Tsja, dat zat eraan te komen.quote:We hebben een onvervalste rel in de wereld die showbizz heet: RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde krijgt een aanklacht aan zijn broek van tv-presentatrice Mariska Hulscher. Verlinde noemde haar in Boulevard deze week tot drie keer toe een ''hoer''. De niet op zijn mondje gevallen Verlinde deed dat omdat hij vond dat Hulscher aan het zaniken was over haar huwelijk dat ze zelf na een paar weken al weer vol gezien hield.
Hulscher beklaagde zich vorige week in een column over de maffia van de roddelpers, die haar na die flitsscheiding onheus bejegend zou hebben. De tv-presentatrice trouwde een paar maanden terug tijdens een met veel tam tam omgeven ceremonie met Ary Schouwenaar en liet dat huwelijk na een paar weken onverwacht klappen. Het gestrande huwelijk is inmiddels uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel. ''Ary zou de kinderen hebben geslagen, zij zou een ander hebben en zelfs abortus hebben laten plegen omdat ze geen moeder wilde worden.''
Afschuw
Verlinde liet maandag in RTL Boulevard weten geen greintje respect te hebben voor de manier waarop Hulscher haar huwelijk aan de bladen had verkocht en ook nog eens haar huwelijksreis gefinancierd had met de verkoop van de foto's. Ook sprak hij zijn afschuw uit over de manier waarop Mariska haar man via een persbericht liet weten dat ze van hem wilde scheiden. Ook haar perswoordvoerder, Bart Maussen, werd door Verlinde zwaar gehekeld.
Diezelfde Maussen noemt de belediging van Verlinde vandaag ''ongepast, ongehoord en beneden alle peil.'' Volgens hem is het ''erg kwetsend'' voor Hulscher dat ze als hoer op de landelijke beeldbuis is weggezet: ''Dadelijk ís ze voor Nederland de hoer.''
Witteman
Hulscher zal maandag te gast zijn bij de lancering van de nieuwe talkshow van Jeroen Pauw en Paul Witteman. Daar zal ze ook haar boosheid over Verlinde laten blijken, maar over wat er tussen haar en Ary is gebeurd, daar zal zij met geen woord over reppen.
Albert Verlinde reageert laconiek op de aanklacht: ''Ik blijf bij mijn bewoordingen. Ik wens Mariska veel succes.'' Een opvallend detail is overigens dat Hulschers kortstondige echtgenoot Ary Schouwenaar regisseur is van RTL Boulevard. Hij regisseerde echter niet de aflevering waar Verlinde het H-woord liet vallen.
Ah, ze willen haar nog even wat slimmer laten lijken.quote:Uitspraken Verlinde vallen verkeerd
Uitgegeven: 31 augustus 2006 10:38
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2006 13:33
AMSTERDAM - Mariska Hulscher is boos op RTL-boulevard presentator Albert Verlinde, omdat hij haar maandag in zijn programma tot drie keer toe voor hoer heeft uitgemaakt. "Hulscher is daar heel erg boos over", zo laat haar woordvoerder Bart Maussen weten.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Dat Hulscher Albert Verlinde zou aanklagen omdat hij haar drie keer voor hoer heeft uitgemaakt, klopt volgens Mausser niet: "Hulscher is daar wel heel erg boos over, maar dat ze daarvoor naar de rechter stapt is onjuist. Mariska weet precies wat haar mogelijkheden zijn, aangezien ze jurist is. "
Hoer
Maussen stelt wel dat het erg kwetsend is om zulke uitspraken op televisie te doen. "Dadelijk is Hulscher voor heel Nederland de hoer", zo zegt hij donderdag in het Algemeen Dagblad.
Ook voelt Maussen zich onheus behandeld door RTL Boulevard. Hij zou worden neergezet als iemand die zich in andermans leed als woordvoerder profileert.
Wendy van Dijk
In het showbizzprogramma werd gesteld dat Maussen onkies handelde in een persverklaring voor Mariska Hulscher en haar gewezen echtgenoot Ary Schouwenaar. Daarin zou hij in de derde regel hebben gezegd dat hij destijds ook woordvoerder was van Wendy van Dijk en Xander de Buisonjé ten tijde van de breuk in hun relatie. "Ik trad wel op voor hen, maar ik ga dat natuurlijk nooit in een persbericht voor een ander zetten. Dat zou ethisch zeer onjuist zijn", zegt Maussen.
Vervelend
Maussen zegt de redactie van RTL Boulevard te gaan bellen met het verzoek het beeld dat de presentatoren van hem schetsten, recht te zetten. "Ik vind het heel vervelend dat in dat programma zo'n beeld is neergezet, alsof ik over de lijken en problemen van BN'ers zou gaan." Mausser zegt het ook erg vervelend te vinden voor Wendy en Sander.
Verlinde noemde Hulscher maandagavond in zijn programma "een hoer die zich als een ster gedraagt." Begin deze maand kondigde Hulscher na twee maanden huwelijk haar scheiding aan. Verder deed Hulscher er het zwijgen toe. Verlinde noemde dat maandag belachelijk. "Ze is Julia Roberts niet. Vertel gewoon wat er aan de hand is. Iedereen ergert zich dood aan haar gedrag."
Reis
Volgens Verlinde heeft Hulscher haar huwelijk met Ary Schouwenaar laten sponsoren. Volgens Maussen klopt dat verhaal niet. "Niet de hele reis is betaald."
Maussen laat weten dat Hulscher en Schouwenaar momenteel grote mentale problemen hebben. Die zouden onder meer veroorzaakt worden door de roddelbladen die continu de oorzaak van de scheiding proberen te achterhalen. "Het gestrande huwelijk is uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel", zo zegt Maussen.
"Ary zou zijn kinderen slaan, hij zou een vermeende abortus niet kunnen accepteren, zij zou vreemdgegaan zijn. Allemaal lariekoek", aldus Maussen.
Reden
Hulscher snapt dat mensen dingen willen weten, maar in overleg met Schouwenaar heeft ze besloten dat ze niets naar buiten brengen over de scheiding. De presentatrice zal komende maandag te zien zijn in de uitzending van de nieuwe talkshow van Jeroen Pauw en Paul Witteman. "Maar ook daar zal zij geen reden geven voor haar flitsscheiding", aldus Maussen.
Albert Verlinde laat in het AD weten bij zijn bewoordingen te blijven. "Ik wens Mariska veel succes".
Ze is wel degelijk afgestudeerd in Nederlands Recht!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:53 schreef Marty het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Ah, ze willen haar nog even wat slimmer laten lijken.![]()
![]()
![]()
Ja, dat is echt vet raarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef XiChico het volgende:
Weetje wat vreemd is, als ik dit soort bercihten lees hoor ik in mijn hoofd automatisch die voice-over van RTL Boulevard erbij. Vet raar.![]()
mee eens zijnde...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Natalie het volgende:
Kan 'm geen ongelijk geven. Ze trouwt met veel poeha. Verdient er veel geld mee en dumpt haar hubbie na 8 weken. Ik had het ook geroepen.
Bovendien moet ze niet zeiken: ze staat eindelijk weer eens in de belangstelling.
Daar stond ik destijds ook wel van te kijken.... ik vraag mij daardoor ook af, hoe vaak zij her en der daarvoor onder het bureau heeft moeten kruipenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze is wel degelijk afgestudeerd in Nederlands Recht!
Oh de huwelijksreis werd maar gedeeltelijk gesponsord...dat maakt het al een stuk minder belachelijk....quote:Volgens Verlinde heeft Hulscher haar huwelijk met Ary Schouwenaar laten sponsoren. Volgens Maussen klopt dat verhaal niet. "Niet de hele reis is betaald."
Mentale poblemen dankzij de pers, maar wel bij Pauw & Witteman in de eerste aflevering van hun tv-show gaan zittenquote:Maussen laat weten dat Hulscher en Schouwenaar momenteel grote mentale problemen hebben. Die zouden onder meer veroorzaakt worden door de roddelbladen die continu de oorzaak van de scheiding proberen te achterhalen. "Het gestrande huwelijk is uitgegroeid tot een ongekende showbizz-rel", zo zegt Maussen.
En Arie is ook regisseur van RTL B dat zal ook meegespeeld hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Natalie het volgende:
Dat een Boulevard zich erin vast bijt, vind ik niet zo vreemd.
quote:Eerste echtgenoot steunt Mariska Hulscher.
Bert Hulscher, de ex-man van presentatrice Mariska Hulscher, stoort zich aan de manier waarop zijn ex in de pers wordt afgeschilderd. Hulscher ligt de afgelopen weken onder vuur vanwege de aangekondigde scheiding van haar tweede man Ary Schouwenaar. "Mariska verdient dit niet", zegt Hulscher tegen de website Sterrenstek.
Mariska maakte begin deze maand bekend na twee maanden huwelijk te willen scheiden, maar zwijgt over de reden daarvoor. In de media wordt daarover hevig gespeculeerd. Vooral RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde maakt zich druk om het zwijgen van Hulscher. Maandag noemde hij haar in zijn uitzending 'een hoer die zich als een ster gedraagt'. Ary Schouwenaar is regisseur van RTL Boulevard.
Vogelvrij
Bert Hulscher, die in januari 2002 scheidde van Mariska, windt zich op over de beschuldigingen aan het adres van de moeder van zijn kinderen. "Het lijkt wel of je vogelvrij bent verklaard als je een bekende Nederlander bent, en dat iedereen maar iets kan roepen", zegt hij. "Wat er over Mariska wordt gezegd en geschreven is gewoon een schande en regelrechte laster."
Hij vindt ook dat Verlinde zich flink moet schamen voor zijn opmerkingen. "Albert heeft zijn positie en het medium televisie misbruikt en dat neem ik hem zeer kwalijk."
Kinder
Bert Hulscher vertelt zich ook zorgen te maken over Sanne en Mikki, de dochters die hij met Mariska heeft, en over het zoontje van Ary. "Niemand houdt rekening met de kinderen. Vergeet niet dat zij ook kunnen lezen wat er over hun ouders wordt gezegd."
Is je Ritalin in de WC gevallen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Tsanty het volgende:
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt....
Kijk, da's nou jammer, daarmee vergaat heel je gepreek over vrede op aard.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Tsanty het volgende:
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt. Die mariska heeft recht op een prive leven net zoals wij maar nee hoor jullie geile roddelaars moeten persee weten waarom zij getrouwd en gescheiden is in twee maanden wat boeit jullie het nu het is jullie leven toch niet daarbij komt nog eens kijken dat het niemand iets aangaat behalve mariska en ary. Neem Britney Spearribs dan getrouwd en gescheiden in wat? 24 uur of zoiets? en wat is zij dan? Aandachtslet? Elizabeth Taylor heeft zoveel exen die kan ze niet maar op haar handen tellen maken jullie je daar ook druk om? Die pisnicht van een Kwalbert verlinden moet zich gewoon 24/7 in zijn reet laten naaien dan hebben de normale mensen er geen last meer van, houdt hij tenminste zijn muil op de tv, zonde hoor al die stoorzenders op de buis zoals die vieze holnaaier.
*proest*quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:32 schreef DrDentz het volgende:
volgens mij is dit Mariska zelf ^^^
Je bent zelf net zo erg als de mensen die je in het begin aanspreektquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Tsanty het volgende:
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt. Die mariska heeft recht op een prive leven net zoals wij maar nee hoor jullie geile roddelaars moeten persee weten waarom zij getrouwd en gescheiden is in twee maanden wat boeit jullie het nu het is jullie leven toch niet daarbij komt nog eens kijken dat het niemand iets aangaat behalve mariska en ary. Neem Britney Spearribs dan getrouwd en gescheiden in wat? 24 uur of zoiets? en wat is zij dan? Aandachtslet? Elizabeth Taylor heeft zoveel exen die kan ze niet maar op haar handen tellen maken jullie je daar ook druk om? Die pisnicht van een Kwalbert verlinden moet zich gewoon 24/7 in zijn reet laten naaien dan hebben de normale mensen er geen last meer van, houdt hij tenminste zijn muil op de tv, zonde hoor al die stoorzenders op de buis zoals die vieze holnaaier.
Heeft er misschien ook mee te maken dat Marisje zichzelf in de spotlights heeft geplaatst hequote:"Het lijkt wel of je vogelvrij bent verklaard als je een bekende Nederlander bent, en dat iedereen maar iets kan roepen",
Waarom heeft ze dezelfde achternaam als haar ex-man?quote:Bert Hulscher, de ex-man van presentatrice Mariska Hulscher
Ze zal wel de naam waarmee ze bekend is geworden aangehouden hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef Wakey het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dezelfde achternaam als haar ex-man?![]()
omdat ze zelf een hele lelijke achternaam heeft, las ik vandaag ergens in de Story oid. Van der Klit... ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef Wakey het volgende:
Waarom heeft ze dezelfde achternaam als haar ex-man?![]()
Maris slikt alles zolang er geld uit te halen valt........quote:
Van d'r gesjeesde sponsorhuwelijk met een of andere Aryquote:
Volgens mij heeft ze er de afgelopen tijd al genoeg gemaaktquote:Ik wil een statement maken
Wel nee, net wat ik schreef, ratelde een end heen en ging niet echt ergens diep op in, begreep eigenlijk niet wat ze daar kwam doen. Zij was het slachtoffer, over Ary zelf werd eigenlijk niks gemeld. Ik vind haar zoiets als de zwarte weduwe.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er de afgelopen tijd al genoeg gemaakt![]()
Helaasheb ik ze moeten missen bij Witteman. Ze heeft verder zeker geen sappige details uit de doeken gedaan?
Maar een hoop mensen identificeren je er wel mee, Risje. Toch iets om over na te denkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:25 schreef Suko het volgende:
Ik ben uitgemaakt voor iets waarmee ik me niet identificeer.
Oh, domme huiliequote:Voorheen werkte ik inderdaad vaak samen met de 'bladen', maar ik vind dat geen rechtvaardiging voor hun huidige gedrag. Het roddeljournaille is blijkbaar niet blij met mijn recht op privacy.''
* TheThirdMark schaamt zich ook wel een beetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef tajine het volgende:
ow mag ik ff zeggen dat ik hiervan geniet!!! fout he??
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het interview met die goudzoeker helaas moeten missen, het zal wel terug te zien zijn op internet?
Paul Witteman wordt trouwens ook steeds meer een lowlife riooljournalist
Goed werk, Off-ShoRequote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:21 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het interview net terug gezien en ik vond dat Mariska het erg goed deed, vaak gelijk had en intelligent overkwam.
(eindelijk na al die berichten, haar kant gehoord).
Waarom zou zij verantwoording moeten afleggen? Is er een contract dat de laatste scene ook uitgespeeld moet worden?quote:En dat snapt Mevrouw Hulscher niet. Dat ze verplicht is, als dikbetaalde hoofdrolspeelster in een liefdesverhaal, om ook die laatste scène even uit te spelen. Nee, leuk is het niet. Maar het gaat om het verhaal. De roddelpers zal haar niet met rust laten vóórdat zij haar verplichting is nagekomen. Het verhaal is niet af. De lezertjes houden niet van een open einde. De lezertjes willen duidelijkheid.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Tsanty het volgende:
Dat is wel zo maar dan laat je die roddelzooi wél binnen in je privé, wat je overigens niet zou moeten willen als fatsoenlijk mens.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:05 schreef JohnDope het volgende:
Suko je kan beter je huwelijksreis door die bladen laten betalen, dan dat je zelf geld moet uitgeven en dat die mediastalkers toch uiteindelijk wel op komen draven met hun telelensen op je huwelijk.
(het zou overigens helemaal een stunt zijn, wanneer je je huwelijk door de bladen laat betalen en vervolgens die fotoreportage verziekt en het de pers op dat moment zo moeilijk mogelijk maakt.)
Ze kan ons beter in de waan laten dan de waarheid vertellen, ze had misschien bijvoorbeeld een afschrift gevonden van de rekening van Arie met enkel een paar meiertjes (ipv een paar miljoen) op de rekening en dat ze toen klaar met hem was. En daar treed je niet makkelijk mee in het openbaar als vrouwzijnde.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:13 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar dan laat je die roddelzooi wél binnen in je privé, wat je overigens niet zou moeten willen als fatsoenlijk mens.Elke image-deskundige had haar kunnen vertellen dat één keer je verhaal vertellen alle wind (aanteigingen) uit de zeilen neemt. Maar ja, iets teveel ego en diva-gedrag, da's mijn mening van hóe ze overkomt.
En ergens denk ik dat je gelijk hebt. Kan ook zijn dat Ary, als Boulevard-regisseur, niet heeft kunnen regelen dat Mariska de plaats van Irene v/d Laar kon innemen, weet je veel hoe ver ze kán gaan!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze kan ons beter in de waan laten dan de waarheid vertellen, ze had misschien bijvoorbeeld een afschrift gevonden van de rekening van Arie met enkel een paar meiertjes (ipv een paar miljoen) op de rekening en dat ze toen klaar met hem was. En daar treed je niet makkelijk mee in het openbaar als vrouwzijnde.
Ik weet niet hoe het met Arie is, maar er zijn gewoon superveel mannen, die doen zich veel rijker voor dan dat ze in werkelijkheid zijn, dat is ook triest.
quote:Hulscher eist boetedoening van Verlinde.
Mariska Hulscher eist dat Albert Verlinde publiekelijk afstand neemt van de uitlating 'hoer' aan haar adres. De copresentator van RTL Boulevard betitelde de tv-presentatrice op die manier in een item over haar scheiding na slechts twee maanden huwelijk.
RTL-directeur Fons van Westerloo ontving donderdag een brief van de advocaat van Hulscher met daarin de eis.
Van Westerloo is niet van plan toe te geven. "Ik laat het aankomen op een rechtszaak", reageerde hij. "Ik vond het item heel onschuldig, het was vooral om te lachen. Verlinde heeft zich een columnistenvrijheid toegeëigend waarin hij de mening van de straat verwoordde."
Dat denk ik niet. Zij is een vrouw in een mannenwereld en de meeste invloedrijke mannen zijn maar zwakkelingen als het er echt op aan komt en die zullen bezwijken voor de charmes van Maris.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:24 schreef doeka het volgende:
Wat een stomme muts!
Ik denk dat dit haar carriere kost.
Ik weet niet wat de belasting daartegen zou kunnen doen, eerlijk gezegd. Hooguit kunnen de bladen het niet aftrekken of opvoeren als zakelijke kosten, maar volgens mij mag je iemand best een honeymoon cadeau doen. Of de rekening van het eten oppikken. Als het een gift in geld is geweest is het anders, maar als zij gewoon hebben betaald... de bladen kunnen dan misschien wel een probleem krijgen, maar Mariska?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:45 schreef Droeke het volgende:
Eerlijk gezegd HOOP ik juist dat de belastingdienst achter haar 'cadeautjes' aangaat. De reden van haar scheiding kan me niet interesseren eigenlijk (zal vast ook wel om centen gaan).
Volgens mij zijn er ook veel mensen die de bruiloft door de ouders laten sponsoren hoorquote:Ik maak me er meer boos over dat 'normale' mensen en bruiloft (met evt honeymoon) ook zelf moeten betalen. Dus wat mij betreft mag ze best een deel afdragen aan de belastingen.
Het maakt niet uit of het een gift geweest in geld of in natura. Het bedrag van het 'cadeau' wordt dan bij je bruto inkomen geteld en daar moet je dan gewoon inkomstenbelasting over gaan betalen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Als het een gift in geld is geweest is het anders, maar als zij gewoon hebben betaald... de bladen kunnen dan misschien wel een probleem krijgen, maar Mariska?
ja, wel zielig voor die kindjes, zo'n ouwe del als moeder.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef PrinceLu het volgende:
De nieuwe revu maakt gehakt van mariska, zijn het met Kwalbert eens.Evert Santegoeds maakt in het artikel een mooie opmerking.. Dat Mariska d'r kinderen naar school moeten met het verhaal dat hun moeder in één zomervakantie is getrouwd en gescheiden.. Geweldig.
De belastingdienst kan er wel wat tegen doen denk ik, want zo was er ook iets met babykamers die bekende nederlanders tegen inkoopsprijs konden regelen, ik geloof dat het ook niet lang duurde voordat de belastingdienst er boven op zat......quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de belasting daartegen zou kunnen doen, eerlijk gezegd. Hooguit kunnen de bladen het niet aftrekken of opvoeren als zakelijke kosten, maar volgens mij mag je iemand best een honeymoon cadeau doen. Of de rekening van het eten oppikken. Als het een gift in geld is geweest is het anders, maar als zij gewoon hebben betaald... de bladen kunnen dan misschien wel een probleem krijgen, maar Mariska?
[..]
Volgens mij zijn er ook veel mensen die de bruiloft door de ouders laten sponsoren hoor
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit. Albert had groot gelijk. Vieze snol is het.
Mariska wordt in etappes tot haar enkels afgebroken.quote:Weer scheiding voor Mariska Hulscher
'Ze moet me haar trouwjurk nog betalen'
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Mariska Hulscher heeft ook met zakenpartner Marlon Borgschot gebroken.
De ex-presentatrice, die slechts twee maanden getrouwd was met Ary Schouwenaar, gaat nu ook niet verder met de couturier met wie ze een bedrijf oprichtte. De twee ontwierpen enkele maanden geleden samen een kledinglijn voor de zakelijke vrouw. Mariska is Marlon nog geld verschuldigd. Hij ontwierp voor 8000 euro de bruidsjurk die Mariska droeg en het pak voor de bruidegom en dat van zijn zoontje. "Ik wacht al een tijd op dat geld."
(Telegraaf)
Als het alleen om die trouwkledij gaat vind ik dit vroeg de publiciteit zoeken, (2 juni 2006 trouwdatum), is de rest van die kledinglijn ook niet betaald dan? Bovendien worden hoeren betaald ipv zelf te betalen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Het gaat nog steeds niet helemaal jofel in huize Hulscher..
[..]
Mariska wordt in etappes tot haar enkels afgebroken.
Ach Maris, slechte publiciteit is ook publiciteit moet je maar denken.![]()
Hoezo? Moet jij vaak drie maanden wachten op je salaris?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef Suko het volgende:
[..]
Als het alleen om die trouwkledij gaat vind ik dit vroeg de publiciteit zoeken, (2 juni 2006 trouwdatum)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Moet jij vaak drie maanden wachten op je salaris?
quote:Op een betaling voor de bruidsjurk wacht Marlon nog steeds. De couturier ontwierp voor een vriendenprijs van 8.000 euro de roomkleurige bruidsjurk voor Mariska plus het pak van de bruidegom en dat van zijn zoontje. "Ik wacht al een tijd op dat geld. Ik hoop dat ze het snel betaalt," zegt Marlon vandaag in De Telegraaf.
Zijonlinequote:Marlon gaat nu op eigen kracht verder. Hij wil een nieuwe start maken. "Ik ben bezig met een nieuwe zakelijke vrouwenlijn. Het wordt iets tussen couture en prêt-à-porter in. De afgelopen dagen heb ik veel inspiratie opgedaan. Jullie zullen nog van me horen."
Ze is inderdaad straks bij Boulevard.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Als Verlinde nou een vent is gaat hij er vanavond ook nog even op in.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Het gaat nog steeds niet helemaal jofel in huize Hulscher..
[..]
Mariska wordt in etappes tot haar enkels afgebroken.
Ach Maris, slechte publiciteit is ook publiciteit moet je maar denken.![]()
quote:Mariska Hulscher: ik werd gechanteerd.
Mariska Hulscher werd gechanteerd door de man die haar trouwjurk ontwierp. Dat beweert de 42-jarige televisiepresentatrice dinsdag op de website Sterrenstek. Dinsdagochtend zei couturier Marlon Borgschot in De Telegraaf dat hij nog achtduizend euro voor de jurk krijgt.
Hulscher houdt vol dat zij de kosten allang heeft betaald. "Ik ben Marlon echt geen euro schuldig", zegt Hulscher. "Dat hij geen euro bezit is mijn probleem niet. Hij probeerde me zelfs te chanteren. Als ik zou betalen, beloofde hij niet met het verhaal naar de pers te gaan."
Borgschot en Hulscher werkten ook zakelijk samen. In maart presenteerden zij de collectie Women Business Wear, bedoeld voor vrouwen die er jong en zakelijk uit willen zien. "Hij wilde gewoon via mij een bekende ontwerper worden om zodoende zijn droom waar te kunnen maken", zegt Hulscher nu.
Karakter
"Alle kosten voor de stoffen, modeshows en andere kosten zouden geheel door mij worden gefinancierd en het was zijn taak om het allemaal te maken." Borgschot wijt de breuk aan Hulschers moeilijke karakter. Zij geeft geen reden voor de stopzetting van hun samenwerking.
Scheiding
Vorige maand zorgde Hulscher voor commotie in medialand door na twee maanden huwelijk een scheiding aan te vragen. Het einde van haar huwelijk met Ary Schouwenaar maakte zij bekend via een persbericht, dat zij een beperkt aantal contacten toestuurde. Verder deed de televisiepresentatrice er het zwijgen toe.
Ditmaal geloof ik haar ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Geen frisse jongen die Marlon zo te horen. Ik geloof Mariska.
Het is echt een hoer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze legt nu haar verklaring af bij Boulevard.
Het zou mooi zijn als de kwaliteitsmedia die Marlon nu eens stevig beetpakken.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef Suko het volgende:
klapt dat even lekker terug,
ehquote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef 1972 het volgende:
Heeft niemand het nu door:
Albert van de Linde noemt haar een hoer...
Haar ex-vent werkt bij RTL Boulevard... (Dus hij zal wel tegen Albert gezegt hebben dat ze een hoer was....)
D'r ex-vent vindt dit haar dus een hoer...
Dat doet ie omdat ze zich als een hoer heeft gedragen..
Dus wilde hij scheiden...
Goh, ben ik nu de enige die 1+1=2 kan doen?![]()
quote:"Marlon Borgschot achtervolgd door schuldeisers"
Marlon Borgschot, de couturier die samenwerkte met de voormalige tv-presentatrice Mariska Hulscher, wordt volgens RTL Boulevard achtervolgd door schuldeisers. De schuld zou bij benadering uitkomen op meer dan 15.000 euro.
In de tv-uitzending van vanavond laat RTL Boulevard komt onder andere zijn stiefbroer aan het woord die zegt aan Marlon 20.000 gulden te hebben geleend voor een Miss Black-verkiezing. Nooit heeft hij dat geld terug gezien. Sindsdien hebben de stiefbroers elkaar niet meer gezien.
Ook beweert een oud-manager nog geld tegoed te hebben van de kledingontwerper, net als de ontwerper van zijn website. Er zou inmiddels een incasso op zijn deurmat liggen. De couturier doet zich volgens de schuldeisers voor als succesvolle kledingontwerper, maar werkt slechts in de marge.
Marlon reageert in eerste instantie rustig op de aantijgingen. "Ik heb geen schuld", zegt hij. "Nergens."
De couturier ontkent dat zijn stiefbroer geld heeft gestoken in de verkiezing. Er is geen incasso. En het meningsverschil met de webdesigner is via een advocaat afgerond.
Marlon erkent wel dat hij ruzie heeft met zijn voormalige manager. " Daar had ik vanaf het begin af aan ruzie mee."
Ook wordt vanavond beweerd dat de couturier niet bekend is bij de Kamer van Koophandel. "Klopt", reageert Marlon Borgschot. "Maar ik ben wel bij de Belastingdienst bekend. Mij is altijd verteld dat dat voldoende is."
quote:Albert Verlinde en Mariska Hulscher reiken elkaar de hand.
Albert Verlinde heeft donderdag een gesprek met Mariska Hulscher om 'de lucht te klaren'. Verlinde had Hulscher in het RTL4-programma RTL Boulevard tot drie keer toe een hoer genoemd na haar flitsscheiding. Hulscher dreigde daarop met juridische stappen. Het 'goedmaakgesprek' wordt donderdagavond uitgezonden in het showbizz-programma.
Hulscher trouwde deze zomer met RTL Boulevard-regisseur Ary Schouwenaar. Het paar verkocht het huwelijk aan diverse bladen, maar binnen twee maanden waren zij alweer gescheiden.
Hulscher weigerde de reden voor de scheiding te geven, wat zorgde voor de nodige speculaties. Of de presentatrice donderdag ook ingaat op de reden van haar scheiding, is volgens een woordvoerder van RTL4 nog niet bekend.
Om Peter van der Vorst maar eens te citeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef Logician het volgende:
HoerA!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Om Peter van der Vorst maar eens te citeren.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die goodie-two-shoes zo'n opmerking zou makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
'Peter zei alleen HoerA en hij zei daarna tegen Albert het is maar een grapje (zoiets zei die)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die goodie-two-shoes zo'n opmerking zou maken![]()
Maar aan de andere kant is ie wel een nicht en die komen weleens vals uit de hoek.
Wat ik dan weer niet sneu vond is dat hij zei dat hij er geen spijt van had en het de volgende keer net zo zou doen. Nul excuses.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef haaahaha het volgende:
Hij had niet van te voren gedacht dat zijn uitspraak zo'n impact zou hebben, wat een slap gelul van die gast, echt sneu.
Dat stukje heb ik blijkbaar gemist..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:15 schreef Zuignapje het volgende:
later antwoordde hij dat hij het bij nader inzien niet had gedaan.
Ja, om vervolgens later in het gesprek te zeggen dat hij het een volgende keer niet weer zo zou doen. Man, die hulscher had hem helemaal in de tang, verlinde kon geen kant op en was de greep op het gesprek helemaal kwijt. Hulscher was in control en verlinde zat er als een klein jochie bij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet sneu vond is dat hij zei dat hij er geen spijt van had en het de volgende keer net zo zou doen. Nul excuses.
Verder wel aardig opgelost zo.
Ow sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef haaahaha het volgende:
Ja, om vervolgens later in het gesprek te zeggen dat hij het een volgende keer niet weer zo zou doen.
Nee, dat heb je prima verstaan, dat zei hij inderdaad aan het begin. Later in het gesprek gaf hij op een vraag van hulscher als antwoord dat hij het als hij had geweten welke impact zijn uitspraak zou hebben het niet weer zo zou doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ow sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Ik dacht dat hij zei dat hij het de volgende keer weer net zo zou doen omdat er anders niks van zijn programma zou overblijven en dat hij dan wel aan de gang kan blijven.
Maar ik zal het wel verkeerd verstaan hebben.
Ben ik het trouwens ook niet mee eens, Verlinde liet Hulscher lekker leeglopen terwijl hij vriendelijk zat te knikken. Hulscher liep leeg en Albert had zijn item zónder gezichtsverlies.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef haaahaha het volgende:
Hulscher was in control
hulscher waste hem zoals eerder gezegd de oren. verlinde had geen weerwoord op wat hulscher te vertellen had. verlinde wist dat hij fout zat en gaf in het gesprek aan dat hij de gevolgen niet door had.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:32 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ben ik het trouwens ook niet mee eens, Verlinde liet Hulscher lekker leeglopen terwijl hij vriendelijk zat te knikken. Hulscher liep leeg en Albert had zijn item zónder gezichtsverlies.
Nee tuurlijk reageerd hulscher hier sportief. Zij komt hier als winnaar uit. Verlinde heeft namelijk van haar flink voor z'n billen gekregen. Ze maakte verlinde even goed duidelijk wat je wel en niet op televisie kunt doen. 'Heb je wel door dat je niet alleen televisiemaker bent, maar ook opiniemaker?' Waarop verlinde verrast reageert. Slap. Het is niet zozeer schijnheilig hoe verlinde in dat gesprek was, hij had gewoon niks meer te vertellen en werd door hulscher subtiel de oortjes gewassen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Albert was hier gewoon heel eerlijk, dat waardeer ik erg.
Hij zei dat hij geen spijt had van het feit dat hij tot drie keer toe 'the H word' heeft gezegd, maar dat hij de impact hiervan wel betreurt.
Volgens mij waardeerde Mariska zijn eerlijkheid ook, ik denk dat ze minder sportief zou hebben gereageerd als hij heel schijnheilig zijn excuses had aangeboden.
Dat zou mij, als ik haar was, heel wantrouwig hebben gemaakt naar hem toe.
Oren wassen? Kom nou...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef haaahaha het volgende:
hulscher waste hem zoals eerder gezegd de oren.
Verlinde zát daar niet om weerwoord te geven, hij zat daar exclusief met Hulscher om haar leeg te laten lopen én een item voor Boulevard te genereren. Zaten weinig nobele gedachten bij Verlinden.quote:verlinde had geen weerwoord
Dat is toch geen oren wassen dan wel bakzeil halen?quote:verlinde wist dat hij fout zat en gaf in het gesprek aan dat hij de gevolgen niet door had.
lol, ja, als verlinde dat als pleidooi zelf aangaf, dan zou ik hem daar inderdaad ook credits voor geven. Maar verlinde gaf het aan na relaas van hulscher. Het leek erop alsof hij pas in dat gesprek doorhad wat hij had gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:42 schreef SteveBallmer het volgende:
Dat is toch geen oren wassen dan wel bakzeil halen?
Ik denk dat weinig mensen voor deze opinie nou per se Albert Verlinde nodig hadden, maar okequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:41 schreef haaahaha het volgende:
'Heb je wel door dat je niet alleen televisiemaker bent, maar ook opiniemaker?'
ja, en verlinde een achterbaks schooljochiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Intussen is dat wijf nog steeds een hoer natuurlijk
IK ben met jou eens ! Klopt perfekt wat jij zegt..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Albert was hier gewoon heel eerlijk, dat waardeer ik erg.
Hij zei dat hij geen spijt had van het feit dat hij tot drie keer toe 'the H word' heeft gezegd, maar dat hij de impact hiervan wel betreurt.
Volgens mij waardeerde Mariska zijn eerlijkheid ook, ik denk dat ze minder sportief zou hebben gereageerd als hij heel schijnheilig zijn excuses had aangeboden.
Dat zou mij, als ik haar was, heel wantrouwig hebben gemaakt naar hem toe.
Dat was een grap die Albert al veel eerder had gemaakt; niet echt origineel dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Daarom zei Peter dat ook, hij zei tegen Albert dat het een grapje was wat ie zei.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:00 schreef static het volgende:
[..]
Dat was een grap die Albert al veel eerder had gemaakt; niet echt origineel dus.
quote:
di 22 mei 2007, 07:00
Moet Mariska betalen?
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Vanmiddag om drie uur zal de rechter zich buigen of voormalig televisie-presentatrice Mariska Hulscher haar bruidskleding moet betalen. Kledingontwerper Marlon Borgschot spande een rechtszaak aan tegen de boomlange dame. Hij eist ongeveer 9.000 euro.
Hij zegt: “Van alles heb ik geprobeerd om tot een vergelijk te komen, maar ze bleef erbij dat ze de bruidskleding niet wil betalen. Dus mij rest geen andere weg. In haar opdracht heb ik de kleding gemaakt. De trouwjapon is aangeboden door mij. Prima. Maar de rest van de bruidskleding niet. Ik wil dat ze haar afspraak nakomt en mij betaalt.”
Half Nederland was vorig jaar zomer in de ban van de flitsscheiding van Mariska Hulscher met haar tv-regisseur Ary Schouwenaar. In de maanden voorafgaand aan haar huwelijk vertelde Mariska iedereen hoe gelukkig ze was. Haar huwelijksreis en trouwreportage liet ze betalen door de media. Maar al na enkele weken blies ze het huwelijk op en vroeg echtscheiding aan. Nooit heeft ze vertelt waarom.
Om drie uur is de inhoudelijke behandeling van de zaak bij de rechtbank in Amsterdam.
quote:Na afloop van de zitting die dinsdagmiddag plaats had, lieten beide partijen weten dat de rechter nog niet tot een uitspraak is gekomen. "De bewijslast ligt bij Marlon", vertelt Mariska. "Hij moet aantonen dat ik lieg. Als hij dat niet kan, zegt de rechter, en dat heeft hij letterlijk zo gezegd, dat Marlon zelf liegt."
Mariska zelf is overtuigd van een goede afloop. "Ik heb twee getuigen die zwart op wit willen verklaren dat Marlon in ruil voor publiciteit de kleding gratis zou maken." Naar verluidt is een van de twee getuigen Mariska's ex-man Ary.
quote:Mariska Hulscher dankbaar voor leed
Uitgegeven: 19 augustus 2010 14:23
Laatst gewijzigd: 19 augustus 2010 15:21
AMSTERDAM - Mariska Hulscher kijkt positief terug op een hele nare periode. De voormalig presentatrice werd in 2006 door het slijk gehaald toen bleek dat ze na twee maanden huwelijk alweer van haar man ging scheiden.
© ANPToch geeft Hulscher een positieve draai aan haar verleden, omdat ze haar ervaringen kan gebruiken bij haar huidige werk.
De 46-jarige Hulscher ontving harde kritiek toen ze na twee maanden huwelijk haar man alweer aan de kant zette.
Hoer
"Toch besloot ik niet te reageren, ik had op dat moment geen behoefte om mijzelf te verantwoorden", vertelt Hulscher in het tijdschrift Flair. "Natuurlijk deed het pijn toen Albert Verlinde me op televisie een hoer noemde. Ik heb ook gevoel."
"Ik probeerde te begrijpen waarom het zo'n hetze werd", vertelt Hulscher. "Had ik het aan mezelf te danken? Ik had de houding aangenomen van een onafhankelijke, onaantastbare tante. Werkte dat nu tegen me?" Met behulp van therapie ging Hulscher op zoek naar een antwoord en dat voelde naar eigen zeggen als een verademing.
Pijnbank
Hulscher is tegenwoordig relatie- en scheidingscoach. "Om dit werk te kunnen doen, moet je volgens mij eerst zelf de confrontatie zijn aangegaan en op de pijnbank hebben gelegen", vindt ze."Het klinkt raar, maar ik ben achteraf blij met alles wat er is gebeurd. Het heeft me namelijk uiteindelijk heel goed geholpen mijn droom te bereiken."
© Novum
ja nou ja, het is wel een relevante kick, en anders moest ik weer het hele verhaal gaan uitleggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:35 schreef TheThirdMark het volgende:
2007 kick
Tsja. Ze is dus van domme hoer naar aandachtshoer gegaan.
Ik ook. Jammer van haar Karakterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:31 schreef BII het volgende:
Ik heb Mariska altijd wel lekker gevonden.
Vaak wel, maar deze keer had ik visite die nogal lang bleefquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:03 schreef static het volgende:
Nee joh, dan komt ze net uit de kroeg rollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |