Ja en wij hier...en nu moet ik weg..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zitten daar echt allemaal te wachten tot dat er iets gaat gebeuren...
Ho Nah Nah... maar ik zie Semmie niet al te veel moeite doen voor Mich.. Houding van ik heb haar en ze zal wel bij me blijven...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat een relatie kapot gaat? Hmmm, beetje vreemde gedachtengang als ik zo vrij mag zijn.
Dat zat dr dochter zich ook al af te vragenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
Jeetje Hilde zit wel op dr praatstoel
Zit er ook een uit knop op?
...neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
Jeetje Hilde zit wel op dr praatstoel
Zit er ook een uit knop op?
Dat levert wel leuke tv op..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat een relatie kapot gaat? Hmmm, beetje vreemde gedachtengang als ik zo vrij mag zijn.
Eh. Ik denk dat zogoed als alle jongens het geil vinden als ze in de mond mogen klaar komen. Mensen die zeggen dat het niet geil is liegen (om in de smaak te vallen bij een meisje oid) of zijn de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?kan toch dat hij dat gewoon niets vind?
Ik had niet verwacht dat er mannen bestaan die het niets vinden, maar als dat al wel zo is... dan heb ik het idee dat je in andere situaties op dat gebied ook niet al te veel 'variatie' hoeft te verwachten. Maar goed, we hebben het al weer veel tel ang over Tijn wat mij betreftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef LudoSanders het volgende:
Egbert loopt nu al irritant te doen.
Ik zie Semmie helemaal voor niemand moeite doen. Behalve Micheline een beetje; wie trekt er verder met hem opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:21 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ho Nah Nah... maar ik zie Semmie niet al te veel moeite doen voor Mich.. Houding van ik heb haar en ze zal wel bij me blijven...
Weet je dat ik echt een beetje het idee had dat je laatste reacties op mijn posts sarcastisch warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh. Ik denk dat zogoed als alle jongens het geil vinden als ze in de mond mogen klaar komen. Mensen die zeggen dat het niet geil is liegen (om in de smaak te vallen bij een meisje oid) of zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
Dan is Tijn maar een partij saai in bed.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh. Ik denk dat zogoed als alle jongens het geil vinden als ze in de mond mogen klaar komen. Mensen die zeggen dat het niet geil is liegen (om in de smaak te vallen bij een meisje oid) of zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
Dan is Tijn maar een partij saai in bed.
Ruzie is alweer gesustquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
Schakel net in. Waar gaat de ruzie over?
Ik kende iemand die zei pijpen helemaal niks te vinden. Een man. Was geen bedpartner van me oid, dus ik weet niet of het echt zo was, maar hij verkondigde het wel luidkeels.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik had niet verwacht dat er mannen bestaan die het niets vinden, maar als dat al wel zo is... dan heb ik het idee dat je in andere situaties op dat gebied ook niet al te veel 'variatie' hoeft te verwachten. Maar goed, we hebben het al weer veel tel ang over Tijn wat mij betreft
Sommige hebben gisteravond een sanctie gekregen van BBquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef arneaux het volgende:
Schakel net in. Waar gaat de ruzie over?
Sabrina heeft in geld gezwommen ofzo en dat vinden mensen kennelijk bezwaarlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ruzie is alweer gesustO nee Tijn gaat even lekker verder
Dat kan. Maar ik vind het toch een beetje raar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is waar... maar je kan het wel een goor gezicht vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik vind het toch een beetje raar.
Als een vrouw het vies vindt als er in haar mond klaargekomen wordt, kan ik me best voorstellen.
Maar de man... wat kan Tijn daar nou voor bezwaar tegen hebben als zijn vriendin het prima vindt? Hij krijgt het toch niet in zijn mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |