Een beetje flink aan het klunzen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF ben je allemaal aan het doen Bos
Zo is wel duidelijk welk Cafe open is jaquote:
Dat moest niet in dit topic volgens mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar dicht dus![]()
[HOOLS]Het VBL café #1293: Met een Banner voor Raśl
Nee, klopt is dus al verbeterd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moest niet in dit topic volgens mij.
Welk ringbaardjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat ringbaardje hing waarschijnlijk voor zijn ogen
Jawel hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moest niet in dit topic volgens mij.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jawel hoorLopen te spammen voor het topic in het topic zelf
Volgens mij is Franky meer iemand die van oefenen houdtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey lekker ding, hoe ist? Jij nog geen banner maken?
Al lijk je op Luca Toni, dan ga ik nog niet naast je zittenquote:
Dat heb ik al bijna een half jaar geleden weggehaaldquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is Eilanden meer iemand die van oefenen houdt
Hou ik ook wel van, laat die kinders maar zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is Franky meer iemand die van oefenen houdt
ik denk het ook....neemt niet weg dat het een mooie banner is !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef DIGGER het volgende:
Ben wel benieuwd of DD die link naar de Raul van Madrid wil zien, daar de kleine daar niet naar vernoemd is. Kun je waarschijnlijk nog beter Luca Toni of Batigol in Fiorentina kit nemen, of iets van PSV.
Maar goed, moet ie zelf aangeven uiteraard.
Misschien een mooie banner met Robbie en DG hand in hand?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef Superheld het volgende:
Met FCDB erin maak ik iig niks.
Enige wat beide bij elkaar met de handen doen is rukken vechtenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien een mooie banner met Robbie en DG hand in hand?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij is mooi Sand! Iedereen denkt nu dat Raśl Gonzalez Blanco de Mascotte is, zou ie willen!
Doe het over de transfergekte zo vlak voor de deadline? Lijkt me een aardig onderwerpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro doet verwoedde pogingen weer eens een column te schrijven....valt niet mee als je het een tijd niet gedaan hebt
Het is een gave.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro doet verwoedde pogingen weer eens een column te schrijven....valt niet mee als je het een tijd niet gedaan hebt
Maar de verbinding met Bommel duurt wat langer om te overbruggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat interview is al 2 weken oud ofzo.
Ik heb Sand gemaild...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk het ook....neemt niet weg dat het een mooie banner is !
Misschien zelfsiets van FCDB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |