...en wat denk je van de mannen, niet veel beterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:40 schreef SkeeZ het volgende:
Ik word toch wat verdrietig van het niveau van de vrouwen dit jaar...![]()
\quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en wat denk je van de mannen, niet veel beter![]()
Denk dat het eerder is om Tijn op stang te jagen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:47 schreef Tamaartje het volgende:
Micheline zit Semih lekker op de geilen en Tijn staat erbij
Ze heeft het stiekem over zichzelfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef Tamaartje het volgende:
Micheline zat over een meisje te vertellen die ze wel bij Tijn vind passen
Ik denk niet dat dat mag. Ze zullen dan eerst wel een waarschuwing krijgen. Doen ze het dan nog een keer, zal er wel een sanctie volgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Als je allebei Turks zou spreken, zou dat dan mogen in het BB huis? Veel mensen die streams kijken verstaan je niet en je medebewoners ook niet. En toch fluister je niet.
Ik snap niet wat er mis is met Semih.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik snap uberhaupt niet wat Mich in Semih ziet...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze heeft het stiekem over zichzelf
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik ook niet. Voor velen heeft hij blijkbaar een vreemd soort humor, maar het komt mij wel bekend voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met Semih.
Ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef Kinga het volgende:
Isa Ik wel.. heb je verdorie zo een leuk iemand te pakken...! Hou het dan in stand! Doe er wat voor! Luister dan ook naar haar ... allemaal dingen die ik Semmie niet zie doen... Semmie lijkt wel beetje tevreden met....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met Semih.
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind haar veel beter bij Tijn passen..
hij heet Semih en zij Michelinequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef Felixje het volgende:
[..]
Isa Ik wel.. heb je verdorie zo een leuk iemand te pakken...! Hou het dan in stand! Doe er wat voor! Luister dan ook naar haar ... allemaal dingen die ik Semmie niet zie doen... Semmie lijkt wel beetje tevreden met....
Tijn wordt echt een serieuze concurent!
Ik denk dat Tijn en Michelle heel goed samen passen.. als Semmie dat ziet ( Als ie dat ziet) moet ie echt even heel veel moeite doen om Michelle vast te houden...
Michelle: Jij hebt geen foto he van je vader en moeder...
Totaal niet. Tijn heeft de humor van een deurmat... en Micheline heeft juist humor nodig in een relatie. Verder is tijn een enorme dooie diender en bijzonder preuts en saai in een relatie (alles moet lief en aardig en vol harmonie enzo), ook iets waar je volgens mij bij Micheline niet mee moet aankomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef Felixje het volgende:
Tijn wordt echt een serieuze concurent!
Ik denk dat Tijn en Michelle heel goed samen passen.. als Semmie dat ziet ( Als ie dat ziet) moet ie echt even heel veel moeite doen om Michelle vast te houden...
same herequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ookmaarja ik val welop types als Tijn.. en abslouut niet op types zoals Semih
Dus
Oh ? OK ik zit er nog niet zo goed in... voor mij is hij Semmie en zij Michel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hij heet Semih en zij Micheline
Tijn preuts? Neeeeee joh!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal niet. Tijn heeft de humor van een deurmat... en Micheline heeft juist humor nodig in een relatie. Verder is tijn een enorme dooie diender en bijzonder preuts, ook iets waar je volgens mij bij Micheline niet mee moet aankomen.
Dus er zijn daadwerkelijk vrouwen die op Tijn vallen? Ik dacht dat het meer een type was die je ziet als vriend ofzo, maar nooit of te nimmer meer dan dat. Beetje Joost type dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ookmaarja ik val welop types als Tijn.. en abslouut niet op types zoals Semih
Dus
Ik val juist op types die mijn beste vriend ook kan zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus er zijn daadwerkelijk vrouwen die op Tijn vallen? Ik dacht dat het meer een type was die je ziet als vriend ofzo, maar nooit of te nimmer meer dan dat. Beetje Joost type dus.
Inderdaad! Als ik Tijn zie moet ik altijd aan Joost denken...type goede vriend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus er zijn daadwerkelijk vrouwen die op Tijn vallen? Ik dacht dat het meer een type was die je ziet als vriend ofzo, maar nooit of te nimmer meer dan dat. Beetje Joost type dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |