Hoe kom jij aan die nachtploeg tag?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
Idd. Matig.
Nee hoor.quote:
Ja Etiennequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
En...moet ik nog teruglezen?
Is er al geneukt?![]()
Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milica !quote:
Niet ter zake doendequote:
Heeft z'n vader zeker op zijn buik gerold??quote:
Onzin, je opent als de teller van de oude op 300 staat, niet op 297quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet ter zake doendeBeter dan dat we vijf volle minuten moeten wachten.
One track mindquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef Coos het volgende:
En...moet ik nog teruglezen?
Is er al geneukt?![]()
Wow een echte knokploegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milica !
We hebben links en rechts... en de zusjes zijn D66quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie zijn nou precies de 2 groepen ?
Onzinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzin, je opent als de teller van de oude op 300 staat, niet op 297
Yvonne geneukt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die nachtploeg tag?
Zo'n jongen wil je er toch altijd inhouden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Gadverdamme zeg. Wat is dit nu voor regie. Ik wil die Semih stream godverdomme. Nu krijg je dat kansloze gewauwel van Etiënne. Echt wat hij uitbraakt is wel van zon laag niveau, dat constante puberale gestook, en dat heeeel de tijd achter Sabrina aanlopen. Nu weer. Gaat hij bij haar in bed zitten?! Kijk, als je gewoon een 'laagslaper' hebt, dan is het logisch, dat je ff gaat zitten, maar hij klimt helemaal in bed om vervolgens nogmaals te vragen of hij verder mag in bed. Dat hij niet meteen zn lul tegen haar adamsappel aanduwt verbaast me.
Was het maar zo eindelijk wat actiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Gadverdamme zeg. Wat is dit nu voor regie. Ik wil die Semih stream godverdomme. Nu krijg je dat kansloze gewauwel van Etiënne. Echt wat hij uitbraakt is wel van zon laag niveau, dat constante puberale gestook, en dat heeeel de tijd achter Sabrina aanlopen. Nu weer. Gaat hij bij haar in bed zitten?! Kijk, als je gewoon een 'laagslaper' hebt, dan is het logisch, dat je ff gaat zitten, maar hij klimt helemaal in bed om vervolgens nogmaals te vragen of hij verder mag in bed. Dat hij niet meteen zn lul tegen haar adamsappel aanduwt verbaast me.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben links en rechts... en de zusjes zijn D66
Zou mij ook verbazen. Dames hebben namelijk geen adamsappelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Dat hij niet meteen zn lul tegen haar adamsappel aanduwt verbaast me.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou mij ook verbazen. Dames hebben namelijk geen adamsappel![]()
Stembanden dan. Weet ik t.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou mij ook verbazen. Dames hebben namelijk geen adamsappel![]()
Morwseltje tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef Morwen het volgende:
Ja, bb, ruk die groepjes nu
Zusjes zijn groep 3quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Groep 1 Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milica
Groep 2 Tijn, Micheline, Semih, Marlies, Marcha, Egbert, Rik
Zusjes zwemmen nog.
Wat een lullig tagje, zo zonder kleurtje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kom jij aan die nachtploeg tag?
LOL, is Sabrina een jongetje (geweest) dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Dat hij niet meteen zn lul tegen haar adamsappel aanduwt verbaast me.
Haal de Oranjefans weer van stalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een lullig tagje, zo zonder kleurtje.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef Flujas het volgende:
[..]
LOL, is Sabrina een jongetje (geweest) dan?
Ja, ik snap dat gezeik ook niet. Hier kunnen we nog lol aan beleven. E10 is er van overtuigd dat hij het Axe-effect heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n jongen wil je er toch altijd inhouden?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een lullig tagje, zo zonder kleurtje.
Sabrina is transsexueel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
echt hoor...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Etienne: Hee ! er staat een camera op ons gericht !!
Ja. Kutreclame. Maar dat is volledig off topic,natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat gezeik ook niet. Hier kunnen we nog lol aan beleven. E10 is er van overtuigd dat hij het Axe-effect heeft.![]()
(iemand die nieuwe reclame al gezien?)![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:59 schreef BorTheWolf het volgende:
Heyyyyyyyyyy TIjn Komt Binnen.
Hehehe Leuk het E10. Kom op ga is door dan E10.
Tijn zwemt ook tussen alle groepjes in en zal het daardoor ver schoppen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Zusjes zwemmen nog.
Net als Chankwalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijn zwemt ook tussen alle groepjes in en zal het daardoor ver schoppen.
Ze zijn ook echt aan het roken nuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:59 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ben voor een rookverbod.
Totaal niet off topic.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. Kutreclame. Maar dat is volledig off topic,natuurlijk![]()
En zelfvertrouwen werkt heel goed bij dames. Dat blijkt wel. Die Etienne gaat nog wel scoren ook, als je niet uitkijkt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat gezeik ook niet. Hier kunnen we nog lol aan beleven. E10 is er van overtuigd dat hij het Axe-effect heeft.![]()
De lijn tussen onnozelheid en zelfvertrouwen is soms ver te zoeken iddquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zelfvertrouwen werkt heel goed bij dames. Dat blijkt wel. Die Etienne gaat nog wel scoren ook, als je niet uitkijkt.
we willen je gewoon een beetje scherp houden hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
Ok. Gaan we nu nog aaaaaaaaaaaaaaaallemaal zeggen dat een vrouw geen adamsappel heeft?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zelfvertrouwen werkt heel goed bij dames. Dat blijkt wel. Die Etienne gaat nog wel scoren ook, als je niet uitkijkt.
Dat wordt dan Hilde of zijn dochter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Nou, nee. Chankwal. Duurde ook eeeeeeeeeeeeuwen voordat die uberhaupt genomineerd werd terwijl wij onze toetsenborden aan het opeten waren. Joost was gewoon een goedzak die bij iedereen goed deed behalve bij Roel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net als Joost, zul je bedoelen.
[..]
Misschien voelt een vrouw van 27 zich ook wel vereerd dat een jochie van 19 interesse toontquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De lijn tussen onnozelheid en zelfvertrouwen is soms ver te zoeken idd
Mja, eik welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
E10 lult over Tijn.
Tijn komt binnen. E10 is stil.
Tijn spreekt E10 aan over wat hem dwars zit.
Knap hoor.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
E10 lult over Tijn.
Knap hoor.
Een jochie van 19 moet zich met Wehkampgidsen bezighoudenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien voelt een vrouw van 27 zich ook wel vereerd dat een jochie van 19 interesse toont
vanuit zijn standpunt goed te begrijpen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Zoals ik al zei, Tijn wil veel te graag met iedereen bevriend zijn.. moet ie niet doen vind k
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
E10 lult over Tijn.
Knap hoor.
Ik gok toch op Sabrina, als zusje Monique exit is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat wordt dan Hilde of zijn dochter.![]()
Zo'n glibberaal? Brrrrrrrquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Misschien voelt een vrouw van 27 zich ook wel vereerd dat een jochie van 19 interesse toont
Ben bang van wel jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok toch op Sabrina, als zusje Monique exit is.
Zag de reclame vanavond voor het eerst (mijn vrouw riep dat er iets voor mij op tv wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
nou die zitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n glibberaal? BrrrrrrrIk zit me toch steeds af te vragen wat ze met hem moet, en dan dat eindeloze wrijven en kietelen over je lijf
GADVERDAMME!!
Zo.
neej klopt ook wel en goed van hem dat hij e10 erop aanspreekt.. opmerking van me kwam op verkeerde moment maar ik bedoelde te zeggen dat het bij sommige bewoners (uit het leuke groepje) verkeerd kan vallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
vanuit zijn standpunt goed te begrijpen.
hij gaat er vanuit dat ie toch niet wint en wil gewoon een zo leuk mogelijke tijd en veel mensen leren kennen.
eg nie.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijkbaar komt ze wat te kort.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Zo'n glibberaal? BrrrrrrrIk zit me toch steeds af te vragen wat ze met hem moet, en dan dat eindeloze wrijven en kietelen over je lijf
GADVERDAMME!!
Zo.
Een jochie van 19 moet zich een slag in de rondte neukenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een jochie van 19 moet zich met Wehkampgidsen bezighouden![]()
Ik snap dat ook niet. Sabrina moet toch wel een béétje weten wat er te koop is in de wereld ondertussen?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!
Zo.
uit medelijden spreid hilde haar benen, voor de rest niemand gok ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof Tijn een hoog niveau heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
Tijn gaat op het niveau van E10 zitten. Dat zegt ook wat.
Ooit gehoord van t feit dat als je een kind straft je op een gelijk niveau moet zitten/hurken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof Tijn een hoog niveau heeft![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
E10 :"Jij bent gewoon recht voor de raap, ja en ik ook."
Als er IEMAND niet recht voor zn raap is.
Daarom denk ik dat ze zich vereerd voelt dat een jochie van 27 zo op haar loopt te geilen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Sabrina moet toch wel een béétje weten wat er te koop is in de wereld ondertussen?!
Mja, ik vraag me af wat Axe Africa van gemaakt isquote:
Iemand die op de TV zegt dat ie op zijn 18e voor het eerst seks heeft gehad met een meisje en op de streams beweert dat ie op zijn 16e een meisje zwanger heeft geschopt moeten wij geloven?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Een jochie van 19 moet zich een slag in de rondte neuken![]()
Daar is Etienne naar eigen zeggen mee bezig volgens mij. Als het allemaal waar is tenminste.
Helemaal mee eens, hoppaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!
Zo.
Amenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof Tijn een hoog niveau heeft![]()
Da's nog beter dan een bloed huilende Mariabeeldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die op de TV zegt dat ie op zijn 18e voor het eerst seks heeft gehad met een meisje en op de streams beweert dat ie op zijn 16e een meisje zwanger heeft geschopt moeten wij geloven?
Ik denk niet dat ze een totaal gebrek aan zelfvertrouwen heeft wat opnieuw gevuld moet worden door een 19e jarige.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ze zich vereerd voelt dat een jochie van 27 zo op haar loopt te geilen.
Janines en lonsdalersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik vraag me af wat Axe Africa van gemaakt isResten van hoetsies en Tutu's ofzo
![]()
Ja, dat vond ik ook al zo vaag. Al betwijfel ik dat hij op tv serieus was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
Iemand die op de TV zegt dat ie op zijn 18e voor het eerst seks heeft gehad met een meisje en op de streams beweert dat ie op zijn 16e een meisje zwanger heeft geschopt moeten wij geloven?
Nou idd, praatjes maker is het.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
E10 :"Jij bent gewoon recht voor de raap, ja en ik ook."
Als er IEMAND niet recht voor zn raap is.
quote:
Fluug en Tiem zijn nooit in de nachtploeg, rond 4'en gaat de nachtploeg naar bed en de mods hebben niks door.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Janines en lonsdalers
Ontopic knul, voordat Tante Fluug weer met haar tampons komt zwaaien![]()
Dat was wel geinig hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's nog beter dan een bloed huilende Mariabeeld
Volgens mij zijn ze wel heel erg bezig met uiterlijk en meer van dat soort zaken. Ze kwam op mij wel over alsof ze wel een zelfvertrouwenprobleem heeft eigenlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een totaal gebrek aan zelfvertrouwen heeft wat opnieuw gevuld moet worden door een 19e jarige.
heerlijk tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef Fikkert het volgende:
wacht ff hoor ................................... jeuk aan me trut:D
idd hij praat alles weer goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
E10 :"Jij hebt je net als ik geen zin om je weg te cijferen voor de groep."
Wat is dat nou voor een loze opmerking?!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's nog beter dan een bloed huilende Mariabeeld
Ah... daar is ie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
Wat een gezeik zeg, groepjes dit, groepjes dat![]()
Dat doen we op fok toch ook niet
Ik quotte wat hij zelf op de streams zei muts.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Blijf jij es ff heel snel van Tijns harde kale schijffie af Aap![]()
Komt er dan wel eens een gevulde uit dat plofbekkie dan....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
E10 :"Jij hebt je net als ik geen zin om je weg te cijferen voor de groep."
Wat is dat nou voor een loze opmerking?!
mij kun je dan weg dragen hoor...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
Ik zou t echt bizar vinden als Etiënne Sabrina neukt.
Ander mensen die dit ook zo zien?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel heel erg bezig met uiterlijk en meer van dat soort zaken. Ze kwam op mij wel over alsof ze wel een zelfvertrouwenprobleem heeft eigenlijk.
Groep 1 Marcel, Hilde, Janine, Jeroen, E10, Milicaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand ff de groepjes noemen, zodat ik weet wie bij wie hoort
Marcel en Jeroen zouden het te druk hebben met elkaar???![]()
Het ging mij puur om de opmerking dat Tijn dus ook niet al te nozel is en daar kon ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
[..]. Als je mijn uitleg ook ff leest. Dank je.
.
Ah, omdat ze zwanger is geschopt, ik snap emquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze bloed huilt![]()
volgens mij is dat nie zo moeilijk bij haar hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Maar all in all ligt E10 wel weer mooi met Sabrina lepeltje te doen
Voorbillen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kut doos flamoes snee kier vagijntje voorbillen etc etc.
Kom, breng me es naar bed
Ow ben jij er ook, ik denk dat ik maar ff aan een ander tafeltje ga zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ah... daar is ie.![]()
Ik dacht effe vanmiddag dat ik je als roadkill zag liggen.
Ja jullie lijken ook allemaal op elkaar hè.![]()
Door E10?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, omdat ze zwanger is geschopt, ik snap em
mutsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik quotte wat hij zelf op de streams zei muts.![]()
Dubbelgelaagd epitheelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kut doos flamoes snee kier vagijntje voorbillen etc etc.
Kom, breng me es naar bed
Dejavu postquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Zusjes zwemmen nog.
Dat gaat natuurlijk ook niet gebeuren. Maar een potje vrijen (tegenwoordig moet je 'zoenen' zeggen geloof ik, aangezien vrijen blijkbaar opeens 'neuken' is.) zit er nog wel in.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
Ik zou t echt bizar vinden als Etiënne Sabrina neukt.
Jaquote:
tnx: Janine, Hilde, Milica had ik wel doorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Zusjes zwemmen nog.
stop woordje van E-10...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:15 schreef arneaux het volgende:
"Ja, nee kijk dat is ook wel zo, maarrr..."
jah en dat vereerd voelen van aandacht van een jonger iemand ,kan ik ook wel herkennen niet dat me relatie slecht is maar als ik ga stappen en ik val in de smaak bij de jongere ,streelt dat wel me ego en heb ik per definitie een hele leuke avond ,niet dat ik zonder dat geen leuke avond zou hebben ,maar das toch een extra kickquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ander mensen die dit ook zo zien?
Ja mooi hè?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JaToen hij 16 was, toen heeft hij een zwak meisje geschopt dat toen zwanger is geraakt. En pas op zijn 18e is hij voor het eerst met een meisje naar bed geweest.
Het klopt allemaal wat hij zegt![]()
Mijn naam is Cora en ik zoek een leuke man 20-25 jaar, liefst een beetje getraind alhoewel dat niet echt hoeft als hij maar leuk is en er leuk uitziet (ook als hij niet zo'n spetter is maar wel een leuke uitstraling heeft).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah en dat vereerd voelen van aandacht van een jonger iemand ,kan ik ook wel herkennen niet dat me relatie slecht is maar als ik ga stappen en ik val in de smaak bij de jongere ,streelt dat wel me ego en heb ik per definitie een hele leuke avond ,niet dat ik zonder dat geen leuke avond zou hebben ,maar das toch een extra kick
Zijn wijfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
Je ziet Etiënne kijken van wtf, blijf van mn wijf af.
Niet te hard schoppen, anders is het niet onbevlekt meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, omdat ze zwanger is geschopt, ik snap em
he als ik dan moet zoeken dan wel goed he dus wel alles erop en er aan en compleetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn naam is Cora en ik zoek een leuke man 20-25 jaar, liefst een beetje getraind alhoewel dat niet echt hoeft als hij maar leuk is en er leuk uitziet (ook als hij niet zo'n spetter is maar wel een leuke uitstraling heeft).
Ik denkdat hij er niet meer over begint en in slaap valt bij de blondjesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat E10 gaat zeggen of doen. Ik denk dat hij weer over groepjes begint. Van jaaaaa, hij is wel een goeie kerel, maaarrrrr. Pff.
heheh de zusjes gaan hem verder opstoken, hopelijk halen ze hem onderuit!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat E10 gaat zeggen of doen. Ik denk dat hij weer over groepjes begint. Van jaaaaa, hij is wel een goeie kerel, maaarrrrr. Pff.
duidelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt misschien al wel zeggen dat vrouwen met siliconen sowieso een zelfvertrouwen issue hebben.
dat misschien mag je wel weglatenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt misschien al wel zeggen dat vrouwen met siliconen sowieso een zelfvertrouwen issue hebben.
Huldequote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Fuckfisten zonder dat de anderen het doorhebben. Lord of the darkness. E10.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:20 schreef arneaux het volgende:
Nu gaat hij verder met lullen én met het licht uit dus stiekem kriebelen.
E-10 is zo labiel als wat (de zusjes ook)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:23 schreef arneaux het volgende:
Sabrina pakt 'm ook wel in hoor.
Arme scanmanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik zap weer naar de kamer en hoor weer Tijn. Gaa die jongen iedereen even langs ofzo.
Ja, sorry, maar ik kan hem echt moeilijk verdragen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fuckfisten zonder dat de anderen het doorhebben. Lord of the darkness. E10.
Dat heb ik met elk topic dat ik lees.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik zap weer naar de kamer en hoor weer Tijn. Gaa die jongen iedereen even langs ofzo.
Ja, sorry, maar ik kan hem echt moeilijk verdragen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat heb ik met elk topic dat ik lees.
Damn daar heb je die Scanman01 weer pfff![]()
whahahaha jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef toxikon het volgende:
hij voelt zich vernederd, wedden dat ie toch melk gaat maken
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fuckfisten zonder dat de anderen het doorhebben. Lord of the darkness. E10.
Ook voor Scanman Tietuhh ????quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Vragen de zusjes eens verkapt of hij zijn warme zaad over hun heen wil spuiten, wil hij opeens niet meer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:26 schreef arneaux het volgende:
Wat slecht!!!!
Ze vragen of E10 warme melk wil maken.
E10 zegt :"JA nee, dus, dat doet Tijn tegenwoordig voor jullie, ik voel me zwaar beledigd!"
[..]
wedden dat ie hem niet omhoog krijgt van angst als hij ZOU mogenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vragen de zusjes eens verkapt of hij zijn warme zaad over hun heen wil spuiten, wil hij opeens niet meer.![]()
Ik sta versteld. Had dat niet verwacht dat Sabrina dat zou toestaan en het nog leuk zou vinden ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Etienne en Sabrina liggen gewoon samen in bed![]()
Monique houdt de boel scherp in de gaten.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
Wat is t erg zeg. Eerst achten we E10 totaal kansloos en nu hebben we t erover dattie 'm niet omhoog gaat krijgen. Wat is de volgende stap :"Wedden dattie niet in dr gezicht mag klaarkomen."
Jouw posts zijn soms echt moeilijk te peilenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta versteld. Had dat niet verwacht dat Sabrina dat zou toestaan en het nog leuk zou vinden ook.
De hoerrrrrr![]()
Ik heb er geen problemen mee als 2 mensen elkaar leuk vinden, maar bij E10 vind ik zooooo gemaakt allemaal. Sabrina heeft als enige in het huis niet in de gaten dat er 2 groepen zijn ontstaan. Het verbaasd me dan ook niet dat ze niet door E10 z'n player praatjes trapt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Etienne en Sabrina vinden elkaar gewoon leuk, ze gaan gewoon nog wel zoenen en nog wel meer misschien
Mag ook wel eens het blijft toch mafquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn heeft het over het lichamelijk contact tussen E10 en zusje 2
En dat terwijl ik zonnebloempitten aan het eten ben en een fles water drinkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn soms echt moeilijk te peilen
ik zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
Wat is t erg zeg. Eerst achten we E10 totaal kansloos en nu hebben we t erover dattie 'm niet omhoog gaat krijgen. Wat is de volgende stap :"Wedden dattie niet in dr gezicht mag klaarkomen."
ik denk het ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn denkt dat Sabrina en Etiënne elkaar "eigenlijk leuker vinden" dan ze durven toe te geven
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Zag je de mislukte zoenpoging van E10.~!?!!?
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Nou, hij heeft al meerdere zoenen op de wang gegeven de laatste dagen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
nope gemistquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Te dom ja, liefst wil hij op het opdrinken volgens mijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:. Nu gaat hij wachten!!!! op Sabrina die gaat pissen ofzo?
Nou kom, misschien is het ook een hork van een vriend, maar is Marcia een typ dat zichzelf lekker laat onderdrukken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef Tazmaniac het volgende:
wat een fucking klootzak die egbert!! echt waar man.. hij blijft die Floris maar totaal naar de grond in boren. Hij zegt dus letterlijk dat hij Marcia niet zou tegenhouden als zij nu close werd met Tijn. Maar als ze een 'leuke' vriend had zou hij haar beschermen!
ik begin toch echt te geloven dat sabrina de eerste 3 maanden niet eens wist hoe het kwam waarom ze dikker werd toen ze zwanger was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn denkt dat Sabrina en Etiënne elkaar "eigenlijk leuker vinden" dan ze durven toe te geven
tuurlijk!!! geen manieren dat jongquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:. Nu gaat hij wachten!!!! op Sabrina die gaat pissen ofzo?
Ja, en niet eens voor mezelf, want ik vind die siliconen niet veel aan. Kun je nagaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Scanman: capt plaatjes van de tieten van Sabrina
E10: zit aan de tieten van Sabrina
Dat doen dieren ook, kan alpha mannetje E10 kijken of Sabrina al drachtig is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Te dom ja, liefst wil hij op het opdrinken volgens mij
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:35 schreef arneaux het volgende:
E10 pakte haar in bed vast rond haar midden, maakte echt een voorwaardse beweging met zijn lichaam en maakte echt een zoenbeweging naar haar mond. Haar lichaam draaide duidelijk weg.
Ik weet niet of ik respect of afschuw moet hebben voor E10.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, en niet eens voor mezelf, want ik vind die siliconen niet veel aan. Kun je nagaan
ze hebben al 6-7jaar een relatie en die Egbert kan het nog steeds niet hebben dat Marcia van die jongen houdt. dat vind k gewoon triest!! bahquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou kom, misschien is het ook een hork van een vriend, maar is Marcia een typ dat zichzelf lekker laat onderdrukken?
Ik zeg ook maar wat![]()
Maar zolang ze onder het vel zitten zijn ze best te pruimen toch Scanman??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, en niet eens voor mezelf, want ik vind die siliconen niet veel aan. Kun je nagaan
Het was nu echt hééél duidelijk dat E10 haar echt op haar mond wilde zoenen, echt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat doet ze regelmatig, daarom denk ik dat ie een beetje gebruikt word, zeker na de BS die hij over tijn zei.
Ik heb geen respect voor hem, maar dat heeft andere oorzaken. Ik vind zijn aanwezigheid wel zeer vermakelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik respect of afschuw moet hebben voor E10.
Gelukkig is het Sabrina. Die is verminderd toerekeningsvatbaar.
Mja.... wil toch eerst Floris door Bridget zien ondervragen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ze hebben al 6-7jaar een relatie en die Egbert kan het nog steeds niet hebben dat Marcia van die jongen houdt. dat vind k gewoon triest!! bah
Ga jij maar siliconen pruimen danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar zolang ze onder het vel zitten zijn ze best te pruimen toch Scanman??![]()
Tochtig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat doen dieren ook, kan alpha mannetje E10 kijken of Sabrina al drachtig is.![]()
Hij vindt dat ze haar studie heeft verwaarloost omdat ze teveel met die floris en zijn drugsprobleem bezig is geweest...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef Tazmaniac het volgende:
wat een fucking klootzak die egbert!! echt waar man.. hij blijft die Floris maar totaal naar de grond in boren. Hij zegt dus letterlijk dat hij Marcia niet zou tegenhouden als zij nu close werd met Tijn. Maar als ze een 'leuke' vriend had zou hij haar beschermen!
Damn gemist, nah dat zullen ze zeker wel uitzenden of een video-tje van maken bij Talpa.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wahahah echt prachtig dat E10 haar probeerde te zoenen![]()
ja sorry hoor.. ookal is het een imbeciel of weet ik wat!! als marcia van hem houdt moet die ezel zich daar bij neerleggen en het fijn vinden voor zijn dochter dat ze gelukkig met hem is en niet zijn schoonzoon openlijk afkraken.. stel je voor dat jij Floris was en dat zou horen (samen met heel BB kijkend NL) hij zal heus wel weten dat het niet klikt tussen egbert en hem maar dit gaat te ver vind ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja.... wil toch eerst Floris door Bridget zien ondervragen.![]()
In het AZ topic loopt een gast rond die in de klas met Marcia heeft gezeten, misschien kan die wel meer vertellen daaroverquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vindt dat ze haar studie heeft verwaarloost omdat ze teveel met die floris en zijn drugsprobleem bezig is geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |