...en wat denk je van de mannen, niet veel beterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:40 schreef SkeeZ het volgende:
Ik word toch wat verdrietig van het niveau van de vrouwen dit jaar...![]()
\quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en wat denk je van de mannen, niet veel beter![]()
Denk dat het eerder is om Tijn op stang te jagen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:47 schreef Tamaartje het volgende:
Micheline zit Semih lekker op de geilen en Tijn staat erbij
Ze heeft het stiekem over zichzelfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef Tamaartje het volgende:
Micheline zat over een meisje te vertellen die ze wel bij Tijn vind passen
Ik denk niet dat dat mag. Ze zullen dan eerst wel een waarschuwing krijgen. Doen ze het dan nog een keer, zal er wel een sanctie volgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Als je allebei Turks zou spreken, zou dat dan mogen in het BB huis? Veel mensen die streams kijken verstaan je niet en je medebewoners ook niet. En toch fluister je niet.
Ik snap niet wat er mis is met Semih.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik snap uberhaupt niet wat Mich in Semih ziet...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze heeft het stiekem over zichzelf
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik ook niet. Voor velen heeft hij blijkbaar een vreemd soort humor, maar het komt mij wel bekend voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met Semih.
Ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef Kinga het volgende:
Isa Ik wel.. heb je verdorie zo een leuk iemand te pakken...! Hou het dan in stand! Doe er wat voor! Luister dan ook naar haar ... allemaal dingen die ik Semmie niet zie doen... Semmie lijkt wel beetje tevreden met....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met Semih.
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind haar veel beter bij Tijn passen..
hij heet Semih en zij Michelinequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef Felixje het volgende:
[..]
Isa Ik wel.. heb je verdorie zo een leuk iemand te pakken...! Hou het dan in stand! Doe er wat voor! Luister dan ook naar haar ... allemaal dingen die ik Semmie niet zie doen... Semmie lijkt wel beetje tevreden met....
Tijn wordt echt een serieuze concurent!
Ik denk dat Tijn en Michelle heel goed samen passen.. als Semmie dat ziet ( Als ie dat ziet) moet ie echt even heel veel moeite doen om Michelle vast te houden...
Michelle: Jij hebt geen foto he van je vader en moeder...
Totaal niet. Tijn heeft de humor van een deurmat... en Micheline heeft juist humor nodig in een relatie. Verder is tijn een enorme dooie diender en bijzonder preuts en saai in een relatie (alles moet lief en aardig en vol harmonie enzo), ook iets waar je volgens mij bij Micheline niet mee moet aankomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef Felixje het volgende:
Tijn wordt echt een serieuze concurent!
Ik denk dat Tijn en Michelle heel goed samen passen.. als Semmie dat ziet ( Als ie dat ziet) moet ie echt even heel veel moeite doen om Michelle vast te houden...
same herequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ookmaarja ik val welop types als Tijn.. en abslouut niet op types zoals Semih
Dus
Oh ? OK ik zit er nog niet zo goed in... voor mij is hij Semmie en zij Michel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hij heet Semih en zij Micheline
Tijn preuts? Neeeeee joh!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal niet. Tijn heeft de humor van een deurmat... en Micheline heeft juist humor nodig in een relatie. Verder is tijn een enorme dooie diender en bijzonder preuts, ook iets waar je volgens mij bij Micheline niet mee moet aankomen.
Dus er zijn daadwerkelijk vrouwen die op Tijn vallen? Ik dacht dat het meer een type was die je ziet als vriend ofzo, maar nooit of te nimmer meer dan dat. Beetje Joost type dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ookmaarja ik val welop types als Tijn.. en abslouut niet op types zoals Semih
Dus
Ik val juist op types die mijn beste vriend ook kan zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus er zijn daadwerkelijk vrouwen die op Tijn vallen? Ik dacht dat het meer een type was die je ziet als vriend ofzo, maar nooit of te nimmer meer dan dat. Beetje Joost type dus.
Inderdaad! Als ik Tijn zie moet ik altijd aan Joost denken...type goede vriend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus er zijn daadwerkelijk vrouwen die op Tijn vallen? Ik dacht dat het meer een type was die je ziet als vriend ofzo, maar nooit of te nimmer meer dan dat. Beetje Joost type dus.
Ohw... ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het huis ja.... Maar volgens mij normaal totaal niet. Dat straalt ze toch wel een beetje uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tijn preuts? Neeeeee joh!
Micheline is zelf preuts... ze durft niet eens te zoenen in bijzijn van anderen
Jah hoor ik vind Tijn zeker wel leuk.... Joost type? neu.... Joost is een nerd... Tijn verre van dat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Zo zie ik het ook exact. Ze vullen elkaar perfect aan. Micheline moet geen saaie lul als vriendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Tijn en Micheline helemaal niet bij elkaar passenMicheline & Semih vind ik wèl een leuk stel. Gaan juist heel leuk met elkaar om en je kan zien dat ze niet net verliefd zijn, maar al langer van elkaar houden.
Genoteerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Tijn en Micheline helemaal niet bij elkaar passenMicheline & Semih vind ik wèl een leuk stel. Gaan juist heel leuk met elkaar om en je kan zien dat ze niet net verliefd zijn, maar al langer van elkaar houden.
Toch grappig dat mensen zo anders denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het huis ja.... Maar volgens mij normaal totaal niet. Dat straalt ze toch wel een beetje uit.
En Tijn, met zijn vrouwvriendelijke geouwehoer... daar hoef je niets spannends van te verwachten in een relatie. Maar als je daar tevreden mee bent, dan is hij misschien wel dé man
Wie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, wat zijn ze irritant bezig, stelletje kleuters...
Zo aanstekelijk dat ik ga zappenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef Felixje het volgende:
Hilde is ook leuk! ze heeft zo'n aanstekelijke lach
Wat een verschil zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef scanman01 het volgende:
Janine heeft jeuk
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310829.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch grappig dat mensen zo anders denken
Ik denk juist dat de mensen die het niet uitstralen wel erg leuk kunnen zijn in bed (bijv)
Maar goed.. dit is niet ontopic![]()
Jij kijkt echt pas sinds vandaag, of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef Felixje het volgende:
Hilde is ook leuk! ze heeft zo'n aanstekelijke lach
Ze moesten niet vroeg naar bed, maar dat werd ze aangeraden door BB, omdat ze vandaag het beste zo uitgerust mogelijk konden zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef Kinga het volgende:
Wel dom, moeten ze vroeg naar bed, maar gebeurt nog geen reet
De andere bewonders breken hem op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:11 schreef pullup het volgende:
Semih heeft een baaldag of zo ?
Ik heb het geluid niet aan en zie hem al een half uur voor pampus op het bed liggen.
Tijn? Die al heeft aangegeven bepaalde dingen in bed niets te vinden omdat het niet gepast is enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch grappig dat mensen zo anders denken
Ik denk juist dat de mensen die het niet uitstralen wel erg leuk kunnen zijn in bed (bijv)
Maar goed.. dit is niet ontopic![]()
Al vanaf de eerste dag niet.. ik kijk de uitzendingen niet eens, ik zie al aan het lurken in deze reeks dat er niks valt uit te zenden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef Kinga het volgende:
Wel dom, moeten ze vroeg naar bed, maar gebeurt nog geen reet
Serieus?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn? Die al heeft aangegeven bepaalde dingen in bed niets te vinden omdat het niet gepast is enzo
Misschien hoort dat bij zijn gepolijste imagoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Tijn? Die al heeft aangegeven bepaalde dingen in bed niets te vinden omdat het niet gepast is enzo
Zou je niet zeggen met zijn anal fixationquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:14 schreef arneaux het volgende:
Serieus?.
Vriendin :"Neuk me in mn reet!"
Tijn :"Nee sorry, dat vind ik niet gepast.".
Ho Ho Micheline kan em een hoop leren! Ik hoop dat dat ook zal gaan gebeuren.. en dat we dat op BB gaan meemaken!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dit ging over orale seks.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Serieus?.
Vriendin :"Neuk me in mn reet!"
Tijn :"Nee sorry, dat vind ik niet gepast.".
Ach... ik vind sommige dingen ook ongepastquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat een relatie kapot gaat? Hmmm, beetje vreemde gedachtengang als ik zo vrij mag zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ho Ho Micheline kan em een hoop leren! Ik hoop dat dat ook zal gaan gebeuren.. en dat we dat op BB gaan meemaken!
Ook dat gaat TIJN van Micheline wel lerenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dit ging over orale seks.
Vriendin :"Spuit heel mn mond vol!"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dit ging over orale seks.
Een beetje weerzinwekkend ook. Leuk, dat je een ander zo zijn geluk gunt. Bah.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Dus jij hoopt dat een relatie kapot gaat? Hmmm, beetje vreemde gedachtengang als ik zo vrij mag zijn.
Volgens mij ging het inderdaad over klaarkomen in de mond van een meisje.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/906513/1/100#41357563]donderdag 31 augustus 2006 Vriendin :"Spuit heel mn mond vol!"
Tijn :"Eh, sorry, dat vind ik niet gepast."
Uhuh, sure Tijn.
Dat was het inderdaad. Alleen vroeg het meisje niets, maar deed het gewoon. Tijn vond het knap smerig. Tjaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vriendin :"Spuit heel mn mond vol!"
Tijn :"Eh, sorry, dat vind ik niet gepast."
Uhuh, sure Tijn.
Precies hoe ik erover denkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef natronic het volgende:
Ik zie liever dat Marcel en E10 flink on hun bek gaan dan dat er gespekuleerd wordt op een breuk tussen Semih en Mich
Het is een beetje een apenrotsopstelling zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zitten daar echt allemaal te wachten tot dat er iets gaat gebeuren...
Wat is daar zo raar aan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad. Alleen vroeg het meisje niets, maar deed het gewoon. Tijn vond het knap smerig. Tja
Ja en wij hier...en nu moet ik weg..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zitten daar echt allemaal te wachten tot dat er iets gaat gebeuren...
Ho Nah Nah... maar ik zie Semmie niet al te veel moeite doen voor Mich.. Houding van ik heb haar en ze zal wel bij me blijven...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat een relatie kapot gaat? Hmmm, beetje vreemde gedachtengang als ik zo vrij mag zijn.
Dat zat dr dochter zich ook al af te vragenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
Jeetje Hilde zit wel op dr praatstoel
Zit er ook een uit knop op?
...neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
Jeetje Hilde zit wel op dr praatstoel
Zit er ook een uit knop op?
Dat levert wel leuke tv op..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eh. Ik denk dat zogoed als alle jongens het geil vinden als ze in de mond mogen klaar komen. Mensen die zeggen dat het niet geil is liegen (om in de smaak te vallen bij een meisje oid) of zijn de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?kan toch dat hij dat gewoon niets vind?
Ik had niet verwacht dat er mannen bestaan die het niets vinden, maar als dat al wel zo is... dan heb ik het idee dat je in andere situaties op dat gebied ook niet al te veel 'variatie' hoeft te verwachten. Maar goed, we hebben het al weer veel tel ang over Tijn wat mij betreftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
Egbert loopt nu al irritant te doen.
Ik zie Semmie helemaal voor niemand moeite doen. Behalve Micheline een beetje; wie trekt er verder met hem opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ho Nah Nah... maar ik zie Semmie niet al te veel moeite doen voor Mich.. Houding van ik heb haar en ze zal wel bij me blijven...
Weet je dat ik echt een beetje het idee had dat je laatste reacties op mijn posts sarcastisch warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh. Ik denk dat zogoed als alle jongens het geil vinden als ze in de mond mogen klaar komen. Mensen die zeggen dat het niet geil is liegen (om in de smaak te vallen bij een meisje oid) of zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
Dan is Tijn maar een partij saai in bed.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh. Ik denk dat zogoed als alle jongens het geil vinden als ze in de mond mogen klaar komen. Mensen die zeggen dat het niet geil is liegen (om in de smaak te vallen bij een meisje oid) of zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
Dan is Tijn maar een partij saai in bed.
Ruzie is alweer gesustquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
Schakel net in. Waar gaat de ruzie over?
Ik kende iemand die zei pijpen helemaal niks te vinden. Een man. Was geen bedpartner van me oid, dus ik weet niet of het echt zo was, maar hij verkondigde het wel luidkeels.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik had niet verwacht dat er mannen bestaan die het niets vinden, maar als dat al wel zo is... dan heb ik het idee dat je in andere situaties op dat gebied ook niet al te veel 'variatie' hoeft te verwachten. Maar goed, we hebben het al weer veel tel ang over Tijn wat mij betreft
Sommige hebben gisteravond een sanctie gekregen van BBquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
Schakel net in. Waar gaat de ruzie over?
Sabrina heeft in geld gezwommen ofzo en dat vinden mensen kennelijk bezwaarlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruzie is alweer gesustO nee Tijn gaat even lekker verder
Dat kan. Maar ik vind het toch een beetje raar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is waar... maar je kan het wel een goor gezicht vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik vind het toch een beetje raar.
Als een vrouw het vies vindt als er in haar mond klaargekomen wordt, kan ik me best voorstellen.
Maar de man... wat kan Tijn daar nou voor bezwaar tegen hebben als zijn vriendin het prima vindt? Hij krijgt het toch niet in zijn mond?
....het ging volgens mij ook om het lachen....dat ze niet genoeg meeleefdequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij heeft Jeroen wel gelijk, na die waarschuwing hebben ze het niet meer over de dokter gehad, maar alleen maar gelachen.
Als man zijnde? Ik dat in ieder geval nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is waar... maar je kan het wel een goor gezicht vinden
Nouja.. ik ben geen man, maar als hij het niet fijn vind om te doen.. lijkt mij geen probleem..
Goor gezicht? Als ze het doorslikt zie je er juist niets van. Op iedere andere plek lijkt het me goorder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is waar... maar je kan het wel een goor gezicht vinden
Nouja.. ik ben geen man, maar als hij het niet fijn vind om te doen.. lijkt mij geen probleem..
IsaBquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende iemand die zei pijpen helemaal niks te vinden. Een man. Was geen bedpartner van me oid, dus ik weet niet of het echt zo was, maar hij verkondigde het wel luidkeels.
Je kent ook niet alle mannenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als man zijnde? Ik dat in ieder geval nog nooit gehoord.
Ik dacht dat ze begonnen te lachen om die waarschuwing.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....het ging volgens mij ook om het lachen....dat ze niet genoeg meeleefde
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze begonnen te lachen om die waarschuwing.
vertel vertel! Ik heb geen streams op me werkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Kinga het volgende:
Monique is geweldig !
Over het zwemmen in het geldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef arneaux het volgende:
Weet iemand hier wel waar het precies over gaat? Om het uitlachen van de boodschap van BB? Om het zwemmen in het geld van Sabrina?
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef arneaux het volgende:
Weet iemand hier wel waar het precies over gaat? Om het uitlachen van de boodschap van BB? Om het zwemmen in het geld van Sabrina?
Ik geloof... dat ze erover door bleven praten dat Sabrina in dat geld heeft gezwommen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef arneaux het volgende:
Al zijn frustraties komen eruitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Kinga het volgende:
Tijn draaft wel door nu....
was ook zo....(volgens mij)...maar BB vond het niet leuk (want het ging toch ook wel een beetje om janine)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze begonnen te lachen om die waarschuwing.
Hij haalt het wel weer even opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef Inca het volgende:
Houd je bek Eggie wij vinden dit wel leuk
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert: als jullie je er anders over denken, zal het mij een worst wezen.
Hilde: heb je een stukje worst voor me.
Dat is het al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef Kinga het volgende:
Dat wordt nog eens oorlog tussen die 2 groepen...
Klopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef Anitra het volgende:
En nu gaat iedereen herhalen wat ze gezegd hebben
GEBEURTquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef arneaux het volgende:
Modje -> TT -> Eindelijk gebeurd er iets
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef Inca het volgende:
Tijn je komt toch niet uit een AAAAIIIIIIII
quote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
Smeih gaat zich er mee bemoeien hoop ik.
Ik had ook niet anders verwacht ( nogal een niveauverschil qua iqquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef arneaux het volgende:
Milicia wordt helemaal onder tafel geluld door Michelline.
Ze is gewoon dom.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:39 schreef Gert het volgende:
Milica valt me ook tegen zeg.
Kinderachtig, en niet open.
welk punt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Milica heeft toch wel een goed punt hoor.
Mjah dat zat er wel in hequote:
Nee,gelukkig niet,tenminste iemand die niet vuil speelt en recht door zee is en z'n mond open doet als het nodig isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Doe toch niet zo dom. Je komt toch niet uit een ei"
Tijn is even niet meer de vriendelijke schoonzoon.
YEp Yep!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Milica heeft toch wel een goed punt hoor.
I like itquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef riri het volgende:
[..]
Nee,gelukkig niet,tenminste iemand die niet vuil speelt en recht door zee is en z'n mond open doet als het nodig is
Dát vind ik dus ook. Tijn noemt wel man en paard en de rest loopt over 'mensen' te lullen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef riri het volgende:
[..]
Nee,gelukkig niet,tenminste iemand die niet vuil speelt en recht door zee is en z'n mond open doet als het nodig is
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:40 schreef schatje het volgende:
Jeroen doet schijnheilig.
Ikc vindt dadt je u nied moed gaa zijken ofer taalcebruick as de bewonersw rusie heppe!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:42 schreef BBoon het volgende:
Waar kan ik hier op deze site met een klacht terecht want dat gezeik over een "d" "t" punt of komma vergeten wordt ik scheit ziek van ....
Of is dat de gewoonte hier???? dan pas ik me wel aan :-)
gewoon overheen lezen.. sommige mensen willen anderen graag verbeterenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:42 schreef BBoon het volgende:
Waar kan ik hier op deze site met een klacht terecht want dat gezeik over een "d" "t" punt of komma vergeten wordt ik scheit ziek van ....
Of is dat de gewoonte hier???? dan pas ik me wel aan :-)
hij krijgt al meteen het deksel op zijn neusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef arneaux het volgende:
E10 gaat nu tegen Semih.
E10 hou op, je wordt zoooooooooooooooooo onder de tafel geluld.
Hahahaha Je hep geleikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ikc vindt dadt je u nied moed gaa zijken ofer taalcebruick as de bewonersw rusie heppe!
\lekker hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Snoet123 het volgende:
Alles maar dan ook Alles wordt er nu uitgegooid...![]()
![]()
Ik vind eigenlijk iedereen uit het kamper-groepje schijnheilig lullen. Stuk voor stuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:40 schreef schatje het volgende:
Jeroen doet schijnheilig.
Het is prachtig dat mensen blijkbaar toch alles netjes oplaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Snoet123 het volgende:
Alles maar dan ook Alles wordt er nu uitgegooid...![]()
![]()
kampergroepjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk iedereen uit het kamper-groepje schijnheilig lullen. Stuk voor stuk.
+5 Obvious.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk iedereen uit het kamper-groepje schijnheilig lullen. Stuk voor stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |