Het is een feit dat in je vragende bewering tekenen van begrip doorschijnen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
En wie heeft dat gezegd, Albert Speer? Himmler? Hitler?Stel het zou waar zijn, dan heeft hij slechts gezegd dat het meer bij hen zou passen, niet meer niet minder. En in de ogen van Hitler waren Joden untermenschen, zijn Joden dan ook untermenschen?
En dat is een heel andere discussie. Het ging erom dat ik de Islam zou "bashen" omdat ik vertelde dat Hitler de Islam hoger had zitten dan het Christendom.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef Autodidact het volgende:
Dat is dus van Albert Speer. Het kan best waar zijn, ik weet alleen niet of het gemak waarmee je tegenwoordig moslims kunt ronselen voor werkelijk van alles -als je maar Allah en Amerika noemt- toendertijd ook aanwezig was. De islam is de laatste decennia veel veranderd.
Dat is een bewering, geen feit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, je toetste nergens aan, niet aan logica, niet aan samenhang, niet aan de betrouwbaarheid, nergens aan. Als je dat had gedaan, had je niet gezegd "ik baseer mijn bewering op anderen die hun bewering op feiten stoelden."
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het is een feit dat in je vragende bewering tekenen van begrip doorschijnen..
Nee, nog niet werken, eerst de test maken http://www.tk421.net/character/ . Ik zie in jou nu wel een "data" sinds je openstaat voor feiten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
En nu ga ik werken. Veel plezier met je "feiten".![]()
Zo, die zit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:21 schreef pberends het volgende:
Wat een stel homo's bij elkaar zeg. Jamie Westland is nog lelijker dan z'n drumstel en TMF-vj Valerio moet wel een nicht zijn. Waar blijven de echte heterohunks?
Frappant: Van Kempen speelt een criminele JEUGDPOOIER in ONM, vandaar dat meisjes er voor vallen? Zegt wel weer veel over de breininhoud van de gemiddelde Hitkrant-lezeres.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, nog niet werken, eerst de test maken http://www.tk421.net/character/ . Ik zie in jou nu wel een "data" sinds je openstaat voor feiten.
En nu weg.quote:Spock
A focused advisor whose actions are dictated by almost pure logic, you believe in exploring the fascinating possibilities around you.
Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, nog niet werken, eerst de test maken http://www.tk421.net/character/ . Ik zie in jou nu wel een "data" sinds je openstaat voor feiten.
quote:An accomplished diplomat who can virtually do no wrong, you sometimes know it is best to rely on the council of others while holding the reins.
There are some words which I have known since I was a schoolboy. "With the first link, the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably." These words were uttered by Judge Aaron Satie -- as a wisdom, and warning. The first time any man's freedom is trodden on, we're all damaged.
He, die man van de Mormonenkerk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Data.
[afbeelding]
Mutant is veel te gevoelig om Data te zijn. Om nog maar te zwijgen over de onverenigbaarheid met religie.
Live long and prosper!quote:
goed gedaan, jij mag de baas spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Jean-Luc Picard
[..]. Dat is de baas van het ruimteschip toch?
ik vind jouw meer een Worfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Data.
[afbeelding]
Mutant is veel te gevoelig om Data te zijn. Om nog maar te zwijgen over de onverenigbaarheid met religie.
Worf is het toppunt van emotioneelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik vind jouw meer een Worf
Kijk maar ook krulletjes:
[afbeelding]
Volgens (ex)minister Brinkhorst zou toenemende concurrentie juist voor LAGERE prijzen moeten zorgenquote:De tariefstijging van ruim 12% is nodig om het hoofd te kunnen bieden aan de verwachte volumedaling door gebruik van e-mail en toenemende concurrentie, aldus TPG Post.
Er is altijd wel een reden om de prijzen te verhogen. En anders wordt er een reden verzonnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:59 schreef pberends het volgende:
De wetten van Brinkhorst op z'n kop...
Postzegel wordt 12% duurder
[..]
Volgens (ex)minister Brinkhorst zou toenemende concurrentie juist voor LAGERE prijzen moeten zorgen.
gekke shit. Laatst is toch al besloten om geen post meer te bezorgen op maandag om zo de tarieven niet te hoeven laten stijgen? Meer betalen voor minder. Leve de vooruitgang!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef Autodidact het volgende:
Dat zal mij aansporen om post te sturen. Wist je dat je ze meestal gewoon kunt oplichten door [port betaald pays bas] op je envelop te zetten. In ieder geval, het is me een paar keer gelukt (niet voor belangrijke dingen doen natuurlijk).
Ik zie alleen maar redenen om de prijzen te verlagen. Ze zeggen bijvoorbeeld dat de volume daalt. Nou, als bij een bedrijf het volume daalt, dan verlagen ze gewoon de productie en daarmee ook de productiekosten. De prijs per product/dienst hoeft dus niet omhoog te gaan. En toch worden de postzegels duurder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
gekke shit. Laatst is toch al besloten om geen post meer te bezorgen op maandag om zo de tarieven niet te hoeven laten stijgen? Meer betalen voor minder. Leve de vooruitgang!
Ik weet welke raad van bestuur er volgens jaar de hoogste salarisstijgingen gaat krijgen.........
Mwoah, de postbode loopt zn vast route, of ie nu veel of weinig post heeft. De kosten voor de TNT staan dan ook grotendeels vast en moeten over minder brieven verdeeld worden denk ik..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
Ik zie alleen maar redenen om de prijzen te verlagen. Ze zeggen bijvoorbeeld dat de volume daalt. Nou, als bij een bedrijf het volume daalt, dan verlagen ze gewoon de productie en daarmee ook de productiekosten. De prijs per product/dienst hoeft dus niet omhoog te gaan. En toch worden de postzegels duurder.
Ze wil de groei aanpakken. Tenzij er opeens heel veel meer probleemgeval- kinderen zijn is de groei heel vreemd. Dan is het toch logsisch dat er wordt ingegrepen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ze zijn weer gek geworden in Den Haag. Hier zijn alle kinderen de dupe van. Speciale scholen zijn er JUIST omdat lastig lerende kinderen niet functioneren in een klas van 25. Dit ten nadele van iedereen in de klas....
Ze houdt er een eigen evolutietheorie op na, dat geldt waarschijnlijk ook voor de toekomstquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ze zijn weer gek geworden in Den Haag. Hier zijn alle kinderen de dupe van. Speciale scholen zijn er JUIST omdat lastig lerende kinderen niet functioneren in een klas van 25. Dit ten nadele van iedereen in de klas....
Mes in kosten speciaal onderwijs
` Minister Van der Hoeven wil de groei
van het speciaal onderwijs aanpakken.
De afgelopen tijd is vooral het aantal
kinderen met gedragsproblemen gestegen.
Daardoor is het speciale onderwijs veel
duurder geworden.
De minister wil de toelatingscriteria
voor de subsidies,ook wel 'rugzakjes
met geld' genoemd,aanscherpen.Ook vindt
ze dat het bedrag per kind in sommige
gevallen omlaag kan.