quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:24 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft iemand een screenshot van de huidige stand en van de kikkers?
Ik kan hier geen flash openen
pessimist. ik heb genoeg inkt om alle kikkers te repareren gok ik. (300%)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Symer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat er meer kikkers zijn dan wij inkt hebben om te repareren![]()
300? Ik dacht dat iedereen z'n inkt wel had opgemaakt en nu rond 20% zou zitten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
pessimist. ik heb genoeg inkt om alle kikkers te repareren gok ik. (300%)
quote:Ik heb mezelf even aan de OP en aan de Wiki toegevoegd.
ideaalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:55 schreef Kazu het volgende:
[..]
![]()
Toppunt van mod zijn
Ik heb straks weer informatica, dus dan kan ik weer een aantal dingen fixen met alle pc's die daar 100% hebben
Nee, is niet zeker... dus lijkt me dat je die inkt beter kunt gebruiken om wat kikkers weg te werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef Byte_Me het volgende:
is het trouwens zeker dat de kikkers van vip komen? want dan zet ik even een deel van hun schilderij op zwart
Maar daarna weer meteen overkrast, schiet dus niet op. Kun je beter even wachten en het later nog een keer proberenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:39 schreef mberg86 het volgende:
Ik zag dat dat alweer verbeterd werd.
Ik denk niet dat je daar echt gekke dingen moet doen, anders zie je zo heel het Fok!-logo niet meer terugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef Byte_Me het volgende:
is het trouwens zeker dat de kikkers van vip komen? want dan zet ik even een deel van hun schilderij op zwart
ik ben dan ook niet zo dom dat ik FOK! op dingen ga krassenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar echt gekke dingen moet doen, anders zie je zo heel het Fok!-logo niet meer terug
Er lopen daar een aantal jochies rond met unlimited inkt en ik vermoed dat ze een stuk groter zijn dan Fok!...
Ik heb net de K van de ! voor de helft gescheiden met 20% inkt. Ziet er weer wat beter uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Symer het volgende:
Volgens mij probeert iemand de K en ! samen te voegen tot een D![]()
Ik zag hem al, maar ik zal hem laten staanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Hey, mijn Conflict is lief niet weghalen!
![]()
Heb je geluk dat ik zo weinig inkt had.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Hey, mijn Conflict is lief niet weghalen!
![]()
Wehehe, leuk gevonden!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:44 schreef RSH11 het volgende:
Spreekt iemand hier japans? Hier wordt fok genoemd:
http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/l50
http://pc8.2ch.net/test/read.cgi/cg/1144748109/
EDIT: Hehehe, er zijn zelfs plaatjes gepost uit een ouder topic! Ze hebben ons gewoon in de gaten gehouden!Zouden dat soms die gasten van VIP zijn, aangezien we in de begindagen nogal veel op hun logo hebben geklad?
quote:Fok! The script using, in the midst of logographic compilation
quote:あ - - -! ! ! FOK! メバル being crushed, the る - - - -!
Op zich niet echt bruikbaar, maar kennelijk zien ze ons wel graag verdwijnenquote:Fok! 忙 Being killed in アレ, if チョッカイ it stops being able to put out to other things, whether it is good well, that. ... Also that バカデカイ crimson white is bothered. Periodically the あ - the ゆ - it comes out.
Joh!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef Kazu het volgende:
Op zich niet echt bruikbaar, maar kennelijk zien ze ons wel graag verdwijnen
Als je op dat chinese berichtje klikt kan je een mailtje sturen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:44 schreef RSH11 het volgende:
EDIT: Hehehe, er zijn zelfs plaatjes gepost uit een ouder topic! Ze hebben ons gewoon in de gaten gehouden!Zouden dat soms die gasten van VIP zijn, aangezien we in de begindagen nogal veel op hun logo hebben geklad?
quote:あ ーーー! ! ! FOK! To it is ーーーー that is exterminated メバル!
ehm ik heb alleen paar strepen kunnen doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef RSH11 het volgende:
Die kikkers zijn gelukkig wel met weinig inkt weg te krijgen
Keigemeen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb je geluk dat ik zo weinig inkt had.
Meegeholpen om dat rechtsboven van het hart weg te halen. was volgens mij niet de enige
zucht... als mensen nou eens ophielden met het verpesten van andermans werk, dan werden we nu ook niet aangevallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:53 schreef ikJur het volgende:
anderhalve kikker weggewerkt, en in logo van vip gekrast >_< en die van tweakerts
Ja hoor, komt eraan!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef Marsepein het volgende:
Kan iemand een screenshotje plaatsen, ik kan vanuit hier de boel niet bekijken
ze hebben behoorlijk veel man, maar ik kan het niet nakijken, want het komt van een japans (?) forum. ze hebben echter al vele kunstwerken gemaakt, ook echt hele grote. daardoor hebben er een aantal oneindig veel inkt. daar kunnen wij (NOG) niet tegenop.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel man heeft VIP dan?
Heb de rest gedaan. Alleen niet helemaal goede kleur wit. Zal volgende keer even beter opletten en de goede kleur gebruikenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef mberg86 het volgende:
Ik heb de G en de A van "FOK IS GAY" weggekleurd, toen was de inkt op..![]()
He cool, thanx, er is veel te repareren, volledig uitgezoomd gaat het wel, maar ietwat ingezoomd is er aardig werk te verzetten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ja hoor, komt eraan!
/edit: [afbeelding]
en wit is nog wel de makkelijkste kleur, samen wet zwart. voor wit zet je de slider helemaal boven, voor zwart helemaal onder. kleur hoef je niet eens in te stellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb de rest gedaan. Alleen niet helemaal goede kleur wit. Zal volgende keer even beter opletten en de goede kleur gebruiken
Samen met mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:08 schreef RSH11 het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist de laatste kikker verwijderd
Ah joh, dat was met de kleinste penseel... was echt niet zichtbaar als je een keer uitzoomdequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef UncleSam het volgende:
Jawas die van jouw! niet met zwart doen, nu kan ik t weer weghalen
Ik ben een Noob op dat gebied, snap er de ballen van....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:23 schreef UncleSam het volgende:
Je kan hier zelf je naam bij zetten:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Drawball
En ook de links en uitleg voor de tools!
HULDE!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef EJ404 het volgende:
http://collos.dosoftware.nl/files/kleurtool.exe
Hiermee kun je 1 van de 5 kleuren selecteren die zijn voorgeprogrammeerd. verder zoekt hij bijna automatisch het midden van de cirkel op dus lekker makkelijk in gebruik. dit voorkomt hopelijk dat iedereen een andere oranje neemt!
Volgens mij duurt het even voordat het uitgezoomde beeld wordt bijgewerkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef BoNi het volgende:
Grappig! Ik heb net een deel van het blauw in de F hersteld....!
Toch jammer dat dit niet te zien is als je uitzoomt....
Klopt, nu is het wel te zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het even voordat het uitgezoomde beeld wordt bijgewerkt.
Bij mij werkt't niet.. Als ik een kleur selecteer, gaat de muis wel naar die cirkel, maar doet verder niks..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef EJ404 het volgende:
Hiermee kun je 1 van de 5 kleuren selecteren die zijn voorgeprogrammeerd. verder zoekt hij bijna automatisch het midden van de cirkel op dus lekker makkelijk in gebruik. dit voorkomt hopelijk dat iedereen een andere oranje neemt!
Handig!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef EJ404 het volgende:
Goed idee! Ik had namelijk het gevoel dat mijn wit iets blauwiger wit was dan het fokwit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef EJ404 het volgende:
Je bedoelt dsat ze dan weer energie (inkt) moeten steken in het repareren van hun eigen logo ipv het verzieken van die van fok?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Ltd. het volgende:
zouden we ook niet een groepje oprichten om het VIP logo te vezieken? Omdat ze zo praten over ons logo
Heeft geen nut!!! Ze hebben oneindig inktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dsat ze dan weer energie (inkt) moeten steken in het repareren van hun eigen logo ipv het verzieken van die van fok?
welke plaatjes, waar staan die?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:44 schreef RSH11 het volgende:
Hoe kan je nou oneindig inkt hebbenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:04 schreef Dekbek het volgende:
Heeft geen nut!!! Ze hebben oneindig inkt![]()
Omdat ze mooie tekeningen maken dus als je die van hun verneukt dan heb je ,jezelf er meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je nou oneindig inkt hebben
Ik heb in de hall of fame een paar tekeningen bekeken, bijvoorbeeld die van die draak. Echt zo verdomde mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:09 schreef Dekbek het volgende:
Omdat ze mooie tekeningen maken dus als je die van hun verneukt dan heb je ,jezelf er mee![]()
Dat had ik nou ook!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed idee! Ik had namelijk het gevoel dat mijn wit iets blauwiger wit was dan het fokwit.
En de F en Kquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iemand heeft flink lopen krassen met wit in de O ....
En op een andere computer stond ondertussen ook 30%quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:30 schreef Impry het volgende:
Zojuist weer 30 procent op school gebruikt om het wit van de O te repareren
Hij is nog steeds bezigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:05 schreef ioko het volgende:
Er is weer iemand lekker bezig geweest met streepjes zetten (weer stukken van de F bijgewerkt)
zo doe ik dat ook. en als je nou een paar dagen wacht heb je op 5 PCs 100%. Bovendien gaat het bijvullen steeds sneller, ik zit al op 30% per PC per dag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef Impry het volgende:
[..]
En op een andere computer stond ondertussen ook 30%
Dan nog op een andere de eerste 15% gebruikt en ga nu nog even naar een andere PC
Edit: zo... en weer twee pc's aangemeld en 15% verbruiktDe andere in de mediatheek keken wel een beetje raar waarom ik nou elke keer op een andere PC ging
Maar ondertussen 5 PC's gebruikt en aangemeld
Geen idee, maar het wordt ook via een tooltje gedaan en niet handmatigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dikke aanval.....damn...wie zou hier verantwoordelijk voor zijn?
Wel handmatig hoor, rechte lijnen kun je handmatig maken... (dubbelklikken en dan links klikken)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Geen idee, maar het wordt ook via een tooltje gedaan en niet handmatig
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:20 schreef EJ404 het volgende:
Euhquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:53 schreef EJ404 het volgende:
Als je wilt tekenen bij de D van "go nintendo" dan loopt hij vast
dankzij mij (6)
bijmij wel. of in iedergeval toen ik de PS3 probeerde te tekenenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef UncleSam het volgende:
[..]
EuhBij mij niet, ik heb net een blauwe streep in de rode D gezet?
Nee, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef EJ404 het volgende:
zo moeilijk is dat programma niet dacht ik...
programma werkt bij mij ook niet. gebeurt niets als ik op s druk, en als ik daarna een kleur kies, dan klikt de muis in de linkerbovenhoek vh scherm.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef EJ404 het volgende:
zo moeilijk is dat programma niet dacht ik...
inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:09 schreef ZigoSOS het volgende:
Het wordt wel heel erg nu....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef roel26 het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van de aanval, ik kan het hier op het werk niet zien! Ik zal vanavond wel weer zo´n 30% hebben, ik zal dan ook weer aan het repareren slaan.
je moet het programma geactiveerd hebben. dus blauwe titelbalk enzo...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
programma werkt bij mij ook niet. gebeurt niets als ik op s druk, en als ik daarna een kleur kies, dan klikt de muis in de linkerbovenhoek vh scherm.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
HULDE!!!
IEDEREEN MOET DEZE TOOL GEBRUIKEN!!!!
ik zal kijken wat ik kan doen, als ik nog niet gebant benquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:12 schreef gronk het volgende:
[..]![]()
Nou nog integreren in de vierkant-tool...
zelfde hier.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
- ik start drawball
- ik start kleurenprogramma (blauwe balk yadayada ok)
- zet muis in midden van cirkel
- druk op de toets s
- krijg mededeling over iets met coördinaten niet te vinden oid
- druk op ok
- klik op oranje
....en teken met grijs
Wat doe ik verkeerd???
was het ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:12 schreef EJ404 het volgende:
[..]
je moet het programma geactiveerd hebben. dus blauwe titelbalk enzo...
Geen idee, maar wel irritant idd, het gebeurde mij net ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef corc het volgende:
LTD, ik heb net wat hersteld, maar ze gaan er meteen weer overheen met hun 'random arcerings'-tooltje. Beter even wachten, die gasten kunnen niet altijd online zijn.
Weet iemand wie het zijn?
ziet er juist goed uit als je het mij vraagt. overal zo doen! lekker duidelijk en opvallend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef -jos- het volgende:
De randen van het uitroepteken worden wel errrrg dik gemaakt...
Hakenkruizen enzo tekenen denk ik. Maar het is nu zo groot dat het onmogelijk te controleren is lijkt me.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Je kon geband worden op drawball, waarvoor dan?
Misschien moeten we de kleuren gewoon even zo laten en ons op de randen focussen, zodat de kleuren op een later moment in een keer duidelijk ingekleurd kunnen worden?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ziet er juist goed uit als je het mij vraagt. overal zo doen! lekker duidelijk en opvallend.
voor goed wit hoef je alleen maar de slider helemaal naar boven te zetten. goed zwart idem naar beneden. de andere kleuren zijn iets lastiger in te stellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kleurentool doet het echt niet. Bah. Dan maar met dat blauwige wit aan de gang.
Dan nog vind ik het wit niet helemaal hetzelfde. IK heb al van alles geprobeerd. Het is wel wit, maar het heeft een blauwige waas.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:48 schreef Byte_Me het volgende:
voor goed wit hoef je alleen maar de slider helemaal naar boven te zetten. goed zwart idem naar beneden. de andere kleuren zijn iets lastiger in te stellen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:47 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Misschien moeten we de kleuren gewoon even zo laten en ons op de randen focussen, zodat de kleuren op een later moment in een keer duidelijk ingekleurd kunnen worden?
Als de randen ook vervagen moet er eigenlijk weer helemaal opnieuw getekend worden, omdat je dan niet meer weet waar de ene letter eindigt en de ander begint.
Van veraf wel ja, die kutbots die ons logo verneukenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:11 schreef marcito het volgende:
Ach van veraf ziet het Fok! logo er nog best okee uit.............
(die polen zijn ook lekker bezig trouwens)
Nou, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef RSH11 het volgende:
VIP gaat ons weghalen
Ik heb er ff bijdehand "Bring it on" bijgezet
Hmm met andere woorden, de kikkers waren een pesterijtje maar nu is het menens? Gisteren stond er ook iets van "apologies, or else....".quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:46 schreef RSH11 het volgende:
http://www.drawball.com/qhaww8
Fok 18:00 is black gone?
no frog?
WTF?
Hahah idd, wie heeft dat gedaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:16 schreef sk888er het volgende:
haha ik zie vip in v!p veranderen, subtiel naar fok verwijzend
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:22 schreef Ltd. het volgende:
haha, Fok!ers laten zich niet doen. Men is al preemptive vip aan het volkliederen met fok logo's
Wie zegt dat? Als ze willen is ons logo dan toch allang weg binnen 1 klik op de muis en een tooltje? Misschien hebben ze infinite inkt voor hun eigen kunstwerken, maar ik vraag me af of ze de power hebben om bij wijze van spreken heel drawball wit te maken. Denk dat de programmamakers hier ook wel aan hebben gedacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef -jos- het volgende:
Dat VIP logoAch... morgen zal die wel weer helemaal schoon zijn want ze hebben toch infinite inkt
Vraag 't via dat adres.,....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef sk888er het volgende:
In de onder rand van vip staat magicmanbob@hot....com en dan wat chinees gebrabbel, wat zal daar de bedoeling van zijn?![]()
De I is nu ook een nederlandse vlag gewordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb een vet mooi Nederlands vlaggetje gemaakt op VIPLet's get them bastards!
Lekker dikke scheit door een dunne trechter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:01 schreef jna het volgende:
Juliie snappen natuurlijk wel dat we nu gewoon weg zijn morgen want VIP heeft oneindig veel inkt
Volgens de geruchtenmolen is VIP verantwoordelijk voor veel van de mooie HoF images. Vandaar dat diezelfde geruchtemolen zegt dat veel leden van VIP infinite inkt hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:05 schreef TwyLight het volgende:
waarom heeft VIP oneindig veel inkt? volgensmij niet hoor..zou niet eerlijk zin dan verdienen de mensen van FOK ook oneindig veel inkt want dat is ook maar gewoon een logo..
Misschien is dat onze roeping i.p.v. zo'n logoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef Kazu het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmolen is VIP verantwoordelijk voor veel van de mooie HoF images. Vandaar dat diezelfde geruchtemolen zegt dat veel leden van VIP infinite inkt hebben.
Toch denk ik dat we zo onszelf ophangen hoor, door overal de boel op te fokken (letterlijk)
Nou enquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef Kazu het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we zo onszelf ophangen hoor, door overal de boel op te fokken (letterlijk)
Inderdaad, en bovendien dit is veel te leuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Nou enIk ga liever kapot met een knal dan dat het Fok!-logo langzaam dood bloed doordat de aandacht verslapt.
Yep, de aandacht verslapt toch weer...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Nou enIk ga liever kapot met een knal dan dat het Fok!-logo langzaam dood bloed doordat de aandacht verslapt.
daarom blijft het op deze manier ook leuk om te doen, want vergeet niet dit is maar voor de funquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Yep, de aandacht verslapt toch weer...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Kazu het volgende:
Tja, daar hebben jullie wel gelijk, ergens vind ik dit ook wel humor
Dus, als we ten onder gaan, volgende keer een kleiner logo zodat we helemaal onverslaanbaar zijn?
Nee hoor, ik teken nu op een heul mooi plekje. Een parkje voor smilies, ipv zon dom logo wat je enkel 'schoon' probeert te houden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef mberg86 het volgende:
Heel Drawball is nu één grote puinhoop..
Stop hating is ook wat er hoort te staan, want dat komt telkens terug.mating, eating, farting, etv heeft er allemaal al gestaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:42 schreef Symer het volgende:
Wel geinig om nu terug te bladeren, dan zie je ook dat het bericht erboven veranderd is van 'Stop Mating!!!' naar 'Stop Hating!!!'
Weet ik, ik vond het wel geinig dat dat juist nu terug komt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Stop hating is ook wat er hoort te staan, want dat komt telkens terug.mating, eating, farting, etv heeft er allemaal al gestaan.
We gaan voor de FIPOquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:42 schreef Blame het volgende:
Even kijken hoever ik kom met 32% om een mooie F over de V heen te kalken
Beter, ga ik Henk en Vip verkloten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:47 schreef RSH11 het volgende:
Whehe tot zo ver ons drawball avontuur. Volgens mij bestaat het FOK logo over een uurtje niet meer
Precies. Krijgen die janknerds eindelijk eens een keer waar ze al tijden om vragen.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Precies. Krijgen die janknerds eindelijk eens een keer waar ze al tijden om vragen.
Ik zit me nu dus hevig af te vragen:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Als je ziet wat we nu met Vip gedaan krijgen, moet Henk een makkie zijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |