Zondequote:Op zondag 24 september 2006 18:05 schreef Erasmusch het volgende:
4-2 verloren maar echt goed gespeel. 10-15 opgelegde kansen, ballen op de paal, lat, niet gegeven penalty, maar de keeper had alles. En dan ook nog eens klemvast.![]()
Hadden wij verleden jaar met Sporting Noord, stelletje randmongolen, helaas voor hun heb ik ook wel wat in te brengen met 105k/190, gast gaat aan me nek hangen en laat zich vol naar grond vallen, ik beuk me elleboog in ze bakkes en hoor iets knakkenquote:Op zondag 24 september 2006 19:58 schreef Yeahinho het volgende:
4-2 verloren van een stelletje achterlijke mongolen die onze vaders hadden kunnen zijn (en dus verstandig zouden moeten zijn), maar wekelijks hun frustratie komen uiten op het sportveld, tegen een stel gasten die lekker een potje komen ballen.
Intimideren, letterlijk álles afvlaggen, op alles schoppen wat beweegt.... die debielen moeten ze echt uit de competitie flikkeren, maar zoals elk jaar is het wekelijks gemauw, gezeik en staken, maar gebeurt er uiteindelijk dankzij die fantastische kut-KNVB weer helemaal niks.
Voor de kenners: CHC uit, altijd lastig.
hehehe rivalen inderdaad, wordt helaas bijna nooit tegen elkaar gespeeld..quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voeg me even toe aan OP:
Zilvermeeuwen B2 - Zaandam - middenvelder
Zie trouwens iemand van Hellas Sport staan, de grote rivaal.
Vandaag nieuwe kicksen gehaald, ik ga ze zo eens uitproberen :>
Dat is nou zo opvallend bij ons, wij verliezen ook elke wedstrijd. En er wordt wel eens iets gezegd in het veld, maar afzeiken doen we gewoon niet. We komen elke week weer vrolijk aan, en gaan ook na de wedstrijd of derde helft weer vrolijk weg. De rest van de vereniging heeft daar ook veel respect voor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wederom verloren ditmaal met 9-2.... Na afloop een goed gesprek gehad over het afzeiken van elkaar in het veld en hoe dit niet bijdroeg aan de teamspirit. Nou zondag tegen de koploper![]()
Eerste 3 punten zijn weer binnen, al was ik er zelf (op het laatste moment) toch niet bij.. (andere verplichtingen). De 1-6 overwinning is een mooie opstap voor het vervolg van de competitie na 2, overigens terechte, nederlagen..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag uit tegen Oudega (W.) 3
Gelukkig voor Noordscheschut wordt er niet op papier maar op het (gras-)veld gevoetbaldquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef pekel het volgende:
Bekerloting is bekend.
Wij treffen op papier niet zo'n hele moeilijke tegenstander: Noordscheschut A1.
Twee jaar terug zat ik ook in zo'n team, maar dat waren allemaal manne van rond de 40. Nu zit ik met allemaal gasten van rond de 20. Denk dat het daar aan ligt...quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat is nou zo opvallend bij ons, wij verliezen ook elke wedstrijd. En er wordt wel eens iets gezegd in het veld, maar afzeiken doen we gewoon niet. We komen elke week weer vrolijk aan, en gaan ook na de wedstrijd of derde helft weer vrolijk weg. De rest van de vereniging heeft daar ook veel respect voor.
Makkiequote:Op donderdag 28 september 2006 12:19 schreef pekel het volgende:
Zaterdag Leek-Rodenburg A1 uit.
Hehe, dat hadden wij vorige week. Hun spits kreeg ter hoogte van mijn doel ruzie met zijn eigen keeper(!) hoop gescheld en gevloek over en weer, waarop die spits zijn middelvinger opstak en van het veld liepquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wederom verloren. dit keer met 8-4. Vorig jaar verloren we van hetzelfde team met 11-3, dus dat is al iets beter.
Tweede helft eindigde met 11 voor ons en 9 man van hun. Wij staan dik achter en bij hun lopen er mensen het veld uit omdat ze ruzie krijgen. gezellig team... Een van hun zei dat hij de strot van een ander door zou snijden. Leuk he voetbal in laagste klasse?
Toen we vorig jaar van hun verloren precies hetzelfde. Ook toen liep er iemand kwaad het veld aaf terwijl ze dik voor stonden. Hoe kun je dan in hemelsnaam ruzie krijgen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:02 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hehe, dat hadden wij vorige week. Hun spits kreeg ter hoogte van mijn doel ruzie met zijn eigen keeper(!) hoop gescheld en gevloek over en weer, waarop die spits zijn middelvinger opstak en van het veld liep
Ook al speelde ik er vorig jaar nog nietquote:LOPPERSUM- De voetballers van SC Loppersum zijn door de scheidrechtersvereniging Groningen en omstreken uitgeroepen tot de sportiefste ploeg van het afgelopen seizoen.
De voetballers van Loppersum bleven de studenten van Forward en De Wilper Boys voor.
Loppersum werd vorig seizoen kampioen van de zaterdag vijfde klasse C door alle wedstrijden te winnen. Bovendien werden in twintig wedstrijden 98 doelpunten gescoord.
Dit seizoen komt Loppersum uit in de vierde klasse C en de ploeg van trainer Dirk Vink gaat vrolijk door met winnen. Loppersum staat al weer bovenaan en heeft de eerste vijf wedstrijden van dit seizoen in winst omgezet.
bericht doed me denken aan all starsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ook al speelde ik er vorig jaar nog niet. Vanmiddag gaat het bij ons wel door denk ik, word wel een lastige wedstrijd.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bericht doed me denken aan all stars![]()
ja zo ongeveer, maar moest vandaag naar hellevoetsluisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Jij speelt in regio Rijnmond neem ik aan? Moet morgen naar Schiedam, ik ga er niet van uit dat het wordt afgelast...![]()
Naja gewoon lekker vol op de wreef nemen, moest alleen niet op de buitenkantquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb rood gehad gisteren als toeschouwer.
Tja, als een van ons een gele kaart krijgt omdat hij naar zijn medespeler roept dat die bal harder moet worden ingespeeld, dan kan ik me niet meer beheersenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:54 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
stond je weer teveel te mekkeren op de scheids
Kan volgens mij niet, je kan volgens mij wel van het complex verwijderd worden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Sinds wanneer kunnen toeschouwers rood krijgen dan?
Is dit echt zo? Volgens mij heb ik vandaag mijn eerste wedstrijd schorsing uitgezeten na mijn rode kaart van vorige week...quote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef assie het volgende:
@ chrisgyan
Het direct schorsen bij rode kaarten is niet meer van toepassing. Was een korte tijd van toepassing, maar nu is het weer dat de schorsing ingaat op moment dat je de brief binnen hebt..... (maar misschien komt ie deze week al wel binnen)
Massale vechtpartijen op voetbalvelden Almeloquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:05 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat zijn die FC Twente "supporters" toch dikke kneuzen.
veel mensen van hun harde kern spelen bij Vogido in Enschede. die moesten vandaag uit bij ons, Oranje Nassau. aangezien er bij onze buren LA Premiere veel harde kern van Heracles speelt, dachten 40 "supporters" van Vogido/FC Twente dat het wel eens leuk zou zijn om te gaan rellen daar. eerst vielen ze mensen lastig bij onze club, daarna gingen ze naar het cafe van La Premiere.
de "helden" begonnen daar met fietsen te gooien, en ook biljartkeus en asbakken moesten het ontgelden, dat trieste volk gooide zelfs asbakken richting 5 jaar oude kinderen!
nou dat lieten de supporters van La Premiere dus niet gebeuren, en trommelden zo'n 150 man op.
er vielen wat rake klappen, vooral bij de kneuzen uit Enschede. die renden vervolgens weer naar Oranje Nassau en een wijk in de buurt. sommigen verstopten zich zelfs in het toilet in de kleedkamer van Vogido, om maar geen klappen te krijgen. toen de Heracles supporters dit doorkregen, vlogen er een 30-tal die kamer binnen en mepten er op los.
de politie was inmiddels al ter plaatse, maar deed niks, want die was het waarschijnlijk eens dat zij dat verdienden.
de Twente "supporters" werden vervolgens opgepakt, en de Heraclieden mochten weer naar hun club.
Echt te triest voor woorden, om kleine kinderen aan te vallen, en terecht dat ze in elkaar gemept zijn![]()
En niet juichen eh, jij koele kikker.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef Erasmusch het volgende:
3-2 verloren. Hadden minstens 6x moeten scoren, maar ja als je ze zelf niet maakt...
Wel mn eerste goal van het seizoen, halve omhaal en het leek wel slowmotion zo langzaam ging ie over de lijn
Gewoonste zaak van de wereld. Moest alleen ff op gang komenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En niet juichen eh, jij koele kikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |