Hmm met andere woorden, de kikkers waren een pesterijtje maar nu is het menens? Gisteren stond er ook iets van "apologies, or else....".quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:46 schreef RSH11 het volgende:
http://www.drawball.com/qhaww8
Fok 18:00 is black gone?
no frog?
WTF?
Hahah idd, wie heeft dat gedaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:16 schreef sk888er het volgende:
haha ik zie vip in v!p veranderen, subtiel naar fok verwijzend
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:22 schreef Ltd. het volgende:
haha, Fok!ers laten zich niet doen. Men is al preemptive vip aan het volkliederen met fok logo's
Wie zegt dat? Als ze willen is ons logo dan toch allang weg binnen 1 klik op de muis en een tooltje? Misschien hebben ze infinite inkt voor hun eigen kunstwerken, maar ik vraag me af of ze de power hebben om bij wijze van spreken heel drawball wit te maken. Denk dat de programmamakers hier ook wel aan hebben gedacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef -jos- het volgende:
Dat VIP logoAch... morgen zal die wel weer helemaal schoon zijn want ze hebben toch infinite inkt
Vraag 't via dat adres.,....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef sk888er het volgende:
In de onder rand van vip staat magicmanbob@hot....com en dan wat chinees gebrabbel, wat zal daar de bedoeling van zijn?![]()
De I is nu ook een nederlandse vlag gewordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb een vet mooi Nederlands vlaggetje gemaakt op VIPLet's get them bastards!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |