Een beetje flink aan het klunzen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF ben je allemaal aan het doen Bos
Zo is wel duidelijk welk Cafe open is jaquote:
Dat moest niet in dit topic volgens mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar dicht dus![]()
[HOOLS]Het VBL café #1293: Met een Banner voor Raśl
Nee, klopt is dus al verbeterd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moest niet in dit topic volgens mij.
Welk ringbaardjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat ringbaardje hing waarschijnlijk voor zijn ogen
Jawel hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moest niet in dit topic volgens mij.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jawel hoorLopen te spammen voor het topic in het topic zelf
Volgens mij is Franky meer iemand die van oefenen houdtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey lekker ding, hoe ist? Jij nog geen banner maken?
Al lijk je op Luca Toni, dan ga ik nog niet naast je zittenquote:
Dat heb ik al bijna een half jaar geleden weggehaaldquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is Eilanden meer iemand die van oefenen houdt
Hou ik ook wel van, laat die kinders maar zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is Franky meer iemand die van oefenen houdt
ik denk het ook....neemt niet weg dat het een mooie banner is !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef DIGGER het volgende:
Ben wel benieuwd of DD die link naar de Raul van Madrid wil zien, daar de kleine daar niet naar vernoemd is. Kun je waarschijnlijk nog beter Luca Toni of Batigol in Fiorentina kit nemen, of iets van PSV.
Maar goed, moet ie zelf aangeven uiteraard.
Misschien een mooie banner met Robbie en DG hand in hand?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef Superheld het volgende:
Met FCDB erin maak ik iig niks.
Enige wat beide bij elkaar met de handen doen is rukken vechtenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien een mooie banner met Robbie en DG hand in hand?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is mooi Sand! Iedereen denkt nu dat Raśl Gonzalez Blanco de Mascotte is, zou ie willen!
Doe het over de transfergekte zo vlak voor de deadline? Lijkt me een aardig onderwerpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro doet verwoedde pogingen weer eens een column te schrijven....valt niet mee als je het een tijd niet gedaan hebt
Het is een gave.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro doet verwoedde pogingen weer eens een column te schrijven....valt niet mee als je het een tijd niet gedaan hebt
Maar de verbinding met Bommel duurt wat langer om te overbruggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat interview is al 2 weken oud ofzo.
Ik heb Sand gemaild...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk het ook....neemt niet weg dat het een mooie banner is !
Misschien zelfsiets van FCDB
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Al lijk je op Luca Toni, dan ga ik nog niet naast je zitten![]()
Mooie banreden: ik ben je zat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef Danny het volgende:
je was gewaarschuwd. ga maar een weekje afkoelen. ben je zat.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik even patsen....
Ik heb Raśl net gezien. Bewegend en al. Gapend. Lekker uitrekken. Het is zoooo'n lekker ding![]()
DD, lief!
Lekker met je shutteltje gespeeld ph?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:lekker gebadmintond
matige banner btw
Dat had Clau wel nodig na al die tegenvallers van vandaag!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik even patsen....
Ik heb Raśl net gezien. Bewegend en al. Gapend. Lekker uitrekken. Het is zoooo'n lekker ding![]()
DD, lief!
gelukkig niet persoonlijk bedoeld ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait even naar SCH.
[..]
Mooie banreden: ik ben je zat.
Sand heeft een andere vraag gesteld !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Doe het over de transfergekte zo vlak voor de deadline? Lijkt me een aardig onderwerp
Oh, heb ik gemist! Wat heeft het Zandmannetje gevraagd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sand heeft een andere vraag gesteld !
Tis nu wél gelijk goed hoor. En hij zwaaide ook naar mequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat had Clau wel nodig na al die tegenvallers van vandaag!
Danny Wie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis nu wél gelijk goed hoor. En hij zwaaide ook naar meDaar kan geen Danny Buijs tegenop!
DD snapt het![]()
joh, echt waar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Superheld het volgende:
Kluivert naar PSV WHAHAHAHAHAHA
Nee, gaat naar den boschquote:
Hebben gullie die clubkleuren verandertquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij hebben Frankie al.
[afbeelding]
![]()
iets over de voorbereiding geloof ik.......als je nog steeds sportcrew bent, kun je hem al lezenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oh, heb ik gemist! Wat heeft het Zandmannetje gevraagd?
tuurlijk vele hoogtepunten beleefdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker met je shutteltje gespeeld ph?
Dan preview ik em al effequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
iets over de voorbereiding geloof ik.......als je nog steeds sportcrew bent, kun je hem al lezen
hier die van Sandje http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/27564
laat maar ff wetenquote:
Ook trusteh, Eilanden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt er achter aan!
Slaapzzzzzzzzzze
ik typ ook altijd zomaar het woordje 'je' als ik bezopen ben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait even naar SCH.
[..]
Mooie banreden: ik ben je zat.
ze is volwassen hoor, stel je niet aan zegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe eens normaal zeg, het had je dochter kunnen zijn.
Ik denk wel eens aan mn moeder als ik in bed lig, maar ik word er niet anders van hoor... En ik ben toch echt dr zoon.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe eens normaal zeg, het had je dochter kunnen zijn.
Ah, volwassenen hebben geen ouders.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze is volwassen hoor, stel je niet aan zeg![]()
Dank je dat had je niet hoeven te doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:07 schreef Gollemrulez het volgende:
* GR schenkt dan nog maar een kouwe Hertog Jan in, om de frustratie te verzachten
3 inc jij en diekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Wil je er drie? Alles kan hoor, ik ben in een gulle bui (dat dan weer wel).
Gezien, en zal morgen een nieuwe bouwenquote:
Heb jij trouwens al geprotesteerd tegen deze user?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Gezien, en zal morgen een nieuwe bouwen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
G*dverdeg*dver. Kon er ook nog wel bij deze week
![]()
![]()
![]()
Wow!quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow!
En nu calibreer je die trips naar quatro trilmodus en gaat je rubbereendje exploderen van vreugde?![]()
*mental note*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:28 schreef rubbereend het volgende:
ruim jij dan ff de troep op als het zover is?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
*mental note*
Ontplofde eend opruimen moet.
gaat zeker wat worden, ben bezig namelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:33 schreef popolon het volgende:
Rubber, gaat het nog wat worden?
Als je het niet wilt doen moet je het gewoon zeggen hoor.
Sweet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat zeker wat worden, ben bezig namelijk
komt ie nou meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Sweet.
Neem maar rustig de tijd, 't heeft (nog) geen haast.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt ie nou meedan had ik dus al in bed kunnen liggen
quote:
hier is het ideaal zwemweerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:43 schreef popolon het volgende:
Nog steeds, ik word het al aardig zat.
dankje, dat zelfde geldt voor jou natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:33 schreef Bjoro het volgende:
hallo
iedereen een leuke dag toegewenst
het was een neger?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoi yourself, net een prachtige man aan de balie
Groot zwart pfiew
quote:
ja zwart en groot dan denk je toch meteen aan neger?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Le-zen Pasc
Ruim 2 meter, diepzwart
Gisteren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij had toch een nieuwe baan..., wanneer mag je beginnen ??
jammer sandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi. Stop bij mij maar voor het duimen, ik mag niet door. Diegene met wie ik afgesproken had dat ik bij het tekort komen van 1 punt een tentamen in het tweede jaar mocht herkansen, schijnt nergens meer van te weten. Kuthoer.
Ai, dat is klote. Zo zie je maar, altijd je memo-recorder meenemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi. Stop bij mij maar voor het duimen, ik mag niet door. Diegene met wie ik afgesproken had dat ik bij het tekort komen van 1 punt een tentamen in het tweede jaar mocht herkansen, schijnt nergens meer van te weten. Kuthoer.
Ja erg he... Ik probeer dat mens nu ook al een uur te pakken te krijgen, maar lukt niet. Kudthoer dat het is...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Send wat lullig dat ie het 'niet meer weet'![]()
Tering... wat een eikels!! Je zou haast de fik erin stekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja erg he... Ik probeer dat mens nu ook al een uur te pakken te krijgen, maar lukt niet. Kudthoer dat het is...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben al in Tilburgquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef rubbereend het volgende:![]()
ik denk dat we de hoolsknokploeg weer bij een moeten roepen
Bezoekadres:quote:
*poetst knuppel vast op*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bezoekadres:
Prof. Gimbrčrelaan 16
5037 EK Tilburg
Vraag naar Gerrie Timmermans.
Klotequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
* pakt de stadsplattegrond erbijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bezoekadres:
Prof. Gimbrčrelaan 16
5037 EK Tilburg
Hehe ja ... of hij kan leren hoe patrick het gedaan heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:01 schreef Bjoro het volgende:
Mooi zeg...PSV wil een braziliaanse spits huren die tot nu toe nog niets heeft waargemaakt en bekend staat als een lastige jongen
Mag Kluivert hem zeker opvoeden
Deze plek dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
* pakt de stadsplattegrond erbij
ik heb nog wel een hamer liggen hier, kunnen we die persoon mooi in elkaar timmerenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bezoekadres:
Prof. Gimbrčrelaan 16
5037 EK Tilburg
Koeman is toch goed met dat soort spelers, zie Midoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:01 schreef Bjoro het volgende:
Mooi zeg...PSV wil een braziliaanse spits huren die tot nu toe nog niets heeft waargemaakt en bekend staat als een lastige jongen
Ach, PSV haalt tenminste nog spelers voor posities waarop ook de spelers vertrokken zijn. Kunnen ze in R'dam in elk geval niks van zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:01 schreef Bjoro het volgende:
Daar is de mondhygenist toch voor?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef rubbereend het volgende:
last van een opstandige bui TR?
Houdt die pubertijd nou nooit op?
hapt lekker weg zo hčquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar is de mondhygenist toch voor?
Over puberteit gesproken, volgens mij ben ik niet degene die hier begint over knokploegen, in de fik steken, in elkaar timmeren, knuppels etc....
die mondhygenist heeft wat(een hele hoop) tandsteen verwijderd, heb er nog wat aanleg voor en had het niet goed bijgehoudenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar is de mondhygenist toch voor?
Over puberteit gesproken, volgens mij ben ik niet degene die hier begint over knokploegen, in de fik steken, in elkaar timmeren, knuppels etc....
En je rookt nog niet eens? Niet gaat doen danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
die mondhygenist heeft wat(een hele hoop) tandsteen verwijderd, heb er nog wat aanleg voor en had het niet goed bijgehouden![]()
het stinktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou ik ook niet gaan doen dan, krijg je nog meer tandsteen.
Nee... Al heb ik er wel meer zin in gehad... Nu ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zelfs de afgelopen week niet?
column is af....kun je wat met de vraag ? of heb je liever een andere ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee... Al heb ik er wel meer zin in gehad... Nu ook.
Daarvoor wil ik best naar Tilburg komen hehe.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
De Hools knokploeg, dat wil ik zien
zette ook net de radio aan in het 'nieuws' blokquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:39 schreef borisz het volgende:
NIeuws Bericht: groente nieuws: de komkommertijd is afgelopen![]()
jammer dat Rob Stenders nu zijn laatste show heeft op 3fm![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
zette ook net de radio aan in het 'nieuws' blok
Stenders had nooit weg moeten gaan bij de VARA, maar dat weet hij ondertussen ook wel.
Ja. Maar goed, ik weet niet of ik dat wel ga doen. Dan gaan er nog maanden overheen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:00 schreef golfer het volgende:
Middag!
Wat een klotezooi voor je Sandman.
Is er nog een verder beroep of bezwaar mogelijk?
Je gaat ook knokken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:14 schreef VoreG het volgende:
Straks naar Tilburg toe, eerst eten bij vrienden en daana de stad in.
Totdat Sandman boos werd misschien wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Knokken? Brabant was toch zo gemoedelijk?
En wat is nu de consequentie? Heb de aanleiding gemist. Wel K*t hoor Sand...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, ik weet niet of ik dat wel ga doen. Dan gaan er nog maanden overheen.
Altijd die Zeeuwen weerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Totdat Sandman boos werd misschien wel ja
Toevalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En wat is nu de consequentie? Heb de aanleiding gemist. Wel K*t hoor Sand...
Mailtje gehad trouwens?
Dan ben je aardig hard doorgereden!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe... Nee, ik ben onschuldig, zit in Vlissingen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toeval.
Net klaar met een nieuwe banner.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=Ra__l1.jpg
Consequentie is dat ik van school af moet helaas...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:31 schreef dndiek het volgende:
Alleen Batigol is gespiegeld
obnetnin
Whehe, ik moest ff een paar keer kijkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:31 schreef dndiek het volgende:
obnetnin
31 septemberquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:17 schreef DeTolk het volgende:
Zaterdag 31 september is mijn laatste werkdag bij AH.
Nog een maand......
Klote Sandman, ga je nu fulltime werken?
SCHerpquote:
Nog een hele week in de spanning zitten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz krijgt sollicitatie-telefoontje pas volgende week donderdag ivm een op vakantie zijnde andere kandidaat
Das kut... dat wisten ze toch wel eerder dat die op vakantie ging...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:39 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz krijgt sollicitatie-telefoontje pas volgende week donderdag ivm een op vakantie zijnde andere kandidaat
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat even naar z'n werk...
Daar zullen ze blij zijn met het nieuws dat ik niet met school verder mag. Kan ik nu alle uren op me nemen.
Ze hadden al iemand aangenomen een maand of 2 geleden, en die heeft op het laatste moment afgezegd, dus hebben ze 2 andere mensen laten komen die gereageerd hadden op de afwijzing, (waaronder ik) en dat is allemaal nogal abrupt gegaan, vandaar dat het nu allemaal wat anders loopt dan verwacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:48 schreef appelsientje het volgende:
Das kut... dat wisten ze toch wel eerder dat die op vakantie ging...
Maar jij bent het gewordenanders wachten ze niet...
En ik nog denken, dat zal vast niemand opvallenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:31 schreef dndiek het volgende:
obnetnin
Sorryquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik nog denken, dat zal vast niemand opvallen.
Zware shag erbij, broek op half elf, petje op, Fransje Bauer uit de cassette. Je kent dat wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef clauwheee het volgende:
Tong, SCHtoere verhuizer!
welk toestel?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef pascalheister het volgende:thuis is
nieuwe mobiel + abbo die ik gisteravond heb besteld is al verzonden![]()
ken me nieuwe nummer ook al uit de kop![]()
Je dagelijkse ritueel toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:
Zware shag erbij, broek op half elf, petje op, Fransje Bauer uit de cassette. Je kent dat wel.
wat voor een mobieltje heb ie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:37 schreef pascalheister het volgende:thuis is
nieuwe mobiel + abbo die ik gisteravond heb besteld is al verzonden![]()
ken me nieuwe nummer ook al uit de kop![]()
quote:
nokia n73 red-whitequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat voor een mobieltje heb ie?
Netjes netjesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
nokia n73 red-white
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nou maar afwachten hoelang het duurt voordat die anti-Kluivertkliek van PSV hem als verlosser in de armen sluit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef DeTolk het volgende:
Rondje op kosten van Kluivert en Kromkamp. de K2 van PSV.
die zitten hoofdzakelijk bij feyenoord (dat is ook te merken in het PSV Topic )quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou maar afwachten hoelang het duurt voordat die anti-Kluivertkliek van PSV hem als verlosser in de armen sluit.![]()
Vrouwen poepen toch nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Wat een schijt weer zeg!
Vrouwen kijken niet in de potquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Wat een schijt weer zeg!
een oorgasme nog wel, SGquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef StarGazer het volgende:
Avond
Wat een rust hier.
Ik krijg momenteel FF een oorgasme van het album "dynamite" van Jamiroquai. Topalbum
En jij gaat helpen met het installeren natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef tong80 het volgende:
Mijn moeder is een held. Heeft vanavond op Marktplaats.nl een gasfornuis gekocht. Ze hoeft alleen de straat over te steken om hem te halen. Maar toch
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En jij gaat helpen met het installeren natuurlijk
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Bos81 het volgende:
Weer terug met een verjaardagscadeau voor mijn broer die dinsdag jarig was.
Sorry ik probeerde vriendelijk te zijn ....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nu al broers Feliciteren die 2 dagen geleden jarig waren
Droogrekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef pascalheister het volgende:
harry
wat heb je gekocht bos?
over 2 uur en 58 minutenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef RayMania het volgende:
Kluivert, Charisteas. Wanneer houdt het op.
Ik neem aan dat je bedoelt, dat ex-spelers van een top 3 naar een andere top 3 gaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef RayMania het volgende:
Kluivert, Charisteas. Wanneer houdt het op.
Zal inderdaad nooit ophouden. Opzich vind ik de keuze van Kluivert wel logisch. Of weg verpieteren op de bank in het buitenland, of in eigen land spelen waar je in de basis staat. Alleen ik kan het niet hebben dat Kluivert heeft gezegd ooit terug te keren, onder meer in zijn biografie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt, dat ex-spelers van een top 3 naar een andere top 3 gaan.
Ik denk dat dat niet gaat ophouden, zal altijd blijven gebeuren. Iets waar ik zelf niks op tegen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |