Huh, kan je daar al in dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef mol_air het volgende:
Of alvast een rondleiding door het nieuwe gebouw!
http://www.lumc.nl/Iris/7_1/7_1_Groepen_G3_10.htmlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:23 schreef Singa het volgende:
Hoe ziet jullie rooster er eigenlijk uit voor het komende jaar, beetje relaxed? Ik vond het vorig jaar relexter toen ik colleges had om half 11 ipv nu om half 2, is je hele dag verragd nu.
Volgens mij promoten we HePatho al genoeg met ons uur gratis bier op het IC-feest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef mol_air het volgende:
ik vind één gratis rondje voor alle mentorgroepen wel een goede promotie voor HePatho hoor Nlse! Misschien kunnen we anders iets regelen via Traudes ofzoDat je je mentorgroepje mee mag nemen naar HePatho en één gratis rondje mag weggeven
ik ben vóór!
Wil eigenlijk een rondleiding over de OK's, radiologie, CEH en CKCL doen ofzo. Weet alleen niet of iedereen daar zo blij mee is :p
Of alvast een rondleiding door het nieuwe gebouw!
wanneer is dat ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef nlse het volgende:
[..]
Volgens mij promoten we HePatho al genoeg met ons uur gratis bier op het IC-feest.![]()
die deprimerende kamertjes op de begane grond daar dan, lekker is dat als je daar bijeenkomsten hebt in een kamer kleiner dan mn badkamerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef intoxicated het volgende:
Oh ja idd, 't onderzoeksgebouw is al wel openZijn we voor de vakantie nog in geweest met een keuzeblok
![]()
Overloperquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:02 schreef Spyronius het volgende:
Goh, de kogel is door de kerk, ik ben eindelijk ingeloot voor Biomedische Wetenschappen in Utrecht![]()
vertel!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef intoxicated het volgende:
Zo. Ik ga binnenkort het GNK-onderwijs aan een andere faculteit eens aan een diepgaand en nauwlettend onderzoek onderwerpen![]()
ow ik dacht al je gaat ergens anders (tijdelijk) studeren ofzo, maar je gaat er gewoon es kijken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef intoxicated het volgende:
Gewoon's Kijken of het ergens anders geiler is dan bij ons
![]()
Heb zo'n idee dat dat echt een stormloop topic gaat wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Overloper![]()
Nou begin je maar je eigen BW-slowchat-topic![]()
![]()
![]()
ga je het eigenlijk volgend jaar weer bij geneeskunde proberen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:47 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat dat echt een stormloop topic gaat worden
Vraag me eigenlijk af of er wel BMW'ers op fok zitten, of die zitten misschien wel stiekem met dit topic mee te lezen.
Yup, maar wordt ik dan weer uitgeloot, dan maak BMW af en ga ik het met mijn laatste lotingskans bij SUMMA proberen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
ga je het eigenlijk volgend jaar weer bij geneeskunde proberen?
Tuurlijk, Nijmegen roeleert. Van wat ik heb meegekregen danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef intoxicated het volgende:
Gewoon's Kijken of het ergens anders geiler is dan bij ons
![]()
Nee, dat is Groningenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:21 schreef Repeat het volgende:
Het enige wat ik hierop te zeggen heb is:
Boeren.
In Nijmegen zeggen ze bij elk college over abortus enzo 'dat het ook anders kan' en evolutie is toch ook not done?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tuurlijk, Nijmegen roeleert. Van wat ik heb meegekregen dan
Ik hoor hier niet helemaaaaal thuis, maar tjeh; Hoiquote:
Nou, offended valt meequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef intoxicated het volgende:
O ik moet even doorgeven dat iemand uit Groningen nu offended is![]()
Oh dan ben je hier best welkomquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet helemaaaaal thuis, maar tjeh; Hoi![]()
Alhoewel, ik ken wel een cardioloog-in-spe
* fee-tje aait intox.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:31 schreef intoxicated het volgende:
[..]
In Nijmegen zeggen ze bij elk college over abortus enzo 'dat het ook anders kan' en evolutie is toch ook not done?![]()
![]()
Ja, die horrorverhalen komen bij jou vandaan hoorquote:
het spijt me echt, maar ik zou daar echt niet hoeven studeren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:01 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Dat ze nog steeds expliciet vertellen over dat God de wereld heeft geschapen. Dat het ziekenhuis hier nog steeds tegen abortus en euthanasie is. Dat ze bijv bij IVF mensen de kans geven om minder embryo's te kweken en ze dan allemaal terug te plaatsen, zodat er geen embryo's weggegooid hoeven te worden. Dat soort dingen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef Singa het volgende:
[..]
Oh dan ben je hier best welkom... (Zeker als BMW-studenten hier al denken te mogen rondhangen
)
Daar wordt zeker ook verteld als iemand dood gaat, dat z'n tijd gekomen is ofzo? Dat het in het almachtige boek de wijsheid staat wanneer iemand z'n tijd gekomen is, maar ondertussen zichzelf wel volgooien met medicijnen om deze tijd zo ver mogelijk vooruit te rekken omdat god dat ook gedaan zou hebbenquote:Dat ze nog steeds expliciet vertellen over dat God de wereld heeft geschapen. Dat het ziekenhuis hier nog steeds tegen abortus en euthanasie is. Dat ze bijv bij IVF mensen de kans geven om minder embryo's te kweken en ze dan allemaal terug te plaatsen, zodat er geen embryo's weggegooid hoeven te worden. Dat soort dingen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:55 schreef The_DopeMan het volgende:
Het wordt weer eens tijd dat ik ook iets van me laat horen om het niveau weer op waardig geneeskunde-niveau te brengen!!!
Dus bij dezen!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef intoxicated het volgende:
Repeat, je bent m'n favoriete allochtoon zelfs als je dat niet bent.![]()
Het is echt bij dezen hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |