Maar daarna weer meteen overkrast, schiet dus niet op. Kun je beter even wachten en het later nog een keer proberenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:39 schreef mberg86 het volgende:
Ik zag dat dat alweer verbeterd werd.
Ik denk niet dat je daar echt gekke dingen moet doen, anders zie je zo heel het Fok!-logo niet meer terugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef Byte_Me het volgende:
is het trouwens zeker dat de kikkers van vip komen? want dan zet ik even een deel van hun schilderij op zwart
ik ben dan ook niet zo dom dat ik FOK! op dingen ga krassenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar echt gekke dingen moet doen, anders zie je zo heel het Fok!-logo niet meer terug
Er lopen daar een aantal jochies rond met unlimited inkt en ik vermoed dat ze een stuk groter zijn dan Fok!...
Ik heb net de K van de ! voor de helft gescheiden met 20% inkt. Ziet er weer wat beter uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Symer het volgende:
Volgens mij probeert iemand de K en ! samen te voegen tot een D![]()
Ik zag hem al, maar ik zal hem laten staanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Hey, mijn Conflict is lief niet weghalen!
![]()
Heb je geluk dat ik zo weinig inkt had.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Hey, mijn Conflict is lief niet weghalen!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |