Ik ben een paar jaar geleden pas 30 geworden, zo oud ben ik nog niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef EvilWasp het volgende:
Denk je nou echt dat ze geilen op zo'n oude neppaus?
Je nickname geeft het probleem zelf al. Je bent kansloos.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden pas 30 geworden, zo oud ben ik nog niet.
maar kansloos welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
En nogmaals op zijn pielemans.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
tsja.. heb je je usernaam misschien op je voorhoofd getatoeerd?
Ik weet hetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je nickname geeft het probleem zelf al. Je bent kansloos.
"I took it hard too."
kom op zeg......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Daar komt elke dag een mooi blontje voorbij
Wat noem je een paar jaar???quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
hmm, raar... ze zouden toch hun werk moeten doen daar op de zeedijk...quote:... als ik op het raam klop.
hmm, raar dat ze dan gewoon langslopen als ze 'hun werk moeten doen'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
hmm, raar... ze zouden toch hun werk moeten doen daar op de zeedijk...![]()
ik denk twaalvquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat noem je een paar jaar???
een paar schoenen is twee schoenenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat noem je een paar jaar???
Die geweldige voorstelling van Najib Amhali:quote:
quote:meisje.....psssst....meisje
HEEE HRRRRRR BEN JE DOOF??????
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:34 schreef Noork het volgende:
vervelend is dat, ik irriteer erger me daar ook altijd aan.
paar1 (het ~, paren)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:34 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
een paar schoenen is twee schoenen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef EvilWasp het volgende:
Denk je nou echt dat ze geilen op zo'n oude neppaus?
Wel zonde van je geld danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Camplo het volgende:
Ik geef de apen in de apenheul ook geen aandacht....
todat je een keer vergeet haar te betalenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
-knip-
Owja ik heb ook nog een vriendin vuillakken !
even je eigen naam lezen aub.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
... als ik op het raam klop.
Mijn werkplek kijkt uit over een fietspad. Daar komt elke dag een mooi blontje voorbij, op de fiets of te voet. Ik ga dan op het raam staan bonzen om haar aandacht te trekken, maar ze kijkt dan strak voor zich uit.
Het bestaat niet dat ze me niet hoort! Het raam staat te trillen in het kozijn! Lief meisje, je kan toch wel even naar me zwaaienik eet je echt niet op hoor.
Waarom verpest jij het nouquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
todat je een keer vergeet haar te betalen
ik heb inderdaar je laatste betaling niet binnen gekregenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom verpest jij het nou
Was ik eens lekker aant nachtdromen hebje zoeen kansloze nerd die het weer verpest.
Het is uit tussen ons
Juist averechts denk ik, tenzij ze zo heet, maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef TrentReznor het volgende:
Kan je niet het raam opendoen en keihard HOER roepen dan? Denk dat dat wel helpt..![]()
Hoezo? Eigenlijk hoort ie daar thuis, met die kermiswagen van emquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel zonde van je geld dan
Wie zegt dat jij knap bentquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:02 schreef Salsagirl het volgende:
Net of we zouden gaan kijken wie er als een idioot op het raam bonst![]()
Nee we kijken zeker niet om..
Liedjes verzinnen ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef Nawien het volgende:
Vandaag zoiets lelijks gek.
Ik ging vandaag naar een paar vrienden met de bus. Toen ik instapte zag ik 2 blonde wijven. Jaa opzich nix mis mee natuurlijk, maar achterin, op die mooie lange verenigde bank zeg maar, zaten een paar marokkaantjes. En ze riepen zo van: ewa blondje, ewa, met je mooie haren. Hey, schoonheid ! Maar ze reageerden niet. Dus hun opgefokt. Gingen ze liedjes verzinnen zo, echt te triest
. Zo van: Meisje je bent zo lelijk als de nacht je tanden zijn zo blond als je haar
Toen die wijven uitstapten, lachten ze de sukkels eens even goed uit
![]()
*fotoboek van Met-Yvana checktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik kijk ook nooit om als ik weet dat er iemand fluit of op een andere manier mijn aandacht probeert te trekken, dames horen niet om te kijken![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik kijk ook nooit om als ik weet dat er iemand trekkend aan zijn fluit op een andere manier mijn aandacht probeert te trekken, dames horen niet om te kijken![]()
Ja joh, DJ Madman, maar deze tekst is duidelijk andersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Liedjes verzinnen ?
Dat liedje bestaat al hoor
Van 10 jaar terug het ging zo: meisje je bent zo lelijk als de nacht, je tanden zijn zo geel als een kanarievacht
Zeg maar teksten verzinnnen/aanpassen op de beat van dat nummer van Madmanquote:: Meisje je bent zo lelijk als de nacht je tanden zijn zo blond als je haar
als ze te voet is waarom loop je dan in godsnaam niet naar buitenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn werkplek kijkt uit over een fietspad. Daar komt elke dag een mooi blontje voorbij, op de fiets of te voet. Ik ga dan op het raam staan bonzen om haar aandacht te trekken, maar ze kijkt dan strak voor zich uit.
Het bestaat niet dat ze me niet hoort! Het raam staat te trillen in het kozijn! Lief meisje, je kan toch wel even naar me zwaaienik eet je echt niet op hoor.
Hoe kunnen je met munten wapperen, en hoe kan ze dat geld zien als ze niet omkijkt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef hardstylesage het volgende:
Misschien als je met een paar euro's wappert dat ze wel omkijkt.
Dat is oude spelling, kan hij ook niks aan doen dat hij zo oud isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef HunterSThompson het volgende:
Ha ha, "Blontje". Je spellingscapaciteiten zijn vermoedelijk evenredig aan je uiterlijk. Daar ligt het aan. Groetjes.
Misschien moet jouw vrouw nog geboren worden. Was bij Priklopil en Dutroux ook zo...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik weet hetGod heeft voor mij geen vrouw geschapen.
je doet je naam eer aan .. echt ..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
quote:
Waar staat dat? Ik heb alleen geschreven (met opzettelijke spelfout) blontje! Jullie verzinnen dat ze 17 jaar en 11 maanden of nog jonger is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |