Tsss, die linker?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Beetje te oud IMHO
Wat is daar nou weer aan?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tsss, die linker?
Man die zuigt een golfbal door een tuinslang!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Die ene is iid [afbeelding]
Alleen al vanwege die broek
Niet alle mannen vallen op het vrouwelijk geslacht. Hoef je je niet heel erg voor te schamen (wel een beetje).quote:
Hoezo een beetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Niet alle mannen vallen op het vrouwelijk geslacht. Hoef je je niet heel erg voor te schamen (wel een beetje).
Jazeker !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaan we politiek correct lopen doen![]()
't is ook een keer of wat gróter dan nederland..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Jezus, dat is een stuk meer hardcore dan in Nederland...
Ik voel me vereerd nu !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef TheVotary het volgende:
Soms heb je van die topics die je koestert. En waarvan je echt zoiets hebt van, ja nu ben ik trots om deel uit te maken van de Fok! Community.![]()
ik dacht precies t zelfdequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Krijgt van mij:
[afbeelding]
Daarvoor heb je gelukkig nog een reserve hand bij de hand hahaha !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Overkill,it is.
Het enige wat je aan zo'n topic overhoudt is een innige relatie met je doucheputje.
(en een lamme hand.)
![]()
![]()
Da's best een lekker wijf jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
woow deze chick rechts is écht mooi !
[afbeelding]
de laatste 20 jaar niet meer buitengekomen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
woow deze chick rechts is écht mooi !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:20 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
de laatste 20 jaar niet meer buitengekomen?![]()
attenooie wat een hoofdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
dat ze die tussen lekkere wijven zetten![]()
't Gaat niet helemaal goed met die chick geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |