quote:Op woensdag 13 september 2006 11:33 schreef darkske het volgende:
Is dat Jan Decleir?
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef ChopperMick het volgende:
Die linker is volgens mij een fransman, helaas is mijn kennis van franse fils nagenoeg nihil dus ik pas.
die ist ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef darkske het volgende:
Crap, ik bedoelde: ronny waterschoots
kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 11:59 schreef ChopperMick het volgende:
Dat is Gerard Depardieu, maar die film????
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:27 schreef darkske het volgende:
RRRrrrr!!!
Er zitten hier meer filmkenners dan ik dachtquote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef ChopperMick het volgende:
metropolis volgens mij
darkske +1quote:Op woensdag 13 september 2006 13:58 schreef darkske het volgende:
The Crow?
Maar t is precies hetzelfde plaatje!!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:16 schreef darkske het volgende:
Nee
Dit is geen "stomme" film zoals Metropolis
Dan heb je het screenshot van Metropolis overschreven.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef darkske het volgende:
Mmmm ... heeft andere naam enzo en hier is het ok
Proxy probs? Alhoewel, bij 2 verschillende mensen ... ff uitpluizen
Btw, dit is de link naar het bestand dat ik gebruikt heb:
http://users.edpnet.be/darkie/images/movie2_a.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt het volgens mij niet... het eerste plaatje dat je gepost hebt (van Metropolis) is nu hetzelfde als het plaatje van je 2de film.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:29 schreef darkske het volgende:
Zoals ik al zei: het heeft een andere bestandsnaam dan de eerste
Nog eens proberen met totaal andere naam:
[afbeelding]
Zien jullie hem nu wel goed?
Dude... kijk naar de foto die Metropolis voor zou moeten stellen, die is precies hetzelfde!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef darkske het volgende:
lol, dit is wel grappig dat dit niet gaat
Met tinypic dan maar:
[afbeelding]
Als het nu niet werkt ...
damn ... afleidingsmanoeuvre is mislukt !quote:Op woensdag 13 september 2006 14:38 schreef McNasty het volgende:
Is het trouwens Forbidden Planet?
Dan mag je me een punt toekennenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:41 schreef darkske het volgende:
[..]
damn ... afleidingsmanoeuvre is mislukt !
Ja dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |