Hmm met andere woorden, de kikkers waren een pesterijtje maar nu is het menens? Gisteren stond er ook iets van "apologies, or else....".quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:46 schreef RSH11 het volgende:
http://www.drawball.com/qhaww8
Fok 18:00 is black gone?
no frog?
WTF?
Hahah idd, wie heeft dat gedaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:16 schreef sk888er het volgende:
haha ik zie vip in v!p veranderen, subtiel naar fok verwijzend
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:22 schreef Ltd. het volgende:
haha, Fok!ers laten zich niet doen. Men is al preemptive vip aan het volkliederen met fok logo's
Wie zegt dat? Als ze willen is ons logo dan toch allang weg binnen 1 klik op de muis en een tooltje? Misschien hebben ze infinite inkt voor hun eigen kunstwerken, maar ik vraag me af of ze de power hebben om bij wijze van spreken heel drawball wit te maken. Denk dat de programmamakers hier ook wel aan hebben gedacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef -jos- het volgende:
Dat VIP logoAch... morgen zal die wel weer helemaal schoon zijn want ze hebben toch infinite inkt
Vraag 't via dat adres.,....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:40 schreef sk888er het volgende:
In de onder rand van vip staat magicmanbob@hot....com en dan wat chinees gebrabbel, wat zal daar de bedoeling van zijn?![]()
De I is nu ook een nederlandse vlag gewordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb een vet mooi Nederlands vlaggetje gemaakt op VIPLet's get them bastards!
Lekker dikke scheit door een dunne trechter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:01 schreef jna het volgende:
Juliie snappen natuurlijk wel dat we nu gewoon weg zijn morgen want VIP heeft oneindig veel inkt
Volgens de geruchtenmolen is VIP verantwoordelijk voor veel van de mooie HoF images. Vandaar dat diezelfde geruchtemolen zegt dat veel leden van VIP infinite inkt hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:05 schreef TwyLight het volgende:
waarom heeft VIP oneindig veel inkt? volgensmij niet hoor..zou niet eerlijk zin dan verdienen de mensen van FOK ook oneindig veel inkt want dat is ook maar gewoon een logo..
Misschien is dat onze roeping i.p.v. zo'n logoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef Kazu het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmolen is VIP verantwoordelijk voor veel van de mooie HoF images. Vandaar dat diezelfde geruchtemolen zegt dat veel leden van VIP infinite inkt hebben.
Toch denk ik dat we zo onszelf ophangen hoor, door overal de boel op te fokken (letterlijk)
Nou enquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef Kazu het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we zo onszelf ophangen hoor, door overal de boel op te fokken (letterlijk)
Inderdaad, en bovendien dit is veel te leuk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Nou enIk ga liever kapot met een knal dan dat het Fok!-logo langzaam dood bloed doordat de aandacht verslapt.
Yep, de aandacht verslapt toch weer...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Nou enIk ga liever kapot met een knal dan dat het Fok!-logo langzaam dood bloed doordat de aandacht verslapt.
daarom blijft het op deze manier ook leuk om te doen, want vergeet niet dit is maar voor de funquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Yep, de aandacht verslapt toch weer...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Kazu het volgende:
Tja, daar hebben jullie wel gelijk, ergens vind ik dit ook wel humor
Dus, als we ten onder gaan, volgende keer een kleiner logo zodat we helemaal onverslaanbaar zijn?
Nee hoor, ik teken nu op een heul mooi plekje. Een parkje voor smilies, ipv zon dom logo wat je enkel 'schoon' probeert te houden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef mberg86 het volgende:
Heel Drawball is nu één grote puinhoop..
Stop hating is ook wat er hoort te staan, want dat komt telkens terug.mating, eating, farting, etv heeft er allemaal al gestaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:42 schreef Symer het volgende:
Wel geinig om nu terug te bladeren, dan zie je ook dat het bericht erboven veranderd is van 'Stop Mating!!!' naar 'Stop Hating!!!'
Weet ik, ik vond het wel geinig dat dat juist nu terug komt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Stop hating is ook wat er hoort te staan, want dat komt telkens terug.mating, eating, farting, etv heeft er allemaal al gestaan.
We gaan voor de FIPOquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:42 schreef Blame het volgende:
Even kijken hoever ik kom met 32% om een mooie F over de V heen te kalken
Beter, ga ik Henk en Vip verkloten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:47 schreef RSH11 het volgende:
Whehe tot zo ver ons drawball avontuur. Volgens mij bestaat het FOK logo over een uurtje niet meer
Precies. Krijgen die janknerds eindelijk eens een keer waar ze al tijden om vragen.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Precies. Krijgen die janknerds eindelijk eens een keer waar ze al tijden om vragen.
Ik zit me nu dus hevig af te vragen:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Als je ziet wat we nu met Vip gedaan krijgen, moet Henk een makkie zijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |