Nou nee hoor, bij mij toch echt pas op de 4dequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef Wuder het volgende:
Gaat snel tegenwoordig..
Morgen begint het weer... college jaar 2006-2007
En dan nu het nieuws?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:38 schreef mol_air het volgende:
en nee ik heb niets zinnigers te melden.
Haha volgens mij wel ja. Ik had tijdens mijn intro een rondleiding op de afdeling gyneacologie en toen vroeg iemand of ze ook aan abortussen deden. Nee dus, ivm de achtergrond van het ziekenhuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:31 schreef intoxicated het volgende:
[..]
In Nijmegen zeggen ze bij elk college over abortus enzo 'dat het ook anders kan' en evolutie is toch ook not done?![]()
![]()
Haha, dat is het punt. Daar doen ze best geheimzinnig overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Voor de mensen die bij een studentenvereniging zitten: hoe was jullie ontgroening? Ik wil alles wetenOntgroeningsrituelen-verhalen, kom maar!
Om 10 uur bij je mentor thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:47 schreef Spyronius het volgende:
Dank je, Dank je. Om heel eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat er me maandag staat te wachten, ik weet niet eens hoe laat ik er moet zijn, hopelijk kan ik morgen eindelijk iemand spreken die aanwezig is en ook nog ergens iets van af weet.
edit: PS. Leuke foto bij de goldengate
D'r zal vast wel iemand gaan praten. *hoopt*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, dat is het punt. Daar doen ze best geheimzinnig over.
Ik had je graag sappige verhalen verteld, maar ik ben al niet door de inschrijving heengekomenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Voor de mensen die bij een studentenvereniging zitten: hoe was jullie ontgroening? Ik wil alles wetenOntgroeningsrituelen-verhalen, kom maar!
Ah thx, nu eens kijken wie m'n mentor is, die introductieweek lijkt me leuk. Maar een kamer heb ik al, namelijk bij mij thuis, woon op 8km afstand van het umc, in zeist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Om 10 uur bij je mentor thuis![]()
bron: www.introductie2006.nl![]()
Heb je al een kamer gevonden enzo?
thanx! jij bent er vast ook geweest?
Blijf het kut voor je vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Ik had je graag sappige verhalen verteld, maar ik ben al niet door de inschrijving heengekomen![]()
studentenverenigingenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |