Nou nee hoor, bij mij toch echt pas op de 4dequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef Wuder het volgende:
Gaat snel tegenwoordig..
Morgen begint het weer... college jaar 2006-2007
En dan nu het nieuws?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:38 schreef mol_air het volgende:
en nee ik heb niets zinnigers te melden.
Haha volgens mij wel ja. Ik had tijdens mijn intro een rondleiding op de afdeling gyneacologie en toen vroeg iemand of ze ook aan abortussen deden. Nee dus, ivm de achtergrond van het ziekenhuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:31 schreef intoxicated het volgende:
[..]
In Nijmegen zeggen ze bij elk college over abortus enzo 'dat het ook anders kan' en evolutie is toch ook not done?![]()
![]()
Haha, dat is het punt. Daar doen ze best geheimzinnig overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Voor de mensen die bij een studentenvereniging zitten: hoe was jullie ontgroening? Ik wil alles wetenOntgroeningsrituelen-verhalen, kom maar!
Om 10 uur bij je mentor thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:47 schreef Spyronius het volgende:
Dank je, Dank je. Om heel eerlijk te zijn, ik heb geen idee wat er me maandag staat te wachten, ik weet niet eens hoe laat ik er moet zijn, hopelijk kan ik morgen eindelijk iemand spreken die aanwezig is en ook nog ergens iets van af weet.
edit: PS. Leuke foto bij de goldengate
D'r zal vast wel iemand gaan praten. *hoopt*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, dat is het punt. Daar doen ze best geheimzinnig over.
Ik had je graag sappige verhalen verteld, maar ik ben al niet door de inschrijving heengekomenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Voor de mensen die bij een studentenvereniging zitten: hoe was jullie ontgroening? Ik wil alles wetenOntgroeningsrituelen-verhalen, kom maar!
Ah thx, nu eens kijken wie m'n mentor is, die introductieweek lijkt me leuk. Maar een kamer heb ik al, namelijk bij mij thuis, woon op 8km afstand van het umc, in zeist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Om 10 uur bij je mentor thuis![]()
bron: www.introductie2006.nl![]()
Heb je al een kamer gevonden enzo?
thanx! jij bent er vast ook geweest?
Blijf het kut voor je vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Ik had je graag sappige verhalen verteld, maar ik ben al niet door de inschrijving heengekomen![]()
studentenverenigingenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben uitgelootquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Misschien zijn dit je eerste ontwenningsverschijnselen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:38 schreef intoxicated het volgende:
Woei, ik ben vandaag al een week 100% clean van de koffie. Heb besloten geen stereotype koffiezuipende arts te worden \o/
[/nutteloos] Waarom post ik dit? Waarom hier? Geen idee.![]()
Nee, helaas. Maar het is ook pas vanaf de co-schappen dat ze interessant zijn voor zo'n programma lijkt me.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:16 schreef Spyronius het volgende:
Singa, ken jij eigenlijk mensen, die mee doen met die serie die 11 september begint bij sbs6?
Naja, vaak mensen die van een verslaving willen afkomen, die gaan ineens heelveel eten, en van overgewicht naar diabetes is natuurlijk maar een kort stapjequote:
Lijkt me ook, maar ik zag toevallig zo'n voorstuk voorbij komen, waarbij die artsen, aio's en co-schappers voor werden gesteld en ik dacht misschien ken jij toevallig iemand die daar aan mee doet, misschien wel eens gesproken ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef Singa het volgende:
[..]
Nee, helaas. Maar het is ook pas vanaf de co-schappen dat ze interessant zijn voor zo'n programma lijkt me.
Bah, dat klinkt als vakkenvullersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Spyronius het volgende:
co-schappers
Hmm vraag me nu af hoe ik op dat woord kwam, maar goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt als vakkenvullers![]()
Co-assistenten heet dat
Ja, dat heb ik ook gezien (herhaling trouwensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm vraag me nu af hoe ik op dat woord kwam, maar goed.
Zit trouwens naar IC te kijken op ned 1 en daar is een neurochirurg met een operatie bezig, maar toen ik eigenlijk zag hoe die man eruit ziet, vind het meer een figuur voor orthopedisch chirurg, wat een beer van een vent. Hij ziet eruit alsof hij met z'n blote vuisten zo een nieuwe kop in een heup slaat:P
wou je er heen gaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef intoxicated het volgende:
Singa. Jullie P-uitreiking is toch niet donderdagochtend hè?![]()
Volgens mij blijft dat programma op nederland 1, daarnaast komt sbs6 elke avond met zo'n programma, over het rijlen en zijlen van de co-assistenten, AIO's en artsen van het erasmus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef Bhai het volgende:
Hoeveel van die co/medische programma's komen er echt.
Ik "volg" er geen een, maar vraag me af welke programma's dat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |