1 2 | 3 0 0 3 3 27 -24 |
Schitterende naam... Nog eens wat anders dan Noordwolde uitquote:Op maandag 11 september 2006 12:37 schreef VoreG het volgende:
Faja Lobi.
Als jullie niet van ons 2e winnen zou ik je maar gaan schamen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:37 schreef VoreG het volgende:
We beginnen zaterdag tegen het altijd lastige Faja Lobi.
Nu hebben wij niet zo'n lastige competitie. Zelfs Houten 2 zit erin
Lekker exotische naam ja. 3x raden wat voor club het isquote:Op maandag 11 september 2006 13:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Schitterende naam... Nog eens wat anders dan Noordwolde uit![]()
We doen het voor niets minder dan het kampioenschapquote:Op maandag 11 september 2006 13:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Als jullie niet van ons 2e winnen zou ik je maar gaan schamen.![]()
Jonathan en de merino's moet je ook sowieso oprollen.quote:Op maandag 11 september 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker exotische naam ja. 3x raden wat voor club het is...
Een competitie van 14 met dit soort namen
5. Faja Lobi 2 0 0 0 0 0 0 0
8. Jonathan 4 0 0 0 0 0 0 0
9. Merino's de 4 0 0 0 0 0 0 0
10. Odysseus '91 5 0 0 0 0 0 0 0
11. RUC 2 0 0 0 0 0 0 0
14. Valleivogels 8 0 0 0 0 0 0 0
Yeah
[..]
We doen het voor niets minder dan het kampioenschap
Urlquote:Op maandag 11 september 2006 13:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Jonathan en de merino's moet je ook sowieso oprollen.
RUCKutclub is dat zeg
![]()
Vlak DOVO 10 niet uit, daar lopen een paar jongens in die in de jeugdselecties gebald hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 13:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Url
Agh ik heb best een leuke competitie
Wij hebben nu een team met best goede voetballers. Ook erg fysiek dus dat komt erg goed. We hebben nu een soort John de Wolf in Van Gobbel vorm achterin lopen. Die werd afgelopen zaterdag voorbij gelopen door een mannetje van 1,50m hoog van het 3e van Ody. Die maakte een overtreding, Materazzi zou zich er niet voor schamenquote:Op maandag 11 september 2006 13:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Vlak DOVO 10 niet uit, daar lopen een paar jongens in die in de jeugdselecties gebald hebben.
CDW 7
Als die rukker zelf op rechts liep en de bal naar hem werd gespeeld, dan was het ook geen buitenspelquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:05 schreef Abonides het volgende:
Die rukker stond zelf ook niet buitenspel... de linksvoor stond buitenspel. Hij snapte waarschijnlijk niet dat iemand anders ook buitenspel kan staan.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:05 schreef Abonides het volgende:
Die rukker stond zelf ook niet buitenspel... de linksvoor stond buitenspel. Hij snapte waarschijnlijk niet dat iemand anders ook buitenspel kan staan.
Nee hoor ik heb ook 11-0 verloren....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:09 schreef Rekkie het volgende:
Whoppa.... 11 - 0 op de kloten
Bizar begin van het nieuwe seizoen
Ik had nog als voordeel dat ik er na een uur werd gewisseld en het toen 'maar' 4-0 stondquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ook 11-0 verloren....![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | WSC A2 GVV A1 Baardwijk A1 TGG A1 sv Meerkerk A1 RWB A1 Unitas A1 Uno Animo A1 RKTVC A1 SSC'55 A1 TEC A1 |
Gelukkig weet ik ook wel een klein beetje wat buitenspel is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als die rukker zelf op rechts liep en de bal naar hem werd gespeeld, dan was het ook geen buitenspel.
Sportpark de Grie/ DWPquote:Op woensdag 13 september 2006 09:00 schreef Abonides het volgende:
Als ze zoekt op die naam bij knvb.nl...
Ik ken alleen DWS...
Mooi groot sportparkquote:Op woensdag 13 september 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk idee WEST, hier ons (nieuwe) sportpark waar we sinds vorig jaar voetballen:
[afbeelding]
Sportpark De Groote Wielen
v.v. OJC ROSMALEN
zodra het einde van de topic naderdquote:Op woensdag 13 september 2006 16:21 schreef Scorpie het volgende:
West wanneer update je de tekstfile?![]()
Ik zal ff Google Earth doen voor mijn cluppie![]()
Veel velden, yeahinhoquote:Op woensdag 13 september 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk idee WEST, hier ons (nieuwe) sportpark waar we sinds vorig jaar voetballen:
[afbeelding]
Sportpark De Groote Wielen
v.v. OJC ROSMALEN
Vorig seizoen was een gele kaart 12,20 en rood 19,20. Volgens mij is het dit seizoen 12.60 en 19.60.quote:Op zondag 10 september 2006 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
12,50 ofzo
Ja die teringlijers achter ons complex willen hun grond niet verkopen zodat we er nog 2 velden bijkrijgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ziet er wel heel slecht uit
Gezelligquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:12 schreef pekel het volgende:
Morge 2* wedstrijdjes
* In de eerste wedstrijd met de B1 wordt ik 20 minuten voor het einde vervangen door de 2de keeper. Ik ga dan gelijk weg met de A1.
gewoon niet doen dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:20 schreef Yeahinho het volgende:
Het geouwehoer begint alweer.
We hebben van onze (volgens de club) 'veel te grote selectie' van 21 man inmiddels nog maar 15 spelers over voor komende zondag (mooi aantal dus), maar nou komen ze dus aanzetten dat we 2 spelers en een keeper moeten afstaan aan het 7e.
Dat is dus één van de nieuwe teams die over zijn gekomen van een andere club. Dankzij die gasten zijn wij ineens het 9e (ipv 8e), mogen wij wéér niet op donderdagavond trainen, en moeten we om 10 uur 's morgens onze wedstrijden voetballen.
Ik ben benieuwd hoeveel vrijwilligers er van ons zijn om ze uit de brand te helpen.
Allemachtig! Op zo'n veld zou ik weigeren te voetballen!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:52 schreef Vom het volgende:
Sportpark Oud Wulven, aan de velden te zien is het richting einde van het seizoen![]()
[afbeelding]
das klote, penalty's laat ik liever aan anderen over. Ooit heb ik met een tournooi met een penalty serie 1tje moeten nemen alleen dat mislukte nogal waardoor we verloren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:.
Ik heb een penalty gemist. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik neem ze al sinds de B's... En hoe ook... Raakte m helemaal verkeerd, een rollertje door het midden...
2-2 geworden, tegen Nieuwdorp 2...
Tegen welke club moesten ze? R.E.S. of JV Bolsward (samenwerkingsverband C.A.B. en C.V.V. Bolswardia)?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:45 schreef WEST het volgende:
ik moet morgen foto maken van een speler van C1 en die hebben een uitwedstrijd naar bolsward dus ik moet vroeg bij zijnterwijl ik vanavond een bruiloft heb
![]()
(Een deel van) jouw oude team kan nog wel wat spelers gebruiken als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb ook weer zin om te gaan voetballen.
Hoe doen jullie (het eerste) het deze competitie eigenlijk?? Derde klasse toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zit weer eens bij de eerste selectie. Zaterdag thuis tegen Lycurgus 1. Ik zag je niet bij de selectie van 23 man staan Stanley?, dus ik neem aan dat je er niet bij zal zijn.
Het 12e?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
(Een deel van) jouw oude team kan nog wel wat spelers gebruiken als ik me niet vergis.
Dit klopt niet helemaal, bij 2 gele kaarten in de zelfde wedstrijd (dus rood) mag je de volgende wedstrijd spelen. Als je direct rood hebt gehad mag je niet spelen de eerste volgende wedstrijd. Deze wedstrijd gaat van je schorsing af.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef assie het volgende:
@ chrisgyan
Het direct schorsen bij rode kaarten is niet meer van toepassing. Was een korte tijd van toepassing, maar nu is het weer dat de schorsing ingaat op moment dat je de brief binnen hebt..... (maar misschien komt ie deze week al wel binnen)
Rhoonquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen lekker voetballen tegen Rhoon uit
Inderdaad. Heb ook zin om morgen te voetballen. Heerlijk weertje! Thuis spelen, dus voor een redelijk publiek, heerlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rhoon
Kutploeg
Morgen thuis tegen Valleivogels, weer voetballen met hopelijk lekker weer
Het eerste doet het redelijk. Eén overwinning tegen Corenos dit seizoen en twee nederlagen. Voetballend is het nog wel een stukje minder dan de eerste helft van het vorige seizoen. Ik speel trouwens voornamelijk in het 2e, maar pak altijd wel mn minuten in het eerste elftal mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hoe doen jullie (het eerste) het deze competitie eigenlijk?? Derde klasse toch?
Ah okay, ken nog wel wat jongens waar ik in de jeugd altijd tegen speelde. Najah, misschien komen we jullie volgend jaar wel weer tegenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het eerste doet het redelijk. Eén overwinning tegen Corenos dit seizoen en twee nederlagen. Voetballend is het nog wel een stukje minder dan de eerste helft van het vorige seizoen. Ik speel trouwens voornamelijk in het 2e, maar pak altijd wel mn minuten in het eerste elftal mee.
Ik hoorde inderdaad dat het niet best was bij jullie. Wij speelden zelf ook weer niet sterk, maar ja, wel 2-0 gewonnen. Nog altijd zonder puntverlies.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Dik verloren, zelf ontzettend slecht gespeeld (was te benauwd voor moi).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |