Posdnous +1quote:Op woensdag 13 september 2006 14:58 schreef Posdnous het volgende:
Rabbit-Proof Fence
The Bicycle Thief?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:01 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
-edit- ik ben even een kwartiertje weg helaas.
Ik weet wel bijna zker dat mij antwoord goed is dus sel ik wel een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:27 schreef ChopperMick het volgende:
Staat al meer dan een dag open en vraagsteller reageert niet. Nieuwe vraag?
Sorry ik heb je antwoord over het hoofd gezien. Klopt uiteraard.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Star Trek: First contact?
Swordfishquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zker dat mij antwoord goed is dus sel ik wel een nieuwe vraag.
Welke film:
[afbeelding]
Correctquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef Flibble het volgende:
Before sunrise
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Breakfast club?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
The king ofzo? heb geen idee
quote:
the floor's all yoursquote:Op maandag 18 september 2006 18:48 schreef dvdfreak het volgende:
After The Sunset
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door dvdfreak op 21-09-2006 19:35:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst een tweede screenshotquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:56 schreef Flibble het volgende:
Heheh nee![]()
Wat apart dat niemand deze kent... moet ik een hintje geven?
Matig? Ik vond het echt een ontzettend mooie film. Die Bruni-Tedeschi is echt geweldig en het verhaal, de sfeer, de sountrack, de rustige beelden. Hij staat echt tussen mijn favorieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:12 schreef cwk het volgende:
5x2 van Ozon. Matige film.
Dat subtiele, de eigen invulling die je er aan kon geven vond ik juist goed. En een extra segment was denk ik de doodsteek geweest. Ik kan Ozon sowieso wel waarderen, alhoewel ik nog enkele films van 'm moet zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:24 schreef cwk het volgende:
Het concept was prima. Maar aan het einde van de rit had ik een wat lauwlune gevoel. De pijn en het verdriet was te onbesproken. Dan moet je zelf gaan invullen wat opzich prima is, maar ik had er blijkbaar toen geen zin in. Een segmentje extra was ook geen overbodige luxe geweest.
Nepthys +1quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef Nepthys het volgende:
Control?
Idioternequote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:20 schreef Nepthys het volgende:
nog even eentje voor het slapen gaan dan:
[afbeelding]
ik weet het antwoord niet,maar ik vind het vreselijk te zien deze beeldenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef spoor4 het volgende:
ik neem aan dat het goed is, dus hier een nieuwe foto:
[afbeelding]
Ik had ook moeite om het droog te houden bij deze scene, kan ik je verklappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:10 schreef vronie het volgende:
[..]
ik weet het antwoord niet,maar ik vind het vreselijk te zien deze beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |