roddelaars moeten persee weten waarom zij getrouwd en gescheiden is in twee maanden wat boeit jullie het nu het is jullie leven toch niet daarbij komt nog eens kijken dat het niemand iets aangaat behalve mariska en ary. Neem Britney Spearribs dan getrouwd en gescheiden in wat? 24 uur of zoiets? en wat is zij dan? Aandachtslet? Elizabeth Taylor heeft zoveel exen die kan ze niet maar op haar handen tellen maken jullie je daar ook druk om? Die pisnicht van een Kwalbert verlinden moet zich gewoon 24/7 in zijn reet laten naaien dan hebben de normale mensen er geen last meer van, houdt hij tenminste zijn muil op de tv, zonde hoor al die stoorzenders op de buis zoals die vieze holnaaier.
pi_41397861
volgens mij is dit Mariska zelf ^^^
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:35:48 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41397950
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Tsanty het volgende:
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt....
Is je Ritalin in de WC gevallen?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41398034
quote:
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt. Die mariska heeft recht op een prive leven net zoals wij maar nee hoor jullie geile roddelaars moeten persee weten waarom zij getrouwd en gescheiden is in twee maanden wat boeit jullie het nu het is jullie leven toch niet daarbij komt nog eens kijken dat het niemand iets aangaat behalve mariska en ary. Neem Britney Spearribs dan getrouwd en gescheiden in wat? 24 uur of zoiets? en wat is zij dan? Aandachtslet? Elizabeth Taylor heeft zoveel exen die kan ze niet maar op haar handen tellen maken jullie je daar ook druk om? Die pisnicht van een Kwalbert verlinden moet zich gewoon 24/7 in zijn reet laten naaien dan hebben de normale mensen er geen last meer van, houdt hij tenminste zijn muil op de tv, zonde hoor al die stoorzenders op de buis zoals die vieze holnaaier.
Kijk, da's nou jammer, daarmee vergaat heel je gepreek over vrede op aard.
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:36:56 #34
15080 static
pi_41399727
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:32 schreef DrDentz het volgende:
volgens mij is dit Mariska zelf ^^^
*proest*
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:40:06 #35
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41399820
quote:
Je bent zelf net zo erg als de mensen die je in het begin aanspreekt .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:59:37 #36
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41401756
Heb die Hulscher altijd al een eng wijf gevonden . Met d'r geleuter dat ze zo'n zelfstandige, onafhankelijke, moderne, leuke vrouw is. Vervolgens veel geld verdienen aan je huwelijk (haar goed recht natuurlijk, hoewel erg goedkoop), dan na twee maanden scheiden en zeggen dat je al twijfels had en dan gepikeerd zijn dat er veel aandacht voor is en men je een goedkoop mens vindt .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:21:23 #37
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_41402423
Ik zal maar geen oordeel geven over Mariska omdat ik haar niet ken. Maar zo snel scheiden lijkt het wel of je er niet goed over nagedacht hebt en Albert Verlinde moet zijn mening er buiten houden en gewoon doen waar hij betaald wordt en dat is gewoon het showbizz nieuws oplezen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 22:49:15 #38
43556 miss_dynastie
pi_41408830
quote:
"Het lijkt wel of je vogelvrij bent verklaard als je een bekende Nederlander bent, en dat iedereen maar iets kan roepen",
Heeft er misschien ook mee te maken dat Marisje zichzelf in de spotlights heeft geplaatst he
En de pers moet rekening houden met de kinderen? Stond mammie ook niet bij stil toen ze d'r huwelijk verkocht.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 23:12:00 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_41409542
Zou ze zaad slikken ?

pi_41410634
quote:
Bert Hulscher, de ex-man van presentatrice Mariska Hulscher
Waarom heeft ze dezelfde achternaam als haar ex-man?
Ik zoek niet, ik vind.
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:43:53 #41
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_41410655
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Zou ze zaad slikken ?

wie, mariska of tsanty (in plaats van Retalin)?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 00:13:47 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_41411604
Ze heeft er wel de mond voor

zaterdag 2 september 2006 @ 00:16:17 #43
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41411696
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef Wakey het volgende:

[..]

Ze zal wel de naam waarmee ze bekend is geworden aangehouden hebben.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 2 september 2006 @ 02:13:38 #44
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41414736
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef Wakey het volgende:

omdat ze zelf een hele lelijke achternaam heeft, las ik vandaag ergens in de Story oid. Van der Klit... ofzo
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_41416619
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Zou ze zaad slikken ?

Maris slikt alles zolang er geld uit te halen valt........

Maris was getrouwd en vond een rekening van Arie en Arie bleek toch niet zo rijk te zijn als hij zich voor deed en het was klaar.......
pi_41417454
Evert Santegoeds op Privé.nl :

Nog zo had ik me voorgenomen om het voorlopig niet meer te hebben over MARISKA HULSCHER en haar ellende. Maar als ik nu lees hoe deze leeggelopen diva commentaar geeft op haar nephuwelijk, kom ik maar al te graag op dat voornemen terug. Mariska noemt de pers een stel ‘gieren’. Dat treft. Ik vind Mariska namelijk om te gieren. Mevrouw Hulscher, zoals MARISKA VAN DER KLIS zich als herinnering aan een van haar andere ex-mannen blijft noemen, maakte zich als runaway bride niet alleen uit de voeten, maar ook volkomen belachelijk. ‘Mijn huwelijk is niet meer,’ stelt ze nu, alsof dat iemand kan zijn ontgaan, in Jackie . Dat is het blad dat nog met de trouwfoto’s in de winkel lag, toen de bruidegom al overspannen bij zijn moeder thuis zat. En dan ook nog proberen sympathie terug te winnen door te zeggen dat de pers geen rekening houdt met haar twee dochtertjes. Nou, juist die zijn volgens mij wel wat gewend. Bij Mariska liepen de laatste jaren net zo veel mannen in en uit dan in de gemiddelde voetbalkantine. Écht zielig voor de meisjes is dat zij nogal eens te laat op school kwamen, omdat Mariska zich had verslapen. Ook medelijden hadden andere moeders wanneer de twee na schooltijd, hand in hand, zaten te wachten tot deze drukke moeder des vaderlands eindelijk kwam aanscheuren. Dat mama in één schoolvakantie gaat trouwen én scheiden, het kan er nog wel bij. Maar anders dan in de nieuwe editie van het Guinness Book of Records hoop ik Mariska’s naam voorlopig niet meer tegen te komen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41417478
Oeioeioei, zelden is iemand zo uitgekotst. Ik denk dat mensen als Verlinde en andere roddelbladen haar al langere tijd geen leuke dame meer vonden, want dit lijkt alsof ze hebben zitten wachten op het juiste moment om haar eens flink aan te pakken.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:11:40 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41417585
volgens mij speelt ze naar buiten toe de gekwetste onschuld, maar zit ze zich stiekem te verkneukelen over al die aandacht.
is het niet zo dat die zogenaamde vergane glorie altijd denkt: het geeft niet HOE je in de bladen komt ALS je maar in de bladen komt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 16:35:59 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_41425926
Ze krijgt nu ook " de bladen" tegen zich

zaterdag 2 september 2006 @ 16:47:46 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41426190
Met de volgende kerel moet ze maar in Brasschaat gaan wonen. Ze is er oud en suf genoeg voor.
En daar komt de Story ook niet!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41432331
Waar is zij eigenlijk bekend van?

En dit hele relletje is
pi_41443489
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:31 schreef jaoka het volgende:
Waar is zij eigenlijk bekend van?
Van d'r gesjeesde sponsorhuwelijk met een of andere Ary
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_41506552
Hulscher gaat uitspraak Verlinde aanvechten

AMSTERDAM (ANP) - Tv-presentatrice Mariska Hulscher gaat stappen ondernemen tegen RTL Boulevard en showbizz-expert Albert Verlinde. Verlinde maakte Hulscher in die RTL4-show uit voor hoer, omdat zij al na twee maanden huwelijk besloot weer te gaan scheiden van haar man Ary Schouwenaar.

Dat laat ik niet over me heen gaan, zei Hulscher maandagavond in het nieuwe programma Pauw & Witteman . Ik ben uitgemaakt voor iets waarmee ik me niet identificeer. Ik ga daar iets tegen doen, maar het hoeven niet per se juridische stappen te zijn, aldus de juriste. Ik wil een statement maken, maar kan er verder nog niet zoveel over zeggen.''

Hulscher vertelde opnieuw niet waarom ze al zo snel weer wil scheiden van Schouwenaar, die overigens regisseur is van RTL Boulevard. ,,Ik zeg dat niet en moet dus de consequenties aanvaarden. Voorheen werkte ik inderdaad vaak samen met de 'bladen', maar ik vind dat geen rechtvaardiging voor hun huidige gedrag. Het roddeljournaille is blijkbaar niet blij met mijn recht op privacy.''

Juist omdat Hulscher in het verleden samenwerkte met de (roddel)pers (ze liet haar huwelijk vastleggen door het blad Jackie en had een column in de Party) vindt Verlinde dat zij nu openheid van zaken moet geven. Mede daarom gebruikte hij de typering waar Hulscher nu zo boos over is. Het dochtertje van de presentatrice/juriste vindt niet dat Hulscher haar mond open moet doen. ,,Mama, je hoeft niet alles uit te leggen. Je bent voor mij de liefste'', liet zij haar moeder weten. planet.nl

Heb het gisteravond gezien. Ze komt op mij over als een gewiekste tante die er maar op los ratelt en alles een beetje in haar of een ander straatje schuift zoals het háár uitkomt. Het zou haar toch wel vet beschadigde imago goed doen als ze een hele lange tijd uit beeld verdwijnt. FF dimmen dus.

dinsdag 5 september 2006 @ 08:28:28 #54
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41506581
quote:
Ik wil een statement maken
Volgens mij heeft ze er de afgelopen tijd al genoeg gemaakt

Helaas heb ik ze moeten missen bij Witteman. Ze heeft verder zeker geen sappige details uit de doeken gedaan?
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_41506635
Gaat ze hem voor homo uitmaken?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41506729
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:28 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze er de afgelopen tijd al genoeg gemaakt

Helaas heb ik ze moeten missen bij Witteman. Ze heeft verder zeker geen sappige details uit de doeken gedaan?
Wel nee, net wat ik schreef, ratelde een end heen en ging niet echt ergens diep op in, begreep eigenlijk niet wat ze daar kwam doen. Zij was het slachtoffer, over Ary zelf werd eigenlijk niks gemeld. Ik vind haar zoiets als de zwarte weduwe.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 10:17:18 #57
43556 miss_dynastie
pi_41508553
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:25 schreef Suko het volgende:
Ik ben uitgemaakt voor iets waarmee ik me niet identificeer.
Maar een hoop mensen identificeren je er wel mee, Risje. Toch iets om over na te denken
quote:
Voorheen werkte ik inderdaad vaak samen met de 'bladen', maar ik vind dat geen rechtvaardiging voor hun huidige gedrag. Het roddeljournaille is blijkbaar niet blij met mijn recht op privacy.''
Oh, domme huilie
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:04:12 #58
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41509698
She's a slut, a ho, a freak
Got a different dude every day of the week...

't is gewoon een rare stinkhoer. Kut voor d'r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_41510476
Ik heb het interview met die goudzoeker helaas moeten missen, het zal wel terug te zien zijn op internet?

Paul Witteman wordt trouwens ook steeds meer een lowlife riooljournalist
pi_41516837
Ik heb het interview net terug gezien en ik vond dat Mariska het erg goed deed, vaak gelijk had en intelligent overkwam.
(eindelijk na al die berichten, haar kant gehoord).
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 september 2006 @ 18:48:03 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_41523246
Terwijl ze niks te vertellen had.Ze lulde er knap om heen.

dinsdag 5 september 2006 @ 18:56:56 #62
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41523477
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef tajine het volgende:
ow mag ik ff zeggen dat ik hiervan geniet!!! fout he??
* TheThirdMark schaamt zich ook wel een beetje
pi_41523597
Het blijft toch een irritant wijf, eerst samenwerken met de bladen en als ze dan een beetje irritant worden dan aanklagen.
pi_41532584
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het interview met die goudzoeker helaas moeten missen, het zal wel terug te zien zijn op internet?

Paul Witteman wordt trouwens ook steeds meer een lowlife riooljournalist
Ja
Ik doe hier niet aan mee.
pi_41538233
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef Off-ShoRe het volgende:
Ja
Goed werk, Off-ShoRe

Slap verhaal van 'Mevrouw Hulscher'. Wat wil ze nou eigenlijk zeggen? Het punt dat ze op de agenda wil zetten, luidt: "Ja, ik heb in het verleden gebruik gemaakt van de roddelpers, en daarvan aanvaard ik de consequenties, hoe pijnlijk die ook zijn." (Ondertiteling: ik kickte op de aandacht, en nu het even slecht met me gaat, word ik over de kling gejaagd en dat draag ik als een man. Eh... vrouw. Ik bedoel: hoer.")

De échte vraag is natuurlijk waarom ze niet gewoon even uitlegt waarom ze die bliksemscheiding heeft aangevraagd. Kleine moeite, zou je denken:
A) Hij kon niet neuken
B) Hij kon niet schuiven
C) Hij/ik ging vreemd

Opgelost, slotje

Maar nee, Mevrouw Hulscher zwijgt als het graf, want opeens in haar 'privé-leven' in het geding. Was dat gesponsorde showhuwelijk dan níet haar privé-leven? Die huwelijksreis? Dat pathetische dagboek dat ze bijhield voor de Jackie?

Wat Mevrouw Hulscher niet begrijpt, ondanks haar zogenaamde 'intelligentie', is dat die bladen draaien op verhalen. Zonder verhaal geen blaadjes, geen lezers, geen snoepreisjes, geen gratis trouwjurken, geen interviews, geen covers, geen foto's, geen reclame. Mevrouw Hulscher speelde de hoofdrol in haar eigen verhaal. In dat verhaal trouwde een verlepte doch flink ge-airbrushte 40+-vrouw met haar droomprins. Hij droeg een wit pak, zij een witte jurk, en ze leefden nog lang en gelukkig. De lezertjes konden tevreden gaan slapen. Toen was het drie dagen later en kwam het nieuws van de scheiding. In een verhaal wordt dat de 'ontknoping' genoemd. De lezertjes schrokken wakker uit hun zoete droom: huh? Wat? Scheiding? En ze wilden allemaal weten hoe het zat. De ONTKNOPING!!! Want een verhaal is pas af als er een einde aan zit, een verklaring, een reden.

En dat snapt Mevrouw Hulscher niet. Dat ze verplicht is, als dikbetaalde hoofdrolspeelster in een liefdesverhaal, om ook die laatste scène even uit te spelen. Nee, leuk is het niet. Maar het gaat om het verhaal. De roddelpers zal haar niet met rust laten vóórdat zij haar verplichting is nagekomen. Het verhaal is niet af. De lezertjes houden niet van een open einde. De lezertjes willen duidelijkheid.

En zolang Mevrouw Hulscher die duidelijkheid niet geeft, zullen de roddelbladen de spanningsboog opvoeren. Koren op hun molen. Wat is er mooier dan een Who Dunnit? De spannig stijgt... al weken hebben ze de lezertjes in hun greep, het verhaal stijgt boven zichzelf uit, het wordt steeds smeuiiger en spannender... hoe loopt dit af?

Mevrouw Hulscher is een dom gansje. Het enige wat ze hoeft te doen, is een einde verzinnen voor het verhaal. Het enige wat ze hoeft te doen, is zeggen: "Hij had een micropenis" (met dank aan Heleen van Royen, die ook haar geld verdient met verhalen vertellen). Of ze zegt: "We waren na drie dagen een beetje uit elkaar gegroeid." Oók goed. Het is een ongeloofwaardig einde, maar dat doet er niet toe, want het is een EINDE. Streep eronder. Daarna heeft ze nergens meer last van en kan ze doorgaan met leven.

Maar wat zegt ze? "Het gaat om mijn privé-leven, ik laat niks los." Met andere woorden: de laatste scène van het verhaal, die krijg je niet

Kortom: ze kickt op de publiciteit. Ze is wel dom, maar niet zó dom
pi_41544804
quote:
Op woensdag 6 september 2006 01:56 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Goed werk, Off-ShoRe
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:21 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het interview net terug gezien en ik vond dat Mariska het erg goed deed, vaak gelijk had en intelligent overkwam.
(eindelijk na al die berichten, haar kant gehoord).

En wat Mariska ook zei, wanneer je vroeger met iemand een relatie hebt gehad, dan betekent het nog niet dat diegene nu alles met je mag doen, omdat je vroeger een relatie met diegene hebt gehad.
quote:
En dat snapt Mevrouw Hulscher niet. Dat ze verplicht is, als dikbetaalde hoofdrolspeelster in een liefdesverhaal, om ook die laatste scène even uit te spelen. Nee, leuk is het niet. Maar het gaat om het verhaal. De roddelpers zal haar niet met rust laten vóórdat zij haar verplichting is nagekomen. Het verhaal is niet af. De lezertjes houden niet van een open einde. De lezertjes willen duidelijkheid.
Waarom zou zij verantwoording moeten afleggen? Is er een contract dat de laatste scene ook uitgespeeld moet worden?
Houdt de rioolpers zich trouwens wel eens aan de regels?
pi_41544903
quote:
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41545103
Van mij hoeft ze geen verantwoording af te leggen maar hou dan ook je bek áls je gaat trouwen. En laat dan ook je huwelijksreis niet betalen door dat soort bladen! En ze had kunnen weten hoe roddelbladen te werk gaan, hoe lang loopt ze al niet mee in dat wereldje???Gadver, wat een hypocriet mens zeg! Ze werkt maar al te graag mee als het goed gaat en er geld valt te halen maar owee als de klad er in komt, dan claimt ze het recht van zwijgen en pricacy, dan hebben de bladen het gedaan. Meid, je had al je ziel en zaligheid te grabbel gegooid, nou niet gaan zeuren als Nederland wil weten waarom het sprookje uit is. Opzouten dus.
pi_41545217
Suko je kan beter je huwelijksreis door die bladen laten betalen, dan dat je zelf geld moet uitgeven en dat de pers toch uiteindelijk wel op komt draven met hun telelensen op je huwelijk.
(het zou overigens helemaal een stunt zijn, wanneer je je huwelijk door de bladen laat betalen en vervolgens die fotoreportage verziekt en het de pers op dat moment zo moeilijk mogelijk maakt.)
pi_41545449
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef JohnDope het volgende:
Suko je kan beter je huwelijksreis door die bladen laten betalen, dan dat je zelf geld moet uitgeven en dat die mediastalkers toch uiteindelijk wel op komen draven met hun telelensen op je huwelijk.
(het zou overigens helemaal een stunt zijn, wanneer je je huwelijk door de bladen laat betalen en vervolgens die fotoreportage verziekt en het de pers op dat moment zo moeilijk mogelijk maakt.)
Dat is wel zo maar dan laat je die roddelzooi wél binnen in je privé, wat je overigens niet zou moeten willen als fatsoenlijk mens. Elke image-deskundige had haar kunnen vertellen dat één keer je verhaal vertellen alle wind (aanteigingen) uit de zeilen neemt. Maar ja, iets teveel ego en diva-gedrag, da's mijn mening van hóe ze overkomt.
pi_41545592
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:13 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat is wel zo maar dan laat je die roddelzooi wél binnen in je privé, wat je overigens niet zou moeten willen als fatsoenlijk mens. Elke image-deskundige had haar kunnen vertellen dat één keer je verhaal vertellen alle wind (aanteigingen) uit de zeilen neemt. Maar ja, iets teveel ego en diva-gedrag, da's mijn mening van hóe ze overkomt.
Ze kan ons beter in de waan laten dan de waarheid vertellen, ze had misschien bijvoorbeeld een afschrift gevonden van de rekening van Arie met enkel een paar meiertjes (ipv een paar miljoen) op de rekening en dat ze toen klaar met hem was. En daar treed je niet makkelijk mee in het openbaar als vrouwzijnde.

Ik weet niet hoe het met Arie is, maar er zijn gewoon superveel mannen, die doen zich veel rijker voor dan dat ze in werkelijkheid zijn, dat is ook triest.
pi_41545917
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze kan ons beter in de waan laten dan de waarheid vertellen, ze had misschien bijvoorbeeld een afschrift gevonden van de rekening van Arie met enkel een paar meiertjes (ipv een paar miljoen) op de rekening en dat ze toen klaar met hem was. En daar treed je niet makkelijk mee in het openbaar als vrouwzijnde.

Ik weet niet hoe het met Arie is, maar er zijn gewoon superveel mannen, die doen zich veel rijker voor dan dat ze in werkelijkheid zijn, dat is ook triest.
En ergens denk ik dat je gelijk hebt. Kan ook zijn dat Ary, als Boulevard-regisseur, niet heeft kunnen regelen dat Mariska de plaats van Irene v/d Laar kon innemen, weet je veel hoe ver ze kán gaan!
  donderdag 7 september 2006 @ 15:52:35 #73
15080 static
pi_41586261
quote:
Hulscher eist boetedoening van Verlinde.

Mariska Hulscher eist dat Albert Verlinde publiekelijk afstand neemt van de uitlating 'hoer' aan haar adres. De copresentator van RTL Boulevard betitelde de tv-presentatrice op die manier in een item over haar scheiding na slechts twee maanden huwelijk.

RTL-directeur Fons van Westerloo ontving donderdag een brief van de advocaat van Hulscher met daarin de eis.

Van Westerloo is niet van plan toe te geven. "Ik laat het aankomen op een rechtszaak", reageerde hij. "Ik vond het item heel onschuldig, het was vooral om te lachen. Verlinde heeft zich een columnistenvrijheid toegeëigend waarin hij de mening van de straat verwoordde."
pi_41587073

Sue Ellen Maris, you are nothing but a tramp, you always have been and you always will be
  donderdag 7 september 2006 @ 17:59:04 #75
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41590004
Als dit echt voor de rechter uitgevochten gaat worden lach ik me kapot.
Nee jij bent lekker. =X
  donderdag 7 september 2006 @ 18:24:34 #76
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_41590670
Wat een stomme muts!
Ik denk dat dit haar carriere kost.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_41596386
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:24 schreef doeka het volgende:
Wat een stomme muts!
Ik denk dat dit haar carriere kost.
Dat denk ik niet. Zij is een vrouw in een mannenwereld en de meeste invloedrijke mannen zijn maar zwakkelingen als het er echt op aan komt en die zullen bezwijken voor de charmes van Maris.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:45:37 #78
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_41609456
Eerlijk gezegd HOOP ik juist dat de belastingdienst achter haar 'cadeautjes' aangaat. De reden van haar scheiding kan me niet interesseren eigenlijk (zal vast ook wel om centen gaan). Ik maak me er meer boos over dat 'normale' mensen en bruiloft (met evt honeymoon) ook zelf moeten betalen. Dus wat mij betreft mag ze best een deel afdragen aan de belastingen.

Ik ben trouwens ook benieuwd welke rijke (bekende) nederlander zich nu nog met haar inlaat. Ze is en blijft natuurlijk een goldigger....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  † In Memoriam † vrijdag 8 september 2006 @ 10:28:51 #79
43556 miss_dynastie
pi_41610368
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:45 schreef Droeke het volgende:
Eerlijk gezegd HOOP ik juist dat de belastingdienst achter haar 'cadeautjes' aangaat. De reden van haar scheiding kan me niet interesseren eigenlijk (zal vast ook wel om centen gaan).
Ik weet niet wat de belasting daartegen zou kunnen doen, eerlijk gezegd. Hooguit kunnen de bladen het niet aftrekken of opvoeren als zakelijke kosten, maar volgens mij mag je iemand best een honeymoon cadeau doen. Of de rekening van het eten oppikken. Als het een gift in geld is geweest is het anders, maar als zij gewoon hebben betaald... de bladen kunnen dan misschien wel een probleem krijgen, maar Mariska?
quote:
Ik maak me er meer boos over dat 'normale' mensen en bruiloft (met evt honeymoon) ook zelf moeten betalen. Dus wat mij betreft mag ze best een deel afdragen aan de belastingen.
Volgens mij zijn er ook veel mensen die de bruiloft door de ouders laten sponsoren hoor
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:43:30 #80
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_41610738
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:

Als het een gift in geld is geweest is het anders, maar als zij gewoon hebben betaald... de bladen kunnen dan misschien wel een probleem krijgen, maar Mariska?
Het maakt niet uit of het een gift geweest in geld of in natura. Het bedrag van het 'cadeau' wordt dan bij je bruto inkomen geteld en daar moet je dan gewoon inkomstenbelasting over gaan betalen.

Bovendien vind ik het anders als je ouders jou het plezier willen doen om bij te dragen in de kosten, dat wat anders dan om commerciele redenen je bruiloft 'verkopen'. Bovendien mag je van de belastingdienst ook een bepaald bedrag belastingvrij ontvangen van je ouders (volgens mij ligt dat bedrag rond de 5000 euro per jaar), als je meer krijgt moet je daar ook belasting over betalen... Net als de bekende Nederlanders....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:46:02 #81
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41612220
De nieuwe revu maakt gehakt van mariska, zijn het met Kwalbert eens. Evert Santegoeds maakt in het artikel een mooie opmerking.. Dat Mariska d'r kinderen naar school moeten met het verhaal dat hun moeder in één zomervakantie is getrouwd en gescheiden.. Geweldig.
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:20:41 #82
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41613102
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef PrinceLu het volgende:
De nieuwe revu maakt gehakt van mariska, zijn het met Kwalbert eens. Evert Santegoeds maakt in het artikel een mooie opmerking.. Dat Mariska d'r kinderen naar school moeten met het verhaal dat hun moeder in één zomervakantie is getrouwd en gescheiden.. Geweldig.
ja, wel zielig voor die kindjes, zo'n ouwe del als moeder.

Verder heb ik de indruk dat iedereen het met kwalbert eens is, behalve Mariska zelf
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_41613110
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de belasting daartegen zou kunnen doen, eerlijk gezegd. Hooguit kunnen de bladen het niet aftrekken of opvoeren als zakelijke kosten, maar volgens mij mag je iemand best een honeymoon cadeau doen. Of de rekening van het eten oppikken. Als het een gift in geld is geweest is het anders, maar als zij gewoon hebben betaald... de bladen kunnen dan misschien wel een probleem krijgen, maar Mariska?
[..]

Volgens mij zijn er ook veel mensen die de bruiloft door de ouders laten sponsoren hoor
De belastingdienst kan er wel wat tegen doen denk ik, want zo was er ook iets met babykamers die bekende nederlanders tegen inkoopsprijs konden regelen, ik geloof dat het ook niet lang duurde voordat de belastingdienst er boven op zat......
Ik weet niet precies hoe het zat, maar dat weten jullie vast wel.
  † In Memoriam † vrijdag 8 september 2006 @ 12:25:39 #84
43556 miss_dynastie
pi_41613233
Ja, ik zat ook meer te redeneren vanuit het 'ach, komen ze toch niet achter' bedenk ik me nu, maar dat is hier niet echt van toepassing geloof ik
Maar dan nog, Mariska zal d'r zaakjes vast wel op orde hebben
pi_41613247
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit. Albert had groot gelijk. Vieze snol is het.

Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41943576
Het gaat nog steeds niet helemaal jofel in huize Hulscher..
quote:
Weer scheiding voor Mariska Hulscher

'Ze moet me haar trouwjurk nog betalen'

door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Mariska Hulscher heeft ook met zakenpartner Marlon Borgschot gebroken.

De ex-presentatrice, die slechts twee maanden getrouwd was met Ary Schouwenaar, gaat nu ook niet verder met de couturier met wie ze een bedrijf oprichtte. De twee ontwierpen enkele maanden geleden samen een kledinglijn voor de zakelijke vrouw. Mariska is Marlon nog geld verschuldigd. Hij ontwierp voor 8000 euro de bruidsjurk die Mariska droeg en het pak voor de bruidegom en dat van zijn zoontje. "Ik wacht al een tijd op dat geld."
(Telegraaf)
Mariska wordt in etappes tot haar enkels afgebroken.
Ach Maris, slechte publiciteit is ook publiciteit moet je maar denken.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_41944589
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]

Als het alleen om die trouwkledij gaat vind ik dit vroeg de publiciteit zoeken, (2 juni 2006 trouwdatum), is de rest van die kledinglijn ook niet betaald dan? Bovendien worden hoeren betaald ipv zelf te betalen.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 10:32:43 #88
43556 miss_dynastie
pi_41944732
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef Suko het volgende:

[..]

Als het alleen om die trouwkledij gaat vind ik dit vroeg de publiciteit zoeken, (2 juni 2006 trouwdatum)
Hoezo? Moet jij vaak drie maanden wachten op je salaris?
pi_41945423
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoezo? Moet jij vaak drie maanden wachten op je salaris?
quote:
Op een betaling voor de bruidsjurk wacht Marlon nog steeds. De couturier ontwierp voor een vriendenprijs van 8.000 euro de roomkleurige bruidsjurk voor Mariska plus het pak van de bruidegom en dat van zijn zoontje. "Ik wacht al een tijd op dat geld. Ik hoop dat ze het snel betaalt," zegt Marlon vandaag in De Telegraaf.
quote:
Marlon gaat nu op eigen kracht verder. Hij wil een nieuwe start maken. "Ik ben bezig met een nieuwe zakelijke vrouwenlijn. Het wordt iets tussen couture en prêt-à-porter in. De afgelopen dagen heb ik veel inspiratie opgedaan. Jullie zullen nog van me horen."
Zijonline

Kennlijk gaat het inderdaad alleen om de trouwkledij, het starten van een nieuwe lijn heeft hier natuurlijk niets mee te maken, ha ha! Misschien heeft Maris het geld van de bladen nog niet ontvangen, weet ik veel, beetje magere en goedkope publiciteit. Stuur dan eerst een deurwaarder of zo, er staat nergens dat ze niet wíl betalen.
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:51:41 #90
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_41946642
haha prachtig
pi_41946731
Als Verlinde nou een vent is gaat hij er vanavond ook nog even op in.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:15:52 #92
15080 static
pi_41957393
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Als Verlinde nou een vent is gaat hij er vanavond ook nog even op in.
Ze is inderdaad straks bij Boulevard.
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:22:34 #93
15080 static
pi_41957576
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]

quote:
Mariska Hulscher: ik werd gechanteerd.

Mariska Hulscher werd gechanteerd door de man die haar trouwjurk ontwierp. Dat beweert de 42-jarige televisiepresentatrice dinsdag op de website Sterrenstek. Dinsdagochtend zei couturier Marlon Borgschot in De Telegraaf dat hij nog achtduizend euro voor de jurk krijgt.

Hulscher houdt vol dat zij de kosten allang heeft betaald. "Ik ben Marlon echt geen euro schuldig", zegt Hulscher. "Dat hij geen euro bezit is mijn probleem niet. Hij probeerde me zelfs te chanteren. Als ik zou betalen, beloofde hij niet met het verhaal naar de pers te gaan."

Borgschot en Hulscher werkten ook zakelijk samen. In maart presenteerden zij de collectie Women Business Wear, bedoeld voor vrouwen die er jong en zakelijk uit willen zien. "Hij wilde gewoon via mij een bekende ontwerper worden om zodoende zijn droom waar te kunnen maken", zegt Hulscher nu.

Karakter

"Alle kosten voor de stoffen, modeshows en andere kosten zouden geheel door mij worden gefinancierd en het was zijn taak om het allemaal te maken." Borgschot wijt de breuk aan Hulschers moeilijke karakter. Zij geeft geen reden voor de stopzetting van hun samenwerking.

Scheiding

Vorige maand zorgde Hulscher voor commotie in medialand door na twee maanden huwelijk een scheiding aan te vragen. Het einde van haar huwelijk met Ary Schouwenaar maakte zij bekend via een persbericht, dat zij een beperkt aantal contacten toestuurde. Verder deed de televisiepresentatrice er het zwijgen toe.
pi_41957975
Mariska Hulscher vandaag aan de telefoon
Albert: "Hoer-a, hoer-a, hoer-a!"
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:51:37 #95
15080 static
pi_41958466
pi_41958518
Nu!
pi_41958644
Ze legt nu haar verklaring af bij Boulevard.
Geen frisse jongen die Marlon zo te horen. Ik geloof Mariska.
Ok, ze is getrouwd en gescheiden in 1 zomervakantie. Maar dat wil niet zeggen dat ze een wanbetaler is.
pi_41958685
Ik denk ook dat Marlon de schobbejak is.
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:37:22 #99
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41959833
Nou, geven ze Mariska overal de schuld !
Zoals die Marlon dat beweerd.
pi_41962714
kwalbert
pi_41964539
Heb ik het nou helemaal gemist, is Mariska in de uitzending geweest! En ze heeft met haar grote rivaal Albert gesproken?? Echt???
vet shitt...
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:47:36 #102
15080 static
pi_41964745
Ja, echt. Niet zo spectaculair allemaal. Herhaling straks op RTL5.
pi_41972012
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Geen frisse jongen die Marlon zo te horen. Ik geloof Mariska.
Ditmaal geloof ik haar ook

Die Marlon (leuk spraakgebrek heeft-ie trouwens) heeft de afgelopen weken ingezien dat hij 1) géén reclame meer kan maken met de tot-de-enkels-toe-afgebroken Maris, 2) best wel een erg spraakgebrek heeft, en 3) sowieso kansloos is op de modemarkt.
Conclusie...................
pi_41973923
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze legt nu haar verklaring af bij Boulevard.
Het is echt een hoer.

Eerst Albert Verlinde afbranden maar wel van het programma gebruik maken als het haar uitkomt.

HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41975597
Wist voor deze toestand niet eens wie ze precies was, is wel een echte soap he.

Wachten op de eerste realityserie met haar in de hoofdrol.
pi_41975825
Zoiets bespeurde ik ook al gelijk, lijkenpikkerij dus. 't Is geen frisse dame maar die Marlon heeft z'n zaakjes niet echt op een rijtje en probeert zo de publiciteit te halen, nou meneertje, klapt dat even lekker terug, af door de zijdeur.
pi_41975878
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef Suko het volgende:
klapt dat even lekker terug,
Het zou mooi zijn als de kwaliteitsmedia die Marlon nu eens stevig beetpakken.
Want als Mariska een hoer is, dan is die Marlon toch op z'n minst een schandknaapje.
pi_42027598
Heeft niemand het nu door :

Albert van de Linde noemt haar een hoer...
Haar ex-vent werkt bij RTL Boulevard... (Dus hij zal wel tegen Albert gezegt hebben dat ze een hoer was....)
D'r ex-vent vindt dit haar dus een hoer...
Dat doet ie omdat ze zich als een hoer heeft gedragen..
Dus wilde hij scheiden...

Goh, ben ik nu de enige die 1+1=2 kan doen?
pi_42035154
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef 1972 het volgende:
Heeft niemand het nu door :

Albert van de Linde noemt haar een hoer...
Haar ex-vent werkt bij RTL Boulevard... (Dus hij zal wel tegen Albert gezegt hebben dat ze een hoer was....)
D'r ex-vent vindt dit haar dus een hoer...
Dat doet ie omdat ze zich als een hoer heeft gedragen..
Dus wilde hij scheiden...

Goh, ben ik nu de enige die 1+1=2 kan doen?
eh
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:37:03 #110
15080 static
pi_42035904
Ja, precies. Eh?
pi_42046196
Hoe?
live life
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:17:02 #112
15080 static
pi_42052696
quote:
"Marlon Borgschot achtervolgd door schuldeisers"

Marlon Borgschot, de couturier die samenwerkte met de voormalige tv-presentatrice Mariska Hulscher, wordt volgens RTL Boulevard achtervolgd door schuldeisers. De schuld zou bij benadering uitkomen op meer dan 15.000 euro.

In de tv-uitzending van vanavond laat RTL Boulevard komt onder andere zijn stiefbroer aan het woord die zegt aan Marlon 20.000 gulden te hebben geleend voor een Miss Black-verkiezing. Nooit heeft hij dat geld terug gezien. Sindsdien hebben de stiefbroers elkaar niet meer gezien.

Ook beweert een oud-manager nog geld tegoed te hebben van de kledingontwerper, net als de ontwerper van zijn website. Er zou inmiddels een incasso op zijn deurmat liggen. De couturier doet zich volgens de schuldeisers voor als succesvolle kledingontwerper, maar werkt slechts in de marge.

Marlon reageert in eerste instantie rustig op de aantijgingen. "Ik heb geen schuld", zegt hij. "Nergens."
De couturier ontkent dat zijn stiefbroer geld heeft gestoken in de verkiezing. Er is geen incasso. En het meningsverschil met de webdesigner is via een advocaat afgerond.

Marlon erkent wel dat hij ruzie heeft met zijn voormalige manager. " Daar had ik vanaf het begin af aan ruzie mee."

Ook wordt vanavond beweerd dat de couturier niet bekend is bij de Kamer van Koophandel. "Klopt", reageert Marlon Borgschot. "Maar ik ben wel bij de Belastingdienst bekend. Mij is altijd verteld dat dat voldoende is."
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:19:11 #113
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42052764
waarschijnlijk offtopic endezo, maar ik wil even pimpem met het feit dat de zogenaamde hoer Mariska Hulscher bij mijn ouders in het appartementencomplex zat afgelopen augustus. op Kreta was dat.

"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:47:10 #114
15080 static
pi_42367374
quote:
Albert Verlinde en Mariska Hulscher reiken elkaar de hand.

Albert Verlinde heeft donderdag een gesprek met Mariska Hulscher om 'de lucht te klaren'. Verlinde had Hulscher in het RTL4-programma RTL Boulevard tot drie keer toe een hoer genoemd na haar flitsscheiding. Hulscher dreigde daarop met juridische stappen. Het 'goedmaakgesprek' wordt donderdagavond uitgezonden in het showbizz-programma.

Hulscher trouwde deze zomer met RTL Boulevard-regisseur Ary Schouwenaar. Het paar verkocht het huwelijk aan diverse bladen, maar binnen twee maanden waren zij alweer gescheiden.

Hulscher weigerde de reden voor de scheiding te geven, wat zorgde voor de nodige speculaties. Of de presentatrice donderdag ook ingaat op de reden van haar scheiding, is volgens een woordvoerder van RTL4 nog niet bekend.
pi_42367602
hoer of geen hoer, aandachtshoer iig
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:12:42 #116
15080 static
pi_42398318
Ben benieuwd. Straks na de reclame.
pi_42398725
Nou, eerlijk is eerlijk, netjes opgelost zo, van beiden
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:32:10 #118
15080 static
pi_42398992
Yep.
  Trouwste user 2022 donderdag 5 oktober 2006 @ 20:15:18 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_42400577
Jammer dat het is opgelost

pi_42400762
Wat een vreselijk stukje tv was dat zeg.

Vreselijke mensen
pi_42400954
het is gewoon een slet eerste klas, dat staat zo vast als een huis
pi_42401287
HoerA!
pi_42413917
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef Logician het volgende:
HoerA!
Om Peter van der Vorst maar eens te citeren.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:12:03 #124
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42414553
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 08:26 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

pi_42414861
quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat die goodie-two-shoes zo'n opmerking zou maken
Maar aan de andere kant is ie wel een nicht en die komen weleens vals uit de hoek.
pi_42416336
Wat een slap interview met van der linde en hulscher. Wat mij betreft komt hulscher als winnaar uit dat gesprek en is van der linde als klein schooljochie op z'n vingers getikt. Hij had niet van te voren gedacht dat zijn uitspraak zo'n impact zou hebben, wat een slap gelul van die gast, echt sneu.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:05:04 #127
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42417095
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat die goodie-two-shoes zo'n opmerking zou maken
Maar aan de andere kant is ie wel een nicht en die komen weleens vals uit de hoek.
'Peter zei alleen HoerA en hij zei daarna tegen Albert het is maar een grapje (zoiets zei die)
pi_42419066
Ben ik nu de enige die vindt dat Mariska Albert op een hele slimme manier de oren heeft gewassen? (Afgezien van mijn persoonlijke mening over haar, mag haar voor geen meter). Albert zat ook te liegen. Aan het begin zei hij dat hij er geen spijt van had dat hij haar hoer had genoemd en later antwoordde hij dat hij het bij nader inzien niet had gedaan. Beetje tegenstrijdig.

Die Albert mag ik steeds minder. Loopt maar te claimen dat hij overal recht op heeft (info van BN'ers). Eens kijken hoe blij hij is als hij straks gaat scheiden of een dierbare verliest en iedereen loopt aan hem te trekken voor info.
pi_42419167
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef haaahaha het volgende:
Hij had niet van te voren gedacht dat zijn uitspraak zo'n impact zou hebben, wat een slap gelul van die gast, echt sneu.
Wat ik dan weer niet sneu vond is dat hij zei dat hij er geen spijt van had en het de volgende keer net zo zou doen. Nul excuses.

Verder wel aardig opgelost zo.
pi_42419190
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:15 schreef Zuignapje het volgende:
later antwoordde hij dat hij het bij nader inzien niet had gedaan.
Dat stukje heb ik blijkbaar gemist..
pi_42419303
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Wat ik dan weer niet sneu vond is dat hij zei dat hij er geen spijt van had en het de volgende keer net zo zou doen. Nul excuses.

Verder wel aardig opgelost zo.
Ja, om vervolgens later in het gesprek te zeggen dat hij het een volgende keer niet weer zo zou doen. Man, die hulscher had hem helemaal in de tang, verlinde kon geen kant op en was de greep op het gesprek helemaal kwijt. Hulscher was in control en verlinde zat er als een klein jochie bij.
pi_42419328
Albert was hier gewoon heel eerlijk, dat waardeer ik erg.
Hij zei dat hij geen spijt had van het feit dat hij tot drie keer toe 'the H word' heeft gezegd, maar dat hij de impact hiervan wel betreurt.
Volgens mij waardeerde Mariska zijn eerlijkheid ook, ik denk dat ze minder sportief zou hebben gereageerd als hij heel schijnheilig zijn excuses had aangeboden.
Dat zou mij, als ik haar was, heel wantrouwig hebben gemaakt naar hem toe.
pi_42419359
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef haaahaha het volgende:
Ja, om vervolgens later in het gesprek te zeggen dat hij het een volgende keer niet weer zo zou doen.
Ow sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Ik dacht dat hij zei dat hij het de volgende keer weer net zo zou doen omdat er anders niks van zijn programma zou overblijven en dat hij dan wel aan de gang kan blijven.

Maar ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.
pi_42419464
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:27 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ow sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Ik dacht dat hij zei dat hij het de volgende keer weer net zo zou doen omdat er anders niks van zijn programma zou overblijven en dat hij dan wel aan de gang kan blijven.

Maar ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.
Nee, dat heb je prima verstaan, dat zei hij inderdaad aan het begin. Later in het gesprek gaf hij op een vraag van hulscher als antwoord dat hij het als hij had geweten welke impact zijn uitspraak zou hebben het niet weer zo zou doen.
Ik dacht in het begin ook, nou, hij heeft tenminste ballen, heeft er geen spijt van. Totdat hulscher het gesprek overnam en verlinde met een schaapachtige glimlach hulscher het gesprek liet overnemen.

Op de opmerking van hulscher dat voor het gesprek hulscher bij het lopen naar de plek waar ze het gesprek hadden op straat nog door een paar jongens voor hoer werd uitgemaakt reageerde verlinde, 'nee echt? zelfs nu nog? wat erg!'.

Serieus, tot dit gesprek had ik hulscher niet hoog zitten, maar dit gesprek maakt wat mij betreft veel duidelijk. Verlinde is een gnieperig jochie. Net als in die praatshow van hem, toen met die 3 meiden van love, hij zat ook daar opmerkingen te maken die niet door de beugel konden, in ieder geval totaal niet professioneel waren en meer van het niveau klierig jochie waren. verlinde zakt flink op mijn lijstie.
pi_42419506
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef haaahaha het volgende:
Hulscher was in control
Ben ik het trouwens ook niet mee eens, Verlinde liet Hulscher lekker leeglopen terwijl hij vriendelijk zat te knikken. Hulscher liep leeg en Albert had zijn item zónder gezichtsverlies.
pi_42419606
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:32 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ben ik het trouwens ook niet mee eens, Verlinde liet Hulscher lekker leeglopen terwijl hij vriendelijk zat te knikken. Hulscher liep leeg en Albert had zijn item zónder gezichtsverlies.
hulscher waste hem zoals eerder gezegd de oren. verlinde had geen weerwoord op wat hulscher te vertellen had. verlinde wist dat hij fout zat en gaf in het gesprek aan dat hij de gevolgen niet door had.
pi_42419699
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij zei dat hij geen spijt had van het feit dat hij tot drie keer toe 'the H word' heeft gezegd, maar dat hij de impact hiervan wel betreurt.
Volgens mij waardeerde Mariska zijn eerlijkheid ook, ik denk dat ze minder sportief zou hebben gereageerd als hij heel schijnheilig zijn excuses had aangeboden.
Nee tuurlijk reageerd hulscher hier sportief. Zij komt hier als winnaar uit. Verlinde heeft namelijk van haar flink voor z'n billen gekregen. Ze maakte verlinde even goed duidelijk wat je wel en niet op televisie kunt doen. 'Heb je wel door dat je niet alleen televisiemaker bent, maar ook opiniemaker?' Waarop verlinde verrast reageert. Slap. Het is niet zozeer schijnheilig hoe verlinde in dat gesprek was, hij had gewoon niks meer te vertellen en werd door hulscher subtiel de oortjes gewassen.
pi_42419752
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef haaahaha het volgende:
hulscher waste hem zoals eerder gezegd de oren.
Oren wassen? Kom nou...
quote:
verlinde had geen weerwoord
Verlinde zát daar niet om weerwoord te geven, hij zat daar exclusief met Hulscher om haar leeg te laten lopen én een item voor Boulevard te genereren. Zaten weinig nobele gedachten bij Verlinden.
quote:
verlinde wist dat hij fout zat en gaf in het gesprek aan dat hij de gevolgen niet door had.
Dat is toch geen oren wassen dan wel bakzeil halen?
pi_42419790
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:42 schreef SteveBallmer het volgende:
Dat is toch geen oren wassen dan wel bakzeil halen?
lol, ja, als verlinde dat als pleidooi zelf aangaf, dan zou ik hem daar inderdaad ook credits voor geven. Maar verlinde gaf het aan na relaas van hulscher. Het leek erop alsof hij pas in dat gesprek doorhad wat hij had gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:48:54 #140
43556 miss_dynastie
pi_42419866
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:41 schreef haaahaha het volgende:
'Heb je wel door dat je niet alleen televisiemaker bent, maar ook opiniemaker?'
Ik denk dat weinig mensen voor deze opinie nou per se Albert Verlinde nodig hadden, maar oke
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:52:21 #141
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_42419947
Intussen is dat wijf nog steeds een hoer natuurlijk
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_42420135
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Intussen is dat wijf nog steeds een hoer natuurlijk
ja, en verlinde een achterbaks schooljochie
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:23:41 #143
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42427506
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
IK ben met jou eens ! Klopt perfekt wat jij zegt..
pi_42427765
Nou ik niet! Als er iemand niet eerlijk is, dan is het Verlinde wel.

Mr. schijnheiligheid die met zijn jarenlange media-ervaring niet zou hebben geweten wat de impact was. En dan er als een zogenaamd naief en onchuldig knulletje bijzitten. Hij laat zich altijd voorstaan op zijn tv- en theaterkennis. Meneer weet wat de mensen willen.

Die Hulscher vind ik echt waardeloos, maar ze liep zeker niet leeg zoals hier werd beweerd maar koos heel zorgvuldig haar woorden. Dit was een slimme move, want Albert zei eerst dat hij geen spijt had en later dat hij het anders zou hebben gedaan als hij het over kon doen. Dan heb je twee gezichten.

Ik vraag me onderhand af wie de grootste aandachtshoer is van die twee.
En of Daphne B. wel echt zo leuk werkt met die eikel.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:00:41 #145
15080 static
pi_42428524
quote:

[..]

Dat was een grap die Albert al veel eerder had gemaakt; niet echt origineel dus.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:06:08 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42428661
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef static het volgende:

[..]

Dat was een grap die Albert al veel eerder had gemaakt; niet echt origineel dus.
Daarom zei Peter dat ook, hij zei tegen Albert dat het een grapje was wat ie zei.
pi_49657080
Update uit de Telegraaf over die rechtzaak tussen Mariska en die ontwerper van de trouwjurk, Marlon Borgschot (zie eerder in dit topic voor details):
quote:

di 22 mei 2007, 07:00
Moet Mariska betalen?
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Vanmiddag om drie uur zal de rechter zich buigen of voormalig televisie-presentatrice Mariska Hulscher haar bruidskleding moet betalen. Kledingontwerper Marlon Borgschot spande een rechtszaak aan tegen de boomlange dame. Hij eist ongeveer 9.000 euro.

Hij zegt: “Van alles heb ik geprobeerd om tot een vergelijk te komen, maar ze bleef erbij dat ze de bruidskleding niet wil betalen. Dus mij rest geen andere weg. In haar opdracht heb ik de kleding gemaakt. De trouwjapon is aangeboden door mij. Prima. Maar de rest van de bruidskleding niet. Ik wil dat ze haar afspraak nakomt en mij betaalt.”

Half Nederland was vorig jaar zomer in de ban van de flitsscheiding van Mariska Hulscher met haar tv-regisseur Ary Schouwenaar. In de maanden voorafgaand aan haar huwelijk vertelde Mariska iedereen hoe gelukkig ze was. Haar huwelijksreis en trouwreportage liet ze betalen door de media. Maar al na enkele weken blies ze het huwelijk op en vroeg echtscheiding aan. Nooit heeft ze vertelt waarom.

Om drie uur is de inhoudelijke behandeling van de zaak bij de rechtbank in Amsterdam.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:50:32 #148
15080 static
pi_49657816
Update: hij moet met bewijzen komen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 mei 2007 @ 21:50:28 #149
22592 crew  Ole
pi_49663821
Ah, stukje van Richard
Zie ik tegenwoordig ook al bijna wekelijiks
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 mei 2007 @ 21:52:49 #150
22592 crew  Ole
pi_49663974
hier de update:
quote:
Na afloop van de zitting die dinsdagmiddag plaats had, lieten beide partijen weten dat de rechter nog niet tot een uitspraak is gekomen. "De bewijslast ligt bij Marlon", vertelt Mariska. "Hij moet aantonen dat ik lieg. Als hij dat niet kan, zegt de rechter, en dat heeft hij letterlijk zo gezegd, dat Marlon zelf liegt."

Mariska zelf is overtuigd van een goede afloop. "Ik heb twee getuigen die zwart op wit willen verklaren dat Marlon in ruil voor publiciteit de kleding gratis zou maken." Naar verluidt is een van de twee getuigen Mariska's ex-man Ary.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:33:57 #151
22592 crew  Ole
pi_85499940
* Ole neemt een lange aanloop.....

*kick* :% w/

Ze heeft in elk geval genoeg potentiele klanten. Ik noem een Vivien, een Pwttish, een Con, een Rick Engelkes

quote:
Mariska Hulscher dankbaar voor leed
Uitgegeven: 19 augustus 2010 14:23
Laatst gewijzigd: 19 augustus 2010 15:21

AMSTERDAM - Mariska Hulscher kijkt positief terug op een hele nare periode. De voormalig presentatrice werd in 2006 door het slijk gehaald toen bleek dat ze na twee maanden huwelijk alweer van haar man ging scheiden.
© ANPToch geeft Hulscher een positieve draai aan haar verleden, omdat ze haar ervaringen kan gebruiken bij haar huidige werk.

De 46-jarige Hulscher ontving harde kritiek toen ze na twee maanden huwelijk haar man alweer aan de kant zette.

Hoer

"Toch besloot ik niet te reageren, ik had op dat moment geen behoefte om mijzelf te verantwoorden", vertelt Hulscher in het tijdschrift Flair. "Natuurlijk deed het pijn toen Albert Verlinde me op televisie een hoer noemde. Ik heb ook gevoel."

"Ik probeerde te begrijpen waarom het zo'n hetze werd", vertelt Hulscher. "Had ik het aan mezelf te danken? Ik had de houding aangenomen van een onafhankelijke, onaantastbare tante. Werkte dat nu tegen me?" Met behulp van therapie ging Hulscher op zoek naar een antwoord en dat voelde naar eigen zeggen als een verademing.

Pijnbank

Hulscher is tegenwoordig relatie- en scheidingscoach. "Om dit werk te kunnen doen, moet je volgens mij eerst zelf de confrontatie zijn aangegaan en op de pijnbank hebben gelegen", vindt ze."Het klinkt raar, maar ik ben achteraf blij met alles wat er is gebeurd. Het heeft me namelijk uiteindelijk heel goed geholpen mijn droom te bereiken."

© Novum

vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:35:44 #152
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_85499971
2007 kick _O-

Tsja. Ze is dus van domme hoer naar aandachtshoer gegaan.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:38:14 #153
22592 crew  Ole
pi_85500013
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 02:35 schreef TheThirdMark het volgende:
2007 kick _O-

Tsja. Ze is dus van domme hoer naar aandachtshoer gegaan.
ja nou ja, het is wel een relevante kick, en anders moest ik weer het hele verhaal gaan uitleggen :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ole op 20-08-2010 02:44:57 ]
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:30:55 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_85500490
Hulscher is tegenwoordig relatie- en scheidingscoach. "Om dit werk te kunnen doen, moet je volgens mij eerst zelf de confrontatie zijn aangegaan en op de pijnbank hebben gelegen", vindt ze."Het klinkt raar, maar ik ben achteraf blij met alles wat er is gebeurd. Het heeft me namelijk uiteindelijk heel goed geholpen mijn droom te bereiken."

:D _O_ :D

:P
pi_85500495
Ik heb Mariska altijd wel lekker gevonden.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:31:56 #156
22592 crew  Ole
pi_85500498
Wat een logica heeft ze ook wel he! Leuk voor die ex van haar :')
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:35:39 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_85500529
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 03:31 schreef BII het volgende:
Ik heb Mariska altijd wel lekker gevonden.
Ik ook. Jammer van haar Karakter

:P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:59:20 #158
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_85503240
:D Ole! Blijf je nu alsmaar wakker om ons van fijn nieuws te voorzien? Held! _O_ En dank natuurlijk ook voor al dit fijne nieuws O+
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:03:16 #159
15080 static
pi_85503319
Nee joh, dan komt ze net uit de kroeg rollen. B-)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:34:27 #160
22592 crew  Ole
pi_85504038
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:03 schreef static het volgende:
Nee joh, dan komt ze net uit de kroeg rollen. B-)
Vaak wel, maar deze keer had ik visite die nogal lang bleef O-)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:38:55 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85504149
Haar droom te bereiken :')

Alsof ze altijd al scheidingcoach wilde worden. Make the best of a shitty situation, zal ze bedoelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')