Al vanaf de eerste dag niet.. ik kijk de uitzendingen niet eens, ik zie al aan het lurken in deze reeks dat er niks valt uit te zenden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:10 schreef Kinga het volgende:
Wel dom, moeten ze vroeg naar bed, maar gebeurt nog geen reet
Serieus?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn? Die al heeft aangegeven bepaalde dingen in bed niets te vinden omdat het niet gepast is enzo
Misschien hoort dat bij zijn gepolijste imagoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Tijn? Die al heeft aangegeven bepaalde dingen in bed niets te vinden omdat het niet gepast is enzo
Zou je niet zeggen met zijn anal fixationquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:14 schreef arneaux het volgende:
Serieus?.
Vriendin :"Neuk me in mn reet!"
Tijn :"Nee sorry, dat vind ik niet gepast.".
Ho Ho Micheline kan em een hoop leren! Ik hoop dat dat ook zal gaan gebeuren.. en dat we dat op BB gaan meemaken!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dit ging over orale seks.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Serieus?.
Vriendin :"Neuk me in mn reet!"
Tijn :"Nee sorry, dat vind ik niet gepast.".
Ach... ik vind sommige dingen ook ongepastquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat een relatie kapot gaat? Hmmm, beetje vreemde gedachtengang als ik zo vrij mag zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef Felixje het volgende:
[..]
Ho Ho Micheline kan em een hoop leren! Ik hoop dat dat ook zal gaan gebeuren.. en dat we dat op BB gaan meemaken!
Ook dat gaat TIJN van Micheline wel lerenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dit ging over orale seks.
Vriendin :"Spuit heel mn mond vol!"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dit ging over orale seks.
Een beetje weerzinwekkend ook. Leuk, dat je een ander zo zijn geluk gunt. Bah.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Dus jij hoopt dat een relatie kapot gaat? Hmmm, beetje vreemde gedachtengang als ik zo vrij mag zijn.
Volgens mij ging het inderdaad over klaarkomen in de mond van een meisje.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/906513/1/100#41357563]donderdag 31 augustus 2006 Vriendin :"Spuit heel mn mond vol!"
Tijn :"Eh, sorry, dat vind ik niet gepast."
Uhuh, sure Tijn.
Dat was het inderdaad. Alleen vroeg het meisje niets, maar deed het gewoon. Tijn vond het knap smerig. Tjaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vriendin :"Spuit heel mn mond vol!"
Tijn :"Eh, sorry, dat vind ik niet gepast."
Uhuh, sure Tijn.
Precies hoe ik erover denkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef natronic het volgende:
Ik zie liever dat Marcel en E10 flink on hun bek gaan dan dat er gespekuleerd wordt op een breuk tussen Semih en Mich
Het is een beetje een apenrotsopstelling zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zitten daar echt allemaal te wachten tot dat er iets gaat gebeuren...
Wat is daar zo raar aan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad. Alleen vroeg het meisje niets, maar deed het gewoon. Tijn vond het knap smerig. Tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |