Haha, ja maar dat is ook raar. Positieve discriminatie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:37 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Als je dat dan weet, antwoord je hem toch niet. Hebben de newbies een extra kans om punten binnen te halen, eventueel.
Burrhus Frederic Skinner inderdaad!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:37 schreef dartfanaat het volgende:
Skinner?
Bij mij ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En Bwennie: ik heb de film niet gezien, maar wel een essay geschreven over het experiment zelf in een psychologie-college. De film staat nog altijd op mijn Must-See lijstje...
Hoi. Ik CiQNiZ. In algemeen verdenken ze mij van Google. (weet je dat ook meteen)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Haha, ja maar dat is ook raar. Positieve discriminatie.
Hoi trouwens, wij kennen elkaar nog niet. Ik ben DeSiever.
Hij is steengoed!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bij mij ookik laat m alleen elke keer liggen omdat hij Duits gesproken is, stom he? Maar ik ga m van de week wel ff huren, want hij lijkt me wel goed
En heb je daar aanleiding toe gegeven? Ik ben daar ook vrij scherp op, maar tot nu nog niets gemerkt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hoi. Ik CiQNiZ. In algemeen verdenken ze mij van Google. (weet je dat ook meteen)
Maar ik ben verder wel OK hoor
Dat was ook een bekende Behavioral Psychologist. Hij deed het experiment met honden eten laten geven terwijl een belletje rinkelt en dan zien of ze het belletje aan eten gaan associeren (of ze zouden gaan klaarstaan en kwijlen als ze een belletje hoorden). Ik laat de meesterlijke Eddie Izzard het maar uitleggen:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef dolle_hond het volgende:
pavlov?
quote:Finally tonight, I want to talk about a guy called Pavlov, who was Eastern European, I think Russian, and did the famous experiment, “Pavlov’s Dog.” You probably heard of, ring bells and dogs eating food, response times, Pavlovian kind of response, it’s all about ice-cream and… And he wrote these experiments.
“Day One – Pavlov’s Dog – Rang bell, dog ate food, very excited…” He’s become Welsh! (Welsh accent) “Very excited… terribly excited here in Russia. Day Two – been well-accepted here in Russia… changed my name from Evans to Pavlov. I’m now called Gareth Pavlov… and fitting in well. Day two – rang bell, dog ate two loads of food, very excited. Day Three, right? (big grin, trying hard not to laugh) Day Three – rang three bells, dog ate a whole bunch of food and my leg, too. Very excited, win Nobel Dog Prize for cats.”
So he did this, he won the prize… Nobel, whatever he won, and Pavlov’s dog, we all know that, but you never heard his cat results, did you? You probably thought he was finished!
“Pavlov’s Cat Results – Day One – rang bell… cat fucked off. Damn… Day Two – rang bell, cat went and answered dog. Day Three – rang bell, cat said he’d eaten earlier. Day Four – went to ring bell on day four, but cat had stolen batteries. Final day – Day Five – went to ring bell with new batteries, but cat put his paw on bell, so it only made a ‘thunk!’ noise. Then cat rang his own bell! I ate food…”
Laat me weten wat je ervan vindt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bij mij ookik laat m alleen elke keer liggen omdat hij Duits gesproken is, stom he? Maar ik ga m van de week wel ff huren, want hij lijkt me wel goed
Toen niemand mijn eerste vraag kon raden zei ik dat ie door mijn hints makkelijk op Google te vinden wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:41 schreef DeSiever het volgende:
[..]
En heb je daar aanleiding toe gegeven? Ik ben daar ook vrij scherp op, maar tot nu nog niets gemerkt.
Trias Politica is juist. en 2 uit 3quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef U het volgende:
Trias Politica?
- wetgevend
- uitvoerend
- controlerend
klok en klepel en meer weet ik niet
Doe ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Laat me weten wat je ervan vindt!
Wat vond je trouwens van Walk the Line?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:44 schreef Asmodian het volgende:
Baron de Montesqieu
Wetgevend, Uitvoerend, Rechtsprekend
Trias Politica
In principe een sterke grap, maar het ligt gevoelig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Toen niemand mijn eerste vraag kon raden zei ik dat ie door mijn hints makkelijk op Google te vinden was
Jeeuh!quote:
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef DeSiever het volgende:
[..]
In principe een sterke grap, maar het ligt gevoelig.
Jeej!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Doe ikWalk the Line vind ik een superfilm
Heb ontzettend genoten, met name van Reese!
en daar gaat het om.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragen
En Googlen deed ik toch al niet
SCHANDE!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen grap, meer een wat ongelukkig gekozen opmerking... Maar goed, nadat dat onderwerp, volgens mij, toch redelijk uitgesproken is ga ik nu gewoon weer verder met minder moeilijke vragen
En Googlen deed ik toch al niet
Hoezo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef DeSiever het volgende:
Asmo, heb je een relatie?
een "wel aardige" film.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeej!. Ik vind het ook een bijzonder leuke film
- Reese heeft er terecht een Oscar voor binnengesleept
. De soundtrack is dan ook regelmatig in Huize Asmo te beluisteren
Lijkt me lastig als je hoogbegaafd en alwetend bent om een vrouw of man te vinden die op gelijk niveau met je kan converseren.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
SCHANDE!
en nog wel een film met moritz bleibtreu en antoine monot jr.
alleen frank giering ontbreekt nog.
maar wel een echte topfilm hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |