Ik ben een paar jaar geleden pas 30 geworden, zo oud ben ik nog niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef EvilWasp het volgende:
Denk je nou echt dat ze geilen op zo'n oude neppaus?
Je nickname geeft het probleem zelf al. Je bent kansloos.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden pas 30 geworden, zo oud ben ik nog niet.
maar kansloos welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
En nogmaals op zijn pielemans.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
tsja.. heb je je usernaam misschien op je voorhoofd getatoeerd?
Ik weet hetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je nickname geeft het probleem zelf al. Je bent kansloos.
"I took it hard too."
kom op zeg......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Daar komt elke dag een mooi blontje voorbij
Wat noem je een paar jaar???quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
hmm, raar... ze zouden toch hun werk moeten doen daar op de zeedijk...quote:... als ik op het raam klop.
hmm, raar dat ze dan gewoon langslopen als ze 'hun werk moeten doen'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
hmm, raar... ze zouden toch hun werk moeten doen daar op de zeedijk...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |