Een watte?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef Soempie het volgende:
Ik verwacht een terug vind kus van Macondo
Ze hadden allebei een homofiele bisexuele frontman?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef Neleos het volgende:
Wat hebben de drummer van Duran Duran en de drummer van Queen met elkaar gemeen?
Ik wel. Maar ik ben 'm de vorige 5 keer nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef DeSiever het volgende:
Die Bulsara vraag is echt al 6 keer geweest. Let niemand daar meer op?
Juistquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef U het volgende:
heten beide Roger Taylor
beetje lastig om alle vragen steeds langs te gaan voordat ik 'm stel.. had 'm nog niet eerder gezien, anders had ik het natuurlijk niet gedaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef DeSiever het volgende:
Ik kon het niet laten het even op te zoeken wat Bulsara moet voorstellen... Volgende vraag dus neem ik aan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef DeSiever het volgende:
De vorige keer was ik een halve seconde te laat met beantwoorden, dus ik had dit punt nog te goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef DeSiever het volgende:
maar wat stel je voor eraan te doen dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef DeSiever het volgende:
In de korte tijd dat ik speel heb ik 'm al zeker drie keer gezien.
Een database maken van alle gestelde vragen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:15 schreef U het volgende:
[..]
maar wat stel je voor eraan te doen dan?
Ik zeg er normaal wel wat van, maar was nu bezig om punten te tellen. Ik weet zeker dat deze vraag iig 3x is gesteld, waarvan 1x door mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:17 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Een database maken van alle gestelde vragen.
Nee, de mensen die in dit topic leven zouden wel wat assertiever mogen zijn wat dat betreft.
wrom? kan je toch gewoon zeggen? vraagsteller kan dan altijd nog de vraag veranderen toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:18 schreef DeSiever het volgende:
Waar bemoei ik me eigenlijk mee? Speel lekker verder..
Er zijn belangrijkere zaken. Google-gebruikers zoals Jayhawk bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:17 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Een database maken van alle gestelde vragen.
Nee, de mensen die in dit topic leven zouden wel wat assertiever mogen zijn wat dat betreft.
Haha... ja, dat was wat toen hè..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:21 schreef macondo het volgende:
Google-gebruikers zoals Jayhawk bijvoorbeeld.
Plus dat ik hem goed had natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef Neleos het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat deze vraag gesteld is, dacht ik. Ik heb hem 1 x eerder gezien.
Als de vraag nu heel kort geleden was gesteld dan was het wat anders geweest, na een tijdje gaat het toch niet meer lukken om telkens nieuwe te verzinnen. Niks aan te doen.
Voel je jezelf hier niet meer thuis, lieve DeSiever dat je zegt 'jullie', niet 'wij'?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:20 schreef DeSiever het volgende:
Jullie halen de 500 topics sowieso niet. Dat kan niet.
Dat is dus de laksheid en onverschilligheid die de kanker van een zuiver topic vormt. Niet persoonlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef Neleos het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat deze vraag gesteld is, dacht ik. Ik heb hem 1 x eerder gezien.
Als de vraag nu heel kort geleden was gesteld dan was het wat anders geweest, na een tijdje gaat het toch niet meer lukken om telkens nieuwe te verzinnen. Niks aan te doen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Muziektrivia zit al bij topic 768, Filmtrivia vast veel meer dan dat. En daar wordt een stuk minder geslowchat
Nou, ben geen insider natuurlijk, maar het 'format' heeft een bepaalde houdbaarheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Voel je jezelf hier niet meer thuis, lieve DeSiever dat je zegt 'jullie', niet 'wij'?
En waarom zou het niet kunnen? Muziektrivia zit al bij topic 768, Filmtrivia vast veel meer dan dat. En daar wordt een stuk minder geslowchat
Niet helemaal verleden tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Haha... ja, dat was wat toen hè..
Goeie oude tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Haha... ja, dat was wat toen hè..
Wat een onzinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:24 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat is dus de laksheid en onverschilligheid die de kanker van een zuiver topic vormt. Niet persoonlijk.
Je bent het er niet mee eens, maar je hebt een slappe houding vind ik.quote:
meen je niet. Wel cool dat hij dan weer terug durft te komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goeie oude tijd. Maar je hebt'm net gemist, hij was in topic 225 en 226 nog aan't posten
Het zal wel, ik neem dit topic wel serieus, maar jij vind dus dat er een database moet komen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens, maar je hebt een slappe houding vind ik.
Is het wat, die film bedoel ik?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:29 schreef Asmodian het volgende:
In het Stanford Prison Experiment werden random 'test-subjects' onderverdeeld in gevangenen en bewakers, om te zien of mensen in die rollen ook naar die rollen zouden gaan gedragen. In het begin zagen de gevangenen het als een grapje omdat ze wisten dat het een experiment was. De bewakers gingen zich steeds harder gedragen en gingen de gevangenen 'martelen'. De gevangenen voelden zich echt van hun vrijheid beroofd en gingen zich ook heel zielig, als gevangenen, opstellen. Het liep uit de hand en werd na enkele dagen stopgezet
Experiment geslaagdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:29 schreef Asmodian het volgende:
In het Stanford Prison Experiment werden random 'test-subjects' onderverdeeld in gevangenen en bewakers, om te zien of mensen in die rollen ook naar die rollen zouden gaan gedragen. In het begin zagen de gevangenen het als een grapje omdat ze wisten dat het een experiment was. De bewakers gingen zich steeds harder gedragen en gingen de gevangenen 'martelen'. De gevangenen voelden zich echt van hun vrijheid beroofd en gingen zich ook heel zielig, als gevangenen, opstellen. Het liep uit de hand en werd na enkele dagen stopgezet
Maar jij vindt wel dat als er een vraag eerder is gesteld, er per se een nieuwe gesteld moet worden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:31 schreef DeSiever het volgende:
Nee, die database was een grapje.
Yay!quote:
quote:One bird was conditioned to turn counter-clockwise about the cage, making two or three turns between reinforcements. Another repeatedly thrust its head into one of the upper corners of the cage. A third developed a 'tossing' response, as if placing its head beneath an invisible bar and lifting it repeatedly. Two birds developed a pendulum motion of the head and body, in which the head was extended forward and swung from right to left with a sharp movement followed by a somewhat slower return
Over nieuwe vragen gesproken, wanneer komt er een nieuwe? Ik wil namelijk de vragen proberen te beantwoorden, niet de SCquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar jij vindt wel dat als er een vraag eerder is gesteld, er per se een nieuwe gesteld moet worden?
Het experiment was een daverend succes, maar wel heel schrikbarend. Door dat experiment en de experimenten van Stanley Milgram zijn mensen heel anders gaan kijken naar de ethica van psychologische onderzoekenquote:
In principe wel ja. Het is toch raar om een vraag te laten terugkomen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar jij vindt wel dat als er een vraag eerder is gesteld, er per se een nieuwe gesteld moet worden?
quote:The experiment might be said to demonstrate a sort of superstition. The bird behaves as if there were a causal relation between its behavior and the presentation of food, although such a relation is lacking. There are many analogies in human behavior. Rituals for changing one's fortune at cards are good examples. A few accidental connections between a ritual and favorable consequences suffice to set up and maintain the behavior in spite of many unreinforced instances. The bowler who has released a ball down the alley but continues to behave as if she were controlling it by twisting and turning her arm and shoulder is another case in point. These behaviors have, of course, no real effect upon one's luck or upon a ball half way down an alley, just as in the present case the food would appear as often if the pigeon did nothing -- or, more strictly speaking, did something else.
Als je dat dan weet, antwoord je hem toch niet. Hebben de newbies een extra kans om punten binnen te halen, eventueel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:35 schreef DeSiever het volgende:
[..]
In principe wel ja. Het is toch raar om een vraag te laten terugkomen?
Maar ja, ik ben maar ik.
Haha, ja maar dat is ook raar. Positieve discriminatie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:37 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Als je dat dan weet, antwoord je hem toch niet. Hebben de newbies een extra kans om punten binnen te halen, eventueel.
Burrhus Frederic Skinner inderdaad!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:37 schreef dartfanaat het volgende:
Skinner?
Bij mij ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En Bwennie: ik heb de film niet gezien, maar wel een essay geschreven over het experiment zelf in een psychologie-college. De film staat nog altijd op mijn Must-See lijstje...
Hoi. Ik CiQNiZ. In algemeen verdenken ze mij van Google. (weet je dat ook meteen)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat is ook raar. Positieve discriminatie.
Hoi trouwens, wij kennen elkaar nog niet. Ik ben DeSiever.
Hij is steengoed!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bij mij ookik laat m alleen elke keer liggen omdat hij Duits gesproken is, stom he? Maar ik ga m van de week wel ff huren, want hij lijkt me wel goed
En heb je daar aanleiding toe gegeven? Ik ben daar ook vrij scherp op, maar tot nu nog niets gemerkt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hoi. Ik CiQNiZ. In algemeen verdenken ze mij van Google. (weet je dat ook meteen)
Maar ik ben verder wel OK hoor
Dat was ook een bekende Behavioral Psychologist. Hij deed het experiment met honden eten laten geven terwijl een belletje rinkelt en dan zien of ze het belletje aan eten gaan associeren (of ze zouden gaan klaarstaan en kwijlen als ze een belletje hoorden). Ik laat de meesterlijke Eddie Izzard het maar uitleggen:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef dolle_hond het volgende:
pavlov?
quote:Finally tonight, I want to talk about a guy called Pavlov, who was Eastern European, I think Russian, and did the famous experiment, “Pavlov’s Dog.” You probably heard of, ring bells and dogs eating food, response times, Pavlovian kind of response, it’s all about ice-cream and… And he wrote these experiments.
“Day One – Pavlov’s Dog – Rang bell, dog ate food, very excited…” He’s become Welsh! (Welsh accent) “Very excited… terribly excited here in Russia. Day Two – been well-accepted here in Russia… changed my name from Evans to Pavlov. I’m now called Gareth Pavlov… and fitting in well. Day two – rang bell, dog ate two loads of food, very excited. Day Three, right? (big grin, trying hard not to laugh) Day Three – rang three bells, dog ate a whole bunch of food and my leg, too. Very excited, win Nobel Dog Prize for cats.”
So he did this, he won the prize… Nobel, whatever he won, and Pavlov’s dog, we all know that, but you never heard his cat results, did you? You probably thought he was finished!
“Pavlov’s Cat Results – Day One – rang bell… cat fucked off. Damn… Day Two – rang bell, cat went and answered dog. Day Three – rang bell, cat said he’d eaten earlier. Day Four – went to ring bell on day four, but cat had stolen batteries. Final day – Day Five – went to ring bell with new batteries, but cat put his paw on bell, so it only made a ‘thunk!’ noise. Then cat rang his own bell! I ate food…”
Laat me weten wat je ervan vindt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bij mij ookik laat m alleen elke keer liggen omdat hij Duits gesproken is, stom he? Maar ik ga m van de week wel ff huren, want hij lijkt me wel goed
Toen niemand mijn eerste vraag kon raden zei ik dat ie door mijn hints makkelijk op Google te vinden wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef DeSiever het volgende:
[..]
En heb je daar aanleiding toe gegeven? Ik ben daar ook vrij scherp op, maar tot nu nog niets gemerkt.
Trias Politica is juist. en 2 uit 3quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef U het volgende:
Trias Politica?
- wetgevend
- uitvoerend
- controlerend
klok en klepel en meer weet ik niet
Doe ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Laat me weten wat je ervan vindt!
Wat vond je trouwens van Walk the Line?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef Asmodian het volgende:
Baron de Montesqieu
Wetgevend, Uitvoerend, Rechtsprekend
Trias Politica
In principe een sterke grap, maar het ligt gevoelig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toen niemand mijn eerste vraag kon raden zei ik dat ie door mijn hints makkelijk op Google te vinden was
Jeeuh!quote:
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef DeSiever het volgende:
[..]
In principe een sterke grap, maar het ligt gevoelig.
Jeej!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Doe ikWalk the Line vind ik een superfilm
Heb ontzettend genoten, met name van Reese!
en daar gaat het om.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragen
En Googlen deed ik toch al niet
SCHANDE!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragen
En Googlen deed ik toch al niet
Hoezo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef DeSiever het volgende:
Asmo, heb je een relatie?
een "wel aardige" film.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeej!. Ik vind het ook een bijzonder leuke film
- Reese heeft er terecht een Oscar voor binnengesleept
. De soundtrack is dan ook regelmatig in Huize Asmo te beluisteren
Lijkt me lastig als je hoogbegaafd en alwetend bent om een vrouw of man te vinden die op gelijk niveau met je kan converseren.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
SCHANDE!
en nog wel een film met moritz bleibtreu en antoine monot jr.
alleen frank giering ontbreekt nog.
maar wel een echte topfilm hoor
achquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]sowwie, ik ga m vandaag wel huren okay?
Vleierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je hoogbegaafd en alwetend bent om een vrouw of man te vinden die op gelijk niveau met je kan converseren.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
Niemand een idee over mijn demograaf/econoom? Hinten dan maar?
(bron: Wikipedia)quote:This Principle of Population was based on the idea that population if unchecked increases at a geometric rate (i.e. 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, etc.) whereas the food supply grows at an arithmetic rate (i.e. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, etc.).
Only natural causes (eg. accidents and old age), misery (war, pestilence, and above all famine), moral restraint and vice (which forincluded infanticide, murder, contraception and homosexuality) could check excessive population growth
Leuk geprobeerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:06 schreef CiQNiZ het volgende:
Tomas Robert Long (omdat het wel mooi staat)
Nee... Ik geef even de eerste paar letters van zijn naam, en als niemand het dan nog weet stel ik wel een andere vraag:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
More?
Zekerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef CiQNiZ het volgende:
More is wel een mooie!
Malthus inderdaad!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef SaskiaR het volgende:
Malthus dus.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:16 schreef NoSigar het volgende:
Graccus?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Strict genomen Tiberius Sempronius Gracchus, want zijn broer Gaius veroorzaakte ook opschudding, maar dan 123 v. C.
Marius hervormde alleen het leger idd.
idd.. Het is weer een tijd geleden dat ik Oudheid had op de uni. Maar dit is een mooie refresherquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Strict genomen Tiberius Sempronius Gracchus, want zijn broer Gaius veroorzaakte ook opschudding, maar dan 123 v. C.
Het was eigenlijk een gokquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Ik hoop dat zij ook trots op haar haar is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef geenaam het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe vriendin. Ik ben toch oh zo trots op haar.![]()
Niet zo lullig ja. Het is wel MIJN vriendin. Gewoon jaloersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:06 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij ook trots op haar haar is.
Heb je daar toch iets nuttigs geleerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef Homdeck het volgende:
Laat ik maar op Johan Daisne gokken. Die naam ken ik nog van de middelbare school.
Nembropipo +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hubert Lampo? De komst van Joachim Stiller
Berkery +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:45 schreef Berkery het volgende:
Haren
Assen
Beilen
Hoogeveen
Meppel
Zwaai je even als je in Meppel bent? Ik woon vlak bij het station.
Ja sorry. Er werden 2 vertegenwoordigers gevraagd en ik wist er maar 1. Dus ging ik even andere dingen doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Allantois het volgende:
En toen was het bedroevend stilmet de vragen![]()
Alleen de figuren zou te makkelijk wezenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef U het volgende:
pfoe, vierkantje/driehoekje/rondje/kruisje
kleuren zou ik niet weten
Nee, 3 out of 4quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef Etcetera het volgende:
oef...
rondje = rood
kruisje = paars/blauw
driehoekje = groen
vierkantje = wit
Daarom ook de vraagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef U het volgende:
jah, maar vraag me af hoeveel mensen echt op die kleuren letten
Kruisje reken ik goed btw... Voordat je gaat gokken tussen die twee kleuren... Dus een andere is niet goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee, 3 out of 4dus je zit heel close!
gvd! ik geloof dat de witte fout is, daar maakt ik blauw van (blauw/paars is dan paars) edit: ohw, da's dan kutquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee, 3 out of 4dus je zit heel close!
Zie mijn post boven. Nu heb je 2 out of 2 (mierenneukerig gezien).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gvd! ik geloof dat de witte fout is, daar maakt ik blauw van (blauw/paars is dan paars)
Zelfs na intensief spelen nog niet!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef Etcetera het volgende:
wit = bruin? dit is echt een gok hoor
Driehoek groenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef CiQNiZ het volgende:
Welke figuren hebben de vier aktieknoppen op een playstation joystick, en welke kleuren horen daarbij?
Correct, helemaal anaal-rozequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Driehoek groen
Kruisje Blauw
Vierkant Roze
Rondje Rood
die heb ik ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hoeft ook nietMet een PS1 had je het ook kunnen weten
quote:
Oja... Okquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Jajong het volgende:
En Mike Tyson is niet zo heel veel groter dan Bruce Lee, ook fout dus. Tevens was Iron Mike in die tijd 10 ofzo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:42 schreef Homdeck het volgende:
Abdul-jabbar?
Zal wel niet iets met Taxi zijn he?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef Homdeck het volgende:
In welke komische film uit 1980 speelde Abdul-Jabbar een grote rol?
co-piloot?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:48 schreef dolle_hond het volgende:
hij zit ergens bij de passagiers slang te praten
truequote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef Zap het volgende:
tanika tikaram - twist in my sobriety
ik vind het wel leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef NoSigar het volgende:
Tanita Tikaram
![]()
Twist in my sobriety
gelukkig maarquote:
hey daf. ik heb je even teruggeluisterd. je hebt goed werk verricht, alleen ik zie nog weinig nieuwe users.quote:
Vind je 't vreemd. Wie luistert er nou ook naar die radiozender....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:29 schreef Homdeck het volgende:
hey daf. ik heb je even teruggeluisterd. je hebt goed werk verricht, alleen ik zie nog weinig nieuwe users.
Grrrrrquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vind je 't vreemd. Wie luistert er nou ook naar die radiozender....
't Was een orgie waar Caligula nog jaloers op zou zijn. Erg spijtig dat je er niet bij was, Jajong...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef Jajong het volgende:
Waar is het meetverslag trouwens, en foto's. Ik ben benieuwd.
tja, daar zit wat inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vind je 't vreemd. Wie luistert er nou ook naar die radiozender....
Niks aan dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't Was een orgie waar Caligula nog jaloers op zou zijn. Erg spijtig dat je er niet bij was, Jajong...
Ja. We twijfelen nog tussen El Rubio of de Golden Arm. Maar jij kunt ons vast wel vertellen welke tent het beste is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:35 schreef Homdeck het volgende:
Las ik nou ergens dat de volgende orgie in groningen is?
ja is goed, ik ben tenslotte kind aan huis daar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. We twijfelen nog tussen El Rubio of de Golden Arm. Maar jij kunt ons vast wel vertellen welke tent het beste is.
We have a winner. Het is Stiltskin, maar daar doen we niet moeilijk over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef NoSigar het volgende:
Inside van de namaak Smashing Pumkins voor de reclame omdat de echte niet wilden. Oh ja, Stilskin oid.
Nee, die niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef Berkery het volgende:
Al Capone?
ja over hem ging die docu!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
lucky luciano?
Die mijnheer was het ook al niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
lucky luciano?
Nee, het was een Amerikaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Berkery het volgende:
Gokje op Bruno Hauptmann
Kun je misschien zelf even opzoeken (en dan niet hier posten, dan kunnen anderen ook nog een gokje wagen).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou wel graag het antwoord willen weten eigenlijk
Natuurlijk niet! Mallerd!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kun je misschien zelf even opzoeken (en dan niet hier posten, dan kunnen anderen ook nog een gokje wagen).
Trusten Wycciequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Leuk, ben ik weer de topickiller
Welterusten dan maar
Hoi BBquote:
quote:
Volgens mij zijn we alleen. En ik weet het antwoord niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef BwennieBren het volgende:
Niemand? Of zijn Dart en ik hier alleen?
Wacht nou ff Dartjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we alleen. En ik weet het antwoord niet.
Weet je wat, we laten 'm over aan de nachtploeg.
Ow, wacht....de voorkoming van aanslagen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wacht nou ff Dartje
Ik geef een hint: deze nieuwe regel is na 10 augustus 2006 ingesteld. Dus naar aanleiding van wat, waarom en dan heb je het antwoord
Nembrionic +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Vloeistoffen. Dus drinken e.d. maar ook geen tandpasta
-edit- volgens mij geldt dit trouwens alleen voor vluchten naar Amerika.
Bottoms up lieve Dart, op je gezondheid!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:55 schreef dartfanaat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ow wat stom. Zou het komen door een goed glas wijn dat ik hier heb staan?
Proost iig!
http://www.trouw.nl/laats(...)gers_over_handbagagequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ja dat was dus mijn discussie op dat feest, dat zei ik dus ook maar het schijnt nu toch ook echt met vluchten naar Spanje ed binnen Europa althans zo te zijn. Ik probeer het al te zoeken dat ik gelijk heb, maar kan het niet vinden...., dus al jullie het kunnen vinden, geef mij de link, dan kan ik mijn gelijk halen okay
*klinkt met glas op kop theequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bottoms up lieve Dart, op je gezondheid!
*met kopje thee op Darts wijnglas klinkt
potverdikkiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:59 schreef Supersheep het volgende:
lo mensen!
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)gers_over_handbagage
http://www.bndestem.nl/economie/article598786.ece
volgens mij heb je ongelijk dus
Ik was vorige week op Schiphol, toen werd telkens omgeroepen dat je op vluchten naar de USA geen vloeistoffen mee mocht. Ik zat in mijn vlucht naar Griekenland gewoon aan mijn flesje water te lurken.. Dussquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nembrionic +1
Ja dat was dus mijn discussie op dat feest, dat zei ik dus ook maar het schijnt nu toch ook echt met vluchten naar Spanje ed binnen Europa althans zo te zijn. Ik probeer het al te zoeken dat ik gelijk heb, maar kan het niet vinden...., dus al jullie het kunnen vinden, geef mij de link, dan kan ik mijn gelijk halen okay
Bij mijn reispapieren kreeg ik het ook alleen voor Amerika. En voor vluchten naar Amerika VIA Engeland mocht er helemaal niets me behalve een paspoort en een paar vage uitzonderingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was vorige week op Schiphol, toen werd telkens omgeroepen dat je op vluchten naar de USA geen vloeistoffen mee mocht. Ik zat in mijn vlucht naar Griekenland gewoon aan mijn flesje water te lurken.. Duss
Dus ik heb wel gelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was vorige week op Schiphol, toen werd telkens omgeroepen dat je op vluchten naar de USA geen vloeistoffen mee mocht. Ik zat in mijn vlucht naar Griekenland gewoon aan mijn flesje water te lurken.. Duss
Klopt en ik zal de vraag zometeen proberen juist te formuleren maar Nem heeft geantwoord wat ik wilde horen, dus hij krijg wel t punt hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef Jajong het volgende:
Nou, dan stel je de vraag toch niet helemaal goed. Er zijn namelijk genoeg intercontinentale vluchten waar je dat wel mag.
Welterusten Dart, slaap lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen. Welterusten en tot morgen allemaal
BBquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Welterusten Dart, slaap lekker![]()
Ruk! En de halve reservebelg moet 'm weer wetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Urbanus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |