Ja zover was ik ook, maar al dat klikken is nix voor mij. Ik zie ze liever gewoon hierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:54 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/binkysgirls/
Omdat 2 zoenende meiden geil zijn, en twee zoenende mannen als homo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef naamloos.txt het volgende:
[afbeelding]
Altijd goed om te zien, 2 zoenende meiden
Nu ff serieuze vraag:
Waarom worden 2 zoenende vrouwen gezien als 'geil'?
En 2 mannen als homo?
Ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef naamloos.txt het volgende:
(...)
[afbeelding]
Zonder twijfel, dit is een PLORK.
Komen er wel meer bij haar denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Komt een man bij de dokter![]()
![]()
Das duidelijk een strakke tiet (travestiet)quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
Tubgirls
[afbeelding]
OMG! Moet je goed kijken naar die monden van hun![]()
![]()
Ik kom gewoon niet meer bij![]()
![]()
[afbeelding]
Brillen zijn niet altijd verkeerd.
Great minds think alike!quote:
Heeey, sodemieter is op met je stervendehoerenkanker plaatjes, je verneukt ons topic!quote:
Uhu, dat is ook et eerst waar je aan denkt als je zo'n meid ziet:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef KopieerMachine het volgende:sommige zijn zooooo knap hé.. tjuuz
[afbeelding]
oke.. iedereen kijkt --> BOOBZ OMFG LOLLERBOOBS
maar probeer naar haar gezicht te kijken. hoe mooi... hoe perfect... hoe kut dat ik daar niet ben om eens lekker met haar te converseren !
Mjah jij bent ook wel neukbaar hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat een ordinaire dellen. Ik snap niet wat jullie jongens nou zo leuk vinden aan die viswijven. Een laag foundation op hun gezicht dikker dan de chinese muur, meer onnatuurlijke vulling in hun borsten dan herseninhoud.![]()
. Kies toch gewoon voor een verstandige, lieve nederlandse dame..
![]()
![]()
Wij zijn ook best te pruimen hoor
![]()
![]()
![]()
Als jij ook even een soortgelijke foto van jezelf op fok zet bepalen wij wel of het te pruimen is...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat een ordinaire dellen. Ik snap niet wat jullie jongens nou zo leuk vinden aan die viswijven. Een laag foundation op hun gezicht dikker dan de chinese muur, meer onnatuurlijke vulling in hun borsten dan herseninhoud.![]()
. Kies toch gewoon voor een verstandige, lieve nederlandse dame..
![]()
![]()
Wij zijn ook best te pruimen hoor
![]()
![]()
![]()
Met natuurlijk blond niet, maar ik vermoed dat het overmatige peroxide gebruik van deze dames hun hersens aantast.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
zeer aantrekkelijke dame.
er is niks mis met blond, en haar kapsel zit erg leuk en uitdagend !
Die zou ik zeker niet de deur wijzen wanneer ik die in mijn bed tegen komquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
zeer aantrekkelijke dame.
er is niks mis met blond, en haar kapsel zit erg leuk en uitdagend !
Krijgt er 1 te weinig aandacht, of is gewoon jaloers...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Met natuurlijk blond niet, maar ik vermoed dat het overmatige peroxide gebruik van deze dames hun hersens aantast.
stfu met je recencies en bevindingen en post gewoon die plaatjes wil jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
jammer dat de linker zo dominant is. de rechter dame is erg aantrekkelijk.
De linker delft het onderspit bij de rechter.
2+2 =quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik stoor me aan deze internet hoeren, maar ik stoor me nog meer aan het feit dat jullie er zo prat op gaan, terwijl ze waarschijnlijk niet eens weten wat 2+2 is
Achterover duwen en dan lekker zo aan de gang:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:58 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
Wat een mooie meid !!, een mooie pose. ze kijgt mooi en goed in de camera. leuk die roze schoenen geven een mooi effect
Das ook zo vaak uitgelegd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef naamloos.txt het volgende:
[afbeelding]
Mooi rood is niet lelijk![]()
[afbeelding]
Lekkere tieten, jammer van dat hoofd.![]()
[afbeelding]
Altijd goed om te zien, 2 zoenende meiden
Nu ff serieuze vraag:
Waarom worden 2 zoenende vrouwen gezien als 'geil'?
En 2 mannen als homo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |