1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega rechtshalf Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av B1 Emmen keeper Stame W.S.C. A2 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_Sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen dmc TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel middenveld l/r/c Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Lycurgus 1 Groningen rechtermiddenvelder Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum linkshalf Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two Appingedam A1 Appingedam rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld jeldrik VV Zwaagwesteinde Z'westeinde verdediger mr_cucumber Quintus 6 Kwintsheul keeper bremmie Top'27 Tienray keeper Backhander D.O.S.L Leende linksbuiten/spits Jelminho DrachtsterBoys A1 Drachten spits PositiV Terschelling B1 Terschelling linksbuiten Assie AD'69 2 Aalten midmid/spits Messenga ABS Bathmen A1 Bathmen rechtshalf Ivo1986 Mariarade 1/2 Hoensbroek verd/mid Proud2beDiepfries Bolswardia 4 Bolsward verd/mid spurs Wijk aan Zee 4 Wijk aan Zee rechtsbuiten/spits hayder SC Genemuiden B1 Genemuiden rechtsbuiten Rahl Olde Veste '54 A2 Steenwijk spits Abonides FC Uitgeest9 Uitgeest Laatste man Tha-CheF KVC Oranje Kerkrade Keeper Sethje Nemelaer 7 Haaren Middenvelder Prada2005 Hellas Sport 2 Zaandam Keeper Nicky_Rincon SV Someren 9 Someren Rechtsbuiten uitje4life Rijnsburgse BoysB4Rijnsburg Linkshalf/linksvoor |
1 |
Dat is echt klote zegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef Incolumis het volgende:
eerste training, laatste minuut, duelletje om de bal, en mijn knie zegt weer eens *knap!*
meniscus naar de kloten, moet wss geopereerd worden
Zo hoort het in de lage senioren!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef VoreG het volgende:
Alleen met die conditie die ik nu heb kom ik de 1e de beste 10tonner op het veld nog niet voorbij om een schot te gaan wagen
klikken maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef Abonides het volgende:
[..]
Zo hoort het in de lage senioren!!!![]()
Hebben jullie teams eigenlijk ook nog een eigen website? Het team waarin ik speel namelijk wel. (Ff spammen natuurlijk. Klik hier om naar de website van FC Uitgeest 9 te gaan). Wel lachen hoor, we zijn zo gruwelijk slecht dat gewoon niet meer kunnen degraderen, zo laag spelen we, maar wel een eigen website.
We zetten er een beetje onze eigen verslagen neer en berichtgeving naar de rest van het team. Erg leuk. Misschien een ideetje voor de rest van jullie om ook voor je team te maken.
Jammer dat ik dit topic zo laat pas zie! Het had wel leuk geweest om een oefenwedstrijd te organiseren!
almeloquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:47 schreef pekel het volgende:
Zaterdag competitie, PH Almelo B1
Trouwens fantastisch, mijn concurrentie.. Aangezien onze A1 geen keeper heeft, doe ik daar mee. B1 krijgt dan de keeper van B2 op doel. Voor de beker was dit het geval, maar ja, beker, niet zo erg dus.
. Aanstaande zaterdag is de A1 vrij, en sta ik op doel bij B1. Maar, de keeper, mijn "concurrent", zijn broer is trainer van een A1 uit de regio. En die wil tegen onze A1 oefenen aanstaande zaterdag, zodat ik met de A1 meemoet en hij met de B1 kan keepen voor de competitie.
. Vind het wel orgineel bedacht, maar die vlieger gaat niet op.
. Vanavond op de training even verder onderzoeken.
heee, voeg me ook maar toe op de lijst.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:25 schreef WEST het volgende:
Hij is grappig. Er moet alleen ngo wat meer info op! Een teamfoto oid.quote:
Goed hequote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef VoreG het volgende:
Zuipen hoe kan het ook anders
complimentenquote:
ik was gisteravond ook slechtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:50 schreef Gollemrulez het volgende:
JEETJE WAT WAS (BEN) IK SLECHT VANAVOND... en dat wil ik helemaal niet...
Zet mij nou eens in dat schema ouwe...quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef WEST het volgende:
[..]
ik was gisteravond ook slecht![]()
Morgen 60 jaar Desz eigenlijk vandaag al maar morgen vieren we het
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:38 schreef Vom het volgende:
Morgen de eerste wedstrijd weer, hier nog ff het hoogtepunt van vorig seizoen
[afbeelding]
dat kan ik niet meer, de edit functie kan niet meer dat moet meneer kaap of meneer Bos81 of meneer Da_Sandman doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zet mij nou eens in dat schema ouwe...
Sethje, Nemelaer 7, Haaren, middenvelder..nr 10
hehe ok...quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:03 schreef WEST het volgende:
[..]
dat kan ik niet meer, de edit functie kan niet meer dat moet meneer kaap of meneer Bos81 of meneer Da_Sandman doen![]()
Hej, zet mij er ook maar ff tussen.... Markelo 4 Markelo middenveldquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:03 schreef WEST het volgende:
[..]
dat kan ik niet meer, de edit functie kan niet meer dat moet meneer kaap of meneer Bos81 of meneer Da_Sandman doen![]()
Zolang het nog geen 3 jaar duurt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, voor mij zal het trouwens voorlopig nog wel duren. Herstellen van een meniscusoperatie gaat tegenwoordig niet zo snel als je geen profvoetballer bent
Ik moet zo tegen de Boys, als m'n knie dat overleeft kan het alles aan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Straks voor het eerst weer voetballen sinds 1 april
Wij moeten ook tegen de Boysquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet zo tegen de Boys, als m'n knie dat overleeft kan het alles aan.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij moeten ook tegen de Boysen ook bij de boys
ach wij hebben 28 man op het lijstje staan, en er komt maar 15 man normaalquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen dus om 10 uur () de eerste competitiematch, thuis tegen DSC 4 uit Kerkdriel.
We begonnen het seizoen met een (veel te grote) selectie van 21 man, waar veel bombarie over werd gemaakt. Maar nu bij de 1e echte wedstrijd hebben we er nog maar 14 over, ideaal dus.
Wat is dat voor kut-team(spirit)?quote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ach wij hebben 28 man op het lijstje staan, en er komt maar 15 man normaal
nou er zijn een aantal die aan het werk zijn zij het in een winkel zij het buitenland vrachtwagenquote:Op zondag 3 september 2006 01:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is dat voor kut-team(spirit)?
Wij hebben een cool vriendenteam die er allemaal bij zijn. Ook bij blessures e.d., zoals het hoort als je het mij vraagt.
Nu naar bed.. over 9 uur is de aftrap alweer geweest.
quote:Op zondag 3 september 2006 01:15 schreef WEST het volgende:
[..]
nou er zijn een aantal die aan het werk zijn zij het in een winkel zij het buitenland vrachtwagen
bij ons kunnen een aantal mensen niet aanwezig zijn omdat ze in een winkel moeten werken. Er zijn ook een paar vrachtwagen chaufeurs die in het buitenland rijden.quote:
14 - 15 - 16 toch?quote:Op maandag 4 september 2006 01:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Hoe oud zijn mensen in de B'ers ook alweer. Lijken allemaal van die jonge mannetjes op de foto's
quote:Op maandag 4 september 2006 15:55 schreef pekel het volgende:
Leuk, maandags tot 16.05 school, en om 16.30 trainen.
Whehe dit is al mooi genoegquote:Op maandag 4 september 2006 15:55 schreef pekel het volgende:
Leuk, maandags tot 16.05 school,
quote:Op maandag 4 september 2006 15:55 schreef pekel het volgende:
Leuk, maandags tot 16.05 school, en om 16.30 trainen.
Bij ons is het ook een grote ellende. We hadden 18 man op de lijst, maar aangezien we geen leider hebben zagen we die lijst pas na de eerste oefenwedstrijd, want die lijst lag ergens in een postvakje in de bestuurskamer (en daarvan waren wij niet op de hoogte). Bij die eerste oefenwedstrijd hadden we 7 man, maar omdat dat een wedstrijd was tegen een ander team van onze club deden er een paar man van het andere team bij ons mee. Na die wedstrijd hadden twee man al geen zin meer (vanwege te weinig man en helemaal geen begeleiding) en twee man bleken al voor de wedstrijd naar een ander team te zijn overgestapt. Dus toen hadden we er nog 14, maar je hebt elke week wel één geblesseerde, dan heb je nog mensen die moeten werken, een ander studeert in een andere stad en is niet elk weekend thuis. Dan zit je dus al in het gunstigste geval met net 11 man en heb je geen wissels (en dus ook niemand om te vlaggen). En als er dan nog iemand is die teveel gezopen heeft op zaterdagavond en niet op komt dagen (of als je een tweede geblesseerde hebt) heb je meteen te weinig man.quote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
[..]
mijn Almelo, wat doe je?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef pekel het volgende:
2-1 gewonnen
Na een half uur keken we al tegen een 0-1 achterstand aan....niet scherp nog, veel duels werden verloren. Daarna nog voor rust de gelijkmaker, een kopdoelpunt uit een corner.
Na rust zijn we oppermachtig....9 opgelegde kansen, maar de paal, lat of keeper staat in de weg. Uitgerekend in de allerlaatste minuut scoren we de 2-1Iedereen door het dolle na de bevrijdende treffer natuurlijk
Fanastische manier om je tegenstander te laten afdruipen
morgen naar de ortopedie, het is of de meniscus, of de kruisbandenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef Incolumis het volgende:
geen idee nog, volgende week naar de ortopedie
1 |
Wij hadden vorig seizoen 9 man op papier staanquote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef WEST het volgende:
[..]
1 2 | 2 0 0 2 1 16 -15 |
Dames voetbal moet sowieso afgeschaft worden!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:06 schreef WEST het volgende:
vanavond eerste oefenwedstrijdalleen we mogen niet op het hoofdveld..., de dames hebben weer wat gemold eergister
![]()
neuh dat niet, tis wel leuk om 45 ballen te zienquote:Op donderdag 7 september 2006 12:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dames voetbal moet sowieso afgeschaft worden!
Zozo en dat met zo'n grote goede selectiequote:Op zaterdag 9 september 2006 19:01 schreef S-Two het volgende:
Ik speel inmiddels bij SC Loppersum 1. Als links of rechtsback vaak. Na vorige week 3-1 te hebben gewonnen, vandaag met 6-3 gewonnen.
Ja, ik ben er ook blij mee moet ik zeggen. Draaide wel een lekkere voorbereiding en krijg nu wel het vertrouwen van de coachquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zozo en dat met zo'n grote goede selectie![]()
1 2 | 3 0 0 3 3 27 -24 |
Schitterende naam... Nog eens wat anders dan Noordwolde uitquote:Op maandag 11 september 2006 12:37 schreef VoreG het volgende:
Faja Lobi.
Als jullie niet van ons 2e winnen zou ik je maar gaan schamen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:37 schreef VoreG het volgende:
We beginnen zaterdag tegen het altijd lastige Faja Lobi.
Nu hebben wij niet zo'n lastige competitie. Zelfs Houten 2 zit erin
Lekker exotische naam ja. 3x raden wat voor club het isquote:Op maandag 11 september 2006 13:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Schitterende naam... Nog eens wat anders dan Noordwolde uit![]()
We doen het voor niets minder dan het kampioenschapquote:Op maandag 11 september 2006 13:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Als jullie niet van ons 2e winnen zou ik je maar gaan schamen.![]()
Jonathan en de merino's moet je ook sowieso oprollen.quote:Op maandag 11 september 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker exotische naam ja. 3x raden wat voor club het is...
Een competitie van 14 met dit soort namen
5. Faja Lobi 2 0 0 0 0 0 0 0
8. Jonathan 4 0 0 0 0 0 0 0
9. Merino's de 4 0 0 0 0 0 0 0
10. Odysseus '91 5 0 0 0 0 0 0 0
11. RUC 2 0 0 0 0 0 0 0
14. Valleivogels 8 0 0 0 0 0 0 0
Yeah
[..]
We doen het voor niets minder dan het kampioenschap
Urlquote:Op maandag 11 september 2006 13:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Jonathan en de merino's moet je ook sowieso oprollen.
RUCKutclub is dat zeg
![]()
Vlak DOVO 10 niet uit, daar lopen een paar jongens in die in de jeugdselecties gebald hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 13:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Url
Agh ik heb best een leuke competitie
Wij hebben nu een team met best goede voetballers. Ook erg fysiek dus dat komt erg goed. We hebben nu een soort John de Wolf in Van Gobbel vorm achterin lopen. Die werd afgelopen zaterdag voorbij gelopen door een mannetje van 1,50m hoog van het 3e van Ody. Die maakte een overtreding, Materazzi zou zich er niet voor schamenquote:Op maandag 11 september 2006 13:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Vlak DOVO 10 niet uit, daar lopen een paar jongens in die in de jeugdselecties gebald hebben.
CDW 7
Als die rukker zelf op rechts liep en de bal naar hem werd gespeeld, dan was het ook geen buitenspelquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:05 schreef Abonides het volgende:
Die rukker stond zelf ook niet buitenspel... de linksvoor stond buitenspel. Hij snapte waarschijnlijk niet dat iemand anders ook buitenspel kan staan.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:05 schreef Abonides het volgende:
Die rukker stond zelf ook niet buitenspel... de linksvoor stond buitenspel. Hij snapte waarschijnlijk niet dat iemand anders ook buitenspel kan staan.
Nee hoor ik heb ook 11-0 verloren....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:09 schreef Rekkie het volgende:
Whoppa.... 11 - 0 op de kloten
Bizar begin van het nieuwe seizoen
Ik had nog als voordeel dat ik er na een uur werd gewisseld en het toen 'maar' 4-0 stondquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ook 11-0 verloren....![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | WSC A2 GVV A1 Baardwijk A1 TGG A1 sv Meerkerk A1 RWB A1 Unitas A1 Uno Animo A1 RKTVC A1 SSC'55 A1 TEC A1 |
Gelukkig weet ik ook wel een klein beetje wat buitenspel is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als die rukker zelf op rechts liep en de bal naar hem werd gespeeld, dan was het ook geen buitenspel.
Sportpark de Grie/ DWPquote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef Abonides het volgende:
Als ze zoekt op die naam bij knvb.nl...
Ik ken alleen DWS...
Mooi groot sportparkquote:Op woensdag 13 september 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk idee WEST, hier ons (nieuwe) sportpark waar we sinds vorig jaar voetballen:
[afbeelding]
Sportpark De Groote Wielen
v.v. OJC ROSMALEN
zodra het einde van de topic naderdquote:Op woensdag 13 september 2006 16:21 schreef Scorpie het volgende:
West wanneer update je de tekstfile?![]()
Ik zal ff Google Earth doen voor mijn cluppie![]()
Veel velden, yeahinhoquote:Op woensdag 13 september 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk idee WEST, hier ons (nieuwe) sportpark waar we sinds vorig jaar voetballen:
[afbeelding]
Sportpark De Groote Wielen
v.v. OJC ROSMALEN
Vorig seizoen was een gele kaart 12,20 en rood 19,20. Volgens mij is het dit seizoen 12.60 en 19.60.quote:Op zondag 10 september 2006 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
12,50 ofzo
Ja die teringlijers achter ons complex willen hun grond niet verkopen zodat we er nog 2 velden bijkrijgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ziet er wel heel slecht uit
Gezelligquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:12 schreef pekel het volgende:
Morge 2* wedstrijdjes
* In de eerste wedstrijd met de B1 wordt ik 20 minuten voor het einde vervangen door de 2de keeper. Ik ga dan gelijk weg met de A1.
gewoon niet doen dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:20 schreef Yeahinho het volgende:
Het geouwehoer begint alweer.
We hebben van onze (volgens de club) 'veel te grote selectie' van 21 man inmiddels nog maar 15 spelers over voor komende zondag (mooi aantal dus), maar nou komen ze dus aanzetten dat we 2 spelers en een keeper moeten afstaan aan het 7e.
Dat is dus één van de nieuwe teams die over zijn gekomen van een andere club. Dankzij die gasten zijn wij ineens het 9e (ipv 8e), mogen wij wéér niet op donderdagavond trainen, en moeten we om 10 uur 's morgens onze wedstrijden voetballen.
Ik ben benieuwd hoeveel vrijwilligers er van ons zijn om ze uit de brand te helpen.
Allemachtig! Op zo'n veld zou ik weigeren te voetballen!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:52 schreef Vom het volgende:
Sportpark Oud Wulven, aan de velden te zien is het richting einde van het seizoen![]()
[afbeelding]
das klote, penalty's laat ik liever aan anderen over. Ooit heb ik met een tournooi met een penalty serie 1tje moeten nemen alleen dat mislukte nogal waardoor we verloren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:.
Ik heb een penalty gemist. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik neem ze al sinds de B's... En hoe ook... Raakte m helemaal verkeerd, een rollertje door het midden...
2-2 geworden, tegen Nieuwdorp 2...
Tegen welke club moesten ze? R.E.S. of JV Bolsward (samenwerkingsverband C.A.B. en C.V.V. Bolswardia)?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:45 schreef WEST het volgende:
ik moet morgen foto maken van een speler van C1 en die hebben een uitwedstrijd naar bolsward dus ik moet vroeg bij zijnterwijl ik vanavond een bruiloft heb
![]()
(Een deel van) jouw oude team kan nog wel wat spelers gebruiken als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb ook weer zin om te gaan voetballen.
Hoe doen jullie (het eerste) het deze competitie eigenlijk?? Derde klasse toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zit weer eens bij de eerste selectie. Zaterdag thuis tegen Lycurgus 1. Ik zag je niet bij de selectie van 23 man staan Stanley?, dus ik neem aan dat je er niet bij zal zijn.
Het 12e?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
(Een deel van) jouw oude team kan nog wel wat spelers gebruiken als ik me niet vergis.
Dit klopt niet helemaal, bij 2 gele kaarten in de zelfde wedstrijd (dus rood) mag je de volgende wedstrijd spelen. Als je direct rood hebt gehad mag je niet spelen de eerste volgende wedstrijd. Deze wedstrijd gaat van je schorsing af.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef assie het volgende:
@ chrisgyan
Het direct schorsen bij rode kaarten is niet meer van toepassing. Was een korte tijd van toepassing, maar nu is het weer dat de schorsing ingaat op moment dat je de brief binnen hebt..... (maar misschien komt ie deze week al wel binnen)
Rhoonquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen lekker voetballen tegen Rhoon uit
Inderdaad. Heb ook zin om morgen te voetballen. Heerlijk weertje! Thuis spelen, dus voor een redelijk publiek, heerlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rhoon
Kutploeg
Morgen thuis tegen Valleivogels, weer voetballen met hopelijk lekker weer
Het eerste doet het redelijk. Eén overwinning tegen Corenos dit seizoen en twee nederlagen. Voetballend is het nog wel een stukje minder dan de eerste helft van het vorige seizoen. Ik speel trouwens voornamelijk in het 2e, maar pak altijd wel mn minuten in het eerste elftal mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hoe doen jullie (het eerste) het deze competitie eigenlijk?? Derde klasse toch?
Ah okay, ken nog wel wat jongens waar ik in de jeugd altijd tegen speelde. Najah, misschien komen we jullie volgend jaar wel weer tegenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het eerste doet het redelijk. Eén overwinning tegen Corenos dit seizoen en twee nederlagen. Voetballend is het nog wel een stukje minder dan de eerste helft van het vorige seizoen. Ik speel trouwens voornamelijk in het 2e, maar pak altijd wel mn minuten in het eerste elftal mee.
Ik hoorde inderdaad dat het niet best was bij jullie. Wij speelden zelf ook weer niet sterk, maar ja, wel 2-0 gewonnen. Nog altijd zonder puntverlies.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Dik verloren, zelf ontzettend slecht gespeeld (was te benauwd voor moi).
Zondequote:Op zondag 24 september 2006 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
4-2 verloren maar echt goed gespeel. 10-15 opgelegde kansen, ballen op de paal, lat, niet gegeven penalty, maar de keeper had alles. En dan ook nog eens klemvast.![]()
Hadden wij verleden jaar met Sporting Noord, stelletje randmongolen, helaas voor hun heb ik ook wel wat in te brengen met 105k/190, gast gaat aan me nek hangen en laat zich vol naar grond vallen, ik beuk me elleboog in ze bakkes en hoor iets knakkenquote:Op zondag 24 september 2006 19:58 schreef Yeahinho het volgende:
4-2 verloren van een stelletje achterlijke mongolen die onze vaders hadden kunnen zijn (en dus verstandig zouden moeten zijn), maar wekelijks hun frustratie komen uiten op het sportveld, tegen een stel gasten die lekker een potje komen ballen.
Intimideren, letterlijk álles afvlaggen, op alles schoppen wat beweegt.... die debielen moeten ze echt uit de competitie flikkeren, maar zoals elk jaar is het wekelijks gemauw, gezeik en staken, maar gebeurt er uiteindelijk dankzij die fantastische kut-KNVB weer helemaal niks.
Voor de kenners: CHC uit, altijd lastig.
hehehe rivalen inderdaad, wordt helaas bijna nooit tegen elkaar gespeeld..quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voeg me even toe aan OP:
Zilvermeeuwen B2 - Zaandam - middenvelder
Zie trouwens iemand van Hellas Sport staan, de grote rivaal.
Vandaag nieuwe kicksen gehaald, ik ga ze zo eens uitproberen :>
Dat is nou zo opvallend bij ons, wij verliezen ook elke wedstrijd. En er wordt wel eens iets gezegd in het veld, maar afzeiken doen we gewoon niet. We komen elke week weer vrolijk aan, en gaan ook na de wedstrijd of derde helft weer vrolijk weg. De rest van de vereniging heeft daar ook veel respect voor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wederom verloren ditmaal met 9-2.... Na afloop een goed gesprek gehad over het afzeiken van elkaar in het veld en hoe dit niet bijdroeg aan de teamspirit. Nou zondag tegen de koploper![]()
Eerste 3 punten zijn weer binnen, al was ik er zelf (op het laatste moment) toch niet bij.. (andere verplichtingen). De 1-6 overwinning is een mooie opstap voor het vervolg van de competitie na 2, overigens terechte, nederlagen..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag uit tegen Oudega (W.) 3
Gelukkig voor Noordscheschut wordt er niet op papier maar op het (gras-)veld gevoetbaldquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef pekel het volgende:
Bekerloting is bekend.
Wij treffen op papier niet zo'n hele moeilijke tegenstander: Noordscheschut A1.
Twee jaar terug zat ik ook in zo'n team, maar dat waren allemaal manne van rond de 40. Nu zit ik met allemaal gasten van rond de 20. Denk dat het daar aan ligt...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat is nou zo opvallend bij ons, wij verliezen ook elke wedstrijd. En er wordt wel eens iets gezegd in het veld, maar afzeiken doen we gewoon niet. We komen elke week weer vrolijk aan, en gaan ook na de wedstrijd of derde helft weer vrolijk weg. De rest van de vereniging heeft daar ook veel respect voor.
Makkiequote:Op donderdag 28 september 2006 12:19 schreef pekel het volgende:
Zaterdag Leek-Rodenburg A1 uit.
Hehe, dat hadden wij vorige week. Hun spits kreeg ter hoogte van mijn doel ruzie met zijn eigen keeper(!) hoop gescheld en gevloek over en weer, waarop die spits zijn middelvinger opstak en van het veld liepquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wederom verloren. dit keer met 8-4. Vorig jaar verloren we van hetzelfde team met 11-3, dus dat is al iets beter.
Tweede helft eindigde met 11 voor ons en 9 man van hun. Wij staan dik achter en bij hun lopen er mensen het veld uit omdat ze ruzie krijgen. gezellig team... Een van hun zei dat hij de strot van een ander door zou snijden. Leuk he voetbal in laagste klasse?
Toen we vorig jaar van hun verloren precies hetzelfde. Ook toen liep er iemand kwaad het veld aaf terwijl ze dik voor stonden. Hoe kun je dan in hemelsnaam ruzie krijgen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:02 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hehe, dat hadden wij vorige week. Hun spits kreeg ter hoogte van mijn doel ruzie met zijn eigen keeper(!) hoop gescheld en gevloek over en weer, waarop die spits zijn middelvinger opstak en van het veld liep
Ook al speelde ik er vorig jaar nog nietquote:LOPPERSUM- De voetballers van SC Loppersum zijn door de scheidrechtersvereniging Groningen en omstreken uitgeroepen tot de sportiefste ploeg van het afgelopen seizoen.
De voetballers van Loppersum bleven de studenten van Forward en De Wilper Boys voor.
Loppersum werd vorig seizoen kampioen van de zaterdag vijfde klasse C door alle wedstrijden te winnen. Bovendien werden in twintig wedstrijden 98 doelpunten gescoord.
Dit seizoen komt Loppersum uit in de vierde klasse C en de ploeg van trainer Dirk Vink gaat vrolijk door met winnen. Loppersum staat al weer bovenaan en heeft de eerste vijf wedstrijden van dit seizoen in winst omgezet.
bericht doed me denken aan all starsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ook al speelde ik er vorig jaar nog niet. Vanmiddag gaat het bij ons wel door denk ik, word wel een lastige wedstrijd.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bericht doed me denken aan all stars![]()
ja zo ongeveer, maar moest vandaag naar hellevoetsluisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Jij speelt in regio Rijnmond neem ik aan? Moet morgen naar Schiedam, ik ga er niet van uit dat het wordt afgelast...![]()
Naja gewoon lekker vol op de wreef nemen, moest alleen niet op de buitenkantquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb rood gehad gisteren als toeschouwer.
Tja, als een van ons een gele kaart krijgt omdat hij naar zijn medespeler roept dat die bal harder moet worden ingespeeld, dan kan ik me niet meer beheersenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:54 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
stond je weer teveel te mekkeren op de scheids
Kan volgens mij niet, je kan volgens mij wel van het complex verwijderd worden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Sinds wanneer kunnen toeschouwers rood krijgen dan?
Is dit echt zo? Volgens mij heb ik vandaag mijn eerste wedstrijd schorsing uitgezeten na mijn rode kaart van vorige week...quote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef assie het volgende:
@ chrisgyan
Het direct schorsen bij rode kaarten is niet meer van toepassing. Was een korte tijd van toepassing, maar nu is het weer dat de schorsing ingaat op moment dat je de brief binnen hebt..... (maar misschien komt ie deze week al wel binnen)
Massale vechtpartijen op voetbalvelden Almeloquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:05 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat zijn die FC Twente "supporters" toch dikke kneuzen.
veel mensen van hun harde kern spelen bij Vogido in Enschede. die moesten vandaag uit bij ons, Oranje Nassau. aangezien er bij onze buren LA Premiere veel harde kern van Heracles speelt, dachten 40 "supporters" van Vogido/FC Twente dat het wel eens leuk zou zijn om te gaan rellen daar. eerst vielen ze mensen lastig bij onze club, daarna gingen ze naar het cafe van La Premiere.
de "helden" begonnen daar met fietsen te gooien, en ook biljartkeus en asbakken moesten het ontgelden, dat trieste volk gooide zelfs asbakken richting 5 jaar oude kinderen!
nou dat lieten de supporters van La Premiere dus niet gebeuren, en trommelden zo'n 150 man op.
er vielen wat rake klappen, vooral bij de kneuzen uit Enschede. die renden vervolgens weer naar Oranje Nassau en een wijk in de buurt. sommigen verstopten zich zelfs in het toilet in de kleedkamer van Vogido, om maar geen klappen te krijgen. toen de Heracles supporters dit doorkregen, vlogen er een 30-tal die kamer binnen en mepten er op los.
de politie was inmiddels al ter plaatse, maar deed niks, want die was het waarschijnlijk eens dat zij dat verdienden.
de Twente "supporters" werden vervolgens opgepakt, en de Heraclieden mochten weer naar hun club.
Echt te triest voor woorden, om kleine kinderen aan te vallen, en terecht dat ze in elkaar gemept zijn![]()
En niet juichen eh, jij koele kikker.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef Erasmusch het volgende:
3-2 verloren. Hadden minstens 6x moeten scoren, maar ja als je ze zelf niet maakt...
Wel mn eerste goal van het seizoen, halve omhaal en het leek wel slowmotion zo langzaam ging ie over de lijn
Gewoonste zaak van de wereld. Moest alleen ff op gang komenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En niet juichen eh, jij koele kikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |