abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41388687
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Natalie het volgende:
Dat een Boulevard zich erin vast bijt, vind ik niet zo vreemd.
En Arie is ook regisseur van RTL B dat zal ook meegespeeld hebben
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:05:28 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41388721
Ongetwijfeld
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:26:45 #28
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41393445
quote:
Eerste echtgenoot steunt Mariska Hulscher.

Bert Hulscher, de ex-man van presentatrice Mariska Hulscher, stoort zich aan de manier waarop zijn ex in de pers wordt afgeschilderd. Hulscher ligt de afgelopen weken onder vuur vanwege de aangekondigde scheiding van haar tweede man Ary Schouwenaar. "Mariska verdient dit niet", zegt Hulscher tegen de website Sterrenstek.

Mariska maakte begin deze maand bekend na twee maanden huwelijk te willen scheiden, maar zwijgt over de reden daarvoor. In de media wordt daarover hevig gespeculeerd. Vooral RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde maakt zich druk om het zwijgen van Hulscher. Maandag noemde hij haar in zijn uitzending 'een hoer die zich als een ster gedraagt'. Ary Schouwenaar is regisseur van RTL Boulevard.

Vogelvrij
Bert Hulscher, die in januari 2002 scheidde van Mariska, windt zich op over de beschuldigingen aan het adres van de moeder van zijn kinderen. "Het lijkt wel of je vogelvrij bent verklaard als je een bekende Nederlander bent, en dat iedereen maar iets kan roepen", zegt hij. "Wat er over Mariska wordt gezegd en geschreven is gewoon een schande en regelrechte laster."

Hij vindt ook dat Verlinde zich flink moet schamen voor zijn opmerkingen. "Albert heeft zijn positie en het medium televisie misbruikt en dat neem ik hem zeer kwalijk."

Kinder
Bert Hulscher vertelt zich ook zorgen te maken over Sanne en Mikki, de dochters die hij met Mariska heeft, en over het zoontje van Ary. "Niemand houdt rekening met de kinderen. Vergeet niet dat zij ook kunnen lezen wat er over hun ouders wordt gezegd."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:48:23 #29
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41394102
Mja, ik denk persoonlijk dat Bert in een illusie leeft als hij denkt dat de media rekening gaat houden met de kinderen. Ze krijgen niet betaald om hun mond te houden. Als begrijp ik wel dat hij het probeert. Het zijn toch je kinderen. En als de moeder van je kinderen wordt beschuldigd van vanalles, dan heeft dat ook effect op de kinderen.
(Un)masking for the greater good.
pi_41397714
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt. Die mariska heeft recht op een prive leven net zoals wij maar nee hoor jullie geile roddelaars moeten persee weten waarom zij getrouwd en gescheiden is in twee maanden wat boeit jullie het nu het is jullie leven toch niet daarbij komt nog eens kijken dat het niemand iets aangaat behalve mariska en ary. Neem Britney Spearribs dan getrouwd en gescheiden in wat? 24 uur of zoiets? en wat is zij dan? Aandachtslet? Elizabeth Taylor heeft zoveel exen die kan ze niet maar op haar handen tellen maken jullie je daar ook druk om? Die pisnicht van een Kwalbert verlinden moet zich gewoon 24/7 in zijn reet laten naaien dan hebben de normale mensen er geen last meer van, houdt hij tenminste zijn muil op de tv, zonde hoor al die stoorzenders op de buis zoals die vieze holnaaier.
pi_41397861
volgens mij is dit Mariska zelf ^^^
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:35:48 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41397950
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:29 schreef Tsanty het volgende:
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt....
Is je Ritalin in de WC gevallen?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41398034
quote:
Kolere zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen? GET A LIFE! De een hier noemt zich KUTschie en noemt mariska een hoer? LOOK IN THE MIRROR HONEY! De ander noemt haar een fosiel, jij mag hopen dat je die leeftijd bereikt en kijken of je jezelf dan ook een fosiel vindt. Die mariska heeft recht op een prive leven net zoals wij maar nee hoor jullie geile roddelaars moeten persee weten waarom zij getrouwd en gescheiden is in twee maanden wat boeit jullie het nu het is jullie leven toch niet daarbij komt nog eens kijken dat het niemand iets aangaat behalve mariska en ary. Neem Britney Spearribs dan getrouwd en gescheiden in wat? 24 uur of zoiets? en wat is zij dan? Aandachtslet? Elizabeth Taylor heeft zoveel exen die kan ze niet maar op haar handen tellen maken jullie je daar ook druk om? Die pisnicht van een Kwalbert verlinden moet zich gewoon 24/7 in zijn reet laten naaien dan hebben de normale mensen er geen last meer van, houdt hij tenminste zijn muil op de tv, zonde hoor al die stoorzenders op de buis zoals die vieze holnaaier.
Kijk, da's nou jammer, daarmee vergaat heel je gepreek over vrede op aard.
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:36:56 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41399727
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:32 schreef DrDentz het volgende:
volgens mij is dit Mariska zelf ^^^
*proest*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:40:06 #35
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41399820
quote:
Je bent zelf net zo erg als de mensen die je in het begin aanspreekt .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:59:37 #36
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41401756
Heb die Hulscher altijd al een eng wijf gevonden . Met d'r geleuter dat ze zo'n zelfstandige, onafhankelijke, moderne, leuke vrouw is. Vervolgens veel geld verdienen aan je huwelijk (haar goed recht natuurlijk, hoewel erg goedkoop), dan na twee maanden scheiden en zeggen dat je al twijfels had en dan gepikeerd zijn dat er veel aandacht voor is en men je een goedkoop mens vindt .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:21:23 #37
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_41402423
Ik zal maar geen oordeel geven over Mariska omdat ik haar niet ken. Maar zo snel scheiden lijkt het wel of je er niet goed over nagedacht hebt en Albert Verlinde moet zijn mening er buiten houden en gewoon doen waar hij betaald wordt en dat is gewoon het showbizz nieuws oplezen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2006 @ 22:49:15 #38
43556 miss_dynastie
pi_41408830
quote:
"Het lijkt wel of je vogelvrij bent verklaard als je een bekende Nederlander bent, en dat iedereen maar iets kan roepen",
Heeft er misschien ook mee te maken dat Marisje zichzelf in de spotlights heeft geplaatst he
En de pers moet rekening houden met de kinderen? Stond mammie ook niet bij stil toen ze d'r huwelijk verkocht.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 23:12:00 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_41409542
Zou ze zaad slikken ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41410634
quote:
Bert Hulscher, de ex-man van presentatrice Mariska Hulscher
Waarom heeft ze dezelfde achternaam als haar ex-man?
Ik zoek niet, ik vind.
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:43:53 #41
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_41410655
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Zou ze zaad slikken ?

wie, mariska of tsanty (in plaats van Retalin)?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 00:13:47 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_41411604
Ze heeft er wel de mond voor

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:16:17 #43
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41411696
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef Wakey het volgende:

[..]

Ze zal wel de naam waarmee ze bekend is geworden aangehouden hebben.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 2 september 2006 @ 02:13:38 #44
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41414736
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef Wakey het volgende:

omdat ze zelf een hele lelijke achternaam heeft, las ik vandaag ergens in de Story oid. Van der Klit... ofzo
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_41416619
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Zou ze zaad slikken ?

Maris slikt alles zolang er geld uit te halen valt........

Maris was getrouwd en vond een rekening van Arie en Arie bleek toch niet zo rijk te zijn als hij zich voor deed en het was klaar.......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41417454
Evert Santegoeds op Privé.nl :

Nog zo had ik me voorgenomen om het voorlopig niet meer te hebben over MARISKA HULSCHER en haar ellende. Maar als ik nu lees hoe deze leeggelopen diva commentaar geeft op haar nephuwelijk, kom ik maar al te graag op dat voornemen terug. Mariska noemt de pers een stel ‘gieren’. Dat treft. Ik vind Mariska namelijk om te gieren. Mevrouw Hulscher, zoals MARISKA VAN DER KLIS zich als herinnering aan een van haar andere ex-mannen blijft noemen, maakte zich als runaway bride niet alleen uit de voeten, maar ook volkomen belachelijk. ‘Mijn huwelijk is niet meer,’ stelt ze nu, alsof dat iemand kan zijn ontgaan, in Jackie . Dat is het blad dat nog met de trouwfoto’s in de winkel lag, toen de bruidegom al overspannen bij zijn moeder thuis zat. En dan ook nog proberen sympathie terug te winnen door te zeggen dat de pers geen rekening houdt met haar twee dochtertjes. Nou, juist die zijn volgens mij wel wat gewend. Bij Mariska liepen de laatste jaren net zo veel mannen in en uit dan in de gemiddelde voetbalkantine. Écht zielig voor de meisjes is dat zij nogal eens te laat op school kwamen, omdat Mariska zich had verslapen. Ook medelijden hadden andere moeders wanneer de twee na schooltijd, hand in hand, zaten te wachten tot deze drukke moeder des vaderlands eindelijk kwam aanscheuren. Dat mama in één schoolvakantie gaat trouwen én scheiden, het kan er nog wel bij. Maar anders dan in de nieuwe editie van het Guinness Book of Records hoop ik Mariska’s naam voorlopig niet meer tegen te komen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41417478
Oeioeioei, zelden is iemand zo uitgekotst. Ik denk dat mensen als Verlinde en andere roddelbladen haar al langere tijd geen leuke dame meer vonden, want dit lijkt alsof ze hebben zitten wachten op het juiste moment om haar eens flink aan te pakken.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:11:40 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41417585
volgens mij speelt ze naar buiten toe de gekwetste onschuld, maar zit ze zich stiekem te verkneukelen over al die aandacht.
is het niet zo dat die zogenaamde vergane glorie altijd denkt: het geeft niet HOE je in de bladen komt ALS je maar in de bladen komt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 16:35:59 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_41425926
Ze krijgt nu ook " de bladen" tegen zich

zaterdag 2 september 2006 @ 16:47:46 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41426190
Met de volgende kerel moet ze maar in Brasschaat gaan wonen. Ze is er oud en suf genoeg voor.
En daar komt de Story ook niet!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')