(bron: Wikipedia)quote:This Principle of Population was based on the idea that population if unchecked increases at a geometric rate (i.e. 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, etc.) whereas the food supply grows at an arithmetic rate (i.e. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, etc.).
Only natural causes (eg. accidents and old age), misery (war, pestilence, and above all famine), moral restraint and vice (which forincluded infanticide, murder, contraception and homosexuality) could check excessive population growth
Leuk geprobeerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:06 schreef CiQNiZ het volgende:
Tomas Robert Long (omdat het wel mooi staat)
Nee... Ik geef even de eerste paar letters van zijn naam, en als niemand het dan nog weet stel ik wel een andere vraag:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
More?
Zekerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef CiQNiZ het volgende:
More is wel een mooie!
Malthus inderdaad!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:08 schreef SaskiaR het volgende:
Malthus dus.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:16 schreef NoSigar het volgende:
Graccus?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Strict genomen Tiberius Sempronius Gracchus, want zijn broer Gaius veroorzaakte ook opschudding, maar dan 123 v. C.
Marius hervormde alleen het leger idd.
idd.. Het is weer een tijd geleden dat ik Oudheid had op de uni. Maar dit is een mooie refresherquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Strict genomen Tiberius Sempronius Gracchus, want zijn broer Gaius veroorzaakte ook opschudding, maar dan 123 v. C.
Het was eigenlijk een gokquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Ik hoop dat zij ook trots op haar haar is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef geenaam het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe vriendin. Ik ben toch oh zo trots op haar.![]()
Niet zo lullig ja. Het is wel MIJN vriendin. Gewoon jaloersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:06 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij ook trots op haar haar is.
Heb je daar toch iets nuttigs geleerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef Homdeck het volgende:
Laat ik maar op Johan Daisne gokken. Die naam ken ik nog van de middelbare school.
Nembropipo +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hubert Lampo? De komst van Joachim Stiller
Berkery +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:45 schreef Berkery het volgende:
Haren
Assen
Beilen
Hoogeveen
Meppel
Zwaai je even als je in Meppel bent? Ik woon vlak bij het station.
Ja sorry. Er werden 2 vertegenwoordigers gevraagd en ik wist er maar 1. Dus ging ik even andere dingen doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Allantois het volgende:
En toen was het bedroevend stilmet de vragen![]()
Alleen de figuren zou te makkelijk wezenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef U het volgende:
pfoe, vierkantje/driehoekje/rondje/kruisje
kleuren zou ik niet weten
Nee, 3 out of 4quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:22 schreef Etcetera het volgende:
oef...
rondje = rood
kruisje = paars/blauw
driehoekje = groen
vierkantje = wit
Daarom ook de vraagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef U het volgende:
jah, maar vraag me af hoeveel mensen echt op die kleuren letten
Kruisje reken ik goed btw... Voordat je gaat gokken tussen die twee kleuren... Dus een andere is niet goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee, 3 out of 4dus je zit heel close!
gvd! ik geloof dat de witte fout is, daar maakt ik blauw van (blauw/paars is dan paars) edit: ohw, da's dan kutquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nee, 3 out of 4dus je zit heel close!
Zie mijn post boven. Nu heb je 2 out of 2 (mierenneukerig gezien).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gvd! ik geloof dat de witte fout is, daar maakt ik blauw van (blauw/paars is dan paars)
Zelfs na intensief spelen nog niet!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef Etcetera het volgende:
wit = bruin? dit is echt een gok hoor
Driehoek groenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef CiQNiZ het volgende:
Welke figuren hebben de vier aktieknoppen op een playstation joystick, en welke kleuren horen daarbij?
Correct, helemaal anaal-rozequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Driehoek groen
Kruisje Blauw
Vierkant Roze
Rondje Rood
die heb ik ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hoeft ook nietMet een PS1 had je het ook kunnen weten
quote:
Oja... Okquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Jajong het volgende:
En Mike Tyson is niet zo heel veel groter dan Bruce Lee, ook fout dus. Tevens was Iron Mike in die tijd 10 ofzo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:42 schreef Homdeck het volgende:
Abdul-jabbar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |