Ja die stopte ergens in 2004 ofzo en was al bij deel 15. Leek me leuker om opnieuw te beginnen met scores enzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[afbeelding]
Is er trouwens niet al een soortgelijk topic?
Nee ik zat al te kijken maar het komt me niet bekend voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Weet je de film al trouwens?
Hints:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee ik zat al te kijken maar het komt me niet bekend voor.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
quote:
doe jij maar dan..ik denk dat ox buiten in de regen staatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef AntonDingeman het volgende:
Moet ik nog eentje doen of heb je er zelf al een gevonden?
Dangerous Liaisons?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Hint: De film is een moderne versie van een boek uit 1782 van ene Pierre Choderlos de Laclos
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef AntonDingeman het volgende:
is dat niet die Telefilm over kitesurfen?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:58 schreef AntonDingeman het volgende:
Contact
Hmm ja maar het komt me wel bekend voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef AntonDingeman het volgende:
Hint nodig?
AntonDingeman + .......quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Modern Times
Ik ben meer voor een extra plaat, aangezien ik de film wel ken, geloof ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef AntonDingeman het volgende:
Hints nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |