Ja, hoe meer hoe beter simpel gezegtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das ook zo vaak uitgelegd.
1 wijf = geil
2 wijven = veel geiler
2 wijven die los gaan samen = te geil![]()
Zie je hoe dat gaat?
Weheheheh domme hoer. Snap je het nou nog nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat een ordinaire dellen. Ik snap niet wat jullie jongens nou zo leuk vinden aan die viswijven. Een laag foundation op hun gezicht dikker dan de chinese muur, meer onnatuurlijke vulling in hun borsten dan herseninhoud.![]()
. Kies toch gewoon voor een verstandige, lieve nederlandse dame..
![]()
![]()
Wij zijn ook best te pruimen hoor
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:10 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ja, hoe meer hoe beter simpel gezegt![]()
Waarom benadruk je de p zo, pijpsnol?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:10 schreef slindenau het volgende:
met trekken verkrijg je pretvlekken.
Whahaha mooi stukje is dat jah.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
ASS TO ASS!
Requiem for a Dream
Dat was ik, slimmiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Jij noemt dat simpel maar hij snapte het niet![]()
Wat weet jij daar nou vanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik stoor me aan deze internet hoeren, maar ik stoor me nog meer aan het feit dat jullie er zo prat op gaan, terwijl ze waarschijnlijk niet eens weten wat 2+2 is
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:53 schreef DeeCruise het volgende:
Schaamteloze tvp...
Zit nu op mijn werk dus maakt t wat moeilijker...
ah hou je mond jaloers wijfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Met natuurlijk blond niet, maar ik vermoed dat het overmatige peroxide gebruik van deze dames hun hersens aantast.
goedkope truc, lekker overbelichten in Photoshop zodat puisten en onzuiverheden niet meer zichtbaar zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
helaas, dit vind ik geen mooie foto. ik zou je toestel eens na laten kijken of er iets mis is met de Gamma !
Godver kâp nâh zit hier met een paal waar ik godverdomme eerste uur niet vanaf komquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:29 schreef TimC het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vond persoonlijk dat het niet mocht ontbreken..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:37 schreef dubidub het volgende:
Al gaan we nou ook welivetogether-shit posten, dan is helemaal het eind zoek.
Game on![]()
Om dezelfde reden waarom ik de T en de V zo benadruk, breezahslet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarom benadruk je de p zo, pijpsnol?
tjah...daar hopen we inderdaad opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik stoor me aan deze internet hoeren, maar ik stoor me nog meer aan het feit dat jullie er zo prat op gaan, terwijl ze waarschijnlijk niet eens weten wat 2+2 is
hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er amerikaanse cu2's of chatboxen? uiteraard zullen die er zijn maar waar moet ik kijken?
zo niet, dan is die duidelijk homo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou die gast zich gelukkig voelen????![]()
![]()
[afbeelding]
Leuke meid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef naamloos.txt het volgende:
[afbeelding]
Mooi rood is niet lelijk![]()
Mooiste roodharige celeb [deel 2]quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef naamloos.txt het volgende:
[afbeelding]
Mooi rood is niet lelijk![]()
-knip-
Mijn vriendin zou het gemiddelde van de knapste Nederlandse vrouw behoorlijk omhoog werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Jammer van die gigantische tieten overal (jammer ja) maar de meeste zijn wel veel knapper dan de Nederlandse meisjes die dit soort foto's maken...
Met praatjes kom je niet ver, dus kom maar met een voorbeeld of lieg nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef -SL- het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou het gemiddelde van de knapste Nederlandse vrouw behoorlijk omhoog werken
Hoor jij ze klagen over emancipatie dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Emanicipatie
Ze doen het zichzelf aan![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Tellorian het volgende:
[afbeelding]
Voor degene die niet met 'n stijve willen blijven zitten...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Tellorian het volgende:
[afbeelding]
Voor degene die niet met 'n stijve willen blijven zitten...
Tsss, die linker?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Beetje te oud IMHO
Wat is daar nou weer aan?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tsss, die linker?
Man die zuigt een golfbal door een tuinslang!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Die ene is iid [afbeelding]
Alleen al vanwege die broek
Niet alle mannen vallen op het vrouwelijk geslacht. Hoef je je niet heel erg voor te schamen (wel een beetje).quote:
Hoezo een beetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Niet alle mannen vallen op het vrouwelijk geslacht. Hoef je je niet heel erg voor te schamen (wel een beetje).
Jazeker !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan we politiek correct lopen doen![]()
't is ook een keer of wat gróter dan nederland..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Jezus, dat is een stuk meer hardcore dan in Nederland...
Ik voel me vereerd nu !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef TheVotary het volgende:
Soms heb je van die topics die je koestert. En waarvan je echt zoiets hebt van, ja nu ben ik trots om deel uit te maken van de Fok! Community.![]()
ik dacht precies t zelfdequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Krijgt van mij:
[afbeelding]
Daarvoor heb je gelukkig nog een reserve hand bij de hand hahaha !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Overkill,it is.
Het enige wat je aan zo'n topic overhoudt is een innige relatie met je doucheputje.
(en een lamme hand.)
![]()
![]()
Da's best een lekker wijf jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
woow deze chick rechts is écht mooi !
[afbeelding]
de laatste 20 jaar niet meer buitengekomen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
woow deze chick rechts is écht mooi !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:20 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
de laatste 20 jaar niet meer buitengekomen?![]()
attenooie wat een hoofdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
dat ze die tussen lekkere wijven zetten![]()
't Gaat niet helemaal goed met die chick geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |