ohw ja oeps daar had ik ff niet aan gedacht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef McNasty het volgende:
plaatje komt eraan, ik ben meteen even de scores aan het natellen
Falling Downquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef McNasty het volgende:
De tussenstand:
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
Nope... maar je zit in de goede richtingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
Ik roep maar wat want ik zie een bekend gezicht... The Pink Panther?
Gaa og se , van Regiseur Elem Klimovquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La château de ma mère?quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 12:25 schreef McNasty het volgende:
Volgens mij klopt dat niet... het plaatje is googlebaar en ik ben op iets anders uitgekomen.Is dezelfde film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
je kunt blijkbaar goed rechts klikken hequote:Op maandag 4 september 2006 11:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gaa og se , van Regiseur Elem Klimov
Die Poster ziet er anders afschuwelijk uitquote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef dolle_hond het volgende:
die andere is La gloire de mon pere.
schijnt aardig te zijn, meer niet.
alleen trailer gezien
achquote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef McNasty het volgende:
[..]
Die Poster ziet er anders afschuwelijk uit![]()
Keur je het antwoord van Reza-impreza trouwens goed?
Van mij mag je nog een keer
als het maar geen Russische film is
twijfel van de voordeel dan maarquote:Op maandag 4 september 2006 11:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gaa og se , van Regiseur Elem Klimov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |