....het ging volgens mij ook om het lachen....dat ze niet genoeg meeleefdequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij heeft Jeroen wel gelijk, na die waarschuwing hebben ze het niet meer over de dokter gehad, maar alleen maar gelachen.
Als man zijnde? Ik dat in ieder geval nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is waar... maar je kan het wel een goor gezicht vinden
Nouja.. ik ben geen man, maar als hij het niet fijn vind om te doen.. lijkt mij geen probleem..
Goor gezicht? Als ze het doorslikt zie je er juist niets van. Op iedere andere plek lijkt het me goorder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is waar... maar je kan het wel een goor gezicht vinden
Nouja.. ik ben geen man, maar als hij het niet fijn vind om te doen.. lijkt mij geen probleem..
IsaBquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende iemand die zei pijpen helemaal niks te vinden. Een man. Was geen bedpartner van me oid, dus ik weet niet of het echt zo was, maar hij verkondigde het wel luidkeels.
Je kent ook niet alle mannenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als man zijnde? Ik dat in ieder geval nog nooit gehoord.
Ik dacht dat ze begonnen te lachen om die waarschuwing.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....het ging volgens mij ook om het lachen....dat ze niet genoeg meeleefde
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze begonnen te lachen om die waarschuwing.
vertel vertel! Ik heb geen streams op me werkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Kinga het volgende:
Monique is geweldig !
Over het zwemmen in het geldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef arneaux het volgende:
Weet iemand hier wel waar het precies over gaat? Om het uitlachen van de boodschap van BB? Om het zwemmen in het geld van Sabrina?
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef arneaux het volgende:
Weet iemand hier wel waar het precies over gaat? Om het uitlachen van de boodschap van BB? Om het zwemmen in het geld van Sabrina?
Ik geloof... dat ze erover door bleven praten dat Sabrina in dat geld heeft gezwommen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef arneaux het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |