Dat ze nog steeds expliciet vertellen over dat God de wereld heeft geschapen. Dat het ziekenhuis hier nog steeds tegen abortus en euthanasie is. Dat ze bijv bij IVF mensen de kans geven om minder embryo's te kweken en ze dan allemaal terug te plaatsen, zodat er geen embryo's weggegooid hoeven te worden. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo idd
Maareh, katholieke ondertoon? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Haha..quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:01 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Dat ze nog steeds expliciet vertellen over dat God de wereld heeft geschapen. Dat het ziekenhuis hier nog steeds tegen abortus en euthanasie is. Dat ze bijv bij IVF mensen de kans geven om minder embryo's te kweken en ze dan allemaal terug te plaatsen, zodat er geen embryo's weggegooid hoeven te worden. Dat soort dingen.
Wauw, hoe doe je dat? Milaan? Welke Uni zit je? Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef arabicangel667 het volgende:
Ben hier lang niet meer geweest, #8 alweer!
Leuk die ervaringen mbt de zorgstage (nr7). Ik loop nu mijn zorgstage...in MILAANen het bevalt
Die mensen hier zijn zo lief... Ze willen er alles aan doen om je te helpen met je opdrachten en je een leuke tijd te geven. Ze hebben een aantal van hun uitjes vervroegd speciaal voor mij, zodat ik die nog mee kan maken
Maar het leukste vond ik toch wel de artsenronde... Heel apart hoe die daar te werk gaan, anders dan in NL. Ik vraag me alleen af waar ik ooit nog de tijd ga vinden om voor mijn tentamn (volksgezondheid) te leren
![]()
[..]
Haha..![]()
Kreeg je ook een beurs (werd het gefinancieerd?).quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:23 schreef arabicangel667 het volgende:
Universiteit Leiden... hoe ik dat heb gedaan? Veel zeuren! Eerst wilden ze het namelijk niet toestaan, omdat je alleen naar landen mag waarvan het blokboek in die taal bestaat.Ik had het bijna opgegeven tot ik van een meisje hoorde dat ze naar Suriname ging voor de zorgstage! Toen ben ik nog maar een keer bij de zorgstagecoordinator langsgeweest!
Edit: Nou spreken ze wel Nederlands in Suriname, maar ze spreken ook Engels in Italie!![]()
Op zich hoef je geen connecties te hebben toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:59 schreef Repeat het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe je die plek geregeld hebt? Zelf connecties in ziekenhuis daar ofzo?
en volgens mij maakte fee-tje geen grapje
Kzeg toch ook niet dat ik het met ze eens ben ofzo. Ik heb de RU echt niet gekozen omdat ze zo katholiek zijn, daar kijk je gewoon omheen als je daar geen behoefte aan hebtquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef arabicangel667 het volgende:
Edit: Ik weet dat fee-tje geen grapje maakte...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:58 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Kzeg toch ook niet dat ik het met ze eens ben ofzo. Ik heb de RU echt niet gekozen omdat ze zo katholiek zijn, daar kijk je gewoon omheen als je daar geen behoefte aan hebt. Maar als je erop let valt het wel op dat ze tussen de regels door (met name bij keuzeblokken en ethische werkgroepen) wel bepaalde ideeen ietwat te veel en te positief belichten imho
.
* Bhai gaat ook dit plekkie opzoeken (als het er rustig is)quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:26 schreef intoxicated het volgende:
Zozo, en welke sjaars zit hier dan in LUMC C5.52 te Fokken en te Tweaken? Jaja, dat zie ik maar weer mooi he![]()
*Wacht af tot hij dit topic weer aanklikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |