ohw ja oeps daar had ik ff niet aan gedacht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef McNasty het volgende:
plaatje komt eraan, ik ben meteen even de scores aan het natellen
Falling Downquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef McNasty het volgende:
De tussenstand:
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
Nope... maar je zit in de goede richtingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
Ik roep maar wat want ik zie een bekend gezicht... The Pink Panther?
Gaa og se , van Regiseur Elem Klimovquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La château de ma mère?quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef McNasty het volgende:
Volgens mij klopt dat niet... het plaatje is googlebaar en ik ben op iets anders uitgekomen.Is dezelfde film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
je kunt blijkbaar goed rechts klikken hequote:Op maandag 4 september 2006 11:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gaa og se , van Regiseur Elem Klimov
Die Poster ziet er anders afschuwelijk uitquote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef dolle_hond het volgende:
die andere is La gloire de mon pere.
schijnt aardig te zijn, meer niet.
alleen trailer gezien
achquote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef McNasty het volgende:
[..]
Die Poster ziet er anders afschuwelijk uit![]()
Keur je het antwoord van Reza-impreza trouwens goed?
Van mij mag je nog een keer
als het maar geen Russische film is
twijfel van de voordeel dan maarquote:Op maandag 4 september 2006 11:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gaa og se , van Regiseur Elem Klimov
Het is la gloire de mon perequote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef dolle_hond het volgende:
die andere is La gloire de mon pere.
schijnt aardig te zijn, meer niet.
alleen trailer gezien
ken mij dan het puntje toequote:Op dinsdag 5 september 2006 07:28 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Het is la gloire de mon pere
dolle_hond +1quote:
jawelquote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef Puzzelaar het volgende:
Is dit 'De Poolse Bruid'?
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:33 schreef darkske het volgende:
Is dat Jan Decleir?
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef ChopperMick het volgende:
Die linker is volgens mij een fransman, helaas is mijn kennis van franse fils nagenoeg nihil dus ik pas.
die ist ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef darkske het volgende:
Crap, ik bedoelde: ronny waterschoots
kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 11:59 schreef ChopperMick het volgende:
Dat is Gerard Depardieu, maar die film????
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:27 schreef darkske het volgende:
RRRrrrr!!!
Er zitten hier meer filmkenners dan ik dachtquote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef ChopperMick het volgende:
metropolis volgens mij
darkske +1quote:Op woensdag 13 september 2006 13:58 schreef darkske het volgende:
The Crow?
Maar t is precies hetzelfde plaatje!!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:16 schreef darkske het volgende:
Nee
Dit is geen "stomme" film zoals Metropolis
Dan heb je het screenshot van Metropolis overschreven.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef darkske het volgende:
Mmmm ... heeft andere naam enzo en hier is het ok
Proxy probs? Alhoewel, bij 2 verschillende mensen ... ff uitpluizen
Btw, dit is de link naar het bestand dat ik gebruikt heb:
http://users.edpnet.be/darkie/images/movie2_a.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt het volgens mij niet... het eerste plaatje dat je gepost hebt (van Metropolis) is nu hetzelfde als het plaatje van je 2de film.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:29 schreef darkske het volgende:
Zoals ik al zei: het heeft een andere bestandsnaam dan de eerste
Nog eens proberen met totaal andere naam:
[afbeelding]
Zien jullie hem nu wel goed?
Dude... kijk naar de foto die Metropolis voor zou moeten stellen, die is precies hetzelfde!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef darkske het volgende:
lol, dit is wel grappig dat dit niet gaat
Met tinypic dan maar:
[afbeelding]
Als het nu niet werkt ...
damn ... afleidingsmanoeuvre is mislukt !quote:Op woensdag 13 september 2006 14:38 schreef McNasty het volgende:
Is het trouwens Forbidden Planet?
Dan mag je me een punt toekennenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef darkske het volgende:
[..]
damn ... afleidingsmanoeuvre is mislukt !
Ja dus
Posdnous +1quote:Op woensdag 13 september 2006 14:58 schreef Posdnous het volgende:
Rabbit-Proof Fence
The Bicycle Thief?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:01 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
-edit- ik ben even een kwartiertje weg helaas.
Ik weet wel bijna zker dat mij antwoord goed is dus sel ik wel een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:27 schreef ChopperMick het volgende:
Staat al meer dan een dag open en vraagsteller reageert niet. Nieuwe vraag?
Sorry ik heb je antwoord over het hoofd gezien. Klopt uiteraard.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Star Trek: First contact?
Swordfishquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zker dat mij antwoord goed is dus sel ik wel een nieuwe vraag.
Welke film:
[afbeelding]
Correctquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef Flibble het volgende:
Before sunrise
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Breakfast club?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
The king ofzo? heb geen idee
quote:
the floor's all yoursquote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef dvdfreak het volgende:
After The Sunset
[ Bericht 50% gewijzigd door dvdfreak op 21-09-2006 19:35:48 ]
eerst een tweede screenshotquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:56 schreef Flibble het volgende:
Heheh nee![]()
Wat apart dat niemand deze kent... moet ik een hintje geven?
Matig? Ik vond het echt een ontzettend mooie film. Die Bruni-Tedeschi is echt geweldig en het verhaal, de sfeer, de sountrack, de rustige beelden. Hij staat echt tussen mijn favorieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:12 schreef cwk het volgende:
5x2 van Ozon. Matige film.
Dat subtiele, de eigen invulling die je er aan kon geven vond ik juist goed. En een extra segment was denk ik de doodsteek geweest. Ik kan Ozon sowieso wel waarderen, alhoewel ik nog enkele films van 'm moet zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:24 schreef cwk het volgende:
Het concept was prima. Maar aan het einde van de rit had ik een wat lauwlune gevoel. De pijn en het verdriet was te onbesproken. Dan moet je zelf gaan invullen wat opzich prima is, maar ik had er blijkbaar toen geen zin in. Een segmentje extra was ook geen overbodige luxe geweest.
Nepthys +1quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef Nepthys het volgende:
Control?
Idioternequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:20 schreef Nepthys het volgende:
nog even eentje voor het slapen gaan dan:
[afbeelding]
ik weet het antwoord niet,maar ik vind het vreselijk te zien deze beeldenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef spoor4 het volgende:
ik neem aan dat het goed is, dus hier een nieuwe foto:
[afbeelding]
Ik had ook moeite om het droog te houden bij deze scene, kan ik je verklappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:10 schreef vronie het volgende:
[..]
ik weet het antwoord niet,maar ik vind het vreselijk te zien deze beelden
Lilja 4Ever?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef spoor4 het volgende:
ik neem aan dat het goed is, dus hier een nieuwe foto:
[afbeelding]
Ah. 't Idee is leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:22 schreef cwk het volgende:
Waarom doe ik ook alweer hieraan mee?
Nope.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:40 schreef cwk het volgende:
Hm.. La femme Nikita?
Ook niet.quote:
Ohja!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:45 schreef cwk het volgende:
Oh Silent Hill
cwk +1quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:45 schreef cwk het volgende:
Oh Silent Hill
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:54 schreef cwk het volgende:
Tis Harold en Kumar. Maar diegene die de vorige vraag goed heeft mag een nieuwe vraag stellen. Klinkt logisch he?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:05 schreef cwk het volgende:
wtf! je had Closer al gezegd!
Doff +1
Sorry jongens![]()
Misschien moeten we het niveau een klein beetje opkrikkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef cwk het volgende:
Hard Candy
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef McNasty het volgende:
Sophie Scholl
dvdfreak +1quote:
ja,hij is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef cwk het volgende:
Russisch?
Zal wel goed zijn. Alleen dvd-freak heeft er ook al geen zin meer in.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:06 schreef McNasty het volgende:
Doctor Zhivago
(Is geen Russische film trouwens)
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef cwk het volgende:
Zal wel Shallow Grave zijn.
Die middelste vent haalt het einde van de film niet... de 2 personen links van hem (op de foto links) zijn hele bekende acteurs (die met het broodje eindigt ook in een kist).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:18 schreef dvdfreak het volgende:
hint?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:32 schreef dvdfreak het volgende:
State of Grace
Nope, geen Travolta. De linker twee zijn Sean Penn en Gary Oldman.quote:Middelste is John C. Reily, helemaal rechts Travolta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |