Ditmaal geloof ik haar ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Geen frisse jongen die Marlon zo te horen. Ik geloof Mariska.
Het is echt een hoer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze legt nu haar verklaring af bij Boulevard.
Het zou mooi zijn als de kwaliteitsmedia die Marlon nu eens stevig beetpakken.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef Suko het volgende:
klapt dat even lekker terug,
ehquote:Op donderdag 21 september 2006 21:16 schreef 1972 het volgende:
Heeft niemand het nu door:
Albert van de Linde noemt haar een hoer...
Haar ex-vent werkt bij RTL Boulevard... (Dus hij zal wel tegen Albert gezegt hebben dat ze een hoer was....)
D'r ex-vent vindt dit haar dus een hoer...
Dat doet ie omdat ze zich als een hoer heeft gedragen..
Dus wilde hij scheiden...
Goh, ben ik nu de enige die 1+1=2 kan doen?![]()
quote:"Marlon Borgschot achtervolgd door schuldeisers"
Marlon Borgschot, de couturier die samenwerkte met de voormalige tv-presentatrice Mariska Hulscher, wordt volgens RTL Boulevard achtervolgd door schuldeisers. De schuld zou bij benadering uitkomen op meer dan 15.000 euro.
In de tv-uitzending van vanavond laat RTL Boulevard komt onder andere zijn stiefbroer aan het woord die zegt aan Marlon 20.000 gulden te hebben geleend voor een Miss Black-verkiezing. Nooit heeft hij dat geld terug gezien. Sindsdien hebben de stiefbroers elkaar niet meer gezien.
Ook beweert een oud-manager nog geld tegoed te hebben van de kledingontwerper, net als de ontwerper van zijn website. Er zou inmiddels een incasso op zijn deurmat liggen. De couturier doet zich volgens de schuldeisers voor als succesvolle kledingontwerper, maar werkt slechts in de marge.
Marlon reageert in eerste instantie rustig op de aantijgingen. "Ik heb geen schuld", zegt hij. "Nergens."
De couturier ontkent dat zijn stiefbroer geld heeft gestoken in de verkiezing. Er is geen incasso. En het meningsverschil met de webdesigner is via een advocaat afgerond.
Marlon erkent wel dat hij ruzie heeft met zijn voormalige manager. " Daar had ik vanaf het begin af aan ruzie mee."
Ook wordt vanavond beweerd dat de couturier niet bekend is bij de Kamer van Koophandel. "Klopt", reageert Marlon Borgschot. "Maar ik ben wel bij de Belastingdienst bekend. Mij is altijd verteld dat dat voldoende is."
quote:Albert Verlinde en Mariska Hulscher reiken elkaar de hand.
Albert Verlinde heeft donderdag een gesprek met Mariska Hulscher om 'de lucht te klaren'. Verlinde had Hulscher in het RTL4-programma RTL Boulevard tot drie keer toe een hoer genoemd na haar flitsscheiding. Hulscher dreigde daarop met juridische stappen. Het 'goedmaakgesprek' wordt donderdagavond uitgezonden in het showbizz-programma.
Hulscher trouwde deze zomer met RTL Boulevard-regisseur Ary Schouwenaar. Het paar verkocht het huwelijk aan diverse bladen, maar binnen twee maanden waren zij alweer gescheiden.
Hulscher weigerde de reden voor de scheiding te geven, wat zorgde voor de nodige speculaties. Of de presentatrice donderdag ook ingaat op de reden van haar scheiding, is volgens een woordvoerder van RTL4 nog niet bekend.
Om Peter van der Vorst maar eens te citeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef Logician het volgende:
HoerA!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Om Peter van der Vorst maar eens te citeren.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die goodie-two-shoes zo'n opmerking zou makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Om Peter van der Vorst maar eens te citeren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |