abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41320303
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Vorige deel: [pol sc 1010] Sprookjesverteller Rutte

.

We gaan SciFi:
De test van 20 vragen: "Which Fantasy/SciFi Character Are You?

TS begint

Ik ben Kosh

A reclusive seer shrouded in riddles, you reveal very little and only what is deemed congruent with your plans.

Understanding is a three edged sword. Your side, their side, and the truth.

[ Bericht 4% gewijzigd door Napalm op 30-08-2006 14:38:39 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41320318
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
En wie heeft dat gezegd, Albert Speer? Himmler? Hitler? Stel het zou waar zijn, dan heeft hij slechts gezegd dat het meer bij hen zou passen, niet meer niet minder. En in de ogen van Hitler waren Joden untermenschen, zijn Joden dan ook untermenschen?
Het is een feit dat in je vragende bewering tekenen van begrip doorschijnen..

Lees nu mijn post over Sinterklaas nogmaals en je ogen zijn open!
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef Autodidact het volgende:
Dat is dus van Albert Speer. Het kan best waar zijn, ik weet alleen niet of het gemak waarmee je tegenwoordig moslims kunt ronselen voor werkelijk van alles -als je maar Allah en Amerika noemt- toendertijd ook aanwezig was. De islam is de laatste decennia veel veranderd.
En dat is een heel andere discussie. Het ging erom dat ik de Islam zou "bashen" omdat ik vertelde dat Hitler de Islam hoger had zitten dan het Christendom.

Een feit is nog geen bashen.
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, je toetste nergens aan, niet aan logica, niet aan samenhang, niet aan de betrouwbaarheid, nergens aan. Als je dat had gedaan, had je niet gezegd "ik baseer mijn bewering op anderen die hun bewering op feiten stoelden."
Dat is een bewering, geen feit.

[ Bericht 28% gewijzigd door Napalm op 30-08-2006 11:22:00 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41320337
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het is een feit dat in je vragende bewering tekenen van begrip doorschijnen..
Je ziet overal feiten in. Door de jouw aangehaalde tekst zal de tekst van Himmler in het topic niet meer kloppen.

En nu ga ik werken. Veel plezier met je "feiten".
Allah Al Watan Al Malik
pi_41320382
.
pi_41320466
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
En nu ga ik werken. Veel plezier met je "feiten".
Nee, nog niet werken, eerst de test maken http://www.tk421.net/character/ . Ik zie in jou nu wel een "data" sinds je openstaat voor feiten.
pi_41320643
Hunk-titel naar Van Kempen of Visser
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:21 schreef pberends het volgende:
Wat een stel homo's bij elkaar zeg. Jamie Westland is nog lelijker dan z'n drumstel en TMF-vj Valerio moet wel een nicht zijn. Waar blijven de echte heterohunks?

Frappant: Van Kempen speelt een criminele JEUGDPOOIER in ONM, vandaar dat meisjes er voor vallen? Zegt wel weer veel over de breininhoud van de gemiddelde Hitkrant-lezeres.
Zo, die zit.
pi_41320680
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nee, nog niet werken, eerst de test maken http://www.tk421.net/character/ . Ik zie in jou nu wel een "data" sinds je openstaat voor feiten.
quote:
Spock

A focused advisor whose actions are dictated by almost pure logic, you believe in exploring the fascinating possibilities around you.

Logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few.
En nu weg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41320724

SF !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41320730
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik ben Data.

Mutant is veel te gevoelig om Data te zijn. Om nog maar te zwijgen over de onverenigbaarheid met religie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41320786

Jean-Luc Picard
quote:
An accomplished diplomat who can virtually do no wrong, you sometimes know it is best to rely on the council of others while holding the reins.

There are some words which I have known since I was a schoolboy. "With the first link, the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably." These words were uttered by Judge Aaron Satie -- as a wisdom, and warning. The first time any man's freedom is trodden on, we're all damaged.
. Dat is de baas van het ruimteschip toch?
pi_41320800
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben Data.
[afbeelding]

Mutant is veel te gevoelig om Data te zijn. Om nog maar te zwijgen over de onverenigbaarheid met religie.
He, die man van de Mormonenkerk.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:28:29 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41320811
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Mutant01 het volgende:

En nu weg.
Live long and prosper!

quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Jean-Luc Picard
[..]

. Dat is de baas van het ruimteschip toch?
goed gedaan, jij mag de baas spelen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:30:26 #13
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41320885
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben Data.
[afbeelding]

ik vind jouw meer een Worf

Kijk maar ook krulletjes:
pi_41321489
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Napalm het volgende:

[..]

ik vind jouw meer een Worf

Kijk maar ook krulletjes:
[afbeelding]
Worf is het toppunt van emotioneel !

Ik een Worf . Nee hoor, Data is mij op het lijf geschreven. Innerlijk. Uiterlijk eh.. minder .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 30 augustus 2006 @ 11:56:20 #15
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_41321758
Goedemorgen!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_41321847
De wetten van Brinkhorst op z'n kop...

Postzegel wordt 12% duurder
quote:
De tariefstijging van ruim 12% is nodig om het hoofd te kunnen bieden aan de verwachte volumedaling door gebruik van e-mail en toenemende concurrentie, aldus TPG Post.
Volgens (ex)minister Brinkhorst zou toenemende concurrentie juist voor LAGERE prijzen moeten zorgen .
pi_41322057
Dat zal mij aansporen om post te sturen. Wist je dat je ze meestal gewoon kunt oplichten door [port betaald pays bas] op je envelop te zetten. In ieder geval, het is me een paar keer gelukt (niet voor belangrijke dingen doen natuurlijk).
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:07:39 #18
Stranger than fiction
pi_41322075
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:59 schreef pberends het volgende:
De wetten van Brinkhorst op z'n kop...

Postzegel wordt 12% duurder
[..]

Volgens (ex)minister Brinkhorst zou toenemende concurrentie juist voor LAGERE prijzen moeten zorgen .
Er is altijd wel een reden om de prijzen te verhogen. En anders wordt er een reden verzonnen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:19:33 #19
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41322468
quote:
gekke shit. Laatst is toch al besloten om geen post meer te bezorgen op maandag om zo de tarieven niet te hoeven laten stijgen? Meer betalen voor minder. Leve de vooruitgang!

Ik weet welke raad van bestuur er volgens jaar de hoogste salarisstijgingen gaat krijgen.........
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:35:01 #20
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41322975
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef Autodidact het volgende:
Dat zal mij aansporen om post te sturen. Wist je dat je ze meestal gewoon kunt oplichten door [port betaald pays bas] op je envelop te zetten. In ieder geval, het is me een paar keer gelukt (niet voor belangrijke dingen doen natuurlijk).
Dat deed ik vroeger ook altijd. Ik had er zelfs een mooi aardappelstempeltje voor, de lijntjes trok ik er onder met een liniaal. Het schijnt alleen dat je die stukken moet afleveren bij de balie, omdat er een klantnummer bij hoort ofzoiets.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41323475
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef Napalm het volgende:

[..]

gekke shit. Laatst is toch al besloten om geen post meer te bezorgen op maandag om zo de tarieven niet te hoeven laten stijgen? Meer betalen voor minder. Leve de vooruitgang!

Ik weet welke raad van bestuur er volgens jaar de hoogste salarisstijgingen gaat krijgen.........
Ik zie alleen maar redenen om de prijzen te verlagen. Ze zeggen bijvoorbeeld dat de volume daalt. Nou, als bij een bedrijf het volume daalt, dan verlagen ze gewoon de productie en daarmee ook de productiekosten. De prijs per product/dienst hoeft dus niet omhoog te gaan. En toch worden de postzegels duurder.

Toenemende concurrentie bedoelen ze waarschijnlijk op het gebied van pakketjes. Grappig, toenemende concurrentie op pakketjes is voordelig voor de consument, maar vervolgens is het briefverkeer daar de dupe van. Hoe ironisch...
Toenemende concurrentie zou ook voor lagere prijzen moeten zorgen.

Het is allemaal kots wat ze praten, het gaat ze puur en alleen om de winst te maximaliseren. Zeg dat dan ook.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:57:04 #23
Stranger than fiction
pi_41323705
Ze zijn weer gek geworden in Den Haag. Hier zijn alle kinderen de dupe van. Speciale scholen zijn er JUIST omdat lastig lerende kinderen niet functioneren in een klas van 25. Dit ten nadele van iedereen in de klas....

Mes in kosten speciaal onderwijs

` Minister Van der Hoeven wil de groei
van het speciaal onderwijs aanpakken.
De afgelopen tijd is vooral het aantal
kinderen met gedragsproblemen gestegen.
Daardoor is het speciale onderwijs veel
duurder geworden.

De minister wil de toelatingscriteria
voor de subsidies,ook wel 'rugzakjes
met geld' genoemd,aanscherpen.Ook vindt
ze dat het bedrag per kind in sommige
gevallen omlaag kan.

Verder moeten reguliere scholen meer
zorg aan de kinderen besteden,zegt Van
der Hoeven.Er hoeft dan minder vaak een
beroep te worden gedaan op het duurdere
speciale onderwijs.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:57:08 #24
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41323711
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
Ik zie alleen maar redenen om de prijzen te verlagen. Ze zeggen bijvoorbeeld dat de volume daalt. Nou, als bij een bedrijf het volume daalt, dan verlagen ze gewoon de productie en daarmee ook de productiekosten. De prijs per product/dienst hoeft dus niet omhoog te gaan. En toch worden de postzegels duurder.
Mwoah, de postbode loopt zn vast route, of ie nu veel of weinig post heeft. De kosten voor de TNT staan dan ook grotendeels vast en moeten over minder brieven verdeeld worden denk ik..
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ze zijn weer gek geworden in Den Haag. Hier zijn alle kinderen de dupe van. Speciale scholen zijn er JUIST omdat lastig lerende kinderen niet functioneren in een klas van 25. Dit ten nadele van iedereen in de klas....
Ze wil de groei aanpakken. Tenzij er opeens heel veel meer probleemgeval- kinderen zijn is de groei heel vreemd. Dan is het toch logsisch dat er wordt ingegrepen?
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:01:09 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41323847
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Mes in kosten speciaal onderwijs

` Minister Van der Hoeven wil de groei
van het speciaal onderwijs aanpakken.
De afgelopen tijd is vooral het aantal
kinderen met gedragsproblemen gestegen.
Daardoor is het speciale onderwijs veel
duurder geworden.

De minister wil de toelatingscriteria
voor de subsidies,ook wel 'rugzakjes
met geld' genoemd,aanscherpen.Ook vindt
ze dat het bedrag per kind in sommige
gevallen omlaag kan.

Verder moeten reguliere scholen meer
zorg aan de kinderen besteden,zegt Van
der Hoeven.Er hoeft dan minder vaak een
beroep te worden gedaan op het duurdere
speciale onderwijs.
Ze houdt er een eigen evolutietheorie op na, dat geldt waarschijnlijk ook voor de toekomst

Niet alleen de kinderen worden hier de dupe van, ook de docenten natuurlijk. Waardeloos plan.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')